Onko Z32 maffissa imuilman lämpöanturi samassa kun 2 jalkaa jää käyttämättä (CA18DET)? Tuli hommattua moinen mutta en ole mittaillut.
Vielä jos joku tietää onko esim 10k NTC tai PTC vai mikä?
onkohan rb20/25det maffit ulkoisilta mitoiltaan kuinka kaukana rb26 maffista? tarvis löytää jostain lähelle samaa kokoo orkkisten kans olevat mut leveemmällä mittaus alueella. Vai paljonko noi rb26 maffit yhteensä pystyy lukemaan ilmaa, silleen kuitenkin että ei mene arvot tappiinsa
jh Wrote:onkohan rb20/25det maffit ulkoisilta mitoiltaan kuinka kaukana rb26 maffista? tarvis löytää jostain lähelle samaa kokoo orkkisten kans olevat mut leveemmällä mittaus alueella. Vai paljonko noi rb26 maffit yhteensä pystyy lukemaan ilmaa, silleen kuitenkin että ei mene arvot tappiinsa
Mun mielestä rb25/20 maffit on fyysisesti kookkaampia kuin rb26, korjatkoo joku jos oon väärässä.
Rb25 maffilla oon ainakin mä päässy ~320hv.
jh Wrote:onkohan rb20/25det maffit ulkoisilta mitoiltaan kuinka kaukana rb26 maffista? tarvis löytää jostain lähelle samaa kokoo orkkisten kans olevat mut leveemmällä mittaus alueella. Vai paljonko noi rb26 maffit yhteensä pystyy lukemaan ilmaa, silleen kuitenkin että ei mene arvot tappiinsa
Mun mielestä rb25/20 maffit on fyysisesti kookkaampia kuin rb26, korjatkoo joku jos oon väärässä.
Rb25 maffilla oon ainakin mä päässy ~320hv.
jh Wrote:onkohan rb20/25det maffit ulkoisilta mitoiltaan kuinka kaukana rb26 maffista? tarvis löytää jostain lähelle samaa kokoo orkkisten kans olevat mut leveemmällä mittaus alueella. Vai paljonko noi rb26 maffit yhteensä pystyy lukemaan ilmaa, silleen kuitenkin että ei mene arvot tappiinsa
Mun mielestä rb25/20 maffit on fyysisesti kookkaampia kuin rb26, korjatkoo joku jos oon väärässä.
Rb25 maffilla oon ainakin mä päässy ~320hv.
jh Wrote:onkohan rb20/25det maffit ulkoisilta mitoiltaan kuinka kaukana rb26 maffista? tarvis löytää jostain lähelle samaa kokoo orkkisten kans olevat mut leveemmällä mittaus alueella. Vai paljonko noi rb26 maffit yhteensä pystyy lukemaan ilmaa, silleen kuitenkin että ei mene arvot tappiinsa
Mun mielestä rb25/20 maffit on fyysisesti kookkaampia kuin rb26, korjatkoo joku jos oon väärässä.
Rb25 maffilla oon ainakin mä päässy ~320hv.
mun rb25 maf mittaili vielä 335hv kohdillakin.
Riittää vähän päälle 400.
;D Ei varmana riitä!
Se on ihan eri juttu mitä autosta on revitty irti ja mitä mittari mittaa!
jh Wrote:onkohan rb20/25det maffit ulkoisilta mitoiltaan kuinka kaukana rb26 maffista? tarvis löytää jostain lähelle samaa kokoo orkkisten kans olevat mut leveemmällä mittaus alueella. Vai paljonko noi rb26 maffit yhteensä pystyy lukemaan ilmaa, silleen kuitenkin että ei mene arvot tappiinsa
Mun mielestä rb25/20 maffit on fyysisesti kookkaampia kuin rb26, korjatkoo joku jos oon väärässä.
Rb25 maffilla oon ainakin mä päässy ~320hv.
mun rb25 maf mittaili vielä 335hv kohdillakin.
Riittää vähän päälle 400.
;D Ei varmana riitä!
Se on ihan eri juttu mitä autosta on revitty irti ja mitä mittari mittaa!
Kai se jollain tavalla mittaa kun lastun säätökin onnistui ilman maffin vaihtoa..
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
s13 maf riittää karkeasti 190 hevosvoiman tasoon, mutta kyllähän sillä on revitty kolmeakin sataa. Tarttee vähän kikkailla kun mittausalue on loppunut aikapäivää sitten. Saa tehtyä, muttei se hyvä ole, välttävä korkeintaan..
Zorbis: millä hevosvoimaluvulla maffin jännite saavutti 5.12 volttia? Kai dataloggasitte penkissä?
www.mpautotech.com <br /><br />Nissan moottorinohjausten säätöä - myös Nistune! Nyt saatavilla puolia,suuttimia ja bensapumppuja!
[Max Wrote:]s13 maf riittää karkeasti 190 hevosvoiman tasoon, mutta kyllähän sillä on revitty kolmeakin sataa. Tarttee vähän kikkailla kun mittausalue on loppunut aikapäivää sitten. Saa tehtyä, muttei se hyvä ole, välttävä korkeintaan..
Mjoo, porukka taitaa nyt sekottaa kaks ihan eri asiaa. Mihin asti mittausalue riittää ja paljonko siitä voi kulkea ilmaa läpi.
Vähän tuntuu hullulta puhua suoraan teho vs MAFfi, mut esimerkkinä. Jos se maffi nyt mittais vaikka 200hp asti, niin sittenhän se mittaa vaan 200hp asti ja antaa siinä ulos maksiminsa ~5V. Jos siitä menee enemmän ilmaa läpi, niin mittari antaa edelleen ulos sen saman ~5V, eikä kukaan tiiä, että ilmaa kulkee enemmän. Jos siitä puskee vaikka 250hp läpi, niin se mittari vaan antaa saman tiedon 200-250hp välillä. Säätö on pakko tehä sen 250hp mukaan ja kaikki siltä väliltä menee samalla tiedolla. Eli suomeks, siinä 200hp kohalla bensaa vaan menee 250hp mukaan ja ollaan turhan rikkaalla, kun ilmaa meneekin vähemmän. Mitä enemmän mennään mittausalueen yli, sitä huonommin se alakohta toimii ja jossain vaiheessa ei jaksa enää edes sytytellä paksua seosta. Ihan selkeetä, ku hetken miettii asiaa.
Tem selvensikin aika hyvin..
Viimeksi lastun säädössä zuikkis vaan tuumas, että kyllä se vakio vielä riittää, vaikka mulla olikin z32 mukana (näin jälkeenpäin mietittynä ois pitäny sillon vaihtaa).
Penkissä kiinnosti sillon ihan muut kuin maffin jännitteet ens kerralla viisaampana..
mitenkäs tapahtuis kytkentä ku ois z32 maf (jonka epäilen hyvin vahvasti olevan viallinen), oon laittamassa vakiomaffia paikoilleen (lastussa huomioitu maffin muutos) ja toi z32 liitin on 4-napainen ja vakion 3-napainen, miten johdot?
Nevada Wrote:mitenkäs tapahtuis kytkentä ku ois z32 maf (jonka epäilen hyvin vahvasti olevan viallinen), oon laittamassa vakiomaffia paikoilleen (lastussa huomioitu maffin muutos) ja toi z32 liitin on 4-napainen ja vakion 3-napainen, miten johdot?
Varmaa jos auton johon vaihtamassa kertosit niin helpottas? Ja tuskin tarvii samaa asiaa eri topiceissa kysyä...googlella löyty heti
If NISMO stands for NISsan MOtorsport,what do they call HOnda MOtorsport
Nevada Wrote:Vm. 1989 s13 ca18det siis kyseessä johtosarjan puolelta tulee musta johto, mustavalkee ja mustavihree johto, mitenpäin ne tulis siihen liittimeen?
Eli oot laittaas vakio maffia takasin vai?
If NISMO stands for NISsan MOtorsport,what do they call HOnda MOtorsport
Nevada Wrote:Vm. 1989 s13 ca18det siis kyseessä johtosarjan puolelta tulee musta johto, mustavalkee ja mustavihree johto, mitenpäin ne tulis siihen liittimeen?
Koetellaan nyt vähän vanhaa mutta paljonko sr20de Hitachi afh70-14 sishalk 76mm oikeasti mittaa? Ulkomaisilla keskustelupalstoilla puhutaan luvuista 260, 290 sekä 325whp, samaa maffia on ainakin Primera gtssä+diesel ja terranossa. Ja tommonen nyt olisi hyllyssä mihin löytyi micran johtosarjasta liitinkin..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
osanumero 22680-7S000. Käy autoista z33, xtrail , pathfinder yms, jotenka ei kannata varmaan tuolta sitä hakea kun saman saa suomesta marmorilta tai ebaystä hyvänä kopiona 30 puntaan.. Sovitteen tekee kuka tahansa hitsaustaitoinen..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Mites ku oon jostain kuullu että z32 maffin liitin sopis myös rb20det vakio Maffiin, näin ei kuitenkaan ainakaan omalla kohalla ollu. Minkälainen liitin tuohon pitäs nyt hommata että saisin tuon vakio maffin paikalleen?
_sipa_ Wrote:Mites ku oon jostain kuullu että z32 maffin liitin sopis myös rb20det vakio Maffiin, näin ei kuitenkaan ainakaan omalla kohalla ollu. Minkälainen liitin tuohon pitäs nyt hommata että saisin tuon vakio maffin paikalleen?