Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GT-R -laatikko?
#31
Tuli mieleen noista laatikon vaihdoista toiseen koneeseen ni meneekö r34Confuseden kuus lovinen heittämällä r32Confusedeen? Vai mitä siinä joutuu muuttelemaan?
Reply
#32
Käytetääs tilaisuutta hyväksi ja kysytään kuka Suomessa remontoi BNR32:n laatikoita?

Itellä kävi nolosti kun otin maanantaina auton ajoon ja rupesin testailemaan onko talven aikana tehdyt moottorin parannukset vaikuttaneet suorituskykyyn jumittui vaihde kolmoselle eikä vaihteet vaihdu vaikka kuinka kepistä tempoo... :'(

Varmaan vaihteen siirtomekanismissa vika mutta itse ei kerkiä lootaa availemaan.
Kannattaako ruveta remontoimaan moista vai vaihtaa suosilla päivitettyyn pakettiin - koneessa noin 550 hepoa ja kytkimenä monilevyinen hiilikuitu ja radalle olisi tarkoitus tulla pöristelemään kunhan saa kiesin eka rekisteröityä.
Reply
#33
Kyllä se aski nuo tehot ongelmitta kestää. Vaihteensiirtäjä varmaankin juminut jotenkin. Nimimerkki TeroLuu saattaa pystyä auttamaan rempassa.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#34
Kiitos tiedosta!
Reply
#35
Myöntääkö joku korjanneensa r32 gtr:n laatikon?

Miulla on 4 vaihteen synkro siinä kunnossa että kovemmilla kierroksilla vaihtaessa 3 -> 4 rusahtaa varmasti ja oikeastaan vaihde on vaikea saada päälle. Rauhallisessa ajossa pelaa kyllä hyvin. Mietin tässä jotta ottaiskohan talveksi siitä projektin.

Minkä hintaisia nuo synkro osat on ja laakerit?
Reply
#36
john_k Wrote:Myöntääkö joku korjanneensa r32 gtr:n laatikon?

Miulla on 4 vaihteen synkro siinä kunnossa että kovemmilla kierroksilla vaihtaessa 3 -> 4 rusahtaa varmasti ja oikeastaan vaihde on vaikea saada päälle. Rauhallisessa ajossa pelaa kyllä hyvin. Mietin tässä jotta ottaiskohan talveksi siitä projektin.

Minkä hintaisia nuo synkro osat on ja laakerit?
Kannattaa kattoo GTROC:in puolelta noita topicceja.. Siellä monikin joutunut korjaamaan tuon sulakkeen..
Abbey motorsportilta sekä RB motorsportilta ainaki ennen saanut noita sarjoja. Hinta vaan taitaa olla semmoinen että kannattanee panostaa uudemmantyyppiseen laatikkoon.
...and on the 8th God made the Skyline...
Reply
#37
Ensiapuna voi laittaa Redlinen MT90Confusedta 3l ja Heavy shockproofia 1l. Voi olla et auttaa ja kestää jonkun aikaa tai sit ei. Itellä auttoi GTS-t:n laatikkoon ainakin, tosin ajettu vasta 200km
Reply
#38
Quote:Kannattaa kattoo GTROC:in puolelta noita topicceja.. Siellä monikin joutunut korjaamaan tuon sulakkeen..
Abbey motorsportilta sekä RB motorsportilta ainaki ennen saanut noita sarjoja. Hinta vaan taitaa olla semmoinen että kannattanee panostaa uudemmantyyppiseen laatikkoon.

Tuolta löytyikin hyvää tarinaa. Tarkoitatko uudemmantyyppisellä laatikolla r33 gtr laatikkoa sieltä valmistuksen loppupäästä? Taitaa yleisesti noissa r33 laatikoissa olla myös huonot synkrot mutta kestäähän ne vähän enemmän tehoa.

Miulla taitaa olla jotain muutakin vikaa laatikossa koska 3 ja 4 vaihteella kuuluu semmoista jurinaa kun pienillä kierroksilla kiihdyttää. Nelos vaihteella se kuuluu sillain että jos vaikka 50km/h lähtee kiihdyttämään niin 60km/h kohalla ääni loppuu kuin seinään. Ääni on tosi kova.. ei sitä ainakaan voi kuulematta olla.

Pitänee purkaa tuo oma laatikko ja kattoa mitä sieltä on menny ja miettiä sitten onko viisasta korjata vai hommata jostain r33 aski jonka saa myös korjata ;D
Reply
#39
Nissanilta eikä oikein muualtakaan (jos ei ole sattunut jäämään vanhaa varastoa) ei sitten saa uusia osia tuohon "vanhan" malliseen lootaan. Ei edes synkroja. Myyvät osia vain siihen loppupään R33 lootaan. Koitin itse metsästää kolmosen ratasta ja ei löytynyt mistään muuta kuin käytettynä. RHD japanilta saa uuden lootan 1600€ + toimitus + tullit ja alvit mutta ei sekään oikein kestä. Sekin vaatisi OS-Gikenin tms. ratas sarjan.
Reply
#40
Muistelisin jossain rocin topicissa olleen hintoja synkrosarjalle tyliin 400€ setti.. Briteist saa käytetyn vaihtolootan R32-early R33 400£ plus rahti ~150£.. Joskus halvemmallakin.. Tosin käytetty on aina käytetty.

Lähinnä tolla "paremmalla" lootalla meinasin R34Confusedsa käytettävää dogboxia tms.. Ei noi OS giekenin palikatkaan ihan älyttömiä kestä vakioon verrattuna, käyttäjä saa rikki kaiken kuitenki Big Grin Vaatii sen paremman keskipalanki vaihdelaatikon keskelle jos edes jotain hyötyä halujaa noista seteistä..
...and on the 8th God made the Skyline...
Reply
#41
s0jranta Wrote:Nissanilta eikä oikein muualtakaan (jos ei ole sattunut jäämään vanhaa varastoa) ei sitten saa uusia osia tuohon "vanhan" malliseen lootaan. Ei edes synkroja. Myyvät osia vain siihen loppupään R33 lootaan. Koitin itse metsästää kolmosen ratasta ja ei löytynyt mistään muuta kuin käytettynä. RHD japanilta saa uuden lootan 1600€ + toimitus + tullit ja alvit mutta ei sekään oikein kestä. Sekin vaatisi OS-Gikenin tms. ratas sarjan.


Menikö siulla kolmosen pyörä sileäksi?

Tarkoitatko tuolla rhd japanin laatikolla / hinnalla sitä loppupään r33 lootaa? Millainen tehon kesto sillä on?

Hyvä tietää ettei niitä osia saa siihen vanhaan askiin niin ei tarvitse enää kuvitella sen remontointia. Viisainta on sitten hommata suoraan tuollainen r33 laatikko, uusi tai käytetty.
Reply
#42
Cantoona Wrote:Muistelisin jossain rocin topicissa olleen hintoja synkrosarjalle tyliin 400€ setti.. Briteist saa käytetyn vaihtolootan R32-early R33 400£ plus rahti ~150£.. Joskus halvemmallakin.. Tosin käytetty on aina käytetty.

Lähinnä tolla "paremmalla" lootalla meinasin R34Confusedsa käytettävää dogboxia tms.. Ei noi OS giekenin palikatkaan ihan älyttömiä kestä vakioon verrattuna, käyttäjä saa rikki kaiken kuitenki Big Grin Vaatii sen paremman keskipalanki vaihdelaatikon keskelle jos edes jotain hyötyä halujaa noista seteistä..

Taisin iteki nähdä jossain ton 400e hinnan. Kattelin myös noita käytettyjä askeja uk:n ebaysta niin tosiaan ei ne siellä kauheasti maksa. Käytetyssä on kyllä aina se riski että se ei ole paljoa parempi kuin vanhakaan. Ite en oo niin huolissaan tosta tehonkestosta koska ei ole tapana tahallaan särkeä eikä tehoakaan todnäk tule olemaan yli 500hp tulevaisuudessakaan.
Reply
#43
Onko muuten kellään tietoa että rikkooko vaihteistoa tai jakolaatikkoa jos on r32 gtr edessä halkaisijaltaan pienemmät renkaat kuin takana ja ajelee normaalisti nelikkona.
Reply
#44
Velkku Wrote:Onko muuten kellään tietoa että rikkooko vaihteistoa tai jakolaatikkoa jos on r32 gtr edessä halkaisijaltaan pienemmät renkaat kuin takana ja ajelee normaalisti nelikkona.

Jos edessä on pienemmät renkaat kuin takana niin silloinhan keula laittaa hanttiin kun attesa kytkee koska jakolaatikon ulostuloakseli pyörii kovempaa kuin toisenpään akseli. Ei kai se pieni ero sitä välttämättä nopeasti säre mutta ei varmasti ole mitään järkeä laittaa erikokoisia renkaita.

Tämä oli nyt vaan oma päätelmä..
Reply
#45
Cantoona Wrote:Muistelisin jossain rocin topicissa olleen hintoja synkrosarjalle tyliin 400€ setti.. Briteist saa käytetyn vaihtolootan R32-early R33 400£ plus rahti ~150£.. Joskus halvemmallakin.. Tosin käytetty on aina käytetty.

Lähinnä tolla "paremmalla" lootalla meinasin R34Confusedsa käytettävää dogboxia tms.. Ei noi OS giekenin palikatkaan ihan älyttömiä kestä vakioon verrattuna, käyttäjä saa rikki kaiken kuitenki Big Grin Vaatii sen paremman keskipalanki vaihdelaatikon keskelle jos edes jotain hyötyä halujaa noista seteistä..

Ei se R34Confuseden vakioloota mikään dog box ole, se on vain Getragin valmistama normaali 6-vaihteinen, ihan samanlailla sielläkin synkrot ja vinohampaiset rattaat on. Peruslaatiikko on R34Confusedsa sama kuin MK4 suprassa. Tuo kuulemma on hieman 5-vaihteista kestävämpi, ehkä.

Juu tuo keskipala on kyllä hyvä olla vahvistettu OS-GIKENin sarjojen kanssa. Näin itselläkin on.
Reply
#46
john_k Wrote:
s0jranta Wrote:Nissanilta eikä oikein muualtakaan (jos ei ole sattunut jäämään vanhaa varastoa) ei sitten saa uusia osia tuohon "vanhan" malliseen lootaan. Ei edes synkroja. Myyvät osia vain siihen loppupään R33 lootaan. Koitin itse metsästää kolmosen ratasta ja ei löytynyt mistään muuta kuin käytettynä. RHD japanilta saa uuden lootan 1600€ + toimitus + tullit ja alvit mutta ei sekään oikein kestä. Sekin vaatisi OS-Gikenin tms. ratas sarjan.


Menikö siulla kolmosen pyörä sileäksi?

Tarkoitatko tuolla rhd japanin laatikolla / hinnalla sitä loppupään r33 lootaa? Millainen tehon kesto sillä on?

Hyvä tietää ettei niitä osia saa siihen vanhaan askiin niin ei tarvitse enää kuvitella sen remontointia. Viisainta on sitten hommata suoraan tuollainen r33 laatikko, uusi tai käytetty.

Juu tuo loppupään laatikko, mutta ei sekään sen enempää tehoa kestä. Siinä on hieman paremmat synkrot, mutta rattaiden design sama.
Reply
#47
s0jranta Wrote:
Cantoona Wrote:Muistelisin jossain rocin topicissa olleen hintoja synkrosarjalle tyliin 400€ setti.. Briteist saa käytetyn vaihtolootan R32-early R33 400£ plus rahti ~150£.. Joskus halvemmallakin.. Tosin käytetty on aina käytetty.

Lähinnä tolla "paremmalla" lootalla meinasin R34Confusedsa käytettävää dogboxia tms.. Ei noi OS giekenin palikatkaan ihan älyttömiä kestä vakioon verrattuna, käyttäjä saa rikki kaiken kuitenki Big Grin Vaatii sen paremman keskipalanki vaihdelaatikon keskelle jos edes jotain hyötyä halujaa noista seteistä..

Ei se R34Confuseden vakioloota mikään dog box ole, se on vain Getragin valmistama normaali 6-vaihteinen, ihan samanlailla sielläkin synkrot ja vinohampaiset rattaat on. Peruslaatiikko on R34Confusedsa sama kuin MK4 suprassa. Tuo kuulemma on hieman 5-vaihteista kestävämpi, ehkä.

Juu tuo keskipala on kyllä hyvä olla vahvistettu OS-GIKENin sarjojen kanssa. Näin itselläkin on.


Mitä muutoksia vaatis r32Confusedeen että siihen sais ympättyä perään ton r34Confuseden lootan?
Reply
#48
Velkku Wrote:Mitä muutoksia vaatis r32Confusedeen että siihen sais ympättyä perään ton r34Confuseden lootan?

Tulipeltiä ja tunnelia joutuu muokkaamaan, tunnelia rankalla kädellä.
Noi yksi ruotsalainen kaveri mainitsi "suurimmiksi" ongelmiksi kun pari vuotta sitten tuollaisesta projektista kertoi. (tai sitten mun huono muisti ei vain toimi)
Oli jotain pientä teknistäkin, mutta ne ei tainneet mitään erikoisia olla.
Pitääpä lähettää sille postia ja kysäistä tota juttua, alkoi häiritsemään itseäkin ;D

Jos naapurimaan kieli sujuu, niin skyline.se:llä taisi olla topikki tuosta aiheesta.
BMW X5 4.8is
Reply
#49
Ja edelliseen jatkaen kun kaveri vastasi sp:hen...
Takakardaania oli jouduttu muokkaamaan pituuden puolesta, vaihdekepin koloa jouduttiin suurentamaan, ja kytkimelle oli jouduttu laittamaan muutossarja push->pull.
Kyseiseen R32:een oli samalla laitettu R34:n RB26DETT etukardaaneineen päivineen, joten ei tiennyt onko noissa jotain heittoa mallien välillä kuten takapäässä.
BMW X5 4.8is
Reply
#50
Tuuve Wrote:Ja edelliseen jatkaen kun kaveri vastasi sp:hen...
Takakardaania oli jouduttu muokkaamaan pituuden puolesta, vaihdekepin koloa jouduttiin suurentamaan, ja kytkimelle oli jouduttu laittamaan muutossarja push->pull.
Kyseiseen R32:een oli samalla laitettu R34:n RB26DETT etukardaaneineen päivineen, joten ei tiennyt onko noissa jotain heittoa mallien välillä kuten takapäässä.

Ei siis ole mahdoton homma tekijämiehille tuo r34 laatikon laitto. Mites ne jakolaatikot sattuu ristiin? Käykö alkupään r32 jakoloota vaikka siihen loppupään r33 laatikkoon? Oletettavasti tuohon r34 6vaihteiseen ei varmaankaan käy r32 jakolaatikko.

Kyselin noita laatikon osia tuolta -> http://www.tamgears.com/
Joku heppu siellä epäili että laakerit saattaa vielä löytyäkin tai että ne voisivat olla samoja kuin jossain muussa nissan laatikossa mitä on niihin aikoihin tehty. Synkroista ei osannut sanoa mitään muuta kuin että pitäs olla mallit jotta voisi varmistaa että onko heillä niitä. Kalliitahan nuo osat tuolla tamgearissa ei mielestäni ole. Pitää vielä ripatilta kysyä että mikä niitten saatavuus on koska täällä lpr: ssä ne sen mielellään selvittävät.. uskoisin. Jos jollain on vielä jotain tietoa mistä niitä kannattas kysellä tai mistä voisi tilata koko sarjan niin kannattaa kirjottaa tähän.

Vielä on haaveissa pienen? budjetin remppa. Kiinostas senkin takia tuo remontin teko koska manuaaliaski remontti on ainut mitä ei ole ikinä tullut tehtyä autoon ;D
Reply
#51
john_k Wrote:
Tuuve Wrote:Ja edelliseen jatkaen kun kaveri vastasi sp:hen...
Takakardaania oli jouduttu muokkaamaan pituuden puolesta, vaihdekepin koloa jouduttiin suurentamaan, ja kytkimelle oli jouduttu laittamaan muutossarja push->pull.
Kyseiseen R32:een oli samalla laitettu R34:n RB26DETT etukardaaneineen päivineen, joten ei tiennyt onko noissa jotain heittoa mallien välillä kuten takapäässä.

Ei siis ole mahdoton homma tekijämiehille tuo r34 laatikon laitto. Mites ne jakolaatikot sattuu ristiin? Käykö alkupään r32 jakoloota vaikka siihen loppupään r33 laatikkoon? Oletettavasti tuohon r34 6vaihteiseen ei varmaankaan käy r32 jakolaatikko.

Tuskin käy R34 Confusedeen tästä ei siis omakohtaista kokemusta, mutta loppupään R33 lootan perään käy kyllä, ovat kuoriltaan samat.
Reply
#52
R34Confusedsa on sitten myös harvempi perävälitys kuin R32Confusedsa.

Nopeasti calculoituna R34 laatikko yhdistettynä R32 perään, niin kokonaisvälitykset tippuu n. 20% verrattuna R32:n vakio setuppiin.

Ykkösestä tulee maastovaihde ja kakkosella lähdetään sitten normaalisti liikkeelle ;D
"Assumption is the mother of all fuckups"
Reply
#53
john_k Wrote:Ei siis ole mahdoton homma tekijämiehille tuo r34 laatikon laitto. Mites ne jakolaatikot sattuu ristiin? Käykö alkupään r32 jakoloota vaikka siihen loppupään r33 laatikkoon? Oletettavasti tuohon r34 6vaihteiseen ei varmaankaan käy r32 jakolaatikko.

Ei se mahdoton homma fyysisesti ole.

Tossa kyseisessä R32Confusedsa oli siis laitettu laatikon ohella kone R34Confusedtä, jolloin etumurikka etukardaaneineen oli valmista pakettia sopimaan yhteen lootan jakolaatikon kanssa.
Voisin kuvitella ettei jakolootat mene yksiin, mutta tietoa ei ole.

TeroLuu Wrote:R34Confusedsa on sitten myös harvempi perävälitys kuin R32Confusedsa.

Nopeasti calculoituna R34 laatikko yhdistettynä R32 perään, niin kokonaisvälitykset tippuu n. 20% verrattuna R32:n vakio setuppiin.

Ykkösestä tulee maastovaihde ja kakkosella lähdetään sitten normaalisti liikkeelle ;D

Helevetin toimiva setuppi siis ;D
BMW X5 4.8is
Reply
#54
Tuuve Wrote:
john_k Wrote:Ei siis ole mahdoton homma tekijämiehille tuo r34 laatikon laitto. Mites ne jakolaatikot sattuu ristiin? Käykö alkupään r32 jakoloota vaikka siihen loppupään r33 laatikkoon? Oletettavasti tuohon r34 6vaihteiseen ei varmaankaan käy r32 jakolaatikko.

Ei se mahdoton homma fyysisesti ole.

Tossa kyseisessä R32Confusedsa oli siis laitettu laatikon ohella kone R34Confusedtä, jolloin etumurikka etukardaaneineen oli valmista pakettia sopimaan yhteen lootan jakolaatikon kanssa.
Voisin kuvitella ettei jakolootat mene yksiin, mutta tietoa ei ole.

Tuossa setupissa on väkisinkin vaihdettu myös takaperä, Teron mainitsemasta syystä. Voisi olla villi ajettava kun akselit vetää eri nopeuksilla. Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#55
Xenon Wrote:
Tuuve Wrote:
john_k Wrote:Ei siis ole mahdoton homma tekijämiehille tuo r34 laatikon laitto. Mites ne jakolaatikot sattuu ristiin? Käykö alkupään r32 jakoloota vaikka siihen loppupään r33 laatikkoon? Oletettavasti tuohon r34 6vaihteiseen ei varmaankaan käy r32 jakolaatikko.

Ei se mahdoton homma fyysisesti ole.

Tossa kyseisessä R32Confusedsa oli siis laitettu laatikon ohella kone R34Confusedtä, jolloin etumurikka etukardaaneineen oli valmista pakettia sopimaan yhteen lootan jakolaatikon kanssa.
Voisin kuvitella ettei jakolootat mene yksiin, mutta tietoa ei ole.

Tuossa setupissa on väkisinkin vaihdettu myös takaperä, Teron mainitsemasta syystä. Voisi olla villi ajettava kun akselit vetää eri nopeuksilla. Smile

Todennäköisesti vaikkei sitä spConfusedsä erikseen mainittukaan.
Itse en tiedä, kun se auto tehtiin pajalla ennen "mun aikaa".
BMW X5 4.8is
Reply
#56
R32 alkupään laatikkoon saa ainakin jotain synkroja ja laakereita. Varaosamyyjä kattoi nelosen synkron ja jonkun muun + pari laakeria. Kaikki mitä kattoi löytyivät. Osa Helsingistä ja osa Hollannista. En kehannu pyytää kattomaan kaikkia osia kun ei tiädä kuitenkaan mitä tarviaa kun vasta purkamisen jälkeen.

Ilmeisesti laatikon tyyppi on FS5R30A jota niihin aikoihin on käytetty paljon muissakin laitteissa.

Tässä joku linkki jossa myydään osia: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-FS...0576899474
Reply
#57
john_k Wrote:R32 alkupään laatikkoon saa ainakin jotain synkroja ja laakereita. Varaosamyyjä kattoi nelosen synkron ja jonkun muun + pari laakeria. Kaikki mitä kattoi löytyivät. Osa Helsingistä ja osa Hollannista. En kehannu pyytää kattomaan kaikkia osia kun ei tiädä kuitenkaan mitä tarviaa kun vasta purkamisen jälkeen.

Ilmeisesti laatikon tyyppi on FS5R30A jota niihin aikoihin on käytetty paljon muissakin laitteissa.

Tässä joku linkki jossa myydään osia: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-FS...0576899474

kaiketi noitten pitäis sopia? uskaltaakohan ton setin tilata. Omassakin laatikossa on vähän sanomista
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#58
Tossahan ois kaikki mitä tarvii... Noita laatikkoja saa pelkällään kuulemma aika halvalla, jos sellasseen laittaa ja kardaanit sitten DIY:nä tms... Sivulla myöskin kuva mille kohdalle pitää antaa lekaa.

E: eikö linkki tullut viimeksi?

http://www.nismo.co.jp/en/products/compe...etrag.html
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#59
jh Wrote:
john_k Wrote:R32 alkupään laatikkoon saa ainakin jotain synkroja ja laakereita. Varaosamyyjä kattoi nelosen synkron ja jonkun muun + pari laakeria. Kaikki mitä kattoi löytyivät. Osa Helsingistä ja osa Hollannista. En kehannu pyytää kattomaan kaikkia osia kun ei tiädä kuitenkaan mitä tarviaa kun vasta purkamisen jälkeen.

Ilmeisesti laatikon tyyppi on FS5R30A jota niihin aikoihin on käytetty paljon muissakin laitteissa.

Tässä joku linkki jossa myydään osia: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-FS...0576899474

kaiketi noitten pitäis sopia? uskaltaakohan ton setin tilata. Omassakin laatikossa on vähän sanomista

Vois ainakin luulla että käyvät mutta mistä sitä varmaksi tietämään jos ei joku sitten ole kokeillut. Ehkä laatikko on viisainta ensin purkaa niin tietää että se kannattaa korjata ennen kuin tilaa mitään mistään?
Reply
#60
john_k Wrote:
jh Wrote:
john_k Wrote:R32 alkupään laatikkoon saa ainakin jotain synkroja ja laakereita. Varaosamyyjä kattoi nelosen synkron ja jonkun muun + pari laakeria. Kaikki mitä kattoi löytyivät. Osa Helsingistä ja osa Hollannista. En kehannu pyytää kattomaan kaikkia osia kun ei tiädä kuitenkaan mitä tarviaa kun vasta purkamisen jälkeen.

Ilmeisesti laatikon tyyppi on FS5R30A jota niihin aikoihin on käytetty paljon muissakin laitteissa.

Tässä joku linkki jossa myydään osia: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-FS...0576899474

kaiketi noitten pitäis sopia? uskaltaakohan ton setin tilata. Omassakin laatikossa on vähän sanomista

Vois ainakin luulla että käyvät mutta mistä sitä varmaksi tietämään jos ei joku sitten ole kokeillut. Ehkä laatikko on viisainta ensin purkaa niin tietää että se kannattaa korjata ennen kuin tilaa mitään mistään?

Z32 laatikko pitäis vissiin olla samaa kamaa perus osiltaan? Semmonen olis tossa auki ni vois kattoa että onko saman moisia kikkareita
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)