Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vapaamuotoista keskustelua S13:sta
#91
Noi vähäpäästöiset on kyllä perseestä Sad Ite mietin että jos tuo gt40 ei mene kaupaksi ja saan jostain sopivasti suoraan esim. discopotun niin heitän sen nissaniin ja ostan tohon gt40 ympärille jonku luuska e30 bemun johon se 3.5 mylly ja toi kylkeen kiinni.
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#92
joo discoperunan ostoon ihan hyvä ahdin vakioon nähden ja riittoisakin. Wink
Reply
#93
Kylämunkittaja Wrote:joo discoperunan ostoon ihan hyvä ahdin vakioon nähden ja riittoisakin. Wink

Tuosta nyt voi olla montaa mieltä.... Smile

Joillekkin se riittää, joillekkin taas ei
Kaikkeen tottuu :/
Reply
#94
Discoperuna? Mikä ahdin mahtaa olla kyseessä? (mietityttänyt jo jonkin aikaa)

edit: Haullahan tuo löytyi heti..
Nissan 200sx s13 -91
Reply
#95
tonza19 Wrote:Discoperuna? Mikä ahdin mahtaa olla kyseessä? (mietityttänyt jo jonkin aikaa)

edit: Haullahan tuo löytyi heti..

http://www.futurez.fi/webshop/product_details.php?p=74
Nissan 200sx s13
Reply
#96
Tuli siinä tänään vahailtua auto ekaa kertaa koko 2 vuoden omistusaikana Wink Kyllä muuttui ulkonäkö paljon parempaan suuntaan. Ja samalla pyörittelin sitten nastapyörätkin alle, nyt alkaa olla auto aikalailla valmis satunnaisia talviajoja varten.
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#97
Mitäs porukka olis mieltä välirahasta, jos ca18det vaihtuis sr20det koneeseen johon hestec mukaan? Molemmat koneet n.200tkm avaamattomia, vakio ahtimet ja pakosarjat messissä. Eli suunniteltiin kaverin kanssa että se ostais silvian jossa sr20det ja vaihdettais se tohon mun s13 koppaseen ja sitten taas tuo ca18det tonne silviaan. Ite mietin jotain 1-2Ke välirahaa? Itse tekisin nuo vaihdot eli irrottaisin silviasta ja laittaisin sinne sen ca18detin ikäänkuin "avaimet käteen" periaatteella :Smile
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#98
Asentaja Wrote:
joko Wrote:Mitäs porukka olis mieltä välirahasta, jos ca18det vaihtuis sr20det koneeseen johon hestec mukaan? Molemmat koneet n.200tkm avaamattomia, vakio ahtimet ja pakosarjat messissä. Eli suunniteltiin kaverin kanssa että se ostais silvian jossa sr20det ja vaihdettais se tohon mun s13 koppaseen ja sitten taas tuo ca18det tonne silviaan. Ite mietin jotain 1-2Ke välirahaa? Itse tekisin nuo vaihdot eli irrottaisin silviasta ja laittaisin sinne sen ca18detin ikäänkuin "avaimet käteen" periaatteella :Smile

Eihän tossa ole mitään järkeä.. Mutta tee toi swappi ja ota siitä se 1000-1500e asennustöistä..

No siis niinkun saisin tuon sr20detin tuohon omaan autoon ja sitten laitettais siihen silviaan tuo vanha kone. On tuo sr20det hestecillä nyt varmaan arvokkaampi kun ca18det? Mutta joo, toinen vaihtoehto on tietysti hommata kokonainen kolhittu s14 josta tarvittavat itelle ja loput myyntiin.


Edit: ja sitten voidaan vielä taas miettiä että onko koko vaihdossa ylipäätään järkeä, kun ca18detistäkin kuitenkin saa tekemällä hyvän ;D Mut pidetään kaikki vaihtoehdot avoimina.
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#99
joko Wrote:No siis niinkun saisin tuon sr20detin tuohon omaan autoon ja sitten laitettais siihen silviaan tuo vanha kone. On tuo sr20det hestecillä nyt varmaan arvokkaampi kun ca18det? Mutta joo, toinen vaihtoehto on tietysti hommata kokonainen kolhittu s14 josta tarvittavat itelle ja loput myyntiin.


Edit: ja sitten voidaan vielä taas miettiä että onko koko vaihdossa ylipäätään järkeä, kun ca18detistäkin kuitenkin saa tekemällä hyvän ;D Mut pidetään kaikki vaihtoehdot avoimina.

Siinä silviassahan oli redtop kone, eikö? Sen kanssa saattaa tulla ongelmia katsastuksessa...
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
Nyt kiinnostais saada varmuus tohon öljyputken kuristimeen... Eli onko kuristus siinä letkussa vai turbossa? T28 on ainakin öljyn tulon kohdalla kierteet jonka jälkeen supistuu pienemmäksi reijäksi. Eli teräspunosletkussa ei tarvii enää sitä kuristusta olla?

???
Reply
Ville.T Wrote:Nyt kiinnostais saada varmuus tohon öljyputken kuristimeen... Eli onko kuristus siinä letkussa vai turbossa? T28 on ainakin öljyn tulon kohdalla kierteet jonka jälkeen supistuu pienemmäksi reijäksi. Eli teräspunosletkussa ei tarvii enää sitä kuristusta olla?

???

Kuristin on siinä 90-asteen kulmapalassa, mikä lähtee lohkon kyljestä..
Näin mää oon ymmärtänyt..
Reply
miten porukka on laittanu noita lasikuitu takapuskureita kiinni?
eli ootteko vaan laittanu siitä kohin mistä vakiokin tulee sivuilta kiinni ja sit vielä lokarin kaaresta?

kun tänään suunnittelin sitä, mut minusta se jää vähän heiveröiseks jos jättää vaan tuolleen. vai onko joku laittanu jotkut kiinnikkeet sinne palkin sisälle samallalailla kuin vakiokin?
Nissan 200sx s13&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Honda cr 250cc -91<br />BMW e39 525tds touring&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Suzuki Gsx-r -05
Reply
Laitat driftihenkisesti nippusiteillä kiinni sen Wink
Reply
pitäs sen ehkä "vähän" tukevammin kiinni olla, ettei se nyt ihan lokin paskasta tipaha ;D
Nissan 200sx s13&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Honda cr 250cc -91<br />BMW e39 525tds touring&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Suzuki Gsx-r -05
Reply
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Aika hurjan näköinen projekti. Twin turbo V8 4,0L Big Grin
Reply
sx simo Wrote:pitäs sen ehkä "vähän" tukevammin kiinni olla, ettei se nyt ihan lokin paskasta tipaha ;D

Kyllä noi lasikuitupuskurit itseasiassa kestää ihan hyvin nippusiteillä kun ovat sen verran kevyitä. Miulla oli koko kesän etupuskuri kiinni niillä ja ei tossa mitään hämminkiä ollu ;D

Hyvänä puolena vielä se, että saa sen puskurin tosi helposti irti tarvittaessa ja ei mene niin helposti koko puskuri säpäleiksi kovemmassa käytössä.

Takapuskurin kiinnitykseen en tosin oo sen tarkemmin perehtynyt, et en osaa sanoa kestääkö se kuin hyvin...
Reply
Minkäs kokoinen on vakio s13:n putkisto halkaisijaltaan? Kun hain omani tänään satamasta, niin huomasin että Remuksen kuittia löytyy. Nopeasti katsoin että putki olisi 2". Onko tuo vakio koko?
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
Jaaggorr Wrote:Nopeasti katsoin että putki olisi 2". Onko tuo vakio koko?

On. Vaimentimien liitoksissa supistuu vielä pienemmäksikin, mutta suunnilleen tuon kaksi tuumaa se putki on.
Reply
Vase Wrote:
joko Wrote:No siis niinkun saisin tuon sr20detin tuohon omaan autoon ja sitten laitettais siihen silviaan tuo vanha kone. On tuo sr20det hestecillä nyt varmaan arvokkaampi kun ca18det? Mutta joo, toinen vaihtoehto on tietysti hommata kokonainen kolhittu s14 josta tarvittavat itelle ja loput myyntiin.


Edit: ja sitten voidaan vielä taas miettiä että onko koko vaihdossa ylipäätään järkeä, kun ca18detistäkin kuitenkin saa tekemällä hyvän ;D Mut pidetään kaikki vaihtoehdot avoimina.

Siinä silviassahan oli redtop kone, eikö? Sen kanssa saattaa tulla ongelmia katsastuksessa...

Juu oli, taitaa se projekti jäädä.... Jos sitä katsois ensin vaikka korin ja alustan kuntoon. Kaikki alustanpuslat olis hommattu, tarttis vielä vaihtaa.
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
Markus. Wrote:
Jaaggorr Wrote:Nopeasti katsoin että putki olisi 2". Onko tuo vakio koko?

On. Vaimentimien liitoksissa supistuu vielä pienemmäksikin, mutta suunnilleen tuon kaksi tuumaa se putki on.

Onko kellään S13Confusedsa Remuksen putkistoa? Siinä kuitissa luki mallin kohdalla 323. Tuskin sentään mazdan putki on ;D Vaimennin muistuttaa vakiota, mutta ulostulot taitavat olla hieman suuremmat. Eli olisiko kyseessä joku viritysputkisto? Tekeekö remus vakioputkistoja lainkaan?
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
Jaaggorr Wrote:
Markus. Wrote:
Jaaggorr Wrote:Nopeasti katsoin että putki olisi 2". Onko tuo vakio koko?

On. Vaimentimien liitoksissa supistuu vielä pienemmäksikin, mutta suunnilleen tuon kaksi tuumaa se putki on.

Onko kellään S13Confusedsa Remuksen putkistoa? Siinä kuitissa luki mallin kohdalla 323. Tuskin sentään mazdan putki on ;D Vaimennin muistuttaa vakiota, mutta ulostulot taitavat olla hieman suuremmat. Eli olisiko kyseessä joku viritysputkisto? Tekeekö remus vakioputkistoja lainkaan?

Jospa siinä on tuollainen takapönttö: http://www.remus.at:8080/php/index.php?c...tor=115667
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
Puppetmaster Wrote:
Jaaggorr Wrote:
Markus. Wrote:
Jaaggorr Wrote:Nopeasti katsoin että putki olisi 2". Onko tuo vakio koko?

On. Vaimentimien liitoksissa supistuu vielä pienemmäksikin, mutta suunnilleen tuon kaksi tuumaa se putki on.

Onko kellään S13Confusedsa Remuksen putkistoa? Siinä kuitissa luki mallin kohdalla 323. Tuskin sentään mazdan putki on ;D Vaimennin muistuttaa vakiota, mutta ulostulot taitavat olla hieman suuremmat. Eli olisiko kyseessä joku viritysputkisto? Tekeekö remus vakioputkistoja lainkaan?

Jospa siinä on tuollainen takapönttö: http://www.remus.at:8080/php/index.php?c...tor=115667

Linkki ei toimi, mutta tiedän kyllä mitä tarkotat. Se on varmaan sellainen mikä tuolta sivuilta löytyy. Kuitissa tosin luki jotain katista, että olisko peräti Cat Back. No, täytyy nostaa tunkilla ilmaan ja mittailla.
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
Oliskos kenellekään jäänyt nurkkiin S13 orggis katalysaattoria, tai alkup etupuskurin niitä tuki/kiinnitysrautoja tai sitä isoa puskurin runkoa. Ja öljypohjaa, ehjiä osia siis hakusessa, privaa jos löytyy ja olet valmis luopumaan,
Reply
sx simo Wrote:miten porukka on laittanu noita lasikuitu takapuskureita kiinni?
eli ootteko vaan laittanu siitä kohin mistä vakiokin tulee sivuilta kiinni ja sit vielä lokarin kaaresta?

kun tänään suunnittelin sitä, mut minusta se jää vähän heiveröiseks jos jättää vaan tuolleen. vai onko joku laittanu jotkut kiinnikkeet sinne palkin sisälle samallalailla kuin vakiokin?
Ite vetelin siihen vakio rautaan kiinni takpuskimen ja sivuista loksunlaitoihin.
Nissan 200 Sx rs13 <br />Projekto:<br />http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=63.0<br />KUVIA JA INFOO:<br />http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLERIA&amp;id=&amp;d=c&amp;a=b&amp;pid=3386<br />http://www.minunauto.com/?3586<br />http://power.1g.fi
Reply
Kukas tietää/kävis mittaan mulle orkkis vauhtipyörän halkasijan? Smile
Reply
Ostin tuossa viimeviikolla zap 62ah akun säxään, eilen latasin ja laitoin kiinni, pelas hyvin, otin yöksi maa piuhan irti ja kokeilin aamulla, ei jaksanu pyörittää yhtään Sad Ei edes kaapeleilla jaksanu lähteä(kaapelit varmaan liika ohuet). Hain sitten nyt vartan akun, saas nähdä miten käy. Taas on akun - kenkä irti. Latas ainakin nyt 13.8v kun mittasin. Koitettiin antaa apuvirtaa myös niin et maa piuha oli suoraan koneen kyljessä mut ei vaikutusta. Huonoon startin johdotukseenkaan en oikein usko kun kuitenkin kun uden akun heitti paikoilleen niin ei ongelmaa. Olisko sitten tosiaan ollut vaan paska jo ostettaessa tuo akku?
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
Eräs autosähkö alalla työskentelevä tuttu sanoikin osuvasti mitä ZAP:n akut sanoo aamulla autoa startatessa.

....Zap Zap Zap Zap......

Eli ovat kuulemma aikasta paskoja akkuja noi Zapit. Palautuksia tullu liikkeeseen aika paljon. Lähinnä ongelmana ovat ns.maanantai kappaleet millainen toi sunkin ilmeisesti on Joko. Monella tuntuu kuitenkin toi Zappi ihan hyvin toimivan.
RS13 ---&gt; VQ35DE
Reply
Montako booria on kytkimessä?
Kellään tietoa? Tongue
Reply
Onkos kukaan törmänny s13 lasi tai hiilikuitu oviin? :Smile
Reply
and1_ Wrote:Onkos kukaan törmänny s13 lasi tai hiilikuitu oviin? :Smile

En ole törmännyt peltisiinkään. ;D

Joo, huono juttu mutta silti oli pakko. Tongue
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)