Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mikä veroton nelivetoinen farmariauto kannattaisi hankkia?
#1
Vaatimukset: 4-Vetoinen, Bensa/diesel, tehokas, tilava ja että arvo säilyisi hyvin 2.5 vuotta. Nyt koulutus alkaa olla loppusuoralla ja kohta lähtö tuonne Kosovoon. Ensimmäisen kerran elämässä mietityttää pitäisikö ottaa autolainaa ja ostaa uusi auto. Idea olisi sellainen, että autolla huristelisi 2.5 vuotta ja myisi sen pois. Mahdollisesti vaihdossa ottaisin uudemman moottoripyörän. Käytetty nelivetoinen audi tuli ensimmäisenä mieleen, mutta käsittääkseni enään suomesta ei saa vakuutusta käytetylle autolle, kun taas uudelle saa. Mietin myös sitä, että missä kohtuu sporttisessa neliveto farkussa on suurimmat verot jolloin hyöty olisi itselle suurin Wink. Sinänsä mitään pakottavaa tarvetta autolle ei ole, kun kaksi toimivaa kulkupeliä löytyy. Hintakattoa autolle olen miettinyt verottomana noin 40k€.

Vaihtoehtoja mitä olen miettinyt (Tosin vuodessa voi vielä vaikka mitä tapahtua):

Audi A6 3.0TDI
Skoda Octavia (Ei saa nelivetoisena tehokkaampaa turbodiesel versiota) TDI tai RSI
BMW 525XD tai 530XD

Bemari sinänsä houkuttaisi päästöjen vuoksi, kun 2010 vuonna tuo päästövero astuu voimaan. Merkki vain karsastaa Nissan miehenä :'(
Reply
#2
Pidä nyt samaan syssyyn ihmeessä 3 vuotta, ettei tarvitse niitä veroja jälkikäteen maksaa.

Nykyisellä arvonalennusmyllerryksellä on aika mahdoton sanoa mikä auto pitää hintansa ja miten hyvin. Kovin suurta "voittoa" on turha kuvitella saavansa nykyisellä meiningillä. Verokuviot on sen verran myllerryksessä, että pitäisin suorastaan ihmeenä, jos kolmen vuoden päästä nykyisen kaltainen järjestelmä on vielä voimassa. Jos siis mitään varsinaista tarvetta ei ole niin ainakin itse vakavasti pohtisin kannattaako mitään autoa ylipäätään tuoda.

Mitä malliin tulee, perinteinen tapa on hankkia auto, jonka verot on mahdollisimman lähelle maksimi verohelpotusta. Ulkomuistista verollinen hintaraja on vajaassa 50k eurossa, toki hieman mallista riippuen. Jos hyvä arvon säilyttäminen on tärkeää, voi perinteiset saksalaiset unohtaa aika suosiolla, ne kun tuppaavat nykyään tiputtamaan arvoaan kaikista nopeimmin. Toyota sen sijaan pitää hintansa hyvin, eli hankit jonkun ökymallin diesel Avensiksen farkkuna Smile
Mamasan -verkkokauppa, tukevat eväät autoharrastukseen!

http://shop.mamasan.fi

BC Racing, Wavetrac®, Quaife, PLX, AEM, Redline, Stack, NGK, Brisk, Walbro, EBC, yms. yms.
Reply
#3
Uusi Legacy.
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#4
nokonzok Wrote:Pidä nyt samaan syssyyn ihmeessä 3 vuotta, ettei tarvitse niitä veroja jälkikäteen maksaa.
Toyota sen sijaan pitää hintansa hyvin, eli hankit jonkun ökymallin diesel Avensiksen farkkuna Smile

Auto on operaatioalueella tuon 6kk ja sen jälkeen suomessa pitää olla se 30kk. Itseasiassa näin tuolla Huittisissa tuollaisen uuden Diesel Anjoviksen ja oli ihan fiksun näköinen kapistus korisarjalla.

Mitä Donin ehdottamaan Legacyyn tulee niin katsottu on, mutta hinta on suolainen. Melkein sama, kuin audeilla yms. Jos en olisi tehnyt itselle lupausta neliveto farkusta aikoinaan niin se olisi Mitsun Evo ja piste ;D. Nyt pitää ajatella järjellä jos autoa sellaisella pystyy ikinä perustelemaan.
Reply
#5
Legaan täältäkin +1. Mutta jossei sitä niin Audi +1 Smile
Reply
#6
addicc Wrote:Legaan täältäkin +1. Mutta jossei sitä niin Audi +1 Smile

Loistavia perusteluita autolle. Kumminkin olisi kiva saada perusteluita noista autoista, kun mitenkään niitä kaikkia ei kerkeä koeajamaan Wink.


+1 Nissan ;D
Reply
#7
Ei tuo leka vaadi mitään perusteluja. Käy koeajamassa niin tiedät.

Sitäpaitsi kallein 3.0 Spec B on verottomana 42 400€. Itse annoit kattohinnaksi 40k€.
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#8
-Karppa- Wrote:Jos en olisi tehnyt itselle lupausta neliveto farkusta aikoinaan niin se olisi Mitsun Evo ja piste ;D.

Evo + farkku tehdastekoisena? Onnistuu.
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fea...eId=107292
Live slow, die old.
Reply
#9
Doni Wrote:Uusi Legacy.

Kyllä.

EDIT: 3.0R spec.B 41 550 € veroton. Ja miksei hinta vois olla sama kuin Audilla? En näe syytä miksi Audin pitäisi olla kalliimpi.

EDIT2: Taitaa olla vieläpä alvillinen hinta toi. Samaan hintaan saa A6 Avant 2,8 FSI Quattron. Mä ottaisin Subarun.
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#10
Quote:Mietin myös sitä, että missä kohtuu sporttisessa neliveto farkussa on suurimmat verot jolloin hyöty olisi itselle suurin

No siis tuonne lähtemiseeä ei oo kyllä pienintäkään järkeä, jos sieltä ei tuo autoa. En tiedä mitä hommia karppa on lähdössä tekemään Suomen eteläisimpään varuskuntaan, mutta perus mosurin hommat on kyllä sen verran onnettomalla palkalla, että auto on se ainoa palkkio tuosta reissusta ja sekin on kova hinta vuodesta tuolla.

Autoista sen verran, että neliveto bemmi on vähän sama kuin etuveto audi. Eioo ihmeellinen nelikko ajaa. Eikä oo audikaan ihmeellinen etuvetona. Musta bemarin kohdalla on turha maksaa nelivedosta ellei kyse oo sitten jostain X mallista.

Voittoa et tuu yhdelläkään Suomesta uutena ostetulla autolla tekemään. Sen verran tuli oman reissun jälkeen hintoja tarkkailtua, että siitä voisin lyödä vaikka vähän vetoa. Jollain vähän käytetyllä urheiluautolla voi pikkasen päästä voitolle. Varsinkin kun nykyään niihin tulee niin hillittömät verot. Kaveri toi EVO9 mitsun ja se on kyllä kaksi vuotta reissun jälkeenkin edelleen kympin kalliimpi,mitä kaveri siitä maksoi. Toisaalta karenssia on vielä vuoden verran.... Tais olla joku 7-8tkm ajettu ja maksoi vissin jotain 25-26e saksassa.

Käytetty M3, boxter s, cayman, ehkä joku muukin possu, Lotus exige tai elise, RS audit, Isolla diesel pannulla ja kaikilla herkuilla olevat mursut. Ne vois olla niitä hyviä kauppoja. Aina joku tommosen haluaa, jos ovat tiptop kunnossa. Jos nelikko ja farkku pitää olla niin A6 3.0tdi s-line vois olla hyvä kompromissi tehojen suhteen. Miks ei tietty 335d kans.

Tämmönen löytyi nopeesti mobilesta esimerkiksi.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=2

Kyllä toi nyt kaikki hemmetin subarut hakka 100-0 ja ton haluaa joku vielä käytettynäkin ostaa.
Reply
#11
Doni Wrote:Ei tuo leka vaadi mitään perusteluja. Käy koeajamassa niin tiedät.

Sitäpaitsi kallein 3.0 Spec B on verottomana 42 400€. Itse annoit kattohinnaksi 40k€.

Mä mietin myös tuossa sitä, että jos myyn auton eteen päin niin mikä menee helpoiten kaupaksi. Tuolle Legacylle ei välttämättä ole niin paljoa markkinoita Wink. Tällä hetkellä ainakin kolmella rauhanturvaajalla on jäänyt auto myymättä edelliseltä reissulta, kun taloudellinen tilanne on mitä on. Noh pojilla on kaksi hienoa audia ja yksi mersu ;D. Mun motivaatio asiassa on, että mikä auto olisi kiva ajaa pari vuotta ja tehdä tiliä ;D.
Reply
#12
Pasi Wrote:
-Karppa- Wrote:Jos en olisi tehnyt itselle lupausta neliveto farkusta aikoinaan niin se olisi Mitsun Evo ja piste ;D.

Evo + farkku tehdastekoisena? Onnistuu.
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fea...eId=107292

Nam. Ei mahda vielä puoleen vuoteen olla suomessa myynnissä ja ratti vasemmalla puolella :'(.
Reply
#13
Juppe Wrote:
Quote:Mietin myös sitä, että missä kohtuu sporttisessa neliveto farkussa on suurimmat verot jolloin hyöty olisi itselle suurin

No siis tuonne lähtemiseeä ei oo kyllä pienintäkään järkeä, jos sieltä ei tuo autoa. En tiedä mitä hommia karppa on lähdössä tekemään Suomen eteläisimpään varuskuntaan, mutta perus mosurin hommat on kyllä sen verran onnettomalla palkalla, että auto on se ainoa palkkio tuosta reissusta ja sekin on kova hinta vuodesta tuolla.

Voittoa et tuu yhdelläkään Suomesta uutena ostetulla autolla tekemään. Sen verran tuli oman reissun jälkeen hintoja tarkkailtua, että siitä voisin lyödä vaikka vähän vetoa. Jollain vähän käytetyllä urheiluautolla voi pikkasen päästä voitolle. Varsinkin kun nykyään niihin tulee niin hillittömät verot. Kaveri toi EVO9 mitsun ja se on kyllä kaksi vuotta reissun jälkeenkin edelleen kympin kalliimpi,mitä kaveri siitä maksoi. Toisaalta karenssia on vielä vuoden verran.... Tais olla joku 7-8tkm ajettu ja maksoi vissin jotain 25-26e saksassa.

Käytetty M3, boxter s, cayman, ehkä joku muukin possu, Lotus exige tai elise, RS audit, Isolla diesel pannulla ja kaikilla herkuilla olevat mursut. Ne vois olla niitä hyviä kauppoja. Aina joku tommosen haluaa, jos ovat tiptop kunnossa. Jos nelikko ja farkku pitää olla niin A6 3.0tdi s-line vois olla hyvä kompromissi tehojen suhteen. Miks ei tietty 335d kans.

Tämmönen löytyi nopeesti mobilesta esimerkiksi.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=2

Kyllä toi nyt kaikki hemmetin subarut hakka 100-0 ja ton haluaa joku vielä käytettynäkin ostaa.

Mitään jääkärinhommia en ole sinne menossa tekemään. Suurin ongelma on, että mistä saa vakuutukset autoon puoleksi vuodeksi jos käytetyn ostaa. Suomesta ei tällä hetkellä saa (Tornari). Ilman vakuutusta ei perse repeä 40k€ sijoittamaan autoon. Sen takia tuo käytetty on vähän pois luettu asia. Toki mieli voi muuttua. Vähän käytetty erikoisempi auto oli ensin mielessä. Mutta funtsitaan.
Reply
#14
Se Legacy on tosi muovinen ja halpa sisältä. Muuten kans ääni sille.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#15
Vakuutuksen saa saksasta vaikka auto olis ostettu mistä. Käytetyn auton haet tietty saksasta ja ajat sen Makemake maahan. Mä vein suomesta käytettynä oman 200sx nissanin kosovoon. Rekisteröin sen sinne ja ostin vakuutuksen saksasta. Tää on kyllä sitten se hankalin tie, muttei mahdoton. Otat tulkin ja vähän rahaa mukaan niin siinä maassa hoituu mikä vaan ;D. Mulla on vieläkin tallessa ne KS kilvet ja rekisteriote Big Grin

Kun ostat saksasta käytettynä niin pääset helpoimmalla. Saksankilvet on voimassa koko sun reissun ajan ja takas suomeen saat autos kontissa jos ei huvita ajella. Kaskon saat suomesta. Ei se kyllä monen päivän reissu oo ajaakkaan. Skopje-Pireus 1pv. Laivalla Pireus-Bari ylitys ja italiasta päivässä jonnekin keskisaksaan 2. pv. Sieltä iltalautalle tukholmaan ja seuraavana aamuna kotona. Eli kolme päivää menee. Mä tein tosin ton reissun toisinpäin eli Tukholmasta kolmessa päivässä Makedoniaan. Ei tartte ajaa kuin 1300km kahdena päivänä. Pireuksesta skopjeen matkaa en muista, mutta päivässä senkin ajaa.
Reply
#16
-Karppa- Wrote:
Pasi Wrote:
-Karppa- Wrote:Jos en olisi tehnyt itselle lupausta neliveto farkusta aikoinaan niin se olisi Mitsun Evo ja piste ;D.

Evo + farkku tehdastekoisena? Onnistuu.
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fea...eId=107292

Nam. Ei mahda vielä puoleen vuoteen olla suomessa myynnissä ja ratti vasemmalla puolella :'(.

Kyllähän noita suomeen siinä ajassa saa. Mä en tiedä tosin miten toi pitäis hoitaa, että kävis tuontiautona. Vai riittääkö että tilaa auton vaikka mamalta ja maksaa verottoman hinnan ja sumplii siitä eteenpäin vermeen sinne vieraan maan pelipaikalle.

Tosin en ole ikinä nähny noita ratti vasemmalla, eli jos se on kynnyskysymys niin katsele muualle.
Live slow, die old.
Reply
#17
Karppakin lähdössä?? Big Grin Nähdään huomenaamuna Säkylässä..
Reply
#18
Passista riippuen autolla tienaaminen on nykyään vähän kyseenalaista, mutta onnistuu kyllä toisin kuin Juppe tuossa mainosteli. Itsekin onnistuin jo yhdellä autolla voittoa tekemään, vaikka suomeen tuo kyseinen auto ei edes muuttoautona tullut, vaan ihan normaalina tuontiautona.
Omansa saa pois helpostikin, jolloin se muutaman vuoden omistaminen ja ajelu on sitten "ilmaista", auton arvon kannalta siis. Polttoaineet ja vakuutukset tietysti maksavat aina, plus muut tingentangelit mitä autoon tulee laitettua kiinni.

Jos meinaa tienata verottoman auton ostolla, niin kannattaa katsella noita arvokkaampia merkkejä joissa voi olettaa enemmän veroja, eli esim. Audi, BMW, ja mersu.
Lisäksi noi saksalaiset merkit antavat usein lisäalennuksia verottomuuden lisäksi, jolloin hinta laskee vielä entistä enemmän. Kuilu verolliseen arvoon nousee, ja samalla mahdollisuus tehdä mahdollista tienestiä, taikka parantaa mahdollisuuksia saamaan omansa pois.
Esim. tuosta omasta MLConfusedta maksoin alle puolet siitä mitä sen verollinen hinta olisi ollut suomessa, niin aika monta vuotta sillä saan rullata ennen kuin alkaa mennä tappiolla.
(toi ei taas todennäköisesti mene ihan yksi yhteen solttupoikien kanssa, kun reissaavat tietääkseni eri passilla)

Yksi vaihtoehto jota kannattaa miettiä, on esim. jonkun arvokkaamman käytetyn mersun uittaminen jenkeistä. Mm. Miamissa on yksi suomalainen diileri, joka kiinteällä palkkiolla hankkii sieltä auton kuin auton. Meidän ministeriön pojille sieltä on tullut useampi vuoden-kaksi vanha leasing mersu, jotka tuon maan tavoille uskollisina ovat täynnä lisävarusteita, ja poikkeuksellisesti olleet todella hyvä kuntoisia. Nytkin pietarin kollega tilasi ML 320CDI:n vm08m ajettu jotain 40tkm, ja maksoi tuosta ~30t€. Vastaavilla varusteilla oleva ML olisi ollut suomesta ~110t€, niin mies voi vuosienkin päästä myydä tuon omillaan pois.
Valot ja ajotietokoneen softahan noihin pitää vaihtaa, mutta sen jälkeen ovat identtisiä eurooppalaisiin sisariinsa. Lisäksi kun tuo tulee sitten muuttoautona suomeen, niin ei ole mitään ongelmia rekisteröidä sitä vaikka alkuperää maa oliskin joku "eksoottinen".

Japanilaiset ja jenkit ovat hinnoitelleet itsensä niin ulos verottomilta markkinoilta, ettei noita kannata edes miettiä. Sillä summalla mitä yhteen verottomaan japsiin pitää laittaa, saa saksanmaan tekeleistä jo ihmeitä, ja noiden saksalaisten jälleenmyynti on kuitenkin ihan omassa arvossaan verrattuna käytettyihin japanilaisiin.
(ehkä tuskallista luettavaa tämän forumin ihmisille, mutta noin se asia nyt vain sattuu olemaan)

Mitä noita kriteereitä katselisi, niin itse suosittelisin noihin sopivina jotain mersun E-sarjan farkkua nelivetona, tai Bemarin 500-sarjan nelivetoja.

Vakuutuksia voi kysellä vaikka Ifin ulkomaanyksiköstä.
Itsellä on ollut sieltä vakuutukset jo vuosia, ja ehdot hintoihin nähden ovat parhaat, mitä on noita tullut muutamaan maan vakuutuksiin verrattua.
BMW X5 4.8is
Reply
#19
Juu no tuollaisissa malleissa se voi toimia. Jos päätyy ostamaan sen perus yk-larpan eli karvalakin c-mursun tai 2.0tfsi etuveto a4:n niin niistä ei voittoa kyllä tule. Tän joutui moni kaveri toteamaan. Toisaalta itse maksoin säksästä 13te ja sain siitä about 20te. Tällaisiin suhteisiin ei ihan helposti enää päästä.
Reply
#20
Juu, joka autolla ei missään nimessä pysty tekemään voittoa taikka saamaan omiaan pois, mutta niitä tiettyjä merkkejä & malleja löytyy joilla on tuohon paremmat mahdollisuudet kun toisilla. Nämä vaativat kyllä yleensä myös sijoittamaan hieman enemmän hankintaan, mutta tollaisella 40t€ kun pistää verottomaan autoon, niin kyllä sillä aika paljon jo saa autoa.
BMW X5 4.8is
Reply
#21
Joso Wrote:Karppakin lähdössä?? Big Grin Nähdään huomenaamuna Säkylässä..

Nähdään säkylässä Wink. Vittu mä oon siellä ollut jo 13.päivästä. Sain vain kortit ajettua kerralla pois. Ykkösellä niin, kuin aina ennenkin. Ennen sitä olin yhdeksän päivää Riksussa viestikoulutuksessa. Mä oon se kovaääninen kuuloelin ;D. Tuu nykäiseen hiasta. Itekkin joutuu huomenna palaamaan takaisin.
Reply
#22
[Image: 640x480-23042009.jpg]

Nissan R'nessa! Saatavana nelivetoisena ja peräti SR20DETillä, kuvan malli varmaan kyllä etuvetovapari.

Tänä aamuna Turussa otettu kuva. ;D
Reply
#23
Yllättäen rysyjä karibiassa...
Reply
#24
Osta 535d m-sport hyvillä varusteilla Saksasta? Siinä alkaa olla jo diesel käyttikseen sopivasti voimaa, ei välttämättä teee edes mieli päästä eroon parinvuoden päästä. Mut noissa e60 korisissa on ainakin ihan älytön tuo hinnan pudotus, eli se veroetu kuihtuu parissa vuodessa jo siihen. Omani ostin (tosin 530d) 5 vuoden ikäisenä ja uuden listahinnasta varusteineen oli kadonnut karvan vajaa 70Ke elikkäs pyöreästi 14Ke vuodessa. Siis yli 1000e kuukaudessa, eihän tuota normaaleilla tuloilla ehdi edes lyhentää niinpaljoa kun arvo tippuu vuodessa ;D
Mutta jos välttämättä haluat nelivedon niin 535d:tä ei ole nelivetona tehty.
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#25
Siks kannattaa satsata 335d malliin. 300srj pitää hintansa paremmin eikä oo semonen lavetti. No ei e60 paha oo, muta jos ei tartte niin isoa, niin kai sama teho on paljon mukavampi ottaa kompaktimmassa paketissa Wink tuossa 35dConfusedsä on kyllä teho/kulutus aika kivasti kohdallaan. Varmaan karala pystyis vielä mukavasti parantelemaan lukuja jos alkais tuntumaan laiskalta.
Reply
#26
En lähtisi vertailemaan 3 ja 5 sarjaa keskenään, 3 sarjaan ei saa edes rahalla sellaisia varusteita mitä siinä pitäisi olla. Se täytyy myöntää että jo tuo 330xd liikku ainakin talvikelillä ja manuaali laatikolla ihan tautisesti, mutta silti ainakin omalle kohdalle sopii paljon paremmin tuo 5 sarjalainen vaikka tilaa aika harvoin tarttenkin... Aika jännä auto ajaa noinkin isolla autolla joka on ihan yhtä ketterä kun paljon pienemmän kokoluokan autot. Rattia tarttee kääntää ~ ½kierrosta niin pyörät on linkussa, hieno varuste tuo aktiivi-ohjaus ja vielä yhdistettynä dynamic driven kanssa Wink

Eikös Karala ole loihtinut tuosta 335/535d myllystä järjestään 330-350hp tehoja ja väännöt joudutaan rajoittamaan johonkin 600nm pintaan? Melkein samat tehot saa kyllä tuosta 330/530d koneestakin, omasta pitäis löytyä 250hp/610nm ja enemmänkin saa tarvittaessa. Ja 535 suuttimilla päästään sitten 300hp paremmalle puolelle.
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#27
joko Wrote:Eikös Karala ole loihtinut tuosta 335/535d myllystä järjestään 330-350hp tehoja ja väännöt joudutaan rajoittamaan johonkin 600nm pintaan? Melkein samat tehot saa kyllä tuosta 330/530d koneestakin, omasta pitäis löytyä 250hp/610nm ja enemmänkin saa tarvittaessa. Ja 535 suuttimilla päästään sitten 300hp paremmalle puolelle.
Kyllä varmaan Karala onnistuu tuon verran laittamaan.Tuttavalla on juurikin tuo 335d ja siinä oli voimaa jotain tuota luokkaa lastutettuna.Hyvin tuo kulki ennen kutittelua,mutta nyt kulkee vähän paremmin.
Ja tuohon Karpan kysymykseen.Itse lähtisin etsimään juurikin Skodaa,Toyotaa,Bemaria ja Audia,jotain näistä.Mersuista en uskalla sanoa mitään,ei ole tullut hirveämmin sitä merkkiä tutkailtua.Subarut voi kyllä suorilta unohtaa,vaikka hyvä auto onkin.Niinkuin itsekin mainitsit,ostajakunta on pienempi.Nuo neljä merkkiä on sellaisia ns.varmoja merkkejä,joille löytyy aina ostajat.Ehkä itse jättäisin bensakoneet huomioimatta.Diesel-koneet alkaa suorituskyvyltään olla bensa-autojen kanssa samoilla viivoilla,kulutus pienempi ja ehkä varovaisesti veikattuna ne saa paremmin ja paremmalla katteella myytyä eteenpäin.Korjatkoon joku,jos olen väärässä,tämä oli minun henkilökohtainen mielipiteeni.
Reply
#28
Miten olis Audi RS6 on tehoa, tilaa...
Vetää takaa ja menee poikittain.<br />S14a -99
Reply
#29
Taitaa vain tulla RS6:lla hintakatto vastaan. Smile
Reply
#30
Zuikkis Wrote:Nissan R'nessa! Saatavana nelivetoisena ja peräti SR20DETillä, kuvan malli varmaan kyllä etuvetovapari.

"Hieno" bongaus. Piti heti vähän googlata ja selvittää, mikä tuo rumilus oikein on. Samalla selvisi, että SR20DET:llä on saanut myös toista minulle aiemmin tuntematonta nelivetoista farmaria, jonka mallinimi on Nissan Avenir.

[Image: avenir.jpg]

Sori off-topic, tai no mikä off-topic, sillä onhan kyse nelivetoisista farmareista. Vaan kannattaisiko hankkia, no siitä voi olla montaa (enimmäkseen yhtä) mieltä.
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)