Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nissan 1.8 gti projekti vm89
#91
Tuossa noita kuvia, värinä perusmustan sekaan sekoitettu helmiäiskupari.
Näyttää aivan kokikselta tuo väri. Pitää ottaa lisää kuvia, joissa tuo väri pääsee oikeuksiinsa.


Attached Files Thumbnail(s)
               
Reply
#92
Joku aika sitte mietin ite pikkupäissäni että tähän vehkeeseen kävis aika sairaan hyvin joku musta efektillä! ;D ..Hyvältä näyttää Tongue
Reply
#93
Kyllä tuohon tuli paljon enemmän munaa tuon värin ansiosta Smile Muutama valuma tuli, kun ekaa kertaa tuli auto maalattua.
Pitää hioa kori vielä 2000 vesihiomapaperilla, mutta kaiken kaikkiaan helvetin tyytyväinen olen pintaan Big Grin
Reply
#94
Edistyy pikku hiljaa. Huonoja kännykkä kamera kuvia, mutta näkeehän niistä jotain
Sivuvilkut on modattu etuvilkkujen yhteyteen, orkkis sokkolevy porattu pois ja vilkut reikiin.




Attached Files Thumbnail(s)
               
Reply
#95
Sanisti Wrote:Edistyy pikku hiljaa. Huonoja kännykkä kamera kuvia, mutta näkeehän niistä jotain
Sivuvilkut on modattu etuvilkkujen yhteyteen, orkkis sokkolevy porattu pois ja vilkut reikiin.

Onko tuo tuommonen vilkkujen modaus käyttännössä katsastus laillinen? Ite muistan joskus -88 corollasta vaihtaneeni parkin umpioon ja vilkun siihe kulmalyhtyyn nii ei kelvannu katsurille.. Ja oli vieläpä nii siististi toteutettu että vaikee oli erottaa swamppi! :-\
Reply
#96
Samaa meinasin kysyä tulevalla leimalla konttorin sedältä kun mulla on noi jdm-mallin vilkut ja niissä on vakiona tossa toi vilkkupolttimo sivulla.. Helppoa ei tuu olemaan kun se näkyvyys on kovinkin suhteellista ja leimasedästä kiinni et mikä kelpaa sille Tongue
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#97
No ehtona tuolle modille on, ettei sivuvilkku ei saa olla samassa umpiossa/tilassa etuvilkun kanssa. Tuossahan tuo takaosa on erillinen etuvilkusta, joten se täyttyy.
Toinen ehtohan on tuo takaa näkyvyys. Kulmahan on takaa katsottuna lain mukaan 5 astetta ja tuo vilkku näkyy kyllä takaa katsottuna.
Loppuhan riippuu tietenkin inssistä, mitä mieltä inssi on tuosta näkyvyydestä
Reply
#98
Sanisti Wrote:No ehtona tuolle modille on, ettei sivuvilkku ei saa olla samassa umpiossa/tilassa etuvilkun kanssa. Tuossahan tuo takaosa on erillinen etuvilkusta, joten se täyttyy.
Toinen ehtohan on tuo takaa näkyvyys. Kulmahan on takaa katsottuna lain mukaan 5 astetta ja tuo vilkku näkyy kyllä takaa katsottuna.
Loppuhan riippuu tietenkin inssistä, mitä mieltä inssi on tuosta näkyvyydestä

OK, hyvä että on homma hallussa. Kysyin vaan sen takia eittei tule (mahdollista) tietämättömyyttään onghelmia katsureiden kans. 8) Joo muistaakseni just tuo taakse näkysyys oli corollassa syynä hylsyyn, siinä ku ei oo ollenkaa sitä ulkonevuutta.
Reply
#99
Kasassa


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply
Sanisti Wrote:Kasassa

Ai perkele ku tuli makee! Olis vaan päivänvalossa ja paremmalla kameralla otetut kuvat. Tongue
Reply
Siisti ku sika pienenä. Sit vaan ajettavuuteen paranteluja, niin pysyt noilla tehoilla tielläkin vielä Wink
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
Pitää ottaa paremmalla kameralla parempia kuvia ulkona, kun on paremmat kelit.
Seuraavana onkin tarkoitus alustaa parannella Smile
Reply
Siitähän tuli nätti pystyperä. Mitäs tuo vv-suodatin tykkää, kun alkaa vettä satamaan? :Smile Mitäs alustaan? Coilit, uretaanipuslat jne?
Reply
On kyllä omasta mielestä yks parhaimman näkösistä tässä korimallissa! :Smile Ei oo mikään thyyning-puskuri-helevetti. Wink
Reply
Eihän tuo suodatin parhaimmassa paikassa ole tuon sateen ja roskan kannalta, mutta kokeillaan miten tuo toimii.
Jos ei toimi, niin upotetaan syvemmälle tuonne puskurin sisään Smile
Alustaan uretaanipuslat ensin, coilit säädettävillä yläpäillä, paksummat vakaajat ja viimeiseksi jarrut. Tuossa järjestyksessä olisi tarkoitus nuo hommata.
Reply
Lähtisin ensin puslista ja vakaajista. Sit jarrut ja vimoseks coilit. Jos alla on kaasuiskarit ja perus madallusjouset alla, niin ensin laittaisin noi alustan peruspalikat kuosiin ja sit vasta coilit kun ne on nopee homma vaihtaa lopuksi. Eri asia sitten jos iskarit ja jouset on tällä hetkellä ihan loppu. Ajettavuus eritoten kurveissa paranee reilusti jäykillä vakaajilla. Ero on oikeasti ihan uskomaton kun saat osat paikalleen ja helpottaa kummasti coilien tarvetta ainakin hetkeks. Tosin näähän vaatii nuo coilit jos oikeesti jämptin haluaa. Sillä pääsee eroon tosta ruokottomasta ulosjoustosta iskareissa.

Jarruista vinkkinä, että vaihda jarrutehostin ja vaihda jarrupääsylkkä -> autossas on ihan erilaiset jarrut jo vakiorojuillakin. Toki kuumenevat sitten myös helpommin. Toi sun miettimä päivitysjärjestys toimis paremmin jos teet ton pääjarrusylkän ja -tehostimen päivityksen, koska jarruista tulee huomattavasti tunnokkaammat eikä tartte metsästää sitä jarrua sillä polkimella, vaan välittömästi jarruttaa. Vakionahan poljintuntuma on älyttömän pehmeä.

Hyvä että kuitenkin oot miettiny alustan päivittämistä, koska se on tarpeen noilla tehoilla Smile
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
Meinaatko tuolla tehostimen ja jarrupääsylinterin vaihdolla, että vaihtaisi jonkun uudemman mallin esim. almeran roippeet ?
Reply
Juu. Vaihtoehtoja on useita. Suosittelen Primeran P11 GT:n (1.6ABS-mallissa sama ainakin) jarrutehostinta ja sitte wilwoodin pääsylkkää (joku 120€ uutena) bolt-on menee molemmat kiinni ja jarrua riittää Smile. Tosin voi olla, että tarttet sitten jarrupaineensäätimen taakse menevään putkeen/putkiin. Primmusta löytyy isoin/voimakkain tehostin. Jatkoa ajatellen toi wilwoodin jarrupääsylkkä kannattaa suoraan investoida ni ei lopu kesken ruuti järeemmilläkään jarruilla. Mainitsen tästäkin asiasta tuolla muissa nissan/datsun malleissa N13 päivitysosatopicissa joka on ylälaidassa kiinnitettynä. Sieltä muutakin jarru/alusta - asiaa. Oon kyllä monesti miettiny, että se vois olla täällä gti-puolellakin, koska suurin osa päivityksistä pätee yhtälailla gti-malleihin...
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
Nyt tuli käytyä penkissä


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
Luulis olevan näppärästi vääntöä käyttöajossa jossei turbo oo turhan iso Smile
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
t25g on tuossa ahtimena, mitä tuolla tarrakilvillä ajeli niin olihan tuolla mukava ajella entiseen verrattuna.
Ei tarvitse pykältää ohituksissa kun vääntöä tuonkin verran ;D
Reply
Ja sitte eiku oottelemaan että vaihdelaatikko levähtää, vai oliko se jo kunnon osista kasattu? Tongue
Reply
jos laatikko vaan on kunnossa niin kestää kyllä nuo tehot luultavasti ihan hyvin. paljonhan se on tietysti käyttäjästäkin kiinni.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
Vakio hiluilla on tuo laatikko, no käyttäjästähän se riippuu tuo laatikon kestävyys.
Onpahan tuo toinen samanlainen laatikko varalla Wink
Reply
Nyt kolmen vuoden seisomisen jälkeen leimassa Wink
Reply
Onnea! 8)
Reply
Ja ei muutaku "kovaa" ajoa! Wink Ei näitä vanhuksia pijä rääkätä ku niillon tunteet.. ;D
Reply
Onhan tuo mahtavaa ajella pitkästä aikaa.
Päät ainakin kääntyy, kun on täällä kajaanissa vähän kiihytelly ;D
Reply
Sanisti Wrote:Onhan tuo mahtavaa ajella pitkästä aikaa.
Päät ainakin kääntyy, kun on täällä kajaanissa vähän kiihytelly ;D

No varmasti siinä alkaa teinipojilla sukat pyöriä jalassa ku musta paholainen vähä puhahtelee! ;D ;D


Pitäis kyllä järjestää joku Nipponistien kahvittelu jolleki illalle, vaikka tuskin siellä kovin montaaa ihmistä ois. :Smile
Reply
Ihan näppärän näkönenhä se sani oli ku ajelit kaupungintalon ohi pari kertaa, minä olin siellä montussa.. dumppiki mukavasti suhahteli. Kyllä kait sitä aina välillä saattaa pari ihmistä kokoontumisissa olla.
Datsun PätkäPatrol 3.3D '81<br />Nissan Cherry 1.5GL *TURBO '85<br />Nissan Pulsar NX 1.5 '83<br />Datsun-Nissan Cherry 1.5GL 5D '83
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)