Tuossa noita kuvia, värinä perusmustan sekaan sekoitettu helmiäiskupari.
Näyttää aivan kokikselta tuo väri. Pitää ottaa lisää kuvia, joissa tuo väri pääsee oikeuksiinsa.
Kyllä tuohon tuli paljon enemmän munaa tuon värin ansiosta Muutama valuma tuli, kun ekaa kertaa tuli auto maalattua.
Pitää hioa kori vielä 2000 vesihiomapaperilla, mutta kaiken kaikkiaan helvetin tyytyväinen olen pintaan
Edistyy pikku hiljaa. Huonoja kännykkä kamera kuvia, mutta näkeehän niistä jotain
Sivuvilkut on modattu etuvilkkujen yhteyteen, orkkis sokkolevy porattu pois ja vilkut reikiin.
Sanisti Wrote:Edistyy pikku hiljaa. Huonoja kännykkä kamera kuvia, mutta näkeehän niistä jotain
Sivuvilkut on modattu etuvilkkujen yhteyteen, orkkis sokkolevy porattu pois ja vilkut reikiin.
Onko tuo tuommonen vilkkujen modaus käyttännössä katsastus laillinen? Ite muistan joskus -88 corollasta vaihtaneeni parkin umpioon ja vilkun siihe kulmalyhtyyn nii ei kelvannu katsurille.. Ja oli vieläpä nii siististi toteutettu että vaikee oli erottaa swamppi! :-\
Samaa meinasin kysyä tulevalla leimalla konttorin sedältä kun mulla on noi jdm-mallin vilkut ja niissä on vakiona tossa toi vilkkupolttimo sivulla.. Helppoa ei tuu olemaan kun se näkyvyys on kovinkin suhteellista ja leimasedästä kiinni et mikä kelpaa sille
No ehtona tuolle modille on, ettei sivuvilkku ei saa olla samassa umpiossa/tilassa etuvilkun kanssa. Tuossahan tuo takaosa on erillinen etuvilkusta, joten se täyttyy.
Toinen ehtohan on tuo takaa näkyvyys. Kulmahan on takaa katsottuna lain mukaan 5 astetta ja tuo vilkku näkyy kyllä takaa katsottuna.
Loppuhan riippuu tietenkin inssistä, mitä mieltä inssi on tuosta näkyvyydestä
Sanisti Wrote:No ehtona tuolle modille on, ettei sivuvilkku ei saa olla samassa umpiossa/tilassa etuvilkun kanssa. Tuossahan tuo takaosa on erillinen etuvilkusta, joten se täyttyy.
Toinen ehtohan on tuo takaa näkyvyys. Kulmahan on takaa katsottuna lain mukaan 5 astetta ja tuo vilkku näkyy kyllä takaa katsottuna.
Loppuhan riippuu tietenkin inssistä, mitä mieltä inssi on tuosta näkyvyydestä
OK, hyvä että on homma hallussa. Kysyin vaan sen takia eittei tule (mahdollista) tietämättömyyttään onghelmia katsureiden kans. 8) Joo muistaakseni just tuo taakse näkysyys oli corollassa syynä hylsyyn, siinä ku ei oo ollenkaa sitä ulkonevuutta.
Eihän tuo suodatin parhaimmassa paikassa ole tuon sateen ja roskan kannalta, mutta kokeillaan miten tuo toimii.
Jos ei toimi, niin upotetaan syvemmälle tuonne puskurin sisään
Alustaan uretaanipuslat ensin, coilit säädettävillä yläpäillä, paksummat vakaajat ja viimeiseksi jarrut. Tuossa järjestyksessä olisi tarkoitus nuo hommata.
Lähtisin ensin puslista ja vakaajista. Sit jarrut ja vimoseks coilit. Jos alla on kaasuiskarit ja perus madallusjouset alla, niin ensin laittaisin noi alustan peruspalikat kuosiin ja sit vasta coilit kun ne on nopee homma vaihtaa lopuksi. Eri asia sitten jos iskarit ja jouset on tällä hetkellä ihan loppu. Ajettavuus eritoten kurveissa paranee reilusti jäykillä vakaajilla. Ero on oikeasti ihan uskomaton kun saat osat paikalleen ja helpottaa kummasti coilien tarvetta ainakin hetkeks. Tosin näähän vaatii nuo coilit jos oikeesti jämptin haluaa. Sillä pääsee eroon tosta ruokottomasta ulosjoustosta iskareissa.
Jarruista vinkkinä, että vaihda jarrutehostin ja vaihda jarrupääsylkkä -> autossas on ihan erilaiset jarrut jo vakiorojuillakin. Toki kuumenevat sitten myös helpommin. Toi sun miettimä päivitysjärjestys toimis paremmin jos teet ton pääjarrusylkän ja -tehostimen päivityksen, koska jarruista tulee huomattavasti tunnokkaammat eikä tartte metsästää sitä jarrua sillä polkimella, vaan välittömästi jarruttaa. Vakionahan poljintuntuma on älyttömän pehmeä.
Hyvä että kuitenkin oot miettiny alustan päivittämistä, koska se on tarpeen noilla tehoilla
Juu. Vaihtoehtoja on useita. Suosittelen Primeran P11 GT:n (1.6ABS-mallissa sama ainakin) jarrutehostinta ja sitte wilwoodin pääsylkkää (joku 120€ uutena) bolt-on menee molemmat kiinni ja jarrua riittää . Tosin voi olla, että tarttet sitten jarrupaineensäätimen taakse menevään putkeen/putkiin. Primmusta löytyy isoin/voimakkain tehostin. Jatkoa ajatellen toi wilwoodin jarrupääsylkkä kannattaa suoraan investoida ni ei lopu kesken ruuti järeemmilläkään jarruilla. Mainitsen tästäkin asiasta tuolla muissa nissan/datsun malleissa N13 päivitysosatopicissa joka on ylälaidassa kiinnitettynä. Sieltä muutakin jarru/alusta - asiaa. Oon kyllä monesti miettiny, että se vois olla täällä gti-puolellakin, koska suurin osa päivityksistä pätee yhtälailla gti-malleihin...
t25g on tuossa ahtimena, mitä tuolla tarrakilvillä ajeli niin olihan tuolla mukava ajella entiseen verrattuna.
Ei tarvitse pykältää ohituksissa kun vääntöä tuonkin verran ;D
Ihan näppärän näkönenhä se sani oli ku ajelit kaupungintalon ohi pari kertaa, minä olin siellä montussa.. dumppiki mukavasti suhahteli. Kyllä kait sitä aina välillä saattaa pari ihmistä kokoontumisissa olla.