29.01.09, 20:20
No kyllä tuota kääntämistä mietittiin, mutta kyllä tuohon minun mielestä jää riittävästi tilaa, ilman kääntämistä. No pitää kattoa tuota putki hommaa tarkemmin, kun se tehdään loppuun, että kuinka läheltä menee.
Nissan 1.8 gti projekti vm89
|
29.01.09, 20:20
No kyllä tuota kääntämistä mietittiin, mutta kyllä tuohon minun mielestä jää riittävästi tilaa, ilman kääntämistä. No pitää kattoa tuota putki hommaa tarkemmin, kun se tehdään loppuun, että kuinka läheltä menee.
29.01.09, 22:54
Edelleenkään sen putken ei tarvitse mennä alapalkin alta poikittain. Helpompi varmasti se se sieltä on laittaa tuon "oikeinpäin" olevan ahtimen kanssa, mutta aivan yhtähyvin sen saa menemään palkin yläpuolella kun putken muutenkin joutuu alusta asti näppäilemään. Piruuttani kävin testaamassa pajalla tota kääntöhommaa ja ainankin mulla tulee kotelot pirun lähelle jäähdytintä, kompressoripesää joutuu ilmeisesti sen verran kääntämään että hukkiksen kello täytyisi uudelleensijoittaa, myös imuputken, kompressoripuolen lähdön ja alavesiletkun kanssa tulee hiukan ruuhkaa. Muuten tuo olisi kyllä hemmetisti sujuvamman oloinen juurikin imuputken ja downpipen puolesta.
We Produced With Spartan Air
29.01.09, 23:01
aika äijä olet jos sen pakoputken saat menemään sen palkin päältä!kyllä se olisi niin tehty munkin autoon jos se olisi mahdollista toteuttaa järkevästi. 180ast mutka pakoputkessa heti turbon jälkeen nyt ei muutenkaan kuulosta kauhean järkevältä valinnalta.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä* ski-doo X600RS -07 pattihakkuri MYYDÄÄN: Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355* RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
29.01.09, 23:09
nyt muistan. mulla oli orkkis flekti tuossa niin ei mahtunut, ja putki paksumpaa. toi varmaan menee kenkiessä aika mansikaksi ;D
no mut siitä se menee kuitenkin.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä* ski-doo X600RS -07 pattihakkuri MYYDÄÄN: Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355* RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
16.02.09, 20:22
Ootko varma, että saat ton laipan pitämään?
16.02.09, 20:49
Miksi tuo laippa ei pitäisi, eihän se ole mitenkään kiinni. Laippa on kyllä suora
16.02.09, 20:52
Sanisti Wrote:Miksi tuo laippa ei pitäisi, eihän se ole mitenkään kiinni. Laippa on kyllä suora Näyttää aika kierolta ja ohkaselta kuvassa.
16.02.09, 20:56
Näyttäähän se kierolta, kun ei ole tosiaan kiinni. Kyllä tuo paksuus tuossa riittää, kuva hämää
16.02.09, 21:39
Sanisti Wrote:Näyttäähän se kierolta, kun ei ole tosiaan kiinni. Kyllä tuo paksuus tuossa riittää, kuva hämääJotain 6mm? Ei tule kestämään. Tai sitten joudut jotain tuentoja tekemään putkelle.
JPL710 160J -73, RS13 -90, PNN13 4x4 -88, P10 -95, BEAB13 -93, WP11 -98, P12 2.2 dCi -03
-=Nissan moottorinohjauksien säädöt=- Nyt myös lisäkortit! - OBD-II luku/kuittaus, myös ABS/SRS.
16.02.09, 22:10
No eikös se normaalisti pakari aina ruukata myös tukea autoon kiinni? Vai jätätkö sinä pakarin pelkän pakosarjan varaan? En kyllä jaksa uskoa että ei tuo kestäisi. Ja jos ei kestä niin tehdään parempi.
16.02.09, 22:43
10mm vois olla jo parempi. Itte taisin hakee laippakamaks viimeks 12mm matkua. Sen näkee hyvin mikä vahvuus kestää kun kattoo alkuperäsestä pakosarjasta laipan paksuutta. Tommonen ohkanen kun käy lämpösenä ni se ei kovin kummosta tartte murtuakseen. Kato miten kestää. Itse en kovin pitkäikäiseksi kans veikkaa.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
16.02.09, 23:43
Sanisti Wrote:No eikös se normaalisti pakari aina ruukata myös tukea autoon kiinni? Vai jätätkö sinä pakarin pelkän pakosarjan varaan? En kyllä jaksa uskoa että ei tuo kestäisi. Ja jos ei kestä niin tehdään parempi.Ei minulla ole putket muuten kuin kunnon laipalla turbossa kiinni. Ei tarvitse tehdä muita kiinnikkeitä ollenkaan. Ei vaan tarkoitin, että kun putkisto on korissa kiinni kumikannattimilla/tms. ja moottorissa pelkästään tuon laipan varassa niin se antaa siitä periksi koska moottori elää koriin nähden todella paljon. Sitten voi ehkä kestää jos teet tuohon outlettiin jonkun tuennan jonka toinen pää tulee kiinni moottoriin. Laippaan paksuutta se 10-12mm niin ei tarvitse jännittää. Mutta jokainen tekee omaan autoonsa niin kuin itse haluaa. Toiset tekee kerran, toiset useammin.
JPL710 160J -73, RS13 -90, PNN13 4x4 -88, P10 -95, BEAB13 -93, WP11 -98, P12 2.2 dCi -03
-=Nissan moottorinohjauksien säädöt=- Nyt myös lisäkortit! - OBD-II luku/kuittaus, myös ABS/SRS.
16.02.09, 23:55
No minä olen siis tuon pakarin tehnyt, ja autojen kanssa on tässä tullut jokunen vuosi ropattua. Aina kait ne kuuluu pakarit tukea moottoriin kiinni ennen ensimmäistä joustavaa paikkaa. Varsinkin kun kyseessä on turbo, turhaa kait se on sen koko häkkyrän painoa kannesta yksistään roikottaa. Vai?
Toki olette ihan oikeassa että olisi hyvä jos tuo olisi paksumpi. Mutta tähän hätään tehtiin noin, kun yhdestä tuning putkasta tilattu laippa oli väärä. Ja mitäs sen väliä jos tuo tarvii tehdä uudestaan? Ei teille oikeen näytä muutenkaan mikään muukaan tämän rojektin asennuksista passaavan... Jatkakaa pojat tarinointia. Niin me kasataan autoa. ;D -Harri Keränen
17.02.09, 10:53
Lakelta löytyis kunnon laippoja.
Me yritetään jeesata sun projektissas. Turha tehdä samoja virheitä, mitä muut on jo tehnyt.
17.02.09, 11:18
Jani M Wrote:Lakelta löytyis kunnon laippoja. Älä nyt antaa mennä perse edellä puuhun. Itse ainakin aikoinaan olisin mieluusti kuunnellut viisaampia, jotka jaksaa tosissaan jeesata, jos sellaisia olisi enemmänkin ollut. Olisi päässyt Aaljon helpommalla Baljon halvemmalla
01.03.09, 14:19
Onkos projekti edennyt?
Tarkoitus olisi kesällä tehdä samanlainen vaihto itsekkin.
S13 200sx<br />2xSynny GT(T) "projekti<br />Chyrsler grand voyager "Mamman kauppakassi"
02.03.09, 11:35
Ahtoputkia puhdistellaan parhaillaan sisältä. Loput osat tulivat pari päivää sitten, joten sähköjen muokkaus vielä edessä.
13.03.09, 00:45
Toukokuussa vain pudasjärvelle testaamaan miten auto kulkee
13.03.09, 01:14
Tässähän pitää ruveta tekemään hommia tosissaan että saa auton tuonne pudikselle valmiiksi
22.03.09, 18:26
Nyt tuli probleema. Tietääkö kukaan miksi sunnyn puolien liitäntä ja 200sx puolien liitännät eroavat. Voinko vaihtaa sunnyn puolien johdot tuohon 200sx kanteen.
22.03.09, 21:05
Onko se power transistor sama kummassakin? Ei pitäis meinaan erota koska mulla on yks puola CA16DEsä sxtä. Mut mistä näistä varmaks mitää tietää.
22.03.09, 22:01
Kun tuossa 200sx koneessa ei ole edes paikkaa power transistorille. Eikö 200sx koneessa pitäisi olla tuo powertransistori tuossa puolien johtojen päässä, niinkuin sunnyssäkin? Kun puolilta tuossa 200sx koneessa ei tule kuin yksi 6 pinninen liitin
22.03.09, 22:05
otat gti koneesta sen kiinnikkeen sille ptu:lle. kyllä niiden ptu:iden pitäisi samoja olla.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä* ski-doo X600RS -07 pattihakkuri MYYDÄÄN: Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355* RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
22.03.09, 22:39
Pitäisikö sunnyn johtosarjan liittimien käydä 200sx suuttimiin? Minulla nimittäin ei ainakaan käy
22.03.09, 23:20
Sanisti Wrote:Pitäisikö sunnyn johtosarjan liittimien käydä 200sx suuttimiin? Minulla nimittäin ei ainakaan käy Pitäis jos on orkkis 370cc.
23.03.09, 00:31
Onko 1.8gtisä sitten eri liittimet? Kun kokeilin 200sx liittimillä niin ne kävi suoraan
|
« Next Oldest | Next Newest »
|