Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lukkoperä s13?
#1
nonii eli mitenkä saan varman tiedon että onko tossa lukkoperää?
muistan kyllä että siitä on ollut juttua ennenkin mutta haulla en sitä löytänyt. :-[
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#2
askohahdolla on myynnissä 90 200sx jossa ilmoituksen mukaan on lukkoperä :o täytyy kait kuiteskin tarkistaa toi omakin auto jos vaikka olis lukkoa Tongue
nissan vai mikä se nyt oli ?
Reply
#3
Nosta auton perä ilmaan ja pyöräytä renkaita!
jos ne pyörii samaan suuntaan niin lukko löytyy ja jos pyörii eri suuntaan niin sitten ei oo!
Tehoa tuntui olevan, mut sit kuului KOLIKOLI ja matka päättyi sinisen pilven saattelemana...
Reply
#4
Käyttäytyykö kitka lukkokin samalla lailla???..
Reply
#5
TeacDance Wrote:Käyttäytyykö kitka lukkokin samalla lailla???..

kyllä...perässä lukee oransissa lätkässä LSD jommalla kummalla puolen en muista nyt missä
R33 -97 superi silver<br /><br /><br />Mamasan.fi<br />ex kulkinet:2xS13,2xZ31 Tbo/na ja yks mopo tiisseli mese,bmw 316 2,5tbo+jotain etuvetosia
Reply
#6
vapaalla vai vaihde silmässä, meinaan toi pyöritys? ja eiks tos s13:ta ookkin viskolukko jos semmonen löytyy ni eikös sillon sitä rengasta tarvi pyöräyttää kunnolla että ottais kiinni? ???
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#7
Kyllä se pyörät ilmassa ottaa helposti kiinni, joka tapauksessa jos pyörät pyörii eri suuntaan niin no lukko. Vapaalla testaat. Käytännössä löytyy vain jos on loppuvuoden -91 tai uudempi SUOMIAUTO, eli euroopasta roudatuista puuttuu, ikävä kyllä...
Reply
#8
voihan perä olla vaihdettu
nissan vai mikä se nyt oli ?
Reply
#9
Asiaa sivuten, saako jostain osataa lukkopalikat perään?
Ja nyt tarkotan parempaa lukkoa kuin alkuperäinen 25%
www.pepantuonti.fi<br />www.rc-cars.fi<br />R32 GT-R 100% harraste ja silmäterä<br />Silverado 6.6 duramax käyttis.<br />17M 2.0 v6 -71 -VARJELTU PERHEENJÄSEN isoisältä pojanpojalle- (entisöinti käynnissä, ikuisuusprojekti)
Reply
#10
jaappanista löytyy, samoin quaifelta....molemmat vaihtoehdot pirun hintavia....
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#11
Mitens nää jotka huoltaa/ korjaa periä? Osaisko ne kertoo jotain hyviä vinkkejä.
Reply
#12
Eikös sekin riitä, kun nostaa toisen puolen ilmaan ja jos vapaalla saa renkaan pyörimään kevyesti, niin ei oo lukkoa
Mercedes Benz E320CDI -03, Audi V8 4.2 quattro -92 (Ex. Nissan 200sx s13 -89)
Reply
#13

Kyllä lukotonkin perä polttaa molemmilla kun sille päälle sattuu. Toi ylös nostaminen on parempi keino todentaa lukon olemassaolo tai olemattomuus.
Live slow, die old.
Reply
#14
Pasi Wrote:Kyllä lukotonkin perä polttaa molemmilla kun sille päälle sattuu. Toi ylös nostaminen on parempi keino todentaa lukon olemassaolo tai olemattomuus.

Aivan, tässä mun kokemukset omasta:

Suoraan paikaltaan lähettäessä 2-raitaa, paikaltaan rauhallisesti lähettäessä mutkaa, mutkassa ykkösellä kaasu pohjaan 1raita, paikaltaan rajusti ykkösellä sutien perä sivulla, kakkonen silmään, ja jatkaa sutimista 2-raitaa...

Ota tuostakin sitten selvää, eli tarttee nostaa perä ylös.

www.pepantuonti.fi<br />www.rc-cars.fi<br />R32 GT-R 100% harraste ja silmäterä<br />Silverado 6.6 duramax käyttis.<br />17M 2.0 v6 -71 -VARJELTU PERHEENJÄSEN isoisältä pojanpojalle- (entisöinti käynnissä, ikuisuusprojekti)
Reply
#15
Peetrus Wrote:
Pasi Wrote:Kyllä lukotonkin perä polttaa molemmilla kun sille päälle sattuu. Toi ylös nostaminen on parempi keino todentaa lukon olemassaolo tai olemattomuus.

Aivan, tässä mun kokemukset omasta:

Suoraan paikaltaan lähettäessä 2-raitaa, paikaltaan rauhallisesti lähettäessä mutkaa, mutkassa ykkösellä kaasu pohjaan 1raita, paikaltaan rajusti ykkösellä sutien perä sivulla, kakkonen silmään, ja jatkaa sutimista 2-raitaa...

Ota tuostakin sitten selvää, eli tarttee nostaa perä ylös.

Mulla justa sama homma.... Tongue ja saksasta roudattu on.. :O
Toyota Cresta JZX90 '94 1.5JZ-GTE 960hv/1090nm
Toyota Corolla KE70 '81 1UZ-FE
Nissan 200sx S14a '97 SR20DET 380hv/530nm

ex: Toyota MarkII JZX90 '94 , Corolla KE 70 '84, S14a '99, RS13 '92, C32 Laurel '90, C Kadett '72, Toyota Corolla KE70 'GT' '83
Reply
#16
nosta perä ylös, pyöritä rengasta ja itke.... ;D
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#17
laakkius Wrote:nosta perä ylös, pyöritä rengasta ja itke.... ;D

Juuri näin tein. Wink

Tai ton itkemisen tilalle näin: pyöräytys, ja perään pääsi suusta V*TTU! Wink

Eli lukkoa hommaamaan ---->
www.pepantuonti.fi<br />www.rc-cars.fi<br />R32 GT-R 100% harraste ja silmäterä<br />Silverado 6.6 duramax käyttis.<br />17M 2.0 v6 -71 -VARJELTU PERHEENJÄSEN isoisältä pojanpojalle- (entisöinti käynnissä, ikuisuusprojekti)
Reply
#18
;D ;D ;D
R33 -97 superi silver<br /><br /><br />Mamasan.fi<br />ex kulkinet:2xS13,2xZ31 Tbo/na ja yks mopo tiisseli mese,bmw 316 2,5tbo+jotain etuvetosia
Reply
#19
joo, eipä oo lukkoo näkyny...mistähän muusta autosta kuin s14 sais hyvän lukon pikku modauksella?
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#20
jh Wrote:joo, eipä oo lukkoo näkyny...mistähän muusta autosta kuin s14 sais hyvän lukon pikku modauksella?

Eikös nismosx:llä ole joku Silvian lukko?

-nemo-
Reply
#21
juu luovuttaja oli tällä keulalla oleva peli http://www.infini-d.co.jp/img/03_3.jpg
R33 -97 superi silver<br /><br /><br />Mamasan.fi<br />ex kulkinet:2xS13,2xZ31 Tbo/na ja yks mopo tiisseli mese,bmw 316 2,5tbo+jotain etuvetosia
Reply
#22
nismosx: mistä hommasit ton lukkos?

täytys nyt löytää joku auto josta sais kohtuu työllä lukon....joskus luin jostain bemarin ja hiacen lukoista mut käytännössä onko mahollista? mut lukko tarvii kevääseen mennessä saada....mun lukko tietouteni on aikas vähäistä kun ei oo tuullu noita taka tuuppareita ennemmin oltua, eli siinä menee varmaan toi koko akseli vaihtoon vai miten se hoituu? ja kemppi lukkoo en harkitte Wink
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#23
jh Wrote:siinä menee varmaan toi koko akseli vaihtoon vai miten se hoituu?

Pelkkä murikan vaihto riittää.. Jos siis käyttää S13 lukkoa. Jos käyttää jotain muuta (esim S14) se vaatii vähän enemmän työtä.

Vaikea löytää lukkoperää ja varsinkaan inhimilliseen hintaan.
Reply
#24
kemppi lukko..... on halvin mut ei hyvä ;D :Smile
ex ...nissan 200sx s13<br />hyundai coupe v6
Reply
#25
s14 perän välitys ei välttämättä ole kaikista järkevin vaihto ehto...
itse en rupeisi siihen hommaan
Reply
#26
Onko tuossa S14Confusedsa millä tavoin eroavat välitykset? Tiuhemmat vaiko pidemmät? Tietysti vaihdekohtaisia eroja saattaa olla...
200SX S14a-99 Racing - kesäpirssinä<br />200SX S14a-99 - varaosina<br />Maxima QX3.0 V6-A33-04 - käyttis<br />+ 6 Almeraa + monta muuta
Reply
#27
pirun piru.....saiskohan suomesta enää mistään s13 lukkoo? Wink kun ei sitä murkulaa viitti kapteenin povarissakaan tuoda...
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#28
0101580 Wrote:s14 perän välitys ei välttämättä ole kaikista järkevin vaihto ehto...
itse en rupeisi siihen hommaan

No miks et ryhtyisi?
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#29
lukkoja saa myös Cuscolta, maksaa n. 1500e, samoin quaifelta saa lukkoa, maksaa n. 1200e...Ei ole halpoja vaihtoehtoja nuo...
Lisää voi kysellä vaikka http://www.finranaco.com
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#30
laakkius Wrote:lukkoja saa myös Cuscolta, maksaa n. 1500e, samoin quaifelta saa lukkoa, maksaa n. 1200e...Ei ole halpoja vaihtoehtoja nuo...
Lisää voi kysellä vaikka http://www.finranaco.com

Myös Blazespeedistä kannattaa kysellä. Wink Löytyisi kuulemma kunnon drifting-lukkoja Wink
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)