TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä
no eihän noihin aikoihin tarvii ku vakio laman tai vähän piristetyn laman ja kuski mikä ei osaa ajaa
Näytti kaikissa Skylleissä olevan ainakin matalaprofiiliset katurenkaat joilla ei tuolla pitoa saa. Molemmissa ECR33sa myös parisataa kiloa elektroniikkaa kyydissä, kumpikaan kun ei ole mikään kilpa-auto ja kuskeillakin eka takavetoauto alla.
Tässä tuli nyt nämä kaikki kortit kerralla, eikun jäykkä alusta jäi vielä mainitsematta ;D Se on vaan fakta että ecr33 on mopo.
Olisihan se ollut hirveetä hävitä mamman nelioviselle kauppakassille, vieläpä mamman itsensä ohjastamana. Joskus siellä voi vain rehellisesti ottaa selvää ja olla opettelemassa.
Itseä kaivelee suuresti kun kauheella tohinalla saatiin sliksit Crewn alle ja samantien suli kytkin kun oli pitoa. Noh, ensi kesänä sitte Tosin itse en noilla samoilla autoilla jaksa tahkoa niitä huippuaikoja vuodesta toiseen, kunhan aina kiva katsoa miten menee ja missä voi parantaa.
TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä
Eikös se ole vielä nolompaa,että etuveto Sunny pesee koko porukan ;D Toisesta topiikista lainaus: "Juu oltiin Alastarolla...iltaa kohti pidot parani. Sunny meni 11.664s./208.43kmh."
TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä
Eikös se ole vielä nolompaa,että etuveto Sunny pesee koko porukan ;D Toisesta topiikista lainaus: "Juu oltiin Alastarolla...iltaa kohti pidot parani. Sunny meni 11.664s./208.43kmh."
Pikemmin ihailtavaa, omistaja vois hieman kertoa tuosta kiposta 8)
TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä
Eikös se ole vielä nolompaa,että etuveto Sunny pesee koko porukan ;D Toisesta topiikista lainaus: "Juu oltiin Alastarolla...iltaa kohti pidot parani. Sunny meni 11.664s./208.43kmh."
Pikemmin ihailtavaa, omistaja vois hieman kertoa tuosta kiposta 8)
Tuossa videota myös. Aikakortti löytyy myös.
Ja siitä savutuksesta ollaan hiljaa. ;D
Seokset ihan liian rikkaalla ja onhan nuo männänrenkaat vähän pehmenny jo.
tänään vesäjärven lentokentällä märällä asfaltilla sain oman henk koht loppunopeus ennätyksen 199.1km/h 1/4maililla... enskesänä pistetään se 200km/h rikki ja toivotaan että ite ajatki paranis ku oppii vähä tota viivalta irtoomista lähtöjä takana nytten noin 13kpl tehokkaalla takavedolla joten opettelemista riittää
tällähetkellä epävirallinen oma ennätys mitattu alastarossa iphonen softalla 12.85. virallisempi 13.34 mitattu kunnon kellovehkeillä ja sit toi tänpäivän oma loppunopeus ennätys aika on viä vähä auki... 13.?? joka mielestäni oli aika hyvä oikeesti märälle asfaltille
tuokki Wrote:märällä asfaltilla sain oman henk koht loppunopeus ennätyksen 199.1km/h 1/4maililla
paljon sulla on oikein voimaa tuossa? ja ei se kauheen märkä asfaltti voinut olla...
kyllähän sitä voimaa on ja koko päivän tihutteli ja suhnutti semmosta vesi"pölyä"... radalla oli joka muutama pieni lammikko musta tuplaturbo mosseki oli paikalla... heheh, se jäi märän kelin takia yli 4sek omasta ennätyksestään
toi mun loppunopeus oli päivän kovin autoista, nopein auto oli joku uudenkarhee turbo porsche 12.61 ajalla. loppunopeus jotain 190km/h korvilla
No ei oikein ollu muutakaan topicia niin laitoin sit tänne.
Juutuupisa nyt toisestakin lähdöstä video missä käytän paukkua mutta huonolla menestyksellä ku en lämmittäny renkaita kunnolla. ;D
Raami Wrote:Tuossa videota myös. Aikakortti löytyy myös.
Ja siitä savutuksesta ollaan hiljaa. ;D
Seokset ihan liian rikkaalla ja onhan nuo männänrenkaat vähän pehmenny jo.
Sliksithän sulla alla tuossa on? Ei sinänsä ihme, että voimansiirto tykkää kyttyrää moisilla voimilla. Yllättävää ehkä kuitenkin, että se on kardaani, eikä vetarit ku antautuu. No mut mukavaa, ettei ne ihan paperia siis ole.
Raami Wrote:Tuossa videota myös. Aikakortti löytyy myös.
Ja siitä savutuksesta ollaan hiljaa. ;D
Seokset ihan liian rikkaalla ja onhan nuo männänrenkaat vähän pehmenny jo.
Sliksithän sulla alla tuossa on? Ei sinänsä ihme, että voimansiirto tykkää kyttyrää moisilla voimilla. Yllättävää ehkä kuitenkin, että se on kardaani, eikä vetarit ku antautuu. No mut mukavaa, ettei ne ihan paperia siis ole.
Jotku katuslicksit ne on. Sellaiset millä siis saa ajella myös kadulla.
Renkaan lämmitys ois varmaan auttanut lähtöä mutta oisko sit heti hajonnu.. jossittelua.
Raami Wrote:Tänään Pudasjärvellä omalla zetalla varttimaili:
11,412s ja 204,99km/h ja 60jalkainen 2,041s.
Kyllä se vaan hienosti datsuni kulkee 8). Voiko noita vielä oikein slikseiksi kutsua jos 60 jalkaa on yli 2sec. ;D
No kyllä ne kuitenki paremmin piti mitä normi katurenkaat. ;D
Ens kesänä sit kympin puolelle kun periaatteessa näilläkin tehoilla se ois jo mahdollista kunnon lähdöllä.
Raami Wrote:No kyllä ne kuitenki paremmin piti mitä normi katurenkaat. ;D
Ens kesänä sit kympin puolelle kun periaatteessa näilläkin tehoilla se ois jo mahdollista kunnon lähdöllä.
Eilen meni oma r32gt-r Porin lentokentällä 0-400m 11,022s 220,59km/h 60ft:1,936 330ft:4,970 660ft:7,351 990ft:9,304. siivili renkailla ruopien, ensimmäinen 100m kestää tosi kauan.. samoilla loppunopeuksilla ajettiin alle 10s aikoja kuitenkin.
24.05.15, 12:03 (This post was last modified: 24.05.15, 12:07 by tuokki.)
Artsi-e Wrote:Eilen meni oma r32gt-r Porin lentokentällä 0-400m 11,022s 220,59km/h 60ft:1,936 330ft:4,970 660ft:7,351 990ft:9,304. siivili renkailla ruopien, ensimmäinen 100m kestää tosi kauan.. samoilla loppunopeuksilla ajettiin alle 10s aikoja kuitenkin.
Hieno tulos jos vielä ruopien tuli! Siellähän on voimaa jo jonkin verran tommosilla loppunopeuksilla, jopa 800? Laitappa tänne nuo samat tiedot niin pääset ykköspallille! http://www.dnsf.org/showthread.php?6132-...ll-of-Fame
Ja noi lentokentät on aina ihan pirun liukkaita, huonompi pito jopa kuin kadulla, voi olla että saat sekunnin pois kunnon varttisuoralla.
http://www.dnsf.org/showthread.php?6132-...ll-of-Fame
Toi likkki ei toimi mulla, vaatiko klubijäsenyyden? auton tehoista ei ole tietoa, kadulla säädetty ja hyvin rokkaa, jokainen voi arpoa loppunopeudesta tehoja, ahtoja oli 1,5bar. Gtr:rän vaihteisto muodostuu kanssa ongelmaksi nopeissa vaihdoissa, jos kierrättää 9000rpm niin seuraavan pykälän päälle saaminen on epävarmaa nopeasti. Tilanne paranee jo huomattavasti kun vaihtaa 8200-8400rpm. Eikä auta redline tähän, kokeiltu on ja vain huonontaa synkronoinnin toimintaa. Nykyään jäteöljyastiassa. Castrol syntrans multivehicle 75w-90+RVS toimii kohtalaisen hyvin tässä vaihteistossa, mutta suurin syy tähän varmaan raskaissa rattaissa ja akseleissa. Taitaa vakio vaihteiston kestokin olla muutenkin hieman rajamailla.
Artsi-e Wrote:http://www.dnsf.org/showthread.php?6132-...ll-of-Fame
Toi likkki ei toimi mulla, vaatiko klubijäsenyyden? auton tehoista ei ole tietoa, kadulla säädetty ja hyvin rokkaa, jokainen voi arpoa loppunopeudesta tehoja, ahtoja oli 1,5bar. Gtr:rän vaihteisto muodostuu kanssa ongelmaksi nopeissa vaihdoissa, jos kierrättää 9000rpm niin seuraavan pykälän päälle saaminen on epävarmaa nopeasti. Tilanne paranee jo huomattavasti kun vaihtaa 8200-8400rpm. Eikä auta redline tähän, kokeiltu on ja vain huonontaa synkronoinnin toimintaa. Nykyään jäteöljyastiassa. Castrol syntrans multivehicle 75w-90+RVS toimii kohtalaisen hyvin tässä vaihteistossa, mutta suurin syy tähän varmaan raskaissa rattaissa ja akseleissa. Taitaa vakio vaihteiston kestokin olla muutenkin hieman rajamailla.
joo kylhän tuo klubilaisuuden vaatii, ei kun liittymään! mulla redlinet pelannu hyvin mut en kierrätäkkään kun 8400. aika hyvät tulokset kyllä 1.5bar ahdoilla, ellei sulla sitten ole rb30 +80mm ahdin.