Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Perusnissani varttimaililla
#61
Lisäilin mäkin viime vuoden ajat ekaan viestiin. Alunperin autolla ei pitäny ees ajaa varttia, kun ei ollut mitään lisävirityksiä tehty.
Ei sitten kuitenkaan malttanut...
260Z -74, 350Z -04
Reply
#62
Tänään tuli kiihdyteltyä tuolla kalajoen lentokentällä katuautojen kisoissa tai oikeastaan testipäivillä omalla autolla.
Parhaaksi jäi 12,6s ja loppuja 197km/h. Nämä ajat siis katurenkailla ja 60jalkainen oli jotain 2,45s.
Voin koittaa ottaa kuvaa tosta aikakortistakin.
Reply
#63
r33 gts-t vähän kaikkee pientä holset hy35 ym...
motopark 19.7.2009:
ET: 14,344s
loppunopeus: 170,21km/h
reaktio: 1,107s
60ft: 2,502s
330ft: 6,600s
660ft: 9,669s
990ft: 12,207

ajasta kyl näkee et pitovaikeuksia oli eli katurenkailla ja jäykkä alusta :Smile
motoparkin suora tuntuu olevan aika liukas... voimaa riittäs parempaankin
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#64
Jampsu Wrote:r33 gts-t vähän kaikkee pientä holset hy35 ym...
motopark 19.7.2009:
ET: 14,344s
loppunopeus: 170,21km/h
reaktio: 1,107s
60ft: 2,502s
330ft: 6,600s
660ft: 9,669s
990ft: 12,207

ajasta kyl näkee et pitovaikeuksia oli eli katurenkailla ja jäykkä alusta :Smile
motoparkin suora tuntuu olevan aika liukas... voimaa riittäs parempaankin
Ei tuo 60jalkane nyt niin huono ollu ku ois tuolla 14.3 ajalla odottanu ??? Oisko videoo vedosta?
0.9x hp / kg
Reply
#65
Jampsu Wrote:r33 gts-t vähän kaikkee pientä holset hy35 ym...
motopark 19.7.2009:
ET: 14,344s
loppunopeus: 170,21km/h
reaktio: 1,107s
60ft: 2,502s
330ft: 6,600s
660ft: 9,669s
990ft: 12,207

ajasta kyl näkee et pitovaikeuksia oli eli katurenkailla ja jäykkä alusta :Smile
motoparkin suora tuntuu olevan aika liukas... voimaa riittäs parempaankin

Ei toi loppunopeuskaan päätä huimaa. Pitäs kyllä noilla vireillä olla jo lähempänä 190km/h.
Reply
#66
TJK Wrote:
Jampsu Wrote:r33 gts-t vähän kaikkee pientä holset hy35 ym...
motopark 19.7.2009:
ET: 14,344s
loppunopeus: 170,21km/h
reaktio: 1,107s
60ft: 2,502s
330ft: 6,600s
660ft: 9,669s
990ft: 12,207

ajasta kyl näkee et pitovaikeuksia oli eli katurenkailla ja jäykkä alusta :Smile
motoparkin suora tuntuu olevan aika liukas... voimaa riittäs parempaankin

Ei toi loppunopeuskaan päätä huimaa. Pitäs kyllä noilla vireillä olla jo lähempänä 190km/h.
edelleen vajaa 1.1bar ahtoja pitäis kokeilla 1.2bar alkaako vetämään paremmin zuikki jätti karttaan varaa ahtojen nostolle
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#67
Jampsu Wrote:
TJK Wrote:
Jampsu Wrote:r33 gts-t vähän kaikkee pientä holset hy35 ym...
motopark 19.7.2009:
ET: 14,344s
loppunopeus: 170,21km/h
reaktio: 1,107s
60ft: 2,502s
330ft: 6,600s
660ft: 9,669s
990ft: 12,207

ajasta kyl näkee et pitovaikeuksia oli eli katurenkailla ja jäykkä alusta :Smile
motoparkin suora tuntuu olevan aika liukas... voimaa riittäs parempaankin

Ei toi loppunopeuskaan päätä huimaa. Pitäs kyllä noilla vireillä olla jo lähempänä 190km/h.
edelleen vajaa 1.1bar ahtoja pitäis kokeilla 1.2bar alkaako vetämään paremmin zuikki jätti karttaan varaa ahtojen nostolle

Muista ne pakopaineet, ettet ihan tahallas sitten säre laitetta.

Laitan sit viime kesältä oman lähelle jampsun 60 jalkaisen aikaa olevan vedon, voimaa itellä karvan päälle 400 hummaa tuolloin.

motopark 6.7.2008:
ET: 12,824s
loppunopeus: 191,18km/h
reaktio: 1,073s
60ft: 2,412s
330ft: 5,945s
660ft: 8,419s
990ft: 10,642
Reply
#68
TJK Wrote:
Jampsu Wrote:r33 gts-t vähän kaikkee pientä holset hy35 ym...
motopark 19.7.2009:
ET: 14,344s
loppunopeus: 170,21km/h
reaktio: 1,107s
60ft: 2,502s
330ft: 6,600s
660ft: 9,669s
990ft: 12,207

ajasta kyl näkee et pitovaikeuksia oli eli katurenkailla ja jäykkä alusta :Smile
motoparkin suora tuntuu olevan aika liukas... voimaa riittäs parempaankin

Ei toi loppunopeuskaan päätä huimaa. Pitäs kyllä noilla vireillä olla jo lähempänä 190km/h.

Juu on kyllä ihmeän pieni loppunopeus, tuon puolesta ei oikein hirveästi yli 300hv:n ole.
Soarer 2JZ 6-Spd Pro55
402m @ 10.4sec
900hp/970nm

www.500whp.net
Reply
#69
Microman Wrote:
Jampsu Wrote:
TJK Wrote:
Jampsu Wrote:r33 gts-t vähän kaikkee pientä holset hy35 ym...
motopark 19.7.2009:
ET: 14,344s
loppunopeus: 170,21km/h
reaktio: 1,107s
60ft: 2,502s
330ft: 6,600s
660ft: 9,669s
990ft: 12,207

ajasta kyl näkee et pitovaikeuksia oli eli katurenkailla ja jäykkä alusta :Smile
motoparkin suora tuntuu olevan aika liukas... voimaa riittäs parempaankin

Ei toi loppunopeuskaan päätä huimaa. Pitäs kyllä noilla vireillä olla jo lähempänä 190km/h.
edelleen vajaa 1.1bar ahtoja pitäis kokeilla 1.2bar alkaako vetämään paremmin zuikki jätti karttaan varaa ahtojen nostolle

Muista ne pakopaineet, ettet ihan tahallas sitten säre laitetta.

Laitan sit viime kesältä oman lähelle jampsun 60 jalkaisen aikaa olevan vedon, voimaa itellä karvan päälle 400 hummaa tuolloin.

motopark 6.7.2008:
ET: 12,824s
loppunopeus: 191,18km/h
reaktio: 1,073s
60ft: 2,412s
330ft: 5,945s
660ft: 8,419s
990ft: 10,642
1,6bar pakopainetta tolla 1,1bar ahdoilla... jännä et laskennallinen teho ilmamäärästä ja suuttimista oli 425hv
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#70
Minunkin ~350hv s14a meni minun lähettämänä (tästä tulee automaattisesti paljon penaltyä) 178-180kmh loppunopeuksia. Joten noille teholle tuo 170 kuulostaa tosi pieneltä ja kaikki ei voi olla kunnossa. Varsinkaan kun mun kokonaisaika oli 13.7s (kännimuisti). Tämäkin vaati sähläyksen sintterin kanssa.
Live slow, die old.
Reply
#71
Vähän kyllä ihmetyttää itseäkin moinen, sillä omalla lamalla ajoin viime ratapäivillä täysin vakiona 14.64s ja n.160km/h plus melkosen kuuma keli. Sekä syksyllä Hämeenkyrössä suunnilleen samaa aikaa, mutta loppunopeus n.165km/h. Siellä pidosta ollu mitään tietoa.

Tässäkin tulee pakkia siinä kun en ole juurikaan lähtöjä ajanu ja toisekseen auto ajokunnossa + kuljettaja = lähes 1600kg

Mielestäni 325hv on lähempänä totuutta.
1991 Z32TT manual
1992 Mercedes-Benz 300E
1988 E34 520i
Reply
#72
Itse ajoin putkivireisellä rs13:lla 14.52 160km/h loppunopeudella joten jotain häikkää on ;D
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
#73
Kun tälle linjalle muutkin lähtivät niin.. Itse ajoin välijäähdytin+putkisto yhdistelmällä 13.3 ajan, ei edes lastua, ja tosiaan ~270hp mitattu ennen vetoa.. Auto tosin s14, ilmeisesti skyllet on vaan hitaampia.
0.9x hp / kg
Reply
#74
Mac Wrote:Kun tälle linjalle muutkin lähtivät niin.. Itse ajoin välijäähdytin+putkisto yhdistelmällä 13.3 ajan, ei edes lastua, ja tosiaan ~270hp mitattu ennen vetoa.. Auto tosin s14, ilmeisesti skyllet on vaan hitaampia.

Thats true ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6r6Wsb1TIbw
JDM Impreza WRX STI MY01<br /><br />Ex Nismot:<br /> S14 -96<br /> S13 -92
Reply
#75
Muukkis Wrote:
Mac Wrote:Kun tälle linjalle muutkin lähtivät niin.. Itse ajoin välijäähdytin+putkisto yhdistelmällä 13.3 ajan, ei edes lastua, ja tosiaan ~270hp mitattu ennen vetoa.. Auto tosin s14, ilmeisesti skyllet on vaan hitaampia.

Thats true  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6r6Wsb1TIbw

Ettei vaa olisi skylle saanu hieman huonoa lähtöä tossa ?
'97 Nissan Skyline GTS-T

'96 Subaru Legacy RS
Reply
#76
Ei mitään youtube-pätkiä tänne, ellei ole omia ajoja.

Eipä sinänsä itseäkään ole vakuuttanut nuo GTS-T:t kulkupuolellaan ja HY35:t jättäisin kaupan hyllyyn jos sellainen auto olisi itsellä.
260Z -74, 350Z -04
Reply
#77
Midnight Fin Wrote:
Muukkis Wrote:
Mac Wrote:Kun tälle linjalle muutkin lähtivät niin.. Itse ajoin välijäähdytin+putkisto yhdistelmällä 13.3 ajan, ei edes lastua, ja tosiaan ~270hp mitattu ennen vetoa.. Auto tosin s14, ilmeisesti skyllet on vaan hitaampia.

Thats true ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6r6Wsb1TIbw

Ettei vaa olisi skylle saanu hieman huonoa lähtöä tossa ?
Täsmennetään vielä että tarkoitin yleensä jos on noin samanverran jerkkua laitteissa, niin s14 vie järestään voiton.
0.9x hp / kg
Reply
#78
Toni L Wrote:HY35:t jättäisin kaupan hyllyyn
mita, sehan on just passeli ahdin tollasseeseen(kunhan niita on kaksi). Vaihdat sinne sen hx40 superin isolla pesalla niin johan alkaa toimimaan
Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Reply
#79
Mac Wrote:
Midnight Fin Wrote:
Muukkis Wrote:
Mac Wrote:Kun tälle linjalle muutkin lähtivät niin.. Itse ajoin välijäähdytin+putkisto yhdistelmällä 13.3 ajan, ei edes lastua, ja tosiaan ~270hp mitattu ennen vetoa.. Auto tosin s14, ilmeisesti skyllet on vaan hitaampia.

Thats true ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6r6Wsb1TIbw

Ettei vaa olisi skylle saanu hieman huonoa lähtöä tossa ?
Täsmennetään vielä että tarkoitin yleensä jos on noin samanverran jerkkua laitteissa, niin s14 vie järestään voiton.
veltzun s14a kanssa kun otettiin pari veto niin siinä kyllä vein mennen tullen veltzulla tais olla gt28 ja 1bar ahtoja tehoista ei havaintoa... ja yks veto c4 corvetten kanssa lähdössä jäin mut loppupäässä otin jopa kiinni mut ei mitään havaintoa millä koneella se oli ku niitä 5.7L on vissiin monen tehosia...
kuitenkin radalla kulki hyvin

Edit:
Noniin alkaahan se selvitä miks ei menny ton kovempaan... Äsken kun kävin ajamassa tuli tehtyä huomio että hukkaportti aukeekin jo 0.8bar tienoilla vaikka ahtoja en ole muuttanu lauantai aamusta voisko toi johtua siitä kun on uus hukkis et vaatii vähän käyttöä et osat rupee liikkumaan kunnolla (synapse)
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#80
8.8-09 FHRA LEATHER HEAVEN Pudasjärven lentokeskus
R/T .075
60´2.074
330´5.727
660´8.694 134,98
1000´11,193
1/4 13,330 168,83km/h
nyt renkaina 235/60x14 dot-katusliksit ja ei liimattu rata.nyt s14n viskolukolla.viikonlopun paras loppunopeus 169.53km/h ja ahdot vielläkin alle 1bar.
auto s13.
Nissan 200SX -91.Datsun Finn -72.Datsun 120y sedan -76.SET/PET 1320.OverBoost Drivers. ry
Reply
#81
Jampsu Wrote:
Mac Wrote:
Midnight Fin Wrote:
Muukkis Wrote:
Mac Wrote:Kun tälle linjalle muutkin lähtivät niin.. Itse ajoin välijäähdytin+putkisto yhdistelmällä 13.3 ajan, ei edes lastua, ja tosiaan ~270hp mitattu ennen vetoa.. Auto tosin s14, ilmeisesti skyllet on vaan hitaampia.

Thats true ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6r6Wsb1TIbw

Ettei vaa olisi skylle saanu hieman huonoa lähtöä tossa ?
Täsmennetään vielä että tarkoitin yleensä jos on noin samanverran jerkkua laitteissa, niin s14 vie järestään voiton.
veltzun s14a kanssa kun otettiin pari veto niin siinä kyllä vein mennen tullen veltzulla tais olla gt28 ja 1bar ahtoja tehoista ei havaintoa... ja yks veto c4 corvetten kanssa lähdössä jäin mut loppupäässä otin jopa kiinni mut ei mitään havaintoa millä koneella se oli ku niitä 5.7L on vissiin monen tehosia...
kuitenkin radalla kulki hyvin

Edit:
Noniin alkaahan se selvitä miks ei menny ton kovempaan... Äsken kun kävin ajamassa tuli tehtyä huomio että hukkaportti aukeekin jo 0.8bar tienoilla vaikka ahtoja en ole muuttanu lauantai aamusta voisko toi johtua siitä kun on uus hukkis et vaatii vähän käyttöä et osat rupee liikkumaan kunnolla (synapse)

Ai sinisen c4 veten kanssa? Jos oli sininen, niin sillä on ajettu 13,1sek paras varttimaili.
R33-GTS-T&nbsp;rb25det spec2&nbsp; -95&nbsp; &nbsp;<br />Menossa mukana http://www.virtalaracing.com/
Reply
#82
JapeFin Wrote:
Jampsu Wrote:
Mac Wrote:
Midnight Fin Wrote:
Muukkis Wrote:
Mac Wrote:Kun tälle linjalle muutkin lähtivät niin.. Itse ajoin välijäähdytin+putkisto yhdistelmällä 13.3 ajan, ei edes lastua, ja tosiaan ~270hp mitattu ennen vetoa.. Auto tosin s14, ilmeisesti skyllet on vaan hitaampia.

Thats true ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6r6Wsb1TIbw

Ettei vaa olisi skylle saanu hieman huonoa lähtöä tossa ?
Täsmennetään vielä että tarkoitin yleensä jos on noin samanverran jerkkua laitteissa, niin s14 vie järestään voiton.
veltzun s14a kanssa kun otettiin pari veto niin siinä kyllä vein mennen tullen veltzulla tais olla gt28 ja 1bar ahtoja tehoista ei havaintoa... ja yks veto c4 corvetten kanssa lähdössä jäin mut loppupäässä otin jopa kiinni mut ei mitään havaintoa millä koneella se oli ku niitä 5.7L on vissiin monen tehosia...
kuitenkin radalla kulki hyvin

Edit:
Noniin alkaahan se selvitä miks ei menny ton kovempaan... Äsken kun kävin ajamassa tuli tehtyä huomio että hukkaportti aukeekin jo 0.8bar tienoilla vaikka ahtoja en ole muuttanu lauantai aamusta voisko toi johtua siitä kun on uus hukkis et vaatii vähän käyttöä et osat rupee liikkumaan kunnolla (synapse)

Ai sinisen c4 veten kanssa? Jos oli sininen, niin sillä on ajettu 13,1sek paras varttimaili.
musta oli se minkä kanssa ajoin
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#83
15.8.2009 Porissa vakiolla GT-R:llä. (No, vapaavirtaussuodattimilla)

ET: 12,982
SP: 177,08
60ft: 1,992
330ft: 5,542
660ft: 8,472
990ft: 10,844
-90 Skyline R32 GT-R
Reply
#84
TapsaR32 Wrote:15.8.2009 Porissa vakiolla GT-R:llä. (No, vapaavirtaussuodattimilla)

ET: 12,982
SP: 177,08
60ft: 1,992
330ft: 5,542
660ft: 8,472
990ft: 10,844

Melko hyvä suoritus jos auto on tosiaan vakio... :Smile
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#85
Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä
Näköjään ovat jo rotat ja hiiretkin sitä mieltä että takapenkillä ei tee mitään kun olivat sitä tallilla syöneet
Reply
#86
TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä

no eihän noihin aikoihin tarvii ku vakio laman tai vähän piristetyn laman ja kuski mikä ei osaa ajaa Big Grin
Ex Ecr33 ja Ex 200sx&lt;3 2jz-gte.
Reply
#87
gEmaLi Wrote:
TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä

no eihän noihin aikoihin tarvii ku vakio laman tai vähän piristetyn laman ja kuski mikä ei osaa ajaa Big Grin

Näytti kaikissa Skylleissä olevan ainakin matalaprofiiliset katurenkaat joilla ei tuolla pitoa saa. Molemmissa ECR33Confusedsa myös parisataa kiloa elektroniikkaa kyydissä, kumpikaan kun ei ole mikään kilpa-auto ja kuskeillakin eka takavetoauto alla.
Reply
#88
Joni P. Wrote:
gEmaLi Wrote:
TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä

no eihän noihin aikoihin tarvii ku vakio laman tai vähän piristetyn laman ja kuski mikä ei osaa ajaa Big Grin

Näytti kaikissa Skylleissä olevan ainakin matalaprofiiliset katurenkaat joilla ei tuolla pitoa saa. Molemmissa ECR33Confusedsa myös parisataa kiloa elektroniikkaa kyydissä, kumpikaan kun ei ole mikään kilpa-auto ja kuskeillakin eka takavetoauto alla.
Tässä tuli nyt nämä kaikki kortit kerralla, eikun jäykkä alusta jäi vielä mainitsematta ;D Se on vaan fakta että ecr33 on mopo.
0.9x hp / kg
Reply
#89
Mac Wrote:Tässä tuli nyt nämä kaikki kortit kerralla, eikun jäykkä alusta jäi vielä mainitsematta ;D Se on vaan fakta että ecr33 on mopo.
Äläs nyt, kannattaa varoo kun provoo ehkä Dnsf:n herkintä kohdeluokkaa ja arinta aihetta ;D Lama kääntyy pian nousuun Wink
Reply
#90
TuPZu Wrote:Alastaron vauhtipäivillä taas kaikki s14 säksät vei skyllejä. ;D 14-15sek aikoja, noloja aikoja mielestäni skylinelle...tais kyl ollakki kaikki lama malleja. ei herneitä


Ei nyt ihan, yks GTR kuitenkin ajoi kaikki S14 penkin alle alle 12 sekunnin ajallaan... ;D
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)