Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hyvät Coiloverit?
#91
juZz Wrote:Siis täh.

Ei se apujousi mitään esijännitystä tee. Silloin kun siellä on apujousi niin sä et saa sinne yhtään esijännitystä!
Jos pistät esijännitystä apujousen kanssa, niin silloin se apujousi on kokoajan niin lytyssä kun voi olla, eli ihan sama onko sitä vai ei.
Eli esijännityksellä tarkotetaan että paljon se pääjousi on puristettu kasaan lepotilassa.

Apujousta käytetään jotta saadaan ulosjoustoa enemmän ja silloinkin jouset pysyy kasassa eikä kolise.

Ja eihän se apujousi vie kasaanpainettuna tilaa kun ehkä sentin että jos siitä on auton madallus kiinni niin.....
Ainakaan stancesta ei oo ikinä tullu tolpan rajat vielä vastaan..

Eikä tuo mihinkään leimaan vaikuta tippaakaan. Tottakai jos sä otat sen pois niin pitää sinne sen verran esijännitystä kiertää että se jousi ei heilu siellä?!
Ja mitä enemmän esijännitystä, sen pintakovemmalta alusta tuntuu..

Juu anteeksi kun ilmaisin itseäni hieman huonosti näköjään, eli juurikin tätä tarkoitin. Oletin kyseessä olevan automaattisesti sen tyyppisen coilin missä ei ole erillistä esijännityksen sekä korkeuden säätöä vaan auton korkeus säädetään alajousilautasta ruuvaamalla kun tälläistä kysymystä edes kysyttiin niin silloinhan se apujousi pitää juurikin sen itse pääjousen vain lievässä jännityksessä ettei jousi kolise vapaana kun auto on esim. nosturilla ja tätä hain takaa siis, pahoittelen kun tarkoitin tällä jousen oikeaa esijännitystä. Eihän apujousi tietenkään mitään oikeata esijännitystä itse pääjouseen tee, jousen lautasia säätämällähän se tehdään mikäli kyseisistä Coileista sellainenkin säätö löytyy.

Esimerkiksi KW:n alustoissa missä auton korkeus säädetään pelkästään jousen alalautasta kiertämällä tuppaa olemaan itse pääjousi melko lyhyt ja apujousi taas kasaan painettunakin n.30mm paksu niin noissa ei ainakaan tahdo saada autoa täysin tonttiin aina pelkästään ruuvaamalla tolpan tappiin vaan vasta apujousen poistolla saa sen matalaksi mutta silloin jousi heiluu tolpassa kyllä täysin vapaana ja uskoisin leimamiehenkin tuosta sanovan...
Soarer 2JZ 6-Spd Pro55
402m @ 10.4sec
900hp/970nm

www.500whp.net
Reply
#92
Itse olen pari kesää pärjännyt ihan hyvin ilman apujousia.
Apujouset kyllä haluaisin, koska tuolla ei voi millään pomppuisella tiellä ajella isoa kovaa juuri ulosjouston puuttumisen vuoksi.
Pieni pomppu ja perä on aina irti.
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
#93
Ale Wrote:
Edo Wrote:tuli hankittua 9.5'' leveet et30 vanteet eteen ja mulla on nyt säädetty niin matalaks kuin noil coileilla saa.
Vannen reuna ja jousen alin kierre on ihan kohdallaan ni ei oikee ny mahdu vanteet pyörii alla.

Spaceriä väliin vaan. Mulla on vähän samaa ongelmaa 9,5" et20 vanteella. Mut on kyl milleistä kiinni, todennäköisesti mahtuu ihan vaan säätämällä.

Mulla on jo 8mm ja jos laitan 10mm ni sit ei mutterit mee kiinni.
joo on se muutamist milleist kii täl hetkellä ottaa ainoastaan kurveissa kiinni. mut kun suoraan ajaa niin ei ota yhtää.

mite katsastus sedät tykkää näist irralisista spaccereista? ei toivoakaan pääst läpi noil vanteilla?
-autonmaalaukset ym..<br /><br />Harraste: s14a -99<br />Harraste: bmw e30 325ix<br />Käyttis: e30 325i touring<br />Varaosa: s14.5 -99
Reply
#94
Edullinen sarja ois hakusessa lähinnä liikennekäyttöön. D2 vai bc racing? Samanhintasia mutta d2 on 2 vuoden takuulla.. Kumpaa porukka suosittelee?

Bc racingin uudemmasta BR sarjasta löytyy netistä pelkästään kehuja, ei liene ihme jos se valmistaa muille osia ???
0.9x hp / kg
Reply
#95
Macci86 Wrote:Edullinen sarja ois hakusessa lähinnä liikennekäyttöön. D2 vai bc racing? Samanhintasia mutta d2 on 2 vuoden takuulla.. Kumpaa porukka suosittelee?

Bc racingin uudemmasta BR sarjasta löytyy netistä pelkästään kehuja, ei liene ihme jos se valmistaa muille osia ???

Itellä yhden kesän kokemukset D2 S13 alla. Eipä oo koskaan ennen mitää alustasarjoja ollu autoissa mutta hyvältä nuo vaikuttivat. Sai auton tonttiin hyvin eikä muutakaan pahaa sanottavaa tullut esille. Enkä tiä onko noissa ees mitää eroja, samaa mallia eri leimoilla?
Reply
#96
FMIX Wrote:
Macci86 Wrote:Edullinen sarja ois hakusessa lähinnä liikennekäyttöön. D2 vai bc racing? Samanhintasia mutta d2 on 2 vuoden takuulla.. Kumpaa porukka suosittelee?

Bc racingin uudemmasta BR sarjasta löytyy netistä pelkästään kehuja, ei liene ihme jos se valmistaa muille osia ???

Itellä yhden kesän kokemukset D2 S13 alla. Eipä oo koskaan ennen mitää alustasarjoja ollu autoissa mutta hyvältä nuo vaikuttivat. Sai auton tonttiin hyvin eikä muutakaan pahaa sanottavaa tullut esille. Enkä tiä onko noissa ees mitää eroja, samaa mallia eri leimoilla?

Itellä FMIX:n tavoin ollut yhden kesän D2Confusedet alla ja ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa! Bc Racingistä en tiedä ku ei ole tuota kokemusta, mutta mielestäni D2Confusedet yllättävän hyvät ja mukavat ajaa vähän huonommillakin teillä ja kovaa halutessa, kyllä se kippo mutkiin taittuu ja erittäin tarkka ajaa Smile
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#97
Itellä ollut S13Confusedsa K-Sportit ja nyt alla D2Confusedet, omasta kokemuksesta pidän D2Confusedta parempana/toimivampana.
Esim. D2 pinnoite jengoissa, sekä perän pompotus olematonta K-Sporttiin nähden.
Myöskin D2Confuseden takuu pelaa hyvin!

Reply
#98
siis nää coilit mis ei pysty itse tolpan pituutta muuttaan, niin kuinka niistä korkeutta kunnolla säädetään? kiristetään jousta vai lasketaan "jousilautasta"? rupesin tässä vaan miettiin enkä saanu ite ratkastua asiaa ;D pää vähä jumissa ;D
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#99
jh Wrote:siis nää coilit mis ei pysty itse tolpan pituutta muuttaan, niin kuinka niistä korkeutta kunnolla säädetään? kiristetään jousta vai lasketaan "jousilautasta"? rupesin tässä vaan miettiin enkä saanu ite ratkastua asiaa ;D pää vähä jumissa ;D

Periaatteessa niillä ei pysty korkeutta säätämään. Käytännössä se toki onnistuu tietyissä rajoissa alajousilautasta säätämällä, tosin esijännitys yms. saattaa sitten olla melkein mitä tahansa...
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
Xenon Wrote:Periaatteessa niillä ei pysty korkeutta säätämään. Käytännössä se toki onnistuu tietyissä rajoissa alajousilautasta säätämällä, tosin esijännitys yms. saattaa sitten olla melkein mitä tahansa...

Pystyy ihan käytännössä kiertämällä sitä jousilautasta. Monissa satseissa on se apujousi jolloin esijännitys on aika liki nolla ellei nosta niin paljon että alkaa oleen traktorikorkeudessa. Sitten jos ei sitä apujousta ole niin esijännitystä peliin jos ei alin asento ole passeli. Eihän se ole likikään optimaalinen mutta voi jopa toimia yllättävän hyvinkin ainakin arkiajossa. Ainakin FK sarja Passatin keulalla, esijännitystä on jokusia senttejä :Smile

Ja jousen vaihto toisen pituiseen olisi kai se "oikea" tapa.
MIG- ja TIG hitsausta (musta/RST) harrastushommina.
Reply
Lainataan vähän topikkia. Hiukan säädöistä: Voiko noita jäykkyyksiä pyöritellä ihan lennosta vai pitääkö kulmaa nostaa? Kellään käryä mistä D2 on vetässyt H ja L kirjaimet? Ilmeisesti H:n suuntaan jäykistyy ja L:n löystyy?

Onko kellään mitään yleispätevää ohjetta coilien säätämiseen vai onko paras tapa vain itse säädellä (vaikkei tiedä mitä tekee) ja löytää itseä miellyttävät asetukset?

Pakko kysäistä ennen kun menen rikkomaan mitään. Satsin mukana tullut manuaali oli aika pitkälti täynnä pelkkiä varoituksia.
S13
Reply
Eiköhän niitä lennossa voi ruuvata, onhan esim Tein EDFC säädettävissä vaikka ajonaikana? Kuriositeettina, ainakin Konilla tosin on jotain malleja jotka pitää irroittaa ja painaa mäntä pohjaan ja säätö tapahtuu pohjassa olevaa mäntää kiertämällä. Mäntä siis toimii "ruuvarina" ja ruuvi on siellä iskarin sisällä.

Jos aikaa ja intoa on säätää niin kierrä jompaan kumpaan ääriasentoon (vaikka pelkkä etupää) ja aja joku tietty lenkki. Sitten säädöt toiseen ääripäähän ja sama lenkki, kyllä siinä pitää eroa huomata toiminnassa. Lenkille tietysti jotain vähän röykkysempääkin tietä ettei pelkkää sileetä motaria. Näin saat selville mitä ääripäistä löytyy, luultavasti käyttöasetus ei ihan ääripäässä ole, mutta kokeilemalla se itselle paras säätö löytyy ainakin.

Sittenhän pääsee vielä syvemmälle säätämisen maailmaan kun ottaa jousien esijännitykset mukaan leikkiin. ;D

MIG- ja TIG hitsausta (musta/RST) harrastushommina.
Reply
Tänks. Näillä ohjella kohti parempaa tulevaisuutta. ;D
S13
Reply
Ja ne yläpään tappien H ja L kirjaimet meinaa High/Low. High tietysti kiristää ja Low löystää. Ei kannata pitää kireimmällä mahollisella, voi tulla kuulemma mehut pihalle. Itellä tällä hetkellä edestä 5 napsausta jäykimmästä ja takana 3 napsausta
Reply
Sehän on laatusuunnittelua jos ei kaikkia pykäliä voi käyttää ilman hajoamisen pelkoa :Smile

Hiukan samaa kun olis 6 vaihteinen loota autossa mutta kutosta ei saa käyttää kun se luultavasti hajoaa.

Noi iskariasetukset riippuu tietysti siis jousen esijännityksestä ja jousien jäykkyydestä.
MIG- ja TIG hitsausta (musta/RST) harrastushommina.
Reply
NiS0 Wrote:Ja ne yläpään tappien H ja L kirjaimet meinaa High/Low. High tietysti kiristää ja Low löystää. Ei kannata pitää kireimmällä mahollisella, voi tulla kuulemma mehut pihalle. Itellä tällä hetkellä edestä 5 napsausta jäykimmästä ja takana 3 napsausta

Muistaakseni itselläni nuo ovat juuri toisinpäin. Vaikkei siinä mitään järkevää selitystä olekaan. Todennäköisesti nupin päässä on vain painovirhe Smile

Mitkä ihmeen napsaukset? Mun D2 tolpat ovat ainakin ihan portaattomat ???
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
Se on se kuuluisa 38 asentoinen jäykkyydensäätö. Meikäläisellä ainakin tuntus löytyvän nuo "napsahdukset". Mitähän sitä nyt arvios. 10-20 asteen välein tuleepi napsahdus. Näissäkin ilmeisesti on eroja, itsellä toisesta etutolpasta löytyy napsahdukset helposti toisesta pikkasen heikommin. Varsinaista naksahdustahan ei kuulu vaan sen tuntee sormissa kun loksahtaa pykälään.
S13
Reply
AjH Wrote:Sehän on laatusuunnittelua jos ei kaikkia pykäliä voi käyttää ilman hajoamisen pelkoa :Smile

Hiukan samaa kun olis 6 vaihteinen loota autossa mutta kutosta ei saa käyttää kun se luultavasti hajoaa.

Noi iskariasetukset riippuu tietysti siis jousen esijännityksestä ja jousien jäykkyydestä.

Tästä ei siis ole kokemuksia että tai tietoa mulla ainakaan että näin olisi käynyt. Eräs kaveri vain sanoi että ei kannata pitää tiukimmalla eli mutuiluks menee :Smile
Reply
kyllikki kaipailis nyt alustaa luisukuntoon, ja futurez myy tota d2Confusedta mutta r33 gts-t:hen ei löydy inverted sarjaa. eli tekeekö tuolla "normaalilla" sarjalla driftingissä mitään? hinta olisi kohdallaan. vai kannattaako suoraan panostaa esim. tein super drift tolppiin? käyttäjien kokemuksia kaivataan. liippaako kukaan noilla normeilla?
R33
Reply
immu Wrote:kyllikki kaipailis nyt alustaa luisukuntoon, ja futurez myy tota d2Confusedta mutta r33 gts-t:hen ei löydy inverted sarjaa. eli tekeekö tuolla "normaalilla" sarjalla driftingissä mitään? hinta olisi kohdallaan. vai kannattaako suoraan panostaa esim. tein super drift tolppiin? käyttäjien kokemuksia kaivataan. liippaako kukaan noilla normeilla?

Itse ainakin olen ollut tyytyväinen noihin d2 tolppiin. Hinta/laatu suhteeltaan erittäin asiallinen vaihtoehto enkä ole muiltakaan mitään negatiivista palautetta kuullut. Toki teinit ovat hyvät, mutta varmasti nuokin d2 tolpat "riittävät" normaaleihin liippaus hommiin.
As car legends go, few have had their flames as passionately fanned as the Nissan Skyline.
Reply
Repa Wrote:
NiS0 Wrote:Ja ne yläpään tappien H ja L kirjaimet meinaa High/Low. High tietysti kiristää ja Low löystää. Ei kannata pitää kireimmällä mahollisella, voi tulla kuulemma mehut pihalle. Itellä tällä hetkellä edestä 5 napsausta jäykimmästä ja takana 3 napsausta

Muistaakseni itselläni nuo ovat juuri toisinpäin. Vaikkei siinä mitään järkevää selitystä olekaan. Todennäköisesti nupin päässä on vain painovirhe Smile

Mitkä ihmeen napsaukset? Mun D2 tolpat ovat ainakin ihan portaattomat ???
kyllä munkin d2 tuntuu portaat ei ne hirveen selvästi tunnu mutta varovasti kun pyörittää niin tuntuu sellanen pien napsu
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
Marcus Wrote:
FMIX Wrote:
Macci86 Wrote:Edullinen sarja ois hakusessa lähinnä liikennekäyttöön. D2 vai bc racing? Samanhintasia mutta d2 on 2 vuoden takuulla.. Kumpaa porukka suosittelee?

Bc racingin uudemmasta BR sarjasta löytyy netistä pelkästään kehuja, ei liene ihme jos se valmistaa muille osia ???

Itellä yhden kesän kokemukset D2 S13 alla. Eipä oo koskaan ennen mitää alustasarjoja ollu autoissa mutta hyvältä nuo vaikuttivat. Sai auton tonttiin hyvin eikä muutakaan pahaa sanottavaa tullut esille. Enkä tiä onko noissa ees mitää eroja, samaa mallia eri leimoilla?

Itellä FMIX:n tavoin ollut yhden kesän D2Confusedet alla ja ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa! Bc Racingistä en tiedä ku ei ole tuota kokemusta, mutta mielestäni D2Confusedet yllättävän hyvät ja mukavat ajaa vähän huonommillakin teillä ja kovaa halutessa, kyllä se kippo mutkiin taittuu ja erittäin tarkka ajaa Smile

Liitynpä tähän joukkoon, oikein hyvä alustasarja kaikin puolin Smile tosin alkuusa sai säätöjä hakea kaverin kaa tovin kun vähä liian kovaks säädettii.
'97 Nissan Skyline GTS-T

'96 Subaru Legacy RS
Reply
VK Wrote:
Marcus Wrote:
FMIX Wrote:
Macci86 Wrote:Edullinen sarja ois hakusessa lähinnä liikennekäyttöön. D2 vai bc racing? Samanhintasia mutta d2 on 2 vuoden takuulla.. Kumpaa porukka suosittelee?

Bc racingin uudemmasta BR sarjasta löytyy netistä pelkästään kehuja, ei liene ihme jos se valmistaa muille osia ???

Itellä yhden kesän kokemukset D2 S13 alla. Eipä oo koskaan ennen mitää alustasarjoja ollu autoissa mutta hyvältä nuo vaikuttivat. Sai auton tonttiin hyvin eikä muutakaan pahaa sanottavaa tullut esille. Enkä tiä onko noissa ees mitää eroja, samaa mallia eri leimoilla?

Itellä FMIX:n tavoin ollut yhden kesän D2Confusedet alla ja ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa! Bc Racingistä en tiedä ku ei ole tuota kokemusta, mutta mielestäni D2Confusedet yllättävän hyvät ja mukavat ajaa vähän huonommillakin teillä ja kovaa halutessa, kyllä se kippo mutkiin taittuu ja erittäin tarkka ajaa Smile

Liitynpä tähän joukkoon, oikein hyvä alustasarja kaikin puolin Smile tosin alkuusa sai säätöjä hakea kaverin kaa tovin kun vähä liian kovaks säädettii.
kyl toi D2 alusta on ollu myös mun mieleen ei ole ollu mitään pahaa sanottavaa...
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
Pakko heittää kysymys teille jotka näillä halvemmilla tolpilla ajelette, että onko ylipäätään kokemusta tuplasti kalliimmista tolpista ns."merkki tuotteista"?

Itekin Apex Performancen tolpilla etenen suht tyytyväisenä, mutta parempaa tekis mieli koittaa! Noh ens kesäks jäykempää jousta tulossa.


hRotten Wrote:Lainataan vähän topikkia. Hiukan säädöistä: Voiko noita jäykkyyksiä pyöritellä ihan lennosta vai pitääkö kulmaa nostaa? Kellään käryä mistä D2 on vetässyt H ja L kirjaimet? Ilmeisesti H:n suuntaan jäykistyy ja L:n löystyy?

Onko kellään mitään yleispätevää ohjetta coilien säätämiseen vai onko paras tapa vain itse säädellä (vaikkei tiedä mitä tekee) ja löytää itseä miellyttävät asetukset?

Pakko kysäistä ennen kun menen rikkomaan mitään. Satsin mukana tullut manuaali oli aika pitkälti täynnä pelkkiä varoituksia.

Ainakin noissa omissa Apex Performancen tolpissa kun monissa muissakin HARD = Jäykkä sisään vaimennus ja hidas ulos. SOFT = Löysä sisään vaimennus ja nopea ulos. Eli siis vaikuttaa suoraan aukkoihin joista öljy virtaa = virtausvastus.
RS13 ---&gt; VQ35DE
Reply
Onkos näistä Driftworks tolpista kokemusta kellään suomessa? "Alella" tällaiset taisi olla.. Mutta liekö auto ollut vielä ajossa?

http://www.driftworks.com/catalog/produc...overs.html

Noihan on nyt selkeesti alle 800e ja ainakin DW foorumilla kehutaan pesevän nää perus kiinan tolpat reilulla marginaalilla.. toki puolueellinen foorumi.. kaikki moitteet on varmaan poistettu välittömästi.. ;D

Itsellä valinta menossa noiden DW, D2 ja BC tolppien välillä.. jokainen kehuu tietty omiaan mitkä on hankkinut. D2 tolpista löytyy tosin ainakin jollain britti foorumilla negatiivisia kokemuksia.. tolpat vääntyy ja jonkut holkit pettää "heti" ym. saattaa tosin olla jotain vanhoja moitteita.. noi kinkitkin osaa varmaan petrata noi kamoja kesken juoksun.
Silvia s13 614hv/708nm@1,6bar , M50, HX40S, E85
BMW Z4 3.0
Reply
saki Wrote:Onkos näistä Driftworks tolpista kokemusta kellään suomessa? "Alella" tällaiset taisi olla.. Mutta liekö auto ollut vielä ajossa?

http://www.driftworks.com/catalog/produc...overs.html

Noihan on nyt selkeesti alle 800e ja ainakin DW foorumilla kehutaan pesevän nää perus kiinan tolpat reilulla marginaalilla.. toki puolueellinen foorumi.. kaikki moitteet on varmaan poistettu välittömästi.. ;D

Itsellä valinta menossa noiden DW, D2 ja BC tolppien välillä.. jokainen kehuu tietty omiaan mitkä on hankkinut. D2 tolpista löytyy tosin ainakin jollain britti foorumilla negatiivisia kokemuksia.. tolpat vääntyy ja jonkut holkit pettää "heti" ym. saattaa tosin olla jotain vanhoja moitteita.. noi kinkitkin osaa varmaan petrata noi kamoja kesken juoksun.

No ei toi nyt niin "selkeesti" oo alle 800e:n , siinä ja siinä et menee ylikin rahtien kans..
Reply
saki Wrote:Onkos näistä Driftworks tolpista kokemusta kellään suomessa? "Alella" tällaiset taisi olla.. Mutta liekö auto ollut vielä ajossa?

Ei oo tollasia vaan Apex Performancen tolpat. Niillä oon ajanu jo pitkään parillakin autolla eikä oo mitään valittamista.


Kaikki noi "valmistajat" kehuvat omiaan paremmiksi kuin muut mutta kyllä ne hyvin pitkälti samasta muotista taitaa tulla.
Reply
Juu varmaan rahdeilla juuri yli 800e. Kuitenkin siis samaa luokkaa mitä nämä muut "halpis" täys säätö tolpat. + noissa on toi invert rakenne mikä taitaa olla noilla muilla (d2 ja bc) jo hiukan kalliiimpi. Ennen tuota alennusta ja punnan "normaalilla" kurssillahan nämä olivat mielestäni reilusti yli tonnin tolpat.
Silvia s13 614hv/708nm@1,6bar , M50, HX40S, E85
BMW Z4 3.0
Reply
saki Wrote:Juu varmaan rahdeilla juuri yli 800e. Kuitenkin siis samaa luokkaa mitä nämä muut "halpis" täys säätö tolpat. + noissa on toi invert rakenne mikä taitaa olla noilla muilla (d2 ja bc) jo hiukan kalliiimpi. Ennen tuota alennusta ja punnan "normaalilla" kurssillahan nämä olivat mielestäni reilusti yli tonnin tolpat.

Kannatta sit tilata jo äkkiä, koska punta kävi todella alhaalla, oli jo 1:1 euron kans tos hetki sitte, nyt kivunnu pikkuhiljaa koko ajan ylöspäin..
Reply
Jampsu Wrote:
Repa Wrote:
NiS0 Wrote:Ja ne yläpään tappien H ja L kirjaimet meinaa High/Low. High tietysti kiristää ja Low löystää. Ei kannata pitää kireimmällä mahollisella, voi tulla kuulemma mehut pihalle. Itellä tällä hetkellä edestä 5 napsausta jäykimmästä ja takana 3 napsausta

Muistaakseni itselläni nuo ovat juuri toisinpäin. Vaikkei siinä mitään järkevää selitystä olekaan. Todennäköisesti nupin päässä on vain painovirhe Smile

Mitkä ihmeen napsaukset? Mun D2 tolpat ovat ainakin ihan portaattomat ???
kyllä munkin d2 tuntuu portaat ei ne hirveen selvästi tunnu mutta varovasti kun pyörittää niin tuntuu sellanen pien napsu

Kyllä mullakin tuntuu nuo "napsahdukset", mutta en kyllä ole huomannu eroa oli ne sitten ruuvattu kumpaan laitaan tahansa. Pistin jäykimmästä 7 pykälää löysempään päin. ;D
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)