Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RB20DET viritystopic
#91
Taitaa visa olla turvallisempi. Ja harva myyjä suostuu paypaliin koska paypal veloittaa myyjältä 4% kauppahinnasta
Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Reply
#92
Lemppa Wrote:Taitaa visa olla turvallisempi. Ja harva myyjä suostuu paypaliin koska paypal veloittaa myyjältä 4% kauppahinnasta

Usemmiten ostaja kustantaa tuon 4% paypal-maksun, jos haluaa käyttää tuota maksukeinoa. Eli summan päälle +4%.
Monta kauppaa olen tehnyt näin. Vain kerran ei paypal kelvannut joten en kauppaa sitten tehnytkään. Nämä siis yksityisten kanssa.

Paypallitilin aktivoinnissa on se jonkun dollarin aktivointimaksu, jonka lähettely kestää monta viikkoa. Vasta sitten voi lähettää rahaa.

Visa toimii hienosti kauppojen kanssa.
Live slow, die old.
Reply
#93
mulla ei ollu mitään ongelmaa paypalin kanssa ja paljon firmoi jne jotka suostuu ottaa maksun vaan paypalin kautta. tein tunnukset vaan ja tililtä lähtee aina itekseen summa ku paypalil maksaa et ei tarvii siirrellä mitään erikseen. tosi helppoa ja rahat saa mun mielest takaski viel jos jotai ongelmaa tulee.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#94
miku_69 Wrote:tosi helppoa ja rahat saa mun mielest takaski viel jos jotai ongelmaa tulee.

Et saa rahoja takas jos myyjän Paypal tili on tyhjä. Kannattaa liittää Paypaliin Visa tai muu luottokortti niin saat rahat ainakin Luottokunnan kautta takaisin jos muu ei auta.
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet; you'll surprise people in the beginning, but in the end, you're still gay.
Reply
#95
tehdääs tällänen yleis katsaus et onkos porukka paljon talven aikana tehny omiin autoihinsa muutoksia ja millasia? Smile
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#96
Joo ehdottomasti aina maksut visalla, oli sitten käytössä paypal tai ei. Huonoja kokemuksia meinaan löytyy ihan omasta takaa. Lama kun alentaa huijauskynnystä suuresti.
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#97
jjuuu u. ajattelin nyt täältä viel kysästä et onkos joku sit siirtäny tuon kaasuläpän vakio imusarjan kylkeen? se ois nyt siirretty, niinkuin rb25 niitä on paljon siirrelty mmmutta. päätyä joutui vähä korottamaan ja kaasuläpän ollessa väärinpäin ei mene konepelti kiinni... ja toisinpäin ei mahdu bensanpaineen säätimen vuoksi . eeli onkos joku siirron tehny ja miten se on toteutettu?
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#98
miku_69 Wrote:jjuuu u. ajattelin nyt täältä viel kysästä et onkos joku sit siirtäny tuon kaasuläpän vakio imusarjan kylkeen? se ois nyt siirretty, niinkuin rb25 niitä on paljon siirrelty mmmutta. päätyä joutui vähä korottamaan ja kaasuläpän ollessa väärinpäin ei mene konepelti kiinni... ja toisinpäin ei mahdu bensanpaineen säätimen vuoksi . eeli onkos joku siirron tehny ja miten se on toteutettu?

Pensanpainesäädin veke, suora lähtö siihen, ja erillinen säädin jonnekkin muualle, ni mahtuu kaikki oikeinpäinkin. Eikä tartte sähköjä jatkaa.
Reply
#99
se kävi kyl mieles mut tulee niin pirun lähelle vaik ottas sen säätimen pois. pitäs heti olla kurvi ainaki. mites mitä kaasuvaijeria on mahdettu käytellä? s14?
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
miku_69 Wrote:se kävi kyl mieles mut tulee niin pirun lähelle vaik ottas sen säätimen pois. pitäs heti olla kurvi ainaki. mites mitä kaasuvaijeria on mahdettu käytellä? s14?

Suoraan eteenpäin se mahtuu siinä olemaan, tosin omassani tein tolle kaasuläpällä pienen "putken" eli n.10cm pätkä putkea ennen kaasuläppää. Ihan normilla kaasuvaijerille kun tekee sille tuelle uuden paikan, joku latikka tms siihen originelliin kohtaan, ja jatkaa siitä vähän vaijeria. Kato tuolta rb25det viritystopikista, oisko sivu 10, siellä on pari kuvaa jos kiinnostaa.
Reply
jonatani Wrote:
miku_69 Wrote:se kävi kyl mieles mut tulee niin pirun lähelle vaik ottas sen säätimen pois. pitäs heti olla kurvi ainaki. mites mitä kaasuvaijeria on mahdettu käytellä? s14?

Suoraan eteenpäin se mahtuu siinä olemaan, tosin omassani tein tolle kaasuläpällä pienen "putken" eli n.10cm pätkä putkea ennen kaasuläppää. Ihan normilla kaasuvaijerille kun tekee sille tuelle uuden paikan, joku latikka tms siihen originelliin kohtaan, ja jatkaa siitä vähän vaijeria. Kato tuolta rb25det viritystopikista, oisko sivu 10, siellä on pari kuvaa jos kiinnostaa.


oktarvii mennä kattoo. djuuh mä sihen nyt tein "patentin" ja otin konepellin tukipalkin pois siitä kohtaa ni nyt se menee kiinni. mut lähellä on peltiä silti. mmut saa nyt toistaseks olla varmaan siinä.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
Itse tässä uutta ahdinta suunnittelen, tällä hetkellä tuo r33 ahdin ja paineet 0,9 bar, mitä sais menemään vakio pakosarjaan vai onko viisaampaa ostaa suoraan tuo low/top mount? Ja ahtimestakin sais antaa suosituksia, itsellä ei paljoa tietoa.. Muuten autosta löytyy putkisto, GT-R suuttimet, järeempi cooleri, vapari ja pitäs viel zuikin lastu saada, tällä hetkellä käy meinaan aikas rikkaalla.. Smile
Reply
Holsetin Hy35 on T3 laipalla, sopii siis suoraa vakiopakosarjaan ja antaa tehojakin mukavasti.. 8)

Ekalta sivulta löytyy mm. tämmöinen

k.saike Wrote:
Joni P. Wrote:Tänään nähdään avaamattoman vakiomoottorin konkreettiset tulokset kun mennään Säikeen HCR32:n kanssa Dynoon.
Autossa ahdistamaton putkisto, GT-R:n suuttimet, Zuikkiksen lastu, peltipakosarja, Holset HY35 Turbo ja ahdot 1,2bar.

Jep, penkissä tuli käytyä ja nyt on lapulla tehot eli 1,28barin ahdoilla 370,3hv 5950rpm ja 450,6Nm 5800rpm. Yllätti kyllä tosi paljon noi lukemat! Odotukset oli aika paljon pienemmät! 8)
Reply
Mahtaako sopia vakipakosarjan kanssa enää konehuoneeseen tuo, tuossa esimerkissä on ainakin erilainen pakosarja.
Reply
jonatani Wrote:Mahtaako sopia vakipakosarjan kanssa enää konehuoneeseen tuo, tuossa esimerkissä on ainakin erilainen pakosarja.

Sitä tässä just itsekin oon pähkäilly, ei ainakaan paljoa tilaa tuolla näytä olevan vakio sarjan kanssa..
Reply
Pasi Wrote:Paypallitilin aktivoinnissa on se jonkun dollarin aktivointimaksu, jonka lähettely kestää monta viikkoa. Vasta sitten voi lähettää rahaa.

Miten se aktivointi maksun "lähettely" voi kestää monta viikkoa?
Ei mulla ole tollaisia ongelmia ollut, vaikka on kaksi PP tiliä yht. neljälle kortille (jo jonkun vuoden).
Reply
jonatani Wrote:Mahtaako sopia vakipakosarjan kanssa enää konehuoneeseen tuo, tuossa esimerkissä on ainakin erilainen pakosarja.

Totta sinänsä, en ole itse sovittanut ja voi hyvinkin olla ettei mahdu. Tosin ei nuo kiinapeltipakosarjat paljoo maksa (laatu on sit mitä on?)
Reply
itselle just asentelin low mount pakosarjan eli laippa melkee samas paikkaa ku orkkikses. ja päätin kokeilla jenkkilästä ahdinta eli t3/4 tuli täks kesäks sovitettua ja sinne ainakin mahtui tosin ei ylimääräseksi jääny tilaa ;P
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
miku_69 Wrote:itselle just asentelin low mount pakosarjan eli laippa melkee samas paikkaa ku orkkikses. ja päätin kokeilla jenkkilästä ahdinta eli t3/4 tuli täks kesäks sovitettua ja sinne ainakin mahtui tosin ei ylimääräseksi jääny tilaa ;P
Itsellä taitaa olla kuurikin samanlainen mutka vakio pakosarjan kanssa. Tilaa jäi useita senttejä jokapuolelle Wink Ootkos vielä päässyt kokeilemaan ajossa, kuinka turbo pelittää ja millaisilla painella meinaat ajella?
HCR32
Reply
DrDj Wrote:Holsetin Hy35 on T3 laipalla, sopii siis suoraa vakiopakosarjaan ja antaa tehojakin mukavasti.. 8)
Mitenkäs aattelit hukkiksen järkeillä tohon vakio pakosarjaan?
Eikun pakosarja vaihtoon turhaan sitä vakiota pitää ahdistamassa
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
Jampsu Wrote:
DrDj Wrote:Holsetin Hy35 on T3 laipalla, sopii siis suoraa vakiopakosarjaan ja antaa tehojakin mukavasti.. 8)
Mitenkäs aattelit hukkiksen järkeillä tohon vakio pakosarjaan?
Eikun pakosarja vaihtoon turhaan sitä vakiota pitää ahdistamassa
Välilaipanhan siihen joutuu tekemään. Jos sen vakiosarjan haluaa pitää niin miksi ei laita portillista hx35Confusedta
. Tosiaan ilman porttia nuo ahdot tuppaa vähän nousemaan



Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Reply
rikupa Wrote:
miku_69 Wrote:itselle just asentelin low mount pakosarjan eli laippa melkee samas paikkaa ku orkkikses. ja päätin kokeilla jenkkilästä ahdinta eli t3/4 tuli täks kesäks sovitettua ja sinne ainakin mahtui tosin ei ylimääräseksi jääny tilaa ;P
Itsellä taitaa olla kuurikin samanlainen mutka vakio pakosarjan kanssa. Tilaa jäi useita senttejä jokapuolelle Wink Ootkos vielä päässyt kokeilemaan ajossa, kuinka turbo pelittää ja millaisilla painella meinaat ajella?


hmm noo mulle ei jääny ylimäärästä tilaa paljoakaan Tongue mut laipat on kutakuinkin samalla tavalla ku vakiossa. en oo viel päässy ajossa kokeilee. tuolla gallerian puolella on jonkunsortin kuvaki konehuoneest kesken tosin mut kuitenkin. niitä päivittelen jossain kohtaa lisää varmaan. en o viel päässy koittaa mut odotus on kova. ahdot kattelen sit säädön yhteydes et missä sitä ois hyvä pyörittää. ens talvena varmaankin sisuskalut menee koneesta vaihtoon kuin myös pakosarja ja ahdin ja varmaan imusarja kokonaan uusiks jos vaikka sais virtauksiaki sillo vähä katottua.


http://www.dnsf.org/index.php?group=GALL...b&pid=5369
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
Joo eli varmaan viisainta vaihtaa koko sarja kerralla, paljonkos porukka saanut tehoa ulos tuolla t3/4 ahtimella? Itse sitä kans jossain välissä kattelin..
Reply
_juzzy_ Wrote:Joo eli varmaan viisainta vaihtaa koko sarja kerralla, paljonkos porukka saanut tehoa ulos tuolla t3/4 ahtimella? Itse sitä kans jossain välissä kattelin..


kesällä olen viisaampi ku pääsee penkkiin (jos kone kestää sinne asti ;P )
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
Tuossa pari kuvaa omasta asennuksesta ja kyseessä tuollainen kopio T3/T4. Pakosarjasta piti ottaa jostain lämpösuojan kiinnityksestä pikku siivu pois, mutta muuten meni heittämällä paikoilleen. Outlettikin tuli kivuttomasti paikoilleen, kuten koko loppu putkistokin...


Attached Files Thumbnail(s)
           
HCR32
Reply
Öh? Onko sulla sisäisellä hukkiksella ahdin ja siitä lähtee vielä rööri ulkoiselle?
You can live in your car, but you can´t drive your house!
Reply
Raikku Wrote:Öh? Onko sulla sisäisellä hukkiksella ahdin ja siitä lähtee vielä rööri ulkoiselle?
:o
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
turbon pesä on varmaan ns. ford style, johon alkujaan kuuluu tällänen läppäkotelo:

http://turbosunleashed.com/shop/images/w...d%20sv.JPG

ja toi on nyt korvattu tolla ulkosella portilla.
Yhteydenotot mieluiten mailitse! SPEEDIMPORTS KY, Viriosat japanilaisiin. Silikoniletkut, ACT kytkimet, WHITELINE alusta-osat, HALTECH moottorinohjaukset, Tech edge laajakaistat, Walbro, NGK iridium tulpat, ATS kytkimet ja lukkoperät , XXR ja Ultralite vanteet,Tial, Nismo,BLITZ, Tomei,ja monet muut laadukkaat merkit!

http://www.facebook.com/speedimports.fi
http://www.speedimports.fi
Reply
Jani / Speedimports Wrote:turbon pesä on varmaan ns. ford style, johon alkujaan kuuluu tällänen läppäkotelo:

http://turbosunleashed.com/shop/images/w...d%20sv.JPG

ja toi on nyt korvattu tolla ulkosella portilla.
Juurikin näin!
HCR32
Reply
Onkos kukaa kevennelly vakio vauhtipyörää? Ajattelin vähän keventää, se on halpaa ja helppoa ja saa kierrosherkkyyttä. Minkäs verran siitä lähtee helposti pois? Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)