Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RB20DET viritystopic
#31
Mazkii Wrote:Mistäs porukka on hankkinut näitä r32 skyllen bensapumppuja? Tarvis saada (walbron) joku pumppu ton vakion tilalle kun aletaan viikonloppuna hakee jerkkua koneesta. Kettu kuittaa Tongue
walbro 200sx asennus sarjalla on bolt on kunhan vain laittaa alkuperäisen suodattimen walbron suodatin ei yllä tarpeeks alas näin ainakin r33 gts-tConfusedsä futurezilla ainakin on hyllyssä
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#32
Mitäs ahtimia porukka saanut mahtumaan tuonne alapuoliselle pakosarjalle?
Reply
#33
Itellä on toi ESV:ltä ostettu skyline r32 gts-t type m ja siihen ajettelin laittaa seuraavaa osaa:

Walbro 255l 200sx pumppusarja
kestävempi kannentiiviste (ehdotelkaa mikä on hyvä????)
top mount pakosarja (todennäköisesti ESV:ltä)
masterpower turbo (tuotto 550hv)
siemens deka 630 suuttimet
turbosmart ahtopaineensäädin (ostettu jo odottaa asentamista)
pepantuonti coolerikitin
z-power lastu
apex dual funnel filtteri (ostettu jo odottaa asentamista)
katin korvausputki (ostettu ja asennettu)
3,5" catback putkisto from ESV (paikoillaan ja mahtavasti karjuu)

ja sitten pitäs varmaan jotku männät ja kiertokanget ostaa??

saisko noilla irti jo jotain yli 400hv silleen että kone olis suht luotettava??

nii ja sitten onko noista iridium tulpista miten paljon apua?

Nyk: Nissan Skyline BNR32 single+e85
Ex: Nissan Skyline r32 Gts-t type-m
Reply
#34
SKY32 Wrote:saisko noilla irti jo jotain yli 400hv silleen että kone olis suht luotettava??

Mikä MAFi?
-=oma EX rojekti=- http://www.elisanet.fi/skyline/ projekti kertomusta päivitetty 29.7.2010<br />- ECR33 kiitos MAMASAN http://www.mamasan.fi menossa mukana myös *SPEEDIMPORTS* http://www.speedimports.fi/ , *Z-Power* http://www.z-power.fi/ , *KKD Motorsport* http://www.kkdmotorsport.com/
Reply
#35
z-powerilta toi nissan z32 maf
olisko sopiva noille mun hakemille hevosille?
Nyk: Nissan Skyline BNR32 single+e85
Ex: Nissan Skyline r32 Gts-t type-m
Reply
#36
Kuin myös mulla talven projekti alkamassa. Tarkoitus olis laittaa gt-r suuttimet mutta pelittääkö ne jos pistää gt-r vastus boxin vai onko siellä sellasta. Juttua olen kuullu että toimis rb20detConfusedä suoraan sillä boxilla ettei tarvis itse kyhäillä.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#37
Juu toimii sillä vastusboksilla, tosin muutaman piuhan joudut vetämään mutta huomattavasti helpompaa sillä boksilla kuin erillisillä vastuksilla(vaikka ei se niilläkään vaikea homma ole).
Reply
#38
Juu.. Kannattaa ottaa se suutinten johtosarja irti kokonaan, saa rauhassa työpöydällä tehdä kytkennät.

Toinen mahdollisuus on tietysti ostaa korkeaohmiset suuttimet, silloin ei tarvi vastuksia laitella..
Reply
#39
Ok pitänee se boxi ottaa ni ei tarvii niin paljon kikkailla. Toki ois juu helpompi suoraan oikeilla suuttimilla mut budjettii saa pienennettyä hyvin käytetyillä gt-r suuttimilla.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#40
paljonkos porukka on uskaltanut paineita laittaa vakio sisuskaluille? itsellä oli mielessä 1,2bar keväällä laittaa. luulisi kestävänkin sen ihan hyvin.
onko joku laittanut r33 gts-t vaihdelaatikkoa r32? pitäisi mennä kuulema heittämällä ja myös kestävämpi? kytkin olisi tarkoitus päivittää kuitenkin niin mielessä kävi että pitäisiköhän samassa etsiä uusi laatikko.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#41
miku_69 Wrote:paljonkos porukka on uskaltanut paineita laittaa vakio sisuskaluille? itsellä oli mielessä 1,2bar keväällä laittaa. luulisi kestävänkin sen ihan hyvin.
onko joku laittanut r33 gts-t vaihdelaatikkoa r32? pitäisi mennä kuulema heittämällä ja myös kestävämpi? kytkin olisi tarkoitus päivittää kuitenkin niin mielessä kävi että pitäisiköhän samassa etsiä uusi laatikko.

Kyllä ne sisuskalut ton 1,2bar kestää mikäli sulla on muut asiat kunnossa, mutta en suosittele vääntämään paineita noin ylös ainakaan vakio turbolla. Ja jos meinaat nostaa paineita edes 1,0bar niin suosittelen vaihtamaan ainakin bensapumpun tehokkaampaan versioon, esim. walbro.
Ja kyllähän noita r33 laatikoita on r32 malleissa ollu ja se taitaa ollakin yksi kestävimmistä vaihdelaatikoista(ainakin nettijuttujen mukaan) ), mutta sitä en tiedä kuinka suoraan se menee paikalle :Smile

Reply
#42
juu ahdin vaihtuu. ahtimeksi varmaan hx/hy35. bensapumppu myös listalla ++++++ keväällä sitten näkee kokoonpanon vasta mitä kaikkea ehtiny talven aikana laittaa/ mihin rahat riittää. sisuskalut jää vakioksi ensi kesäksi vielä paitsi kansipahvi menee vaihtoon.
pitänee ottaa selvää siitä laatikon sopivuudesta tarkemmin.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#43
miku_69 Wrote:juu ahdin vaihtuu. ahtimeksi varmaan hx/hy35. bensapumppu myös listalla ++++++ keväällä sitten näkee kokoonpanon vasta mitä kaikkea ehtiny talven aikana laittaa/ mihin rahat riittää. sisuskalut jää vakioksi ensi kesäksi vielä paitsi kansipahvi menee vaihtoon.
pitänee ottaa selvää siitä laatikon sopivuudesta tarkemmin.

Onnea vain projektille 8) Olisi myös mielenkiintoa tietää enemmän ton laatikon sopivuudesta...

Reply
#44
juuh koitan penkoa jostain että miten sopii ja jos sellaisen talvella sovitan auton alle ni kuvia räpsin kuitenkin Tongue
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#45
Teemu.K Wrote:
miku_69 Wrote:juu ahdin vaihtuu. ahtimeksi varmaan hx/hy35. bensapumppu myös listalla ++++++ keväällä sitten näkee kokoonpanon vasta mitä kaikkea ehtiny talven aikana laittaa/ mihin rahat riittää. sisuskalut jää vakioksi ensi kesäksi vielä paitsi kansipahvi menee vaihtoon.
pitänee ottaa selvää siitä laatikon sopivuudesta tarkemmin.

Onnea vain projektille 8) Olisi myös mielenkiintoa tietää enemmän ton laatikon sopivuudesta...
R33 gts-t laatikko menee suoraan kiinni RB20DET:iin, mutta kardaanin laatikon puoleisen pään joutuu vaihtamaan mallia R33gts-t olevaan.
Reply
#46
Jaibara Wrote:
Teemu.K Wrote:
miku_69 Wrote:juu ahdin vaihtuu. ahtimeksi varmaan hx/hy35. bensapumppu myös listalla ++++++ keväällä sitten näkee kokoonpanon vasta mitä kaikkea ehtiny talven aikana laittaa/ mihin rahat riittää. sisuskalut jää vakioksi ensi kesäksi vielä paitsi kansipahvi menee vaihtoon.
pitänee ottaa selvää siitä laatikon sopivuudesta tarkemmin.

Onnea vain projektille 8) Olisi myös mielenkiintoa tietää enemmän ton laatikon sopivuudesta...
R33 gts-t laatikko menee suoraan kiinni RB20DET:iin, mutta kardaanin laatikon puoleisen pään joutuu vaihtamaan mallia R33gts-t olevaan.



kiitoksia tuo tieto auttaa paljon. Smile
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#47
Semmosta kyselisin että onko tosta turbon outletin vaihdosta mitään hyötyä jos vaihtaa sen esv:n malliin??
Nyk: Nissan Skyline BNR32 single+e85
Ex: Nissan Skyline r32 Gts-t type-m
Reply
#48
SKY32 Wrote:Semmosta kyselisin että onko tosta turbon outletin vaihdosta mitään hyötyä jos vaihtaa sen esv:n malliin??
Eipä juuri ole hyötyä kuitenkin jos meinaa turbon vaihtaa niin joutuu kuitenkin tekemään uuden outletin... Saattaahan se muutoman hepan antaa lisää...
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#49
onkos joku laittanut imusarjaa missä on sisäänmeno kyljessä (niinkuin gt-r) sellaista tässä etsiskelly ja vähä hankalaa tuntuu olevan ku ei ilmesesti rb25det imusarja sovi ja kaikki tuntuu olevan siihen tehtyjä?? onko tietoa mistä löytyisi suoraan sopiva vai onko siinä suurempaa fiksailtavaa että sopii rb20det???
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#50
miku_69 Wrote:onkos joku laittanut imusarjaa missä on sisäänmeno kyljessä (niinkuin gt-r) sellaista tässä etsiskelly ja vähä hankalaa tuntuu olevan ku ei ilmesesti rb25det imusarja sovi ja kaikki tuntuu olevan siihen tehtyjä?? onko tietoa mistä löytyisi suoraan sopiva vai onko siinä suurempaa fiksailtavaa että sopii rb20det???

http://tinyurl.com/9jtjum

ja

http://tinyurl.com/8jxnjr

Nuo on suoraan sopivia.
S14Confuseden kaasuvaijerin tarvit vaan kaveriks.
Reply
#51
ttw Wrote:
miku_69 Wrote:onkos joku laittanut imusarjaa missä on sisäänmeno kyljessä (niinkuin gt-r) sellaista tässä etsiskelly ja vähä hankalaa tuntuu olevan ku ei ilmesesti rb25det imusarja sovi ja kaikki tuntuu olevan siihen tehtyjä?? onko tietoa mistä löytyisi suoraan sopiva vai onko siinä suurempaa fiksailtavaa että sopii rb20det???

http://tinyurl.com/9jtjum

ja

http://tinyurl.com/8jxnjr

Nuo on suoraan sopivia.
S14Confuseden kaasuvaijerin tarvit vaan kaveriks.




juuh katselin samaisia sarjoja aikaisemmin mut toi hinta ei niin säväyttäny + rahdit ja verot sunmuut päälle :/ asiasta iiihan toiseen onkos jollakulla ollu ongelmia siivapyörän irrotuksessa. pultti oli niin p***eleesti kiinni ja vihdoin ku sain sen auki ni en saa koko pyörää irti. alkaa keinot loppua :/ ulosvetäjälläkään en saanu :/
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#52
miku_69 Wrote:juuh katselin samaisia sarjoja aikaisemmin mut toi hinta ei niin säväyttäny + rahdit ja verot sunmuut päälle :/ asiasta iiihan toiseen onkos jollakulla ollu ongelmia siivapyörän irrotuksessa. pultti oli niin p***eleesti kiinni ja vihdoin ku sain sen auki ni en saa koko pyörää irti. alkaa keinot loppua :/ ulosvetäjälläkään en saanu :/
Jos puhutaan kammen hihnapyörästä, niin aivan varmasti lähtee ulosvetäjällä.
Reply
#53
Jaibara Wrote:
miku_69 Wrote:juuh katselin samaisia sarjoja aikaisemmin mut toi hinta ei niin säväyttäny + rahdit ja verot sunmuut päälle :/ asiasta iiihan toiseen onkos jollakulla ollu ongelmia siivapyörän irrotuksessa. pultti oli niin p***eleesti kiinni ja vihdoin ku sain sen auki ni en saa koko pyörää irti. alkaa keinot loppua :/ ulosvetäjälläkään en saanu :/
Jos puhutaan kammen hihnapyörästä, niin aivan varmasti lähtee ulosvetäjällä.

siivapyörässähän on ne 2 M6 vai M5 pultinpaikkaa . Eli tekee kiekon johon keskelle reikä, siihen hitsaa vaikka M16 mutun ja sinne laidoille ne pienemmät reiät joista kiekko vedetään siivapyörään kiinni. Sitte vaan vetää siivan pois sen M16 pultin kanssa.
Menee ahtaaseen väliinkin jos tarvis.

Reply
#54
sepä tässä omituisinta onkin tuntuu et fillari menee ennemmi tuusan nuuskaks ennenku irtoo. lieneekö ruostunu niin jumalattomast kiinni sit mut irti ei lähde ei millään. väännetty jä käännetty ja ulosvetälälläki mut ei :/
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#55
Itse ruuvasin vaan ne kaksi M6-pulttia ja sitten siitä ulosvetäjällä..

Mistään muualta se ei kestä vetää, varmasti lohkeaa jos yhtään vääntää siitä kehältä vaikka.
Reply
#56
Itellä ainaki lähteny hyvin irti nyt kaks kertaa kun on ottanu ihan pyörän takaa kiinni vaan ulosvetäjällä ja ruuvannu irti, älyttömän kovassa toi aina on kun on niin pitkä kiila mut kyllä se lähtee, ja on kestäny tähänasti ainakin ;D
T30 -05 K11 -95 Taurus -93 HCR32 -92 ex AE92 -92
Reply
#57
huh lähtihän se sieltä mutta TODELLA tiukassa oli, 6m pulteista ei kauan ollut apua koska kehä murtui sisälle päin niin pultit enää pahemmin pysynyt. tein uuden ulosvetäjän paksusta raudasta nnoh se vääntyi V malliseksi. kaksi samanmoista levyä päällekäin ja ulkokehän takaa kiinni niin lopulta se sieltä tuli. nyt kone odottelee osia :-\ niin siitä imusarjasta vielä onko jollain esim esv imusarjaa rb20 koneessa? lähinnä kiinnostaa että pelittääkö se siinä ja kiertääkö vesi kunnolla ja millaisilla muutoksilla?
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Reply
#58
miku_69 Wrote:huh lähtihän se sieltä mutta TODELLA tiukassa oli, 6m pulteista ei kauan ollut apua koska kehä murtui sisälle päin niin pultit enää pahemmin pysynyt. tein uuden ulosvetäjän paksusta raudasta nnoh se vääntyi V malliseksi. kaksi samanmoista levyä päällekäin ja ulkokehän takaa kiinni niin lopulta se sieltä tuli. nyt kone odottelee osia :-\ niin siitä imusarjasta vielä onko jollain esim esv imusarjaa rb20 koneessa? lähinnä kiinnostaa että pelittääkö se siinä ja kiertääkö vesi kunnolla ja millaisilla muutoksilla?
Minkä takia edes moisen kiinapaska imusarjan haluat? Siistiä niitä joutuu kaikkia, ennenkuin kiinni edes uskaltaisi laittaa. Hyötyä tuosta kiinasatsista ei ole muutakuin ahtoputkien lyheneminen. Jos jotain muuta haet tällä imusarjan vaihdolla, niin silloin imusarjasi ei ole kiinavalmisteinen.

Esim. nim. jonatani, on toteuttanut vakioimusarjasta pätevän oloisesti mallin, jossa kaasuläppä on siiretty painekotelon päätyyn. Tuohon muutokseen ei ydinfyysikko tarvitse olla, eli jos itse tai kaverisi ovat tig hitsaus taitoisia, ei muutakuin kolvaamaan.
Reply
#59
Jaibara Wrote:
miku_69 Wrote:huh lähtihän se sieltä mutta TODELLA tiukassa oli, 6m pulteista ei kauan ollut apua koska kehä murtui sisälle päin niin pultit enää pahemmin pysynyt. tein uuden ulosvetäjän paksusta raudasta nnoh se vääntyi V malliseksi. kaksi samanmoista levyä päällekäin ja ulkokehän takaa kiinni niin lopulta se sieltä tuli. nyt kone odottelee osia :-\ niin siitä imusarjasta vielä onko jollain esim esv imusarjaa rb20 koneessa? lähinnä kiinnostaa että pelittääkö se siinä ja kiertääkö vesi kunnolla ja millaisilla muutoksilla?
Minkä takia edes moisen kiinapaska imusarjan haluat? Siistiä niitä joutuu kaikkia, ennenkuin kiinni edes uskaltaisi laittaa. Hyötyä tuosta kiinasatsista ei ole muutakuin ahtoputkien lyheneminen. Jos jotain muuta haet tällä imusarjan vaihdolla, niin silloin imusarjasi ei ole kiinavalmisteinen.

Esim. nim. jonatani, on toteuttanut vakioimusarjasta pätevän oloisesti mallin, jossa kaasuläppä on siiretty painekotelon päätyyn. Tuohon muutokseen ei ydinfyysikko tarvitse olla, eli jos itse tai kaverisi ovat tig hitsaus taitoisia, ei muutakuin kolvaamaan.

Onko tästä ihan jotain faktaa ettei niistä ole mitään hyötyä?
Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, point it, zoom it, press it,Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, Pay it, watch it, Turn it, leave it, start - format it.
Reply
#60
Emery Wrote:Onko tästä ihan jotain faktaa ettei niistä ole mitään hyötyä?
No kerroppa sä meille kun tunnut TIETÄVÄN?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)