Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nissanien/Datsunien ratakierrosaikoja
#61
DE kone siis.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#62
Nixs Wrote:En mä tiiä miten noi menee. Iha vakio 04. Moottorinohjausjärjestelmä on joka puskee vaan pikkasen lisää bensaa koneelle.

Miks siinä semmonen on jos on ihan vakio?
Reply
#63
Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu.
Reply
#64
silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu.

Olin kans siel pällistelemässä kaverin kans ihan muuten vaan ku lähellä asuu.
Hienosti meni tosiaan silvia 8)
Se "vakio" e36 m3 meni todella yllättävän kovaa, jotain 1.28 aikoja sille parhaillaan kellottelin puhelimella :Smile
Näköjään ovat jo rotat ja hiiretkin sitä mieltä että takapenkillä ei tee mitään kun olivat sitä tallilla syöneet
Reply
#65
TuPZu Wrote:
silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu.

Olin kans siel pällistelemässä kaverin kans ihan muuten vaan ku lähellä asuu.
Hienosti meni tosiaan silvia 8)
Se "vakio" e36 m3 meni todella yllättävän kovaa, jotain 1.28 aikoja sille parhaillaan kellottelin puhelimella :Smile

Oliks se sininen E36. Sellaselle jäin kerran Ahvenistolla. Kaveri osaa puikottaa. No nyt on mullakin semit, vaikka tuskin tilanne muuttuu. Smile
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#66
-Pexi- Wrote:
TuPZu Wrote:
silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu.

Olin kans siel pällistelemässä kaverin kans ihan muuten vaan ku lähellä asuu.
Hienosti meni tosiaan silvia 8)
Se "vakio" e36 m3 meni todella yllättävän kovaa, jotain 1.28 aikoja sille parhaillaan kellottelin puhelimella :Smile

Oliks se sininen E36. Sellaselle jäin kerran Ahvenistolla. Kaveri osaa puikottaa. No nyt on mullakin semit, vaikka tuskin tilanne muuttuu. Smile

Joo sellanen vaalean sininen, silveR voi varmasti valaista asiaa enemmän jos haluaa (ei tosin kuulu tähän aiheeseen mitenkään) kun tuttuja ilmaisesti olivat :Smile
Vähän kävin siinä jutulla kuskin kanssa ja tosiaan kovia aikoja takoi vakio tekniikalla. Reseptit olivat: Tihee perä, suorakytkentä laatikko, tyhjä sisusta/takaluukku, kaaret,alcon jarrut, alusta? ja hyvät renkaat (A048/R888)
Näköjään ovat jo rotat ja hiiretkin sitä mieltä että takapenkillä ei tee mitään kun olivat sitä tallilla syöneet
Reply
#67
TuPZu Wrote:
-Pexi- Wrote:
TuPZu Wrote:
silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu.

Olin kans siel pällistelemässä kaverin kans ihan muuten vaan ku lähellä asuu.
Hienosti meni tosiaan silvia 8)
Se "vakio" e36 m3 meni todella yllättävän kovaa, jotain 1.28 aikoja sille parhaillaan kellottelin puhelimella :Smile

Oliks se sininen E36. Sellaselle jäin kerran Ahvenistolla. Kaveri osaa puikottaa. No nyt on mullakin semit, vaikka tuskin tilanne muuttuu. Smile

Joo sellanen vaalean sininen, silveR voi varmasti valaista asiaa enemmän jos haluaa (ei tosin kuulu tähän aiheeseen mitenkään) kun tuttuja ilmaisesti olivat :Smile
Vähän kävin siinä jutulla kuskin kanssa ja tosiaan kovia aikoja takoi vakio tekniikalla. Reseptit olivat: Tihee perä, suorakytkentä laatikko, tyhjä sisusta/takaluukku, kaaret,alcon jarrut, alusta? ja hyvät renkaat (A048/R888)

Dataloggeriin jäi parhaaksi ajaksi 1:27:45. Jarrujen kanssa oli ongelmia, epäselväksi jäi mistä erikoinen täristys johtui. Levyt hiontaan tms??? Vielä jäi paljon opeteltavaa radasta... Smile
----------<br />www.brisk.fi
Reply
#68
Kai sitä vois omanki postata: eka kerta radalla, 3 kierrosta kerettiin jopa ennen ruuhkaa mittaamaan ja niistä paras:

Auto: BNR32
Alusta: ???
Renkaat: Ventus sport k104 255/30/17

Kemora: aika 1.29.5 pvm. 9.4.2009
Mitattu: Sekkarikello varikolta

Ja hieman kylmä keli, eipähän ollu ainakaa mulla lämpöongelmia... Turva-alueet täynnä jäistä lunta Big Grin jotkut sinne puskureita hajottikin.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#69
Rata: Alastaro
Kuljettaja: micco
Kierrosaika: 1:34:0
Auto: Z32TT
Alusta: Tein Flex
Renkaat: Federal 595RS
Pvm: 9.8.2009
Ajanotto: RaceChrono
VH45DET Remote Turbo
500whp.net
Reply
#70
Kai määkin sit ;D .

Botniaring 4.8 -09

Auto: HCR32 RB20DET

Aika: 1.33.76 RaceChrono

Renkaat: Potenza RE01

Alusta: Öhlins





Reply
#71
10.8 Nurburgring Nordschleife

300ZX Z31

Race Chrono 10,01min.
Reply
#72
Uldiz Wrote:10.8 Nurburgring Nordschleife

300ZX Z31

Race Chrono 10,01min.

Nyt oon vähän kateellinen...

ps. Pieksitpä vielä sen Sabine Smithin ajaman Transitin ajan Wink
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#73
Warjo Wrote:Sabine Smithin ajaman Transitin ajan Wink

[nus] Sabine Schmitz Wink [/nus]
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#74
Xenon Wrote:
Warjo Wrote:Sabine Smithin ajaman Transitin ajan Wink

[nus] Sabine Schmitz Wink [/nus]

Hah, tollaset pitäis löytyy iha vakiona ;D
Tossa ~8.15 ringilt http://carfreaks.net/content/2009-08/por...urburgring
Reply
#75
micco Wrote:Rata: Alastaro
Kuljettaja: micco
Kierrosaika: 1:34:0
Auto: Z32TT
Alusta: Tein Flex
Renkaat: Federal 595RS
Pvm: 9.8.2009
Ajanotto: RaceChrono

Jos haluut niin kerros kokemuksia noista 595RS renkaista. Kiinnostaisia kovasti.
RS13 ---&gt; VQ35DE
Reply
#76
Warjo Wrote:ps. Pieksitpä vielä sen Sabine Smithin ajaman Transitin ajan Wink

Jep, tosi tyytyvainen aikaan. Fakta tietona viela se, etten ajanut kuin sen yhden ainoan kierroksen (ei siis edes tutustumis kierrosta..) ja spinnasin kerran kunnon vauhdista 20cm paahan teras aidasta.

+ se etta auton renkaat ovat vuosimallia 2002 + se etta autosta havisivat jarrut kokonaan kierroksen loppuosassa..

Nama siis faktaa Smile
Reply
#77
Xenon Wrote:
Warjo Wrote:Sabine Smithin ajaman Transitin ajan Wink

[nus] Sabine Schmitz Wink [/nus]

no tuitui vaa sullekki Wink sori ku heitin päästä, mut silti hieno nainen Smile

Ja voisit päivittää tonne listaan noit aikojaki! vai ekkö haluu luopuu kemoran sijotuksestas? Wink
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#78
Nixs Wrote:
TurboPower Wrote:Kukaan käynyt ajamassa nurburgringillä ja ottanut aikaa? Itse menossa ens kuun alussa jos zeta kestää nipussa sinne asti. ;D

BTG 8.11.5 Kellotettu. Racecrono näyttäis optimiks 8.01.1, mutta aina on ruuhkaa.


Lisäsinpä listalle huvikseni tuonkin, jos vaikka useampi innostuisi lomareissuilla käydä tahkoamassa. Smile Nixs, onko tuolle tapahtumalle päivämäärää?


Uldiz Wrote:10.8 Nurburgring Nordschleife

300ZX Z31

Race Chrono 10,01min.

Renkaat, alusta? Oliko BTG vai joku muu mittausväli?
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#79
heit joku 5.7. PilotSportit alla
Reply
#80
Xenon Wrote:
Uldiz Wrote:10.8 Nurburgring Nordschleife

300ZX Z31

Race Chrono 10,01min.

Renkaat, alusta? Oliko BTG vai joku muu mittausväli?

Renkaat: Yokohama 18"

Alusta: edessä kelt. konit ja takana tociko Z31 NA:n pumput
jouset ilmeisesti eibach
uretaanit, paitsi takatukivarsissa
vakio vakaajantanko takana, edessä 26mm

Reply
#81
Harjoiteltiin tossa poikain kanssa Alastarolla timeattackia, tuli ihan lupaavia aikoja. Puskee edelleen aivan helvetisti, ja jarrut katosivat kahden kiekan jälkeen eli juuri silloin kun renkaat saavuttivat toimintalämpötilanSad AP:n 5.1 DOT -nesteet ilmeisesti kiehuivat. Rasse kellotti pohjat ja ite meni vielä pari sekkaa päälle, mutta:

Auto: Kadulle rekisteröity GTR 32
Alusta: K-sport katuversio, vakiot ylätukivarret, ei camberia edessä
Kumit: Toyo R888 265/35/18
Auton paino: 1660 kg (2 äijää, stereot ja ilmastointi, hehSmile))
Jarrut: Greddy 6-pot, Greddy-palat
Ajanotto: RaceChrono
Aika: 1.27.9


Reply
#82
sampis Wrote:Harjoiteltiin tossa poikain kanssa Alastarolla timeattackia, tuli ihan lupaavia aikoja. Puskee edelleen aivan helvetisti, ja jarrut katosivat kahden kiekan jälkeen eli juuri silloin kun renkaat saavuttivat toimintalämpötilanSad AP:n 5.1 DOT -nesteet ilmeisesti kiehuivat. Rasse kellotti pohjat ja ite meni vielä pari sekkaa päälle, mutta:

Auto: Kadulle rekisteröity GTR 32
Alusta: K-sport katuversio, vakiot ylätukivarret, ei camberia edessä
Kumit: Toyo R888 265/35/18
Auton paino: 1660 kg (2 äijää, stereot ja ilmastointi, hehSmile))
Jarrut: Greddy 6-pot, Greddy-palat
Ajanotto: RaceChrono
Aika: 1.27.9

Asianmukaista toimintaa, vihdoin GT-R:t alkaa mennä sellaisia aikoja kuin pitääkin. Heität matkustajan ja humppavehkeet pihalle niin pääset alittamaan tota mun aikaa, R888:lla pitäisi onnistua hyvinkin kun mä joudun ajelemaan noilla aneemisilla 235 Yokohamoilla. Smile

Oma noteeraus Ahvenistolta 15.8.2009: 1.30.875. Speksit edelleen vanhat tutut. Vihdoin opin vähän ajamaan tuolla, tarvisi vielä treenata kyllä lisää kun kerta vuodessa ei oikein riitä tolle radalle.
Reply
#83
Hirmu aika Alastarolle kiina-alustalla ja merkkijarruilla (jotka hyytyivät).

Tää oli sit vaan letkautus pariin muuhun topicciin liittyen...
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#84
silveR Wrote:
sampis Wrote:Harjoiteltiin tossa poikain kanssa Alastarolla timeattackia, tuli ihan lupaavia aikoja. Puskee edelleen aivan helvetisti, ja jarrut katosivat kahden kiekan jälkeen eli juuri silloin kun renkaat saavuttivat toimintalämpötilanSad AP:n 5.1 DOT -nesteet ilmeisesti kiehuivat. Rasse kellotti pohjat ja ite meni vielä pari sekkaa päälle, mutta:

Auto: Kadulle rekisteröity GTR 32
Alusta: K-sport katuversio, vakiot ylätukivarret, ei camberia edessä
Kumit: Toyo R888 265/35/18
Auton paino: 1660 kg (2 äijää, stereot ja ilmastointi, hehSmile))
Jarrut: Greddy 6-pot, Greddy-palat
Ajanotto: RaceChrono
Aika: 1.27.9

Asianmukaista toimintaa, vihdoin GT-R:t alkaa mennä sellaisia aikoja kuin pitääkin. Heität matkustajan ja humppavehkeet pihalle niin pääset alittamaan tota mun aikaa, R888:lla pitäisi onnistua hyvinkin kun mä joudun ajelemaan noilla aneemisilla 235 Yokohamoilla. Smile

Oma noteeraus Ahvenistolta 15.8.2009: 1.30.875. Speksit edelleen vanhat tutut. Vihdoin opin vähän ajamaan tuolla, tarvisi vielä treenata kyllä lisää kun kerta vuodessa ei oikein riitä tolle radalle.

Joo, ne pitää kyl heivata noi vänkärit sun muut helkkariin, subikin on tarkotuksellaan heittoasennettu et saa irti Smile

Itte tarvisin varmaa paremmat renkaat, jarrut ja nelipistevyöt niin ois kiva kokeilla parannella omia aikoja tolla lähes vakiolla vermeellä.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#85
-mikkis- Wrote:
micco Wrote:Rata: Alastaro
Kuljettaja: micco
Kierrosaika: 1:34:0
Auto: Z32TT
Alusta: Tein Flex
Renkaat: Federal 595RS
Pvm: 9.8.2009
Ajanotto: RaceChrono

Jos haluut niin kerros kokemuksia noista 595RS renkaista. Kiinnostaisia kovasti.

Ei niillä kyllä järin hyvin pitoa irtoa >Sad
En ole kyllä parempia/kalliimpia katuslicksejä (esim. R888) päässyt kokeilemaan joten vaikea sanoa paljonko sitä pitoa voisi löytyä...
VH45DET Remote Turbo
500whp.net
Reply
#86
micco Wrote:Ei niillä kyllä järin hyvin pitoa irtoa >Sad

Verrattuna mihin?
Reply
#87
Samu Wrote:
micco Wrote:Ei niillä kyllä järin hyvin pitoa irtoa >Sad

Verrattuna mihin?

Juurihan tossa sit perään kirjotti et ei kyl osaa sanoo onko kalliimmissa/paremmissa kuin paljoo paremmin... liene tarkottaa et ei niin hyvin pitoa kun pitäs omasta mielestä saada tollasilla renkailla? Big Grin
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#88
Federaalit oli millaisessa kunnossa? Oliko ongelmia pidon suhteen niin vetopidossa kun mutkissakin? Minkä kokoiset renkaat ne on?

Sulla kuitenkin tota voimaa on jo siinä määrin että vetopidon puutteen ymmärrän. Smile
RS13 ---&gt; VQ35DE
Reply
#89
-mikkis- Wrote:Federaalit oli millaisessa kunnossa? Oliko ongelmia pidon suhteen niin vetopidossa kun mutkissakin? Minkä kokoiset renkaat ne on?

Sulla kuitenkin tota voimaa on jo siinä määrin että vetopidon puutteen ymmärrän. Smile

Varmaankin ne ovat vaan sen verran kovaa seosta etteivät pure kunnolla maapalloon. Eivät ne kyllä hirveästi ole kuluneetkaan parin ratapäivän jäljiltä. Koot ovat 235/40-18 ja 255/35-18.
VH45DET Remote Turbo
500whp.net
Reply
#90
5.9. Time Attack Finaaleissa, Alastarolla:

Auto: Kadulle rekisteröity GTR 32
Alusta: K-sport katuversio, vakiot ylätukivarret, ei camberia edessä
Kumit: Toyo R888 265/35/18
Auton paino: n. 1500 kg
Jarrut: Greddy 6-pot, Ferodo DS2:11/DS3000-palat
Ajanotto: RaceChrono
Aika: 1.26.5



[/quote]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)