Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RB25DET viritystopic
#31
:o ja eikun messuille ja pelti auki ;D

sormet syyhyää kun pitäs päästä suton kimppuun

ite otin tsmartin asennus sarjan dumpille olisin kyllä itekkin saanu tehtyä töissä mutta sekin aika mitä siinä menis niin ennemmin teen palkallista ylityötä ja ostan Big Grin

miten muuten ahtopaineen säätö kun jos ecu on säädetty tietylle paineelle niin toimiiko sama säätö (ecun) myös pienemmällä paineella jos ei halua koko ajan ajaa ahdot tapissa

eli eikös näin yleensä toimita kun säädetään ecu että tehdään säätö korkeemmalla paineella ja sit tiputeen ja esim. radalle kun mennään niin nostetaan

sillä vaan että jos otan ahtopaineen säätimen missä on kahdelle ahdolle säätö niin sit voi napilla valita kumpaa säätöä käyttää
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#32
tottakai toimii kun onhan sielä ilmamäärämittari sitä varten jotta ecu näköö paljonko annetahan ruokaa.. mutta tuollainen rata ja erikseen katuahdot mielestäni turhaa hifistelyä, toki jos on varaa laittaa ~150€ sähkökytkimeen niin onhan sellainen mukava fast and furious tunnelman tuoja... 8) ;D
Reply
#33
Jaibara Wrote:tottakai toimii kun onhan sielä ilmamäärämittari sitä varten jotta ecu näköö paljonko annetahan ruokaa.. mutta tuollainen rata ja erikseen katuahdot mielestäni turhaa hifistelyä, toki jos on varaa laittaa ~150€ sähkökytkimeen niin onhan sellainen mukava fast and furious tunnelman tuoja... 8) ;D
no se 150€ lisää tässä budjetissa ei tunnu enää missään jos lähdetään laskemaan alusta, vanteet, korisarja, lukko, sisusta, ja tietty tekniikka rupee olemaan 10 000€ lähellä :Smile
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#34
Ei ne ahdot kuules nouse tappiin ku vaan lappu lattiassa, kai sillä nyt normaalisti pystyy silti ajelemaan Big Grin
Reply
#35
jonatani Wrote:Ei ne ahdot kuules nouse tappiin ku vaan lappu lattiassa, kai sillä nyt normaalisti pystyy silti ajelemaan Big Grin
eihän ne nouse Wink pitääkö kaikki tehdä kaikkein halvimmilla osilla ja samalla tavalla mitä kaikilla muilla tosta skyllestä tulee loppujen lopuksi väritykseltäänkin sellanen ettei ihan heti löydy saman väristä skylleä Wink
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#36
Juu, mut ei kannata haukata liian isoa palaa kerralla tai voi mennä pipariks, kaikkee ei voi saada Wink
Reply
#37
;D toivotaan että kaikki menee putkeen onhan tässä 1,5 vuotta aikaa sit pitäs ruveta olemaan auton valmis
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#38
käykö muuten rb26det kansi suoraan rb25detiin eikös lohko kuitenkin ole pää osin sama paitsi rb26 on pitempi isku

ja miten tota kantta kannattas parannella ja kuinka paksu kannen tiiviste kannattas laittaa
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#39
Nokat jne näyttäis ainakin hiukkasen erilaisilta mitä tota service manuaalin kuvaa kattelee... miks haluut pistkää rb26dettin kannen?
Reply
#40
mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#41
Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella

Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö).
Reply
#42
rb26:
-mekaaniset nostajat
-ei vvt:tä
-ainoastaan yks ylösvirtauskanava öljylle
-eri palotila
-eri jako pakosarjassa ja imusarjassa

rb25:
-hydraulinostimet
-imunokan ajoitus muuttuva
-2 öljykanavaa
-en ole varma mutta onko vedenkierto imusarjassa?
-eri venttiilikopat
-pienempi palotila

Reply
#43
entäs kuinka kannattas lähteä rb25det kantta parantelemaan? kun siihen tiiviste kuitenkin vaihdetaan niin samalla käyttää kantta koneistuksessa
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#44
Jampsu Wrote:entäs kuinka kannattas lähteä rb25det kantta parantelemaan? kun siihen tiiviste kuitenkin vaihdetaan niin samalla käyttää kantta koneistuksessa

No eiköhän se asiansa osaava koneistamo sen tiedä kun sinne sisälle katsoo että mitä paranneltavaa siellä on..?
Reply
#45
Jampsu Wrote:käykö muuten rb26det kansi suoraan rb25detiin eikös lohko kuitenkin ole pää osin sama paitsi rb26 on pitempi isku

ja miten tota kantta kannattas parannella ja kuinka paksu kannen tiiviste kannattas laittaa

Kyllähän se RB26DETT kansi parempi on, isommat venat ja jäykät nostajat.

Aika helppo se siihen olisi istuttaa kyllä.. Pinnapulteille pitää tehdä holkit kun RB26DETTissä on paksummat, mutta jako on oikea. Tuo öljykanavajuttu syytä varmistaa miten menee..

RB25DET ja RB26DETT on poraukseltaan samat, ja lohkokin on käytännössä sama pieniä koneistuseroja lukuunottamatta.. Iskutilavuuden ero tulee pelkästään iskun pituudella. Ja tilavuudessahan ei oikeasti eroa ole kuin noin 60cc, ei ees täyttä desiä. Smile
Reply
#46
onko rb26dett kansissa vuosimalli eroja jos sattuu jostain r32 gt-r kansi löytymään

ja tuskin katsastuksessakaan tulee mitään ihmeitä sanomisia kun harvemmin noita skyllen pellin alusia ovat nähneet
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#47
Jampsu Wrote:onko rb26dett kansissa vuosimalli eroja jos sattuu jostain r32 gt-r kansi löytymään

ja tuskin katsastuksessakaan tulee mitään ihmeitä sanomisia kun harvemmin noita skyllen pellin alusia ovat nähneet

Niin no onhan se 26 päällepäin ihan eri näköinen, ja tosiaan siihen ei käy samat imu- ja pakosarjat.. Että ihan turhan takia ei kannata alkaa swappaamaan.
Reply
#48
Joni P. Wrote:
Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella

Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö).
Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis vakiokannelle TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...

Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä?
Reply
#49
No ainakin rb26dettissä on alhaisempi puristussuhde, onko tämä sitten toteutteu kannella vai miten... mutta tuskin mitään järkeä vaihdella noita kansia. Nokat yms menee vaihtoon varmaankin sitten samalla, vai olenko väärässä?
Reply
#50
Jaibara Wrote:
Joni P. Wrote:
Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella

Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö).
Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...

Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä?
mä en kyllä lähtis tohon hommaan vakio turboilla ainoastaan sen takia kun niissä on edelleen se keraaminen pakosiipi ei kestä sitä lämpörasitusta
joten kakosiipi ainakin vaihtoon sit vois vaikka toimiakin
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#51
jonatani Wrote:No ainakin rb26dettissä on alhaisempi puristussuhde, onko tämä sitten toteutteu kannella vai miten... mutta tuskin mitään järkeä vaihdella noita kansia. Nokat yms menee vaihtoon varmaankin sitten samalla, vai olenko väärässä?
tietenkin kun tulee isompi turbo niin sit tulee myös pakosarja niin se ainakaan ei olis ongelma
mut tuskin kyllä lähden tohon kannen vaihtoon roudaan sit jossain vaiheessa ton rb25 kannen koneistamoon ;D

paljonko lohko vakio hiluilla pitäs kestää tehoja?
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#52
Jostain kun löytäis täydellisen RB26DETT kannen imusarjoineen turboineen kaikkineen niin ei ois yhtään huono päivitys hinta-laatu suhteen huomioon ottaen, oletettaen että löytäis järkevään rahaan. RB25DET ja RB26DETT on kyllä niin erilaiset koneet luonteeltaan ettei oo tosikaan, ja potkii ne vakioturbot jo kilon paineilla sen 400hp mikä ei oo 25 koneesta ihan hirveen herkässä. Ja se 26 imusarjasysteemi on ihan pikkasen fiksumman oloinen.
Reply
#53
Jampsu Wrote:
Jaibara Wrote:
Joni P. Wrote:
Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella

Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö).
Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...

Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä?
mä en kyllä lähtis tohon hommaan vakio turboilla ainoastaan sen takia kun niissä on edelleen se keraaminen pakosiipi ei kestä sitä lämpörasitusta
joten kakosiipi ainakin vaihtoon sit vois vaikka toimiakin
Tää Jampsukin ku oppis pitämään turpansa kiinni sillon ku ei tiedä mistään mitään, eli lähestulkoon koko ajan.. mutulla heittelee kaverilta kuultuja asioita täällä niinku tietäiski jostain jotain... Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään, on nuolle sun joillekkin idiooteille kysymyksille ja kommenteille porukka nauranu kerran jos toisenki. Ota selkoa turbollisen auton tekniikasta, ja tuu sitten kirjoottamaan kommentti uusiksi tuohon mun vastaukseen.
Reply
#54
Jaibara Wrote:
Jampsu Wrote:
Jaibara Wrote:
Joni P. Wrote:
Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella

Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö).
Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...

Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä?
mä en kyllä lähtis tohon hommaan vakio turboilla ainoastaan sen takia kun niissä on edelleen se keraaminen pakosiipi ei kestä sitä lämpörasitusta
joten kakosiipi ainakin vaihtoon sit vois vaikka toimiakin
Tää Jampsukin ku oppis pitämään turpansa kiinni sillon ku ei tiedä mistään mitään, eli lähestulkoon koko ajan.. mutulla heittelee kaverilta kuultuja asioita täällä niinku tietäiski jostain jotain... Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään, on nuolle sun joillekkin idiooteille kysymyksille ja kommenteille porukka nauranu kerran jos toisenki. Ota selkoa turbollisen auton tekniikasta, ja tuu sitten kirjoottamaan kommentti uusiksi tuohon mun vastaukseen.
ei nyt tarvii ruveta vittuilemaan... et säkään varmaan kaikkea tiedä ja jostaihan se tieto on kerätty ja aiheesta oon lukenu jo aivan helvetisti mutta eipä täällä suomi foorumeilla hirveesti skylleistä ja sen tekniikasta ole hirveesti ollut juttua ja kun toi englanti ei nyt mitenkään parhaalla mahdollisella tavalla suju... ja toi on ihan asiaa että ne vakio turbot ei nyt kovin isoja painetä kestä taitaa olla se 1-1,2bar maksimi ainakin rb25det turboilla se lämpöhän se kuitenkin on mikä ne rikkoo vaikka siipi kestäskin paineita niin kuumuutta ei
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#55
Asiasta kukkaruukkuun, eli minkälaista ahdinta kokeneemmat suosittelisi 400-450 rwhp tehoille, mikä olisi vielä jotakuinkin mukava heräämäänkin?
Reply
#56
iikori Wrote:Asiasta kukkaruukkuun, eli minkälaista ahdinta kokeneemmat suosittelisi 400-450 rwhp tehoille, mikä olisi vielä jotakuinkin mukava heräämäänkin?

HX40 super...
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#57
Jampsu Wrote:
Jaibara Wrote:
Jampsu Wrote:
Jaibara Wrote:
Joni P. Wrote:
Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella

Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö).
Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...

Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä?
mä en kyllä lähtis tohon hommaan vakio turboilla ainoastaan sen takia kun niissä on edelleen se keraaminen pakosiipi ei kestä sitä lämpörasitusta
joten kakosiipi ainakin vaihtoon sit vois vaikka toimiakin
Tää Jampsukin ku oppis pitämään turpansa kiinni sillon ku ei tiedä mistään mitään, eli lähestulkoon koko ajan.. mutulla heittelee kaverilta kuultuja asioita täällä niinku tietäiski jostain jotain... Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään, on nuolle sun joillekkin idiooteille kysymyksille ja kommenteille porukka nauranu kerran jos toisenki. Ota selkoa turbollisen auton tekniikasta, ja tuu sitten kirjoottamaan kommentti uusiksi tuohon mun vastaukseen.
ei nyt tarvii ruveta vittuilemaan... et säkään varmaan kaikkea tiedä ja jostaihan se tieto on kerätty ja aiheesta oon lukenu jo aivan helvetisti mutta eipä täällä suomi foorumeilla hirveesti skylleistä ja sen tekniikasta ole hirveesti ollut juttua ja kun toi englanti ei nyt mitenkään parhaalla mahdollisella tavalla suju... ja toi on ihan asiaa että ne vakio turbot ei nyt kovin isoja painetä kestä taitaa olla se 1-1,2bar maksimi ainakin rb25det turboilla se lämpöhän se kuitenkin on mikä ne rikkoo vaikka siipi kestäskin paineita niin kuumuutta ei
Ei mee perille näköjään vieläkään, tuo maksimikin on siinä 1.0bar ja hyötysuhde loppuu jo 0.9bar Noo...

Fysiikka vissiin utopiaa, niin en jaksa tässä sua opettamaan rueta, mutta yksinkertaistettuna.. Mietippäs kun siellä on KAKSI niitä turboja niin tarviiko niiden yhdessä vedellä viimeisiään? Ilmamäärä on 2X verrattuna yhteen ahtimeen? Sylintereitä ei ole enää kuin 3 per turbo--> laskisko nuo sun paljon puhumat pakolämmöt? Tarviiko yhden ahtimen jauhaa laakerit solmussa vaikka sitä 1bar, kun on toinen rinnalla auttamassa?

Näin meillä, kuinka teillä?
Reply
#58
ei voi kun nauraa ;D
Reply
#59
Tiimi toimii ja tiimi antaa palautetta! Big Grin
Nissan 200 Sx rs13 <br />Projekto:<br />http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=63.0<br />KUVIA JA INFOO:<br />http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLERIA&amp;id=&amp;d=c&amp;a=b&amp;pid=3386<br />http://www.minunauto.com/?3586<br />http://power.1g.fi
Reply
#60
Jaibara Wrote:
Jampsu Wrote:
Jaibara Wrote:
Jampsu Wrote:
Jaibara Wrote:
Joni P. Wrote:
Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella

Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö).
Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...

Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä?
mä en kyllä lähtis tohon hommaan vakio turboilla ainoastaan sen takia kun niissä on edelleen se keraaminen pakosiipi ei kestä sitä lämpörasitusta
joten kakosiipi ainakin vaihtoon sit vois vaikka toimiakin
Tää Jampsukin ku oppis pitämään turpansa kiinni sillon ku ei tiedä mistään mitään, eli lähestulkoon koko ajan.. mutulla heittelee kaverilta kuultuja asioita täällä niinku tietäiski jostain jotain... Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään, on nuolle sun joillekkin idiooteille kysymyksille ja kommenteille porukka nauranu kerran jos toisenki. Ota selkoa turbollisen auton tekniikasta, ja tuu sitten kirjoottamaan kommentti uusiksi tuohon mun vastaukseen.
ei nyt tarvii ruveta vittuilemaan... et säkään varmaan kaikkea tiedä ja jostaihan se tieto on kerätty ja aiheesta oon lukenu jo aivan helvetisti mutta eipä täällä suomi foorumeilla hirveesti skylleistä ja sen tekniikasta ole hirveesti ollut juttua ja kun toi englanti ei nyt mitenkään parhaalla mahdollisella tavalla suju... ja toi on ihan asiaa että ne vakio turbot ei nyt kovin isoja painetä kestä taitaa olla se 1-1,2bar maksimi ainakin rb25det turboilla se lämpöhän se kuitenkin on mikä ne rikkoo vaikka siipi kestäskin paineita niin kuumuutta ei
Ei mee perille näköjään vieläkään, tuo maksimikin on siinä 1.0bar ja hyötysuhde loppuu jo 0.9bar Noo...

Fysiikka vissiin utopiaa, niin en jaksa tässä sua opettamaan rueta, mutta yksinkertaistettuna.. Mietippäs kun siellä on KAKSI niitä turboja niin tarviiko niiden yhdessä vedellä viimeisiään? Ilmamäärä on 2X verrattuna yhteen ahtimeen? Sylintereitä ei ole enää kuin 3 per turbo--> laskisko nuo sun paljon puhumat pakolämmöt? Tarviiko yhden ahtimen jauhaa laakerit solmussa vaikka sitä 1bar, kun on toinen rinnalla auttamassa?

Näin meillä, kuinka teillä?
niin no jos se noin ajatellaan niin sit tietysti kestää... itse tykkään enemmän yhdellä isolla ahtimella olevasta autosta Big Grin
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)