Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klubilaiseksi liittyminen vaikka ei omistaisi "klubikalustoa"
#1
niin mulla vaan semmosta että kun haluais liittyy jäseneksi mutta ei ole sportti mallin autoo?? esim.. kun katoin gallerias primeroi niin ei ollu kun egt mallei??
Reply
#2
Ote kerhon säännöistä:

3. Jäsenet

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt sekä on merkitty rekisteriotteeseen omistajaksi tai haltijaksi johonkin alla olevassa listassa olevaan auto-malliin:
Datsun 240Z - 280Z ( S30 )
Datsun 280ZX ( S130 )
Nissan 300ZX ( Z31 ja Z32 )
Nissan Silvia ( S12 )
Nissan 200SX ( S13 ja S14 )
Nissan Bluebird 1.8 Turbo ( T12 )
Nissan GTi -mallit ( vm 87 -> )

Osta joku noista niin pääset jäseneksi.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#3
Mulla ei vastaavaa ongelmaa, mutta ei tunnu menevän hakemus läpi jostain syystä?? Voiskos joku jelpata??
NISSAN ARKEA.... Pikku-Matin autosta on turbo levinnyt, turbo levinnyt, pakoputki tahnalla, me sen korjaamme, korjaamme.......
Reply
#4
heiska Wrote:mutta ei tunnu menevän hakemus läpi jostain syystä?? Voiskos joku jelpata??

Kerros nyt vähän tarkemmin asiasta..
Reply
#5
app Wrote:Ote kerhon säännöistä:

3. Jäsenet

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt sekä on merkitty rekisteriotteeseen omistajaksi tai haltijaksi johonkin alla olevassa listassa olevaan auto-malliin:
Datsun 240Z - 280Z ( S30 )
Datsun 280ZX ( S130 )
Nissan 300ZX ( Z31 ja Z32 )
Nissan Silvia ( S12 )
Nissan 200SX ( S13 ja S14 )
Nissan Bluebird 1.8 Turbo ( T12 )
Nissan GTi -mallit ( vm 87 -> )

Osta joku noista niin pääset jäseneksi.

Tätäkin listaa varmaan voisi päivittää, esim 350Z, Skylinet, S15 200sx?
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Reply
#6
Ioni Wrote:
app Wrote:Ote kerhon säännöistä:

3. Jäsenet

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt sekä on merkitty rekisteriotteeseen omistajaksi tai haltijaksi johonkin alla olevassa listassa olevaan auto-malliin:
Datsun 240Z - 280Z ( S30 )
Datsun 280ZX ( S130 )
Nissan 300ZX ( Z31 ja Z32 )
Nissan Silvia ( S12 )
Nissan 200SX ( S13 ja S14 )
Nissan Bluebird 1.8 Turbo ( T12 )
Nissan GTi -mallit ( vm 87 -> )

Osta joku noista niin pääset jäseneksi.

Tätäkin listaa varmaan voisi päivittää, esim 350Z, Skylinet, S15 200sx?

Datsun 240Z - 280Z ( S30 )
Datsun 280ZX ( S130 )
Nissan 300ZX ( Z31 ja Z32 )
Nissan 350Z ( Z33 )
Nissan Silvia ( S12 )
Nissan 200SX / 240SX ( S13, S14 ja S14a )
Nissan Bluebird 1.8 Turbo ( T12 )
Nissan Skyline GT-R ja GTSt -mallit
Nissan GTi -mallit ( vm 87 -> )

Siellähän ne on jo..

S15 Silvia ei ole vielä virallisesti kerhokalustoa ;D
Reply
#7
Kennedy Wrote:Datsun 240Z - 280Z ( S30 )
Datsun 280ZX ( S130 )
Nissan 300ZX ( Z31 ja Z32 )
Nissan 350Z ( Z33 )
Nissan Silvia ( S12 )
Nissan 200SX / 240SX ( S13, S14 ja S14a )
Nissan Bluebird 1.8 Turbo ( T12 )
Nissan Skyline GT-R ja GTSt -mallit
Nissan GTi -mallit ( vm 87 -> )

Siellähän ne on jo..

S15 Silvia ei ole vielä virallisesti kerhokalustoa ;D

Listaa voi päivittää vain vuosikokouksen päätöksellä.
Reply
#8
S13-litaniaan vois kai Silviankin laittaa...? :Smile Tongue
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#9
Xenon Wrote:S13-litaniaan vois kai Silviankin laittaa...? :Smile Tongue

Ale Wrote:Listaa voi päivittää vain vuosikokouksen päätöksellä.

;D
Reply
#10
Kennedy Wrote:
heiska Wrote:mutta ei tunnu menevän hakemus läpi jostain syystä?? Voiskos joku jelpata??

Kerros nyt vähän tarkemmin asiasta..

Elikkäs kaikki kaikki tiedot on oikein, auton malli, henk.tiedot....
Minkäänlaista vahvistusta ei ole tullut takaisin.
NISSAN ARKEA.... Pikku-Matin autosta on turbo levinnyt, turbo levinnyt, pakoputki tahnalla, me sen korjaamme, korjaamme.......
Reply
#11
Onko hakemuksesi lähettämisestä jo pitkäkin aika? Muistutan jälleen kerran että teemme tätä hommaa talkoilla ja siksi saattaa toisinaan kestää.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#12
Eli tosiaan kuten Xenon mainitsi, homma menee niin että käymme läpi tulleet jäsenhakemukset ja maksut joka toinen viikko.
Jos jäsenhakemukseen liittyy jotain kysyttävää niin laittakaa viestiä admin-lootaan.
Heiska, laita kysymyksesi meidän sähköpostilaatikkoon ( [email protected] ) ja laita viestiin tarkemmat tiedot niin tutkitaan että onko hakemuksesi saapunut.
240Z 3xDellorto
Wangan Midnight
Reply
#13
Siis pitääkö auton olla rekisterissä että voi saada jäsenyyden? Jos on muuten vain harrastepelinä joku noista edellämainituista...
Reply
#14
Kilvettömät käsitellään tapauskohtaisesti hallituksessa. Pääsääntöisesti "ratalelut" on kuitenkin hyväksytty...
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#15
Mites tälläset -89 - 94- Maximat? :Smile Nissanin mukaan ovat kuiteskin 4DSC:itä (4door sports car). Wink
Reply
#16
V-Power Wrote:Mites tälläset -89 - 94- Maximat? :Smile Nissanin ittesäkkin mukaan ovat kuiteskin 4DSC:itä (4door sports car). Wink

Valitettavasti täytyy todeta, että Maximat eivät kuulu yhdistyksen sääntöjen määrittämiin automalleihin,
eikä niitä näin ollen hyväksytä. :-\
Reply
#17
Oma mielipide on, että kerho voisi Maximan tapauksessa hieman korjata näkemystään.
Onhan tuo enemmän edustusauto kuin urheiluauto, mutta ovatko Sunnyt tai Bluebirdit urheiluautoja? :Smile
Ajotuntumaltaan Maxima kyllä on lähempänä urheiluautoa kuin kumpikaan edellä mainituista perhepulkista ja todennäköisesti GTI Almerakin on hätää kärsimässä jos erehtyy 3.0 Maximan kanssa kisailemaan..

Ja jos nyt pilkkuja aletaan nussimaan, niin mitä tekoa on S12/S13/S14/S14a-malleilla urheiluautokerhossa?
Jos tälle linjalle lähdetään niin voidaan samantien supistaa hyväksytyt mallit vain tiettyihin Z-nissaneihin...
Honda ED6 -91<br />Nissan HCR32 -90<br />Mystinen Kei-auto -85<br /><br />ex RS13<br /><br />&quot;Simplify and add lightness&quot;
Reply
#18
D1ablo Wrote:Oma mielipide on, että kerho voisi Maximan tapauksessa hieman korjata näkemystään.
Onhan tuo enemmän edustusauto kuin urheiluauto, mutta ovatko Sunnyt tai Bluebirdit urheiluautoja?  :Smile
Ajotuntumaltaan Maxima kyllä on lähempänä urheiluautoa kuin kumpikaan edellä mainituista perhepulkista ja todennäköisesti GTI Almerakin on hätää kärsimässä jos erehtyy 3.0 Maximan kanssa kisailemaan.. 

Ja jos nyt pilkkuja aletaan nussimaan, niin mitä tekoa on S12/S13/S14/S14a-malleilla urheiluautokerhossa?
Jos tälle linjalle lähdetään niin voidaan samantien supistaa hyväksytyt mallit vain tiettyihin Z-nissaneihin...
Aamen.  ;D
Aika monta kertaa näihin kyselyihin jo vastattu, luettehan myös aiemmat tämän topicin viestit.
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#19
Ja vois hyväksyy ihan kaikki samalla. sellanen kastijärjestelmä vaikka, että Z-mallien omistajat olis korkeimmalla joulukuusessa. sitten nuot R- ja S- sarjalaiset vähä alempana ja sitten kaikki muut nissanit. kaikkein pohjimmalla kannatusjäsenet tms.. ja kunnon maininnat tuohon tietopalkkiin että jokainen tietäisi arvonsa ja asemansa..
2 x Toyota Supra targa 3.0i -88 n/a ja -89 Turbo<br />Sebring 2.7i-V6 -03<br />Sunny (ex), myyty turkkilaisille..<br />p*-kasa Opel astra 1,6i -95
Reply
#20
coren Wrote:Ja vois hyväksyy ihan kaikki samalla. sellanen kastijärjestelmä vaikka, että Z-mallien omistajat olis korkeimmalla joulukuusessa. sitten nuot R- ja S- sarjalaiset vähä alempana ja sitten kaikki muut nissanit. kaikkein pohjimmalla kannatusjäsenet tms.. ja kunnon maininnat tuohon tietopalkkiin että jokainen tietäisi arvonsa ja asemansa..

Joo.. Niin että alimmilta tasoilta olisi pääsy sivuille estettu kokonaan. ;D ;D ;D

No leikki leikkinä. Vuosikokoukselle voi tehdä näistä alotteita. Ne kyllä käsitellään kaikki siellä ihan yhdistyslain mukaisesti.
Lopputulos sitten ratkaisee muutetaanko sääntöjä vai ei.
Reply
#21
Ale Wrote:
coren Wrote:Ja vois hyväksyy ihan kaikki samalla. sellanen kastijärjestelmä vaikka, että Z-mallien omistajat olis korkeimmalla joulukuusessa. sitten nuot R- ja S- sarjalaiset vähä alempana ja sitten kaikki muut nissanit. kaikkein pohjimmalla kannatusjäsenet tms.. ja kunnon maininnat tuohon tietopalkkiin että jokainen tietäisi arvonsa ja asemansa..

Joo.. Niin että alimmilta tasoilta olisi pääsy sivuille estettu kokonaan. ;D ;D ;D

No leikki leikkinä. Vuosikokoukselle voi tehdä näistä alotteita. Ne kyllä käsitellään kaikki siellä ihan yhdistyslain mukaisesti.
Lopputulos sitten ratkaisee muutetaanko sääntöjä vai ei.

Joo eikun ihan provona heitin, ;D kun ei kaikki tosiaan ymmärrä että tämäkin kerho pyörii ry- pohjalta ja päätökset tehdään muulla tavoin, kuin mielivaltaisesti netissä höperehtimällä. Wink
ja onko se nyt niin jetsulleen, että pääseekö sillä vanhalla matolaatikolla kerhoon vaikka olis tehoa ja kaikkee ja aina olis nopeempi kuin muut..? jos on kaikki elämässä siittä kiinni niin huh huh. :Smile
2 x Toyota Supra targa 3.0i -88 n/a ja -89 Turbo<br />Sebring 2.7i-V6 -03<br />Sunny (ex), myyty turkkilaisille..<br />p*-kasa Opel astra 1,6i -95
Reply
#22
coren Wrote:Ja vois hyväksyy ihan kaikki samalla. sellanen kastijärjestelmä vaikka, että Z-mallien omistajat olis korkeimmalla joulukuusessa. sitten nuot R- ja S- sarjalaiset vähä alempana ja sitten kaikki muut nissanit. kaikkein pohjimmalla kannatusjäsenet tms.. ja kunnon maininnat tuohon tietopalkkiin että jokainen tietäisi arvonsa ja asemansa..

Kerhotapaamisissakin voitaisiin alkaa pitämämään vaikka natsoja kauluksissa joista arvo selviää ;D
Reply
#23
Noniin,eli tälläista olen ihmetellyt,että miksi pitää olla nk.klubiauto,että pääsisi jäseneksi?Monilla foorumeilla pääsee kerhon jäseneksi maksamalla vuotuisen jäsenmaksun,vaikka ei omistaisi uber kallista turbokilleriä.Miksi ei täällä?
Moni tavallisen saniaisen,luupään,primeran jne. omistaja maksaisi varmaan mielellään tuon pienen nimellisen vuotuisen jäsenmaksun tukeakseen kerhon toimintaa ja saamalla jäsenoikeudet.
Reply
#24
Kyllä mielestäni täälläkin on klubilaisia vaikka onkin tavallist primpulaa tai saniaista.
Reply
#25
Taidan olla erimieltä Betray:n kanssa. Ketä esim.?
Reply
#26
Kerhoon pääsyn edellytys on kerhomallin omistaminen. Yleiset merkkikerhot on sitten erikseen ja ainahan niihin voi liittyä niin varmaan saa paremmin rahoilleenkin vastinetta se perusmallilla ajava. Tämä kerhohan on alunperin vain zetoille, mutta sen puolen kovin hiljennettyä liitettiin mukaan sporttisemmat nissanit.
Live slow, die old.
Reply
#27
Tästä aiheestahan on keskusteltu varmaan puoli vuosittain. Aina kannattaa kerrata mistä tuo DNSF nimi tulee tai aikoinaan tuli Wink. Johonkin pitää raja vetää.
Reply
#28
Pasi Wrote:Kerhoon pääsyn edellytys on kerhomallin omistaminen. Yleiset merkkikerhot on sitten erikseen ja ainahan niihin voi liittyä niin varmaan saa paremmin rahoilleenkin vastinetta se perusmallilla ajava.
Mutta miten se vaikuttaisi tämän kerhon toimintatapoihin tai muihin järjestelyihin,jos se 1.6 Almeran omistaja saisi mahdollisen liittyä tämän kerhon "klubilaiseksi"?Kerho saisi enemmän jäsenmaksuja ja tuskin hirveää ryntäystä olisi odotettavissa minnekään kerhon ratapäiville etuvetojen osalta ( oletan,että etuvetoisia ei hirveämmälti ratapäivillä näe ).

Eikö olisi mahdollista sellainen ajatus,että kerhomallin auton omistavat pysyisivät edelleen statukseksella klubilainen ja nämä muut perusmallien omistajat saisivat jonkun muun statuksen ( esimerkiksi nopeasti heitettynä kerhojäsen ) maksamalla tuon vuotuisen jäsenmaksun ja pääsisivät lukemaan noita klubilaisten sivuja.Hyötyä olisi monelle,niin kerholle kuin perusmallien omistajille.Ja koska statuksien nimet olisivat erilaiset,niin edelleen pystyisi erottamaan nimimerkit,joilla on kerhomalli/tavanmalli.Ja varsinaisen kerhomallin omistajat saisivat sitä kuuluisaa tarraa pitää siinä autossaan kiinni.
Reply
#29
Jäsenet voivat vaikuttaa asioihin tekemällä ehdotuksen vuosikokouksen käsiteltäväksi. Muualla asiaa ei voi päättää.
Tätä asiaa on käsitelty todella monesti, joten laitan aiheen lukkoon.
Live slow, die old.
Reply
#30
Yhdistin tämän vanhoihin keskusteluihin ja avasin aiheen.

Hallituksen tiedossa on, että kerhojäsenyyden vapauttaminen kaikille toisi varmasti jäseniä kerhomallien ulkopuolelta. Tällä hetkellä kerholla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia paineita saada lisää jäseniä. Toki se toisi lisää rahaa käyttöön mutta ensi kesälle pelkästään sporttimallien omistajien klubilla on 11 ratavarausta joten aika hyvin pärjäillään nytkin. Kuten Pasi ja Karppa mainitsikin, niin DNSF ry:n juuret lähtevät nimenomaan Z-malleista ja sitä halutaan edelleen kunnioittaa.

Suomessa ja internetissä toimii loistavaa työtä tekevä NCF ry joka ottaa kaikki Datsun/Nissan harrastajat siipiensä suojaan, myös meidän klubilaiset. Tälläinen kerho on siis jo olemassa, eikä DNSF ry:llä ole mitään intressejä alkaa tässä asiassa mittelöimään pelkkien jäsenmaksujen toivossa. Siitä ei hyötyisi kukaan, päinvastoin se pahimmillaan jakaisi kenttää kahtia. Eikä meillä oikeastaan mitään ole edes tarjota sen tavallisen perhe-sunnyn omistajalle - paitsi se tarra ja sitä tarraa me ei haluta muihin kuin sporttimalleihin. Muna kana tilanne.

DNSF on erikoismallikerho siinä missä Cosworth & RS jne. Sellaisena sen myös jäsenet haluavat pitää. Itseasiassa on joskus jopa keskusteltu teknisen keskustelun sulkemisesta vain jäsenille mutta ihan niin pitkälle ei olla menty, eikä varmasti koskaan edes mennä.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)