Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klubilaiseksi liittyminen vaikka ei omistaisi "klubikalustoa"
#31
app Wrote:Yhdistin tämän vanhoihin keskusteluihin ja avasin aiheen.

Hallituksen tiedossa on, että kerhojäsenyyden vapauttaminen kaikille toisi varmasti jäseniä kerhomallien ulkopuolelta. Tällä hetkellä kerholla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia paineita saada lisää jäseniä. Toki se toisi lisää rahaa käyttöön mutta ensi kesälle pelkästään sporttimallien omistajien klubilla on 11 ratavarausta joten aika hyvin pärjäillään nytkin. Kuten Pasi ja Karppa mainitsikin, niin DNSF ry:n juuret lähtevät nimenomaan Z-malleista ja sitä halutaan edelleen kunnioittaa.

Suomessa ja internetissä toimii loistavaa työtä tekevä NCF ry joka ottaa kaikki Datsun/Nissan harrastajat siipiensä suojaan, myös meidän klubilaiset. Tälläinen kerho on siis jo olemassa, eikä DNSF ry:llä ole mitään intressejä alkaa tässä asiassa mittelöimään pelkkien jäsenmaksujen toivossa. Siitä ei hyötyisi kukaan, päinvastoin se pahimmillaan jakaisi kenttää kahtia. Eikä meillä oikeastaan mitään ole edes tarjota sen tavallisen perhe-sunnyn omistajalle - paitsi se tarra ja sitä tarraa me ei haluta muihin kuin sporttimalleihin. Muna kana tilanne.

DNSF on erikoismallikerho siinä missä Cosworth & RS jne. Sellaisena sen myös jäsenet haluavat pitää. Itseasiassa on joskus jopa keskusteltu teknisen keskustelun sulkemisesta vain jäsenille mutta ihan niin pitkälle ei olla menty, eikä varmasti koskaan edes mennä.

Aamen,

Tää tosiaan on DNSF eikä DNF... ja ncf tosiaan on myös olemassa ja siellä myös on loistavia jäseniäkin.
Itsestäni itseasiassa tuntus aika kummalliselta kuulua "sport car" clubiin perus perherassilla.
Ja onhan noit erikoismallikerhoja tosiaan muitakin, toi cossuclubi ja supraclubi (johon toki päsee muillakin sporttitoyoilla) jne.
Tosin ymmärrän kyl ihmisten hingun juuri tähän kerhoon, onhan meillä kuitenkin julmetun loistavat hallituksen jäsenet ja modet etc. ;D
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#32
app Wrote:DNSF on erikoismallikerho siinä missä Cosworth & RS jne. Sellaisena sen myös jäsenet haluavat pitää. Itseasiassa on joskus jopa keskusteltu teknisen keskustelun sulkemisesta vain jäsenille mutta ihan niin pitkälle ei olla menty, eikä varmasti koskaan edes mennä.
Hauskaa että otit nimenomaan Kossuklubin esimerkiksi. Siellähän nimenomaan ei tarvita kerhokalustoa jäseneksi pääsemiseksi, ainoastaan kiinnostus kyseisiä autoja kohtaan riittää.

"Jäseneksi voi liittyä kaikki Cosworth ja RS Fordien omistajat ja näistä kiinnostuneet henkilöt. Kyseisten automallien omistamista ei edellytetä."
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#33
ExPReS Wrote:
app Wrote:DNSF on erikoismallikerho siinä missä Cosworth & RS jne. Sellaisena sen myös jäsenet haluavat pitää. Itseasiassa on joskus jopa keskusteltu teknisen keskustelun sulkemisesta vain jäsenille mutta ihan niin pitkälle ei olla menty, eikä varmasti koskaan edes mennä.
Hauskaa että otit nimenomaan Kossuklubin esimerkiksi. Siellähän nimenomaan ei tarvita kerhokalustoa jäseneksi pääsemiseksi, ainoastaan kiinnostus kyseisiä autoja kohtaan riittää.

"Jäseneksi voi liittyä kaikki Cosworth ja RS Fordien omistajat ja näistä kiinnostuneet henkilöt. Kyseisten automallien omistamista ei edellytetä."

Kappas Big Grin Supra clubille edellytettii vissii jopa ihan auton omistamista?
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#34
ExPReS Wrote:
app Wrote:DNSF on erikoismallikerho siinä missä Cosworth & RS jne. Sellaisena sen myös jäsenet haluavat pitää. Itseasiassa on joskus jopa keskusteltu teknisen keskustelun sulkemisesta vain jäsenille mutta ihan niin pitkälle ei olla menty, eikä varmasti koskaan edes mennä.
Hauskaa että otit nimenomaan Kossuklubin esimerkiksi. Siellähän nimenomaan ei tarvita kerhokalustoa jäseneksi pääsemiseksi, ainoastaan kiinnostus kyseisiä autoja kohtaan riittää.

"Jäseneksi voi liittyä kaikki Cosworth ja RS Fordien omistajat ja näistä kiinnostuneet henkilöt. Kyseisten automallien omistamista ei edellytetä."

Totta mutta erikoismallikerho silti. Loppupeleissä kyse on suuntautumisesta ja siitä mihin jäsenet haluavat keskittyä.

DNSF:n vahvuus on mielestäni juuri siinä, että auto pitää omistaa. Se vahvistaa jäsenien välistä sidettä, selkeyttää tapahtumien järjestämistä ja osaltaan tekee DNSF ryConfusedtä myös sellaisen klubin johon halutaan liittyä. Se tekee jäsenyydestä jotenkin ainutlaatuisemman kuin clubi johon voit vain liittyä. Olen tosiaan kuullut vanhoilta jäseniltä sellaisiakin kommentteja, että siinä vaiheessa kun tulee aika luopua kalustosta niin aikovat ostaa sen nettiauton halvimman turboluupään pihaan seisomaan jotta klubilais-status säilyy. Asennetta.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#35
app Wrote:
ExPReS Wrote:
app Wrote:DNSF on erikoismallikerho siinä missä Cosworth & RS jne. Sellaisena sen myös jäsenet haluavat pitää. Itseasiassa on joskus jopa keskusteltu teknisen keskustelun sulkemisesta vain jäsenille mutta ihan niin pitkälle ei olla menty, eikä varmasti koskaan edes mennä.
Hauskaa että otit nimenomaan Kossuklubin esimerkiksi. Siellähän nimenomaan ei tarvita kerhokalustoa jäseneksi pääsemiseksi, ainoastaan kiinnostus kyseisiä autoja kohtaan riittää.

"Jäseneksi voi liittyä kaikki Cosworth ja RS Fordien omistajat ja näistä kiinnostuneet henkilöt. Kyseisten automallien omistamista ei edellytetä."

Totta mutta erikoismallikerho silti. Loppupeleissä kyse on suuntautumisesta ja siitä mihin jäsenet haluavat keskittyä.

DNSF:n vahvuus on mielestäni juuri siinä, että auto pitää omistaa. Se vahvistaa jäsenien välistä sidettä, selkeyttää tapahtumien järjestämistä ja osaltaan tekee DNSF ryConfusedtä myös sellaisen klubin johon halutaan liittyä. Se tekee jäsenyydestä jotenkin ainutlaatuisemman kuin clubi johon voit vain liittyä. Olen tosiaan kuullut vanhoilta jäseniltä sellaisiakin kommentteja, että siinä vaiheessa kun tulee aika luopua kalustosta niin aikovat ostaa sen nettiauton halvimman turboluupään pihaan seisomaan jotta klubilais-status säilyy. Asennetta.

Mie taas komppaan tääl Big Grin
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#36
Jos kerhoon otettaisiin jäseneksi muitakin kuin kerhokaluston omistavia henkilöitä, niin pian kysymykseksi varmaankin tulisi mitä heille voitaisiin kerhon puolesta tarjota vastineeksi rahoilleen.
(Tosin tätä ennen pitäisi keksiä miksi heitä edes pitäisi jäseniksi hyväksyä, kun kerho ei esim. rahapulasta kärsi nytkään.)

Nykyiselläänhän klubilaiset taitavat saada vastineeksi jäsenmaksuilleen mm. seuraavia asioita:
- Mahdollisuuden saada autonsa näytille DNSF-sivujen galleriaan.
- Mahdollisuuden tilata DNSF-tavaroita, kuten takkeja ja tarroja.
- Mahdollisuuden päästä ajamaan DNSF:n järjestämille ratapäiville.
- Mahdollisuuden päästä lukemaan forumin klubilaiset-osiota.
- Mahdollisuuden saada alennuksia DNSF:n yhteistyökumppaneilta.

Yksikään noista ei oikein soveltuisi tuollaisenaan sellaiselle joka kerhokalustoa ei omista...
- Galleriaan tuskin kukaan haluaa joitain tavallisia primeroita tai almeroita, kun nykyistenkin gti-versioidenkin kerhoonkuuluvuudesta on vääntöä säännöllisin väliajoin.
- Takkeja, tarroja, tai muuta rihkamaakaan tuskin halutaan ns. normikalustoon.
- Ratapäivillä radalle tuskin myöskään halutaan mitään perusperhekiesejä. Ratapäiviä taas käsittääkseni pääsee pientä maksua vastaan seuraamaan ilman jäsenyyttäkin, jos siis haluaa vain autoista ja ilmapiiristä nautiskella. (joku korjatkoon jos/kun olen väärässä)
- Klubilaiset-osio taas sisältää tietoa lähinnä tapahtumista ja muista ties mistä, ei mitään sellaista jota ilman kukaan ei pystyisi elämään.
- Alennukset yhteistyökumppaneilta taas ovat yleensä luokkaa -5%, jonka jokainen keskivertojannukin saa tinkaistua suurimmasta osasta liikkeitä kunhan hetken aikaa liikuttaa huuliaan.

Jos joku ei-kerhokalustoa omistava taas haluaisi vain hyvää hyvyyttään lahjoittaa rahojaan DNSF:lle ihan vain tukeakseen DNSF:n toimintaa, niin se varmasti onnistuisi teoriassa nykyiselläänkin ottamalla yhteyttä esim. PJ:hin. (käytännössä veikkaan ettei lahjoituksia kuitenkaan otettaisi vastaan)
BMW X5 4.8is
Reply
#37
Tuuve Wrote:- Ratapäivillä radalle tuskin myöskään halutaan mitään perusperhekiesejä. Ratapäiviä taas käsittääkseni pääsee pientä maksua vastaan seuraamaan ilman jäsenyyttäkin, jos siis haluaa vain autoista ja ilmapiiristä nautiskella. (joku korjatkoon jos/kun olen väärässä)
Ilmaiseksi pääsee tapahtumiin ihmettelmään. Käsittääkseni tuo maksu peritty siinä vaiheessa jos haluaa klubikalustolla mennä radalle, mutta ei ole jäsen.
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#38
Ok.Kantanne tuli selväksi.Ihmettelin vain,että muutamassa muussa autokerhossa jäsenyyteen ei ole välttämättä tarvinnut omistaa tiettyä automallia,mutta täällä se vaaditaan.Mutta maassa maan tavalla,kuten sanotaan.
Meinasin oikaista App:n tiedon tuosta kossuklubista,vanhana jäsenenä haistoin tilanteen,että tässä on erehdytty,mutta joku sen tiedon jo kerkesikin korjaamaan. Wink
Mutta tämä tieto riitti,kiitokset vastauksista.
Reply
#39
app Wrote:Olen tosiaan kuullut vanhoilta jäseniltä sellaisiakin kommentteja, että siinä vaiheessa kun tulee aika luopua kalustosta niin aikovat ostaa sen nettiauton halvimman turboluupään pihaan seisomaan jotta klubilais-status säilyy. Asennetta.

Sunnyn saa halvemmalla ja eipä kovin moni noita ole mennyt uhosta huolimatta ostamaan Wink.
Reply
#40
OT: tuleekos jäsenmaksu aina vuoden loputtua automaattisesti klubilaisille sähköpostiin, vai miten se menee?
.
Reply
#41
c0ss1e Wrote:OT: tuleekos jäsenmaksu aina vuoden loputtua automaattisesti klubilaisille sähköpostiin, vai miten se menee?

Se tule vuosikokouksen jälkeen sähköpostiin kuukauden tai parin viiveellä yleensä.
2010 jäsenmaksuja ei ole vielä laitettu siis Vanhoille jäsenille menemään vielä.
Reply
#42
Mites jos omistaa jonkin "sporttisen Nissanin tai Datsunin" joka ei ole tossa Klubilaisuuteen pääsemisen edellytyslistassa?
Jonkun esim.FIA-passin omaavan Violetin tai 10s varttimaililla pinkovan coupe-datsuni tai jonkin jollain tavalla muuten merkityksellisen pelin?
Ja jos tälläläisen pelin omistaja haluaisi liittyä Klubilaiseksi,niin onko erivapausmahdollisuutta?
Nissan 200SX -91.Datsun Finn -72.Datsun 120y sedan -76.SET/PET 1320.OverBoost Drivers. ry
Reply
#43
120ZZZ Wrote:Mites jos omistaa jonkin "sporttisen Nissanin tai Datsunin" joka ei ole tossa Klubilaisuuteen pääsemisen edellytyslistassa?
Jonkun esim.FIA-passin omaavan Violetin tai 10s varttimaililla pinkovan coupe-datsuni tai jonkin jollain tavalla muuten merkityksellisen pelin?
Ja jos tälläläisen pelin omistaja haluaisi liittyä Klubilaiseksi,niin onko erivapausmahdollisuutta?

Joskus harvoin on tuollainen erikoisuus katsottu kerhoon sopivaksi, eli ei ole mahdotonta. Toki vehkeellä pitää olla erikoisuusarvoa sitten oikeastikin. Esim tuon varttidassen itse soisin kerhon imagoon käyvän, mutta minä en ole moisesta päättämässä. Smile
Live slow, die old.
Reply
#44
Pasi Wrote:
120ZZZ Wrote:Mites jos omistaa jonkin "sporttisen Nissanin tai Datsunin" joka ei ole tossa Klubilaisuuteen pääsemisen edellytyslistassa?
Jonkun esim.FIA-passin omaavan Violetin tai 10s varttimaililla pinkovan coupe-datsuni tai jonkin jollain tavalla muuten merkityksellisen pelin?
Ja jos tälläläisen pelin omistaja haluaisi liittyä Klubilaiseksi,niin onko erivapausmahdollisuutta?

Joskus harvoin on tuollainen erikoisuus katsottu kerhoon sopivaksi, eli ei ole mahdotonta. Toki vehkeellä pitää olla erikoisuusarvoa sitten oikeastikin. Esim tuon varttidassen itse soisin kerhon imagoon käyvän, mutta minä en ole moisesta päättämässä. Smile

Milloin tällainen "erikoisuus" on katsottu kerhoon sopivaksi? Entä kuka siitä on päättänyt?
Ja kuka/kenen siitä pitäisi päättää? Vai vuosikokouksessa kaikki yhdessä, äänestäen tai muulla tavalla?
Reply
#45
JaneZki Wrote:
Pasi Wrote:
120ZZZ Wrote:Mites jos omistaa jonkin "sporttisen Nissanin tai Datsunin" joka ei ole tossa Klubilaisuuteen pääsemisen edellytyslistassa?
Jonkun esim.FIA-passin omaavan Violetin tai 10s varttimaililla pinkovan coupe-datsuni tai jonkin jollain tavalla muuten merkityksellisen pelin?
Ja jos tälläläisen pelin omistaja haluaisi liittyä Klubilaiseksi,niin onko erivapausmahdollisuutta?

Joskus harvoin on tuollainen erikoisuus katsottu kerhoon sopivaksi, eli ei ole mahdotonta. Toki vehkeellä pitää olla erikoisuusarvoa sitten oikeastikin. Esim tuon varttidassen itse soisin kerhon imagoon käyvän, mutta minä en ole moisesta päättämässä. Smile

Milloin tällainen "erikoisuus" on katsottu kerhoon sopivaksi? Entä kuka siitä on päättänyt?
Ja kuka/kenen siitä pitäisi päättää? Vai vuosikokouksessa kaikki yhdessä, äänestäen tai muulla tavalla?

Mielikuva että joku erikoinen laite on hyväksytty, mutta ei ole laittaa faktaa pöytään. Hallitushan se päätöksen tekee sisäisellä äänestyksellään. Kyllä minusta tuo on hallituksen, eikä vuosikokouksen päätös niin pitkään kuin säännöt sen mahdollistavat.
Live slow, die old.
Reply
#46
Eikös Xenonin autech stagea katsottu tuollaiseksi?
BMW X5 4.8is
Reply
#47
Hallitus päättää onko tarpeeksi Sporttinen.

Tuuve Wrote:Eikös Xenonin autech stagea katsottu tuollaiseksi?

Kyllä.

120ZZZ Wrote:Jonkun esim.FIA-passin omaavan Violetin tai 10s varttimaililla pinkovan coupe-datsuni tai jonkin jollain tavalla muuten merkityksellisen pelin?
Ja jos tälläläisen pelin omistaja haluaisi liittyä Klubilaiseksi,niin onko erivapausmahdollisuutta?

Kyllä noita jäsenhakemuksia on hakenut paljon pienemmällä meriiteillä olevia autoja joten hakemusta sisään ja sormet ristiin.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)