Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autosi matkamittarin lukema?
#1
Ihan mielenkiinnosta tein tällaisen...eli kuin paljon autollasi on ajettu mittarin mukaan?

Toki positiivista olisi merkata myös moottorin vaihdot yms isot kone rempat...

mainitse malli ja vm........

&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#2
200sx S13 vm:1990 ja mittarissa alkaa oleen 366 tkm.. Ei oo vissiin mitää viel tehty. Ite ajanu 70 tuhatta, ilman suurempii vikoja(bensa-pumpu ja turbo)
Nissan 200 sx Turbo vm:1990 <br />Nissan Patrol gr 3.0 di vm:2000<br
MB 500 se vm85
Reply
#3
Jukka.K Wrote:200sx S13 vm:1990 ja mittarissa alkaa oleen 366 tkm.. Ei oo vissiin mitää viel tehty. Ite ajanu 70 tuhatta, ilman suurempii vikoja(bensa-pumpu ja turbo)


Tässä tulikin sitten esimerkki mitä topicilla haen=)..eli kaikki oleellinen
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#4
s13 vuosimallia -90, mittarissa tällä hetkellä semmoset 123 tkm...
eikä mitään sen ihmeellisempiä remppoja oo tehty...
Reply
#5
Käyttäautoon, eli -89 sunnyyn tuli viimeviikolla 200tkm ja eipä ole tarvinnut mitään remonttia tehdä.... (suomi)
Sx:än mittarissa(-90) on 218tkm ja näyttäis siltä että kone ollut joskus irti? En kyllä varmaksi mene sanomaan... Mutta itse en ole koneelle mitään tehnyt (saksantuonti)
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#6
s13,vm.90, ajettu 295tkm, 244tkm kohilla vaihettu turbo, sen jälkeen tehty kaikki...
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#7
280zxConfusedsä on 270 tkm.. mutta nyt ajossa oleva 1.5 l lanceri, vm. 89, on körryytelty jo 570 tkm. Ollu kaverin suvulla uudesta asti, mitään suurempaa ei ole tehty, vain määräaikaiset huollot, ja normaalia kulutus osaa vaihdettu.
http://zeta.1g.fi<br />300ZX Z31 -90<br />-Trying is the first step towards failure-
Reply
#8
S14 vm.95. 132tkm mittarissa ja kansiollinen papereita saksanajoilta. Ei juurikaan ongelmia ainakaan vakiokuntoisena.
260Z -74, 350Z -04
Reply
#9

Suomi s13,vm.90, ajettu 191tkm ja 35tkm sitten kansi laitettu ja turpo moodattu... Sit on toi carina2 millä on ajettu 400tkm ja käy ja kukkuu.. Smile
Toyota carina 2 1.6 gl 89<br />BMW 730
Reply
#10
Silvia -88, vajaa 322tkm taulussa... Kone oli pöydällä 250tkm kohdilla, jäljistä päätellen tuolloin oli korkea aika laakereiden vaihtoon... Kaikki muu työ on ollut itse koneen ulkopuolella.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#11
Mazda Rx-7 ´93 83tkm
Mitsubishi Lancer 1.6 Gli ´95 322tkm kansipahvi @ 250tkm :-*
2001 Mitsubishi Lancer Evolution VII GSR<br />2003 Nissan 350Z<br />www.autoenglannista.fi<br />www.performanceimports.fi
Reply
#12
Corolla 274008km, kolmatta konetta viedään. Keskimmäinen tosin aivan kura jo kiinni laitettaessa. Nykyisellä ajettu noin 140tkm, josta tuossa korissa alle 10tkm, yllättäen suomiauto. Vain talviajoa.

200SX 109855km, ei availtu eikä vikoja noille kilsoille. Suomiauto, ajossa vain kesäisin.




Live slow, die old.
Reply
#13
24.1.1991 käyttöönotettu Bluebird, kilometrejä 346 tkm, ensimmäiset 250tkm pääasiassa matka-ajoa välillä Helsinki - Tikkakoski...säännölliset huollot jne tehty n. 300 tkm asti, jonka jälkeen mä oon tumpeloinut ja purkanut tuon muutaman kerran. Nyt on koneella ajettu remontin jälkeen n. 8000 km..
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#14
Nissanissa on about 300 tkm. Turbo vaihdettu 100 tkm kohdalla, muuta isompaa ei tietääkseni ole tehty.

EDIT: Suomiauto siis.


Volvossa reilut 190 tkm. Öljyt vaihdettu aina ajallaan. Käytetty suurimman osan kilometreistään merkkihuollossa. Käy ja kukkuu, vesipumppua isompaa ei koneesta rempattu.
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#15
200sx -92 mittarilukema 195tkm ite ajanu 15tkm, kone täysin uusittu 250km sitte. Mitään vikaa moottorissa ei ollut, kerran on silti palanut venttiili ja mennyt kk-laakerit.
JK-Customs<br />280Z -76 <br />510 -71
Reply
#16
s13 vm.91 225tkm. venttiili palo 60tkm sitten sillo tasapainotettiin alakerta yms. pientä. Ei muita ongelmia
entinen S13 '91<br />nykynen MK IV TT ´95
Reply
#17
s14a -99, 172000 onnen kilometriä. Toisaalta paljon ajettu, mutta ympärivuotisessa käytössä ei kerkeä seisomaan. Käy ja kukkuu edelleenkin täysin moitteetta. Ei vaihdettu mitään kulutusosia ihmeempiä.

Edit: suomi-auto
The one who dies with most toys wins
Reply
#18
s14a/ -98. 156tkm ja tällä tahdilla tulee kyllä reilusti alle 10tkm/vuosi. Ympärivuotisessa ajossa, silloin kun ei ole pakosarjan pultti poikki... Wink
Jatkakaa te vaan, kyllä me tiskataan...
Reply
#19
200sx s13 -94, ajettu 124tkm eikä mitään ole tarvinnut tehdä. Ainoastaan jakohihnan vaihto 100tkm kohdalla.
Reply
#20
S14a 1998. 138 tkm. Itse ajanut noin 25 tkm. Turbon letkut ja tiivisteet vaihdettu. Muuten toiminut niin kuin japanilaisen pitää toimiakin.
Reply
#21
S14 -96 n.152tkm itse ajanut jotain 15tkm eikä juurikaan murheita, koneelle ei tehty kuin perushuollot, mitä tuosta saksasta nyt ymmärrän :Smile
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Reply
#22
Mazdassa kilsoja noin 12tkm, bemarissa 6tkm.
BMW X5 4.8is
Reply
#23
S14a -99.

Tällä hetkellä mittarissa alle 86 000km, joista itse ajanut alle 30 000km. Ollut meikäläisellä käytössä ympäri vuoden... Lähinnä öljyjä vaihdeltu, ei kummempia.






Eurospec 1995 Supra, "ORGINAL 6-speed", targa, T67

EX-rides;
JDM 1995 Supra 3.0 twinturbo, 6-speed
1999 200sx Turbo
1991 MR2 NA
Reply
#24
P11 GT vm-97 mittari osoittaa 166tkm eikä mitään maininnan arvoista remonttia ole vielä tehty :Smile
Primera P11-97 &amp; Corolla -91
Reply
#25
Silvia -85 ajettu ilmeisesti avaamattomalla koneella 325tkm. Nyt kone saa uutta kulutus osaa ja meno jatkuu. Turbo on vaihdettu. Itse ajanut <1000km

sunny -91 ajettu 226tkm, joista itse tullut ajettua yli 40tkm. Konetta ei ole avattu, mutta likaa vikaa siinä on kuitenkin ollut. >Sad Sytytyksessä pääasiassa.

Reply
#26
S14a -98
Mittarissa 82000km eikä mitään vikoja ole ollut....
Ja suomi auto....
Reply
#27
S13 ja mittarin mukaan ajettu 156 ja kk-laakeri vika ollu 154tkm kohdalla..
-autonmaalaukset ym..<br /><br />Harraste: s14a -99<br />Harraste: bmw e30 325ix<br />Käyttis: e30 325i touring<br />Varaosa: s14.5 -99
Reply
#28
S13 vm.90 mittarissa 355tkm ja ilmeisesti avaamaton. Itse ajanut 60tkm jona aikana vaihdettu turbo ja bensapumppu. Tekniikka pelaa kori ei ;D eli kauneusleikkaukseen menossa..
Heti, kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa
Reply
#29
RPS13 -93 60tkm ja risat mittarissa (huoltokirja 58tkm asti), 59tkm kohdalla laitettu lukematon määrä palikkaa.
Reply
#30
S14 -94 joq 180tkm, jotain pikkivikoja ollu.....
jos sitä 12vuoden päästä hankkis nissanin Tongue
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)