Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autosi matkamittarin lukema?
#31
RS13 -91, mittarilukema 115tkm, suomikopalla 2xxtkm. Ylä- ja alakerta rempattu n. 1400km sitten.
Kevään öljyt pitää vaihtaa muutaman huntin päästä. Ohjelmassa lisäksi korin siistimistä.
Ei mainittavaa teknistä vikaa tiedossa, kop kop.

RS12 -88 Mittarilukema 224tkm, pientä parantelua tehty.. mm. avarampi putkisto, takakelkan puslat ja T25 turbo.
Tekniikassa ei kummempaa sanomista, eikä liioin korissakaan. Moottoria avauksesta ei merkkejä, eikä näytä tarvetta olevankaan.
EDIT: Ruotsista tuotu viime syksynä.

P10 -91 2.0 slx 333tkm, käy ja kukkuu, leimalle mahdollisesti jotain pientä laittoa.. Ei tarvetta konerempalle.

T12 Turbo -89 320tkm, känkän kanssa taistelua leimalle ja jotain pientä laittoa kuten asiaan kuuluu.. Varmaan joskus hyvä tehdä remppaa.
RS13 SR20DET -91 Red * Honda Accord K24 AT -04 Tourer Black
Reply
#32
Olisikohan hyvä laittaa vielä, että onko importattu malli vai suomi-kärry, niin näkisi miten kilometrit jakautuu.

Ps. Mikä s14/a kuskeilla on kun ei kilometrin maistu? 30tmk tulee melko helposti vuoteen ns. "käymättä missään" ja näyttäisi tänne ilmottaneilla olevan hädintuskin 10tkm/a :Smile
The one who dies with most toys wins
Reply
#33
Sunny gti coupe -87,ajettu 223tkm eli vasta sisäänajettu... Smile Konetta ei ole aukaistu,normaalihuoltoja tehty.
VeeWee<br />Eksä: Gti kupee sunny
Reply
#34
S13 -89, moottorilla ajettu n.100 käy kuin kello, kori suomiauto ajettu päälle 200, ruostetta ei mutta pieniä tyyppivikoja ja kulumia alkaa jo näkymään. ainakin bensapumppu ja puolat vaihdettu. muut mitä ruuvannu onkin sitten ku laitettu palikkaa.
Ex autoja:<br />R33 gts-t<br />S13<br />S13
Reply
#35
Primera -97 1.6 voimanpesä rupee oleen sisäänajettu 322 tkm. Huollettu nissanin liikkeessä 285 tkm asti. Ei ole isompia remontteja tehty, enkä huomannu viime kesänä mitään eroa 150 tkm vähemmän ajettuun.
Älä tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä!
Reply
#36
Rs13 -92 180tkm, 5tkm ite kerkesin ajaan. Tältä boordilta jamesi:n saksasta tuotu ritsa. Tuotu venttiili vikasena jollo kone rempattu osittain, mittaris sillon ollu joku 130tkm, huoltista täytetty sinne asti sakemanias. Ja jatkettu sitten siit ettepäin...Mitää suurii vikoi kerenny olee...
päätepisteenä katutolppa...
Reply
#37
laureli vm90 lukemat 397 tkm, ite ajanut 2 tkm. Välillä pitää käydä tankilla. Pieniä sähkö vinkeitä, ollut kyllä jo ostaessa...
s13Confusedta vm 91 lukemat 153 tkm, ite ajanut 3 tkm 3,5 vuoden aikana. Yks kone rempattu, yks kone oli 30 kilsaa paikallaan, uus tulossa tako kamoilla, ahtimia ollut kaks eri t25:Sta mitsu holset, lastuja ollut nyt hestec, suuttimia vakiot 440cc nyt tulossa isommat, pumppu vaihdettu walbroon,säädin lisätty, putkistoja pari eri versiota uus tulossa, cooleri vaihettu amw, kupit laitettu, mittareita lisätty, korisarja menossa kiinni, alusta uusittu,ahtoputkistoja erinlaisia jne eli ei tuo halvaksi ole tullut, kun katsoo kilometrejä :Smile
Reply
#38
S14 -94 (tuonti). just tuli 80tkm mittariin, ite ajettu reilut 30tkm ilman keskeytyksiä... mut eiköhän noita tulene.
Pitkän päälle Datsun
Reply
#39
Sunnylla on mittarissa 268 tkm, joista viimeiset runsaat 90 tkm minun "hellässä" käsittelyssä. ;D
Vikoja: tankki vaihdettu, jarruputket uusittu ja loput onkin normaalia japanilaisen auton vikaa.
Nykyinen Saabisti, parannusta etsimässä.
Reply
#40
  eli 200sx s13 vm91 ajettu 240 000km >(saksa-tuonti 05)

    kk-laakerit ja turbo..
Reply
#41
Sunny (N13) -87 ajettu 238tkm josta itse 140tkm, moottorina on alkuperäinen E16 jota ei ole avattu.
Almera (N15) -99 ajettu 62tkm josta itse 30tkm, jakopään yläketju ja kiristäjä vaihdettu, alkuperäinen alkoi vähän liikaa rallattelemaan, niin ajattelin vaihtaa varmuuden vuoksi ettei tule yllätyksiä.
- N13 Sunny 1.6 LX -87
- VW Passat variant 4 motion Highline 2.8 V6 -01
ex: -N14 Pulsar 2.0 GTI-R -91
ex: - N15 Almera 1.6SR -99
ex: - N14 Sunny 1.4LX -92
MYYDÄÄN: N13,N14 Sunny & N15 Almera osia sekä muita tarvikkeita.
Reply
#42
-97 200sx 106tkm mittarissa,itellä tullu 3tkm joulukuun alusta..Eikä tossa mitään ihmeellistä vikaa oo ollu,normaalia turboauton ominaisuutta lukuunottamatta,eli pakosarjan pulttien tiukkaus (hyvä keino estää turbon tippuminen tielle/häviäminen.. ;D ;D)..Varmoja vehkeitähän nää nissanit on,eli eikun SIKAAA!!! Wink Wink
Reply
#43
E30 320i penari vm.88 ja mittarissa 243tkm. Jakoremmi vaihdettu 10tkm sitte, Bensapumppu 1tkm sitte ja taakse uudet jarruputket..
Reply
#44
Z31 ja kevyet 331 tkm.. ;D

Näistä viimeinen 10 tkm itse poljettu.. ihan "hyvin" on palannu..mitä nyt kaikkee pientä ja kaikessa.. Wink
Reply
#45
s14a -97 ja ml 124000..toimii toimii Smile
Sierra -89 ja ml 4500..vissii menny pari kertaa ympäri Wink ei toimi..
200sx s14
DRT Garage
http://www.race.fi
Reply
#46
200SX S13 -93,
mittarissa noin 190tkm. ei mitään suurempaa tehty. ite ajettu noin 35tkm.
Maxima QX A32 -95,
mittarissa noin 260tkm. ei mitään suurempaa tehty. ite ajettu noin 1tkm.
Lancer 4WD -89,
mittarissa noin 220tkm. bensapuoli uusittu melkist kokonaan. ite ajettu noin 17tkm.
Reply
#47
primera gt -97 ajettu 130tkm ja vaihdettu vasta apparin puolen multi-link. huoltokirja on täydellinen ja kuitteja löytyy alusta tähän hetkeen asti Big Grin
Reply
#48
S13 vm89 ajettu nyt jotain lähelle 330000, koneelle ei o muuta tehty ku kulutus osia vaihettu.
Yksi valmistusmaa, yksi vetotapa, yksi merkki : Lada
Reply
#49
200sx -89 mittarissa 227tkm. Tyypilliseen tapaan vaihdettu kk-lakrut (170tkm kohdalla). Jakohihna vaihdettu 210tkm tienoilla. Kori kunnossa, mutta kone ja turbo ehtoopuolella Tongue Vaihtokone (n.200tkm ajettu) jo hommattu sekä uusi turbo tulossa.
Muuta remonttia ei ole tarvinnut 4 vuodessa tehdä.
E46 320i Touring `00&nbsp; &nbsp; -&nbsp; &nbsp; FZ6-S`05
Reply
#50
S14a -99 suomiauto jonka mittarissa n. 71 tuhatta ilman remontteja. Itse ajanut 1,5 vuotta ja 32 tuhatta. Iloisia kilometrejä ollut ja myös tulee olemaan. Ihq.. :-*
Reply
#51
VW polo -89 832tkm :Smile
Mittaris jotain häikkää ku pyörii miten sattuu oikeasti 232tkm 8)
Nissan Sunny N14 FWD Turbo
Reply
#52
Nissan Laurel 480 tkm , ite tolla ajettu ~50 tkm eikä mitään vikaa oo ollut..
SX 126 tkm , kk-lakrut vaihdettu..
Toyota Cresta JZX90 '94 1.5JZ-GTE 960hv/1090nm
Toyota Corolla KE70 '81 1UZ-FE
Nissan 200sx S14a '97 SR20DET 380hv/530nm

ex: Toyota MarkII JZX90 '94 , Corolla KE 70 '84, S14a '99, RS13 '92, C32 Laurel '90, C Kadett '72, Toyota Corolla KE70 'GT' '83
Reply
#53
-94 s14 mittaris 154 tkm tuotu konevikasena, -97:n kone jolla kilsoja 120 tkm, muuten käy ja kukkuu hyvin mut loota taitaa olla pikkuhiljaa valmista kauraa...
talvirassi ooppel astra caravan 1.6i ecotec -91 , kilsoi 245 tkm, ruosteessa ku venäläinen sukellusvene, läppäri toimii oman mielen mukaan, rereot mykät.
&quot;juuri siitä on hyvät harraste autot tehty Big Grin isokasa palaneitä hermoja ja rystysen nahkoja sekä verta ja hikeä nidottuna kasaan kirosanoilla päästä revityillä hiuksilla&quot; -Eräs toinen autoharrastaja
Reply
#54
S14 vm. 1994 ja mittarissa aika tasan 200 tkm. Muuten mennyt huoltamisilla, mutta vaihdelaatikko piti vaihtaa jo jossain 185 tkm kohdalla.
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#55
b12 sunny coupe -90 1,6
muistelisin että sellaaset 331000 Big Grin
Reply
#56
RS12 '86, muistaakseni oli edellisen omistajan kanssa juttua jostain 330tkm tjsp ajomääristä, itse en tuon konetta enkä kyllä mittaristoakaan ole koskaan omistanut. Smile Kipinä siitä tuon omasta koneesta hukassa oli, koppa sen sijaan verrattaen hyvässäkin kunnossa.

Honda Civic '96, 261tkm joista vajaat 70tkm mun ajamaa. Ei mainittavia häikkiä missään vaiheessa.
Reply
#57
161 000 ajettu josta 40 000 omasssa ajossa.Käy ja kukkuu mitä nyt pakosarjan tiivisteet vaihtanu....samoin jakopäähihna,parit jarrupalat yms kivaa pikkusälää...nii ja autona on s13 vm-92(tuontiauto ylläri ylläri)
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#58
Primera eGT -91 mittarissa 272tkm ite ajettu 3tkm.
Reply
#59
saksan vehje aj. 219tkm kaikki nippelit/liittimet rikki ollu näköjään rempaa saksassa ;D
luultavasti kk-laakerivika ym.. kannentiiviste oli hoku paska tarvike se piti vaihtaa.. eipä kummempaa lambda vaihdettu.
Nyt: R33 GTS-T -95 & Primera P11 -00 cvt M6 wagon
Suzuki pv -99 ;D

joskus vielä skyline... Tongue (vanhentunutta tietoa)

Jeremy Clarkson: Your not a true petrol head until you have owned an Alfa Romeo
Reply
#60
S14A -99 76 tkm. Ei suomi auto. Ollu reilut 2 vuotta ja ajanu n.25 tkm, ei murheita. Ympärivuotisessa käytössä ja mielestäni loistava talviauto, kun on vaan hyvät renkaat.

Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)