Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saamanne huono palvelu autoliikkeissä & varaosa & tuning-puljuissa.
#1
Tähän vois aloittaa tämmöisen yleistopicin. Jengi voi kertoa huonoista kokemuksistaan, että muut osaavat välttää tai suhtautua varauksella näihin paikkoihin.

Edit. Tästä ei ole siis tarkoitus tehdä mitään mustaa listaa, vaan antaa vähän motivaatiota liikkeiden parantaa asiakaspalveluaan & toimintaansa Smile

Edit. hyvät kokemukset voi pistää taas tänne: http://www.dnsf.org/forum/index.php?threadid=24885
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#2
Auto Arktia ja Pörhö. Ensimmäisessä annettiin jarrutun auto huollon jälkeen käyttöön ja jälkimmäisessä ei edes tiedetä myymiensä autojen rengaskokoja varsinkin minkälaiset pyörii alla. Todellista ammattitaitoa!
Reply
#3
ProStreet, odottelin kolme viikkoa turhaan yleismallisia silikoniletkuja >Sad Sitten kyllästyin odotteluun ja tilasin ne letkut RallyRacesta. Neljä päivää ja letkut himassa!
Reply
#4
Mazda Kaivoksela
- Auton takuun jälkipuinti meni täysin asiattomaksi. Ei muuta kun kuluttaja-asiamies mukaan, ja homma selvisi.
Mazda yritti vielä kikkailla jotain, mutta lakimiehet julistivat mazdan tarjoamat paperit laittomaksi, joten hyvin pystyi vetelemään nimeä alle ;D

Autokeskus Konala
- Jos ei tarkemmin tietäisi, niin voisi kuvitella ettei siellä ole uusien autojen myyjiä ollenkaan.
Itse saa tutkia autoja, kaivaa esitteet hyllyistä. Harmi ettei koeajoa voi itse varata, se kai onkin niiden myyjien ainut työ.
Tämä siis koskee vain uusien autojen myyjiä, esim. varaosapuoli toimii hyvin, ja pk-seudun paras kolarikorjaamo löytyy myös tuolta.

Prostreet
- Kahden kaverin alustasarjojen tulo kesti pari kertaa niin kauan kun piti. Ja toisessa tapauksessa piti muistaakseni vielä itse hakea se, vaikka postituksesta oli sovittu.
BMW X5 4.8is
Reply
#5
DriftStyle
Osia ja tietoa kyllä löytyy, mutta myyjän kunnioitus ja asenne asiakasta kohtaan on jotain ihan muuta mitä pitäisi. Vain ja ainoastaan tämän takia ei voi suositella.
Live slow, die old.
Reply
#6
ProStreet:
Tilasin 6-piste vyöt ja nimenomaan punaiset, hinta oli halvin mutta toimitus kesti about 2kk luvatu 2 vko sijaan ja senkin jälkeen paketista löytyi siniset vyöt. No way.



DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#7
Blazespeed!!! Odottelin korisarjaa autooni hiljakseen noin 1,5vuotta. Ja sarja saapuikin mutta ilman takapuskuria... sitä odotettiinkin puoli vuotta lisää. Ain a kun soitin jamille se sano että 2 viikkoa. lopuksiei vastannut puhelimeen heh Big Grin. Kaveri tilas dumpin siltä 6kk sitten eikä ole kuulunut, eikä muuten vastaa puhelimeenkaan.
- Kaikki paitsi purjehdus on turhaa - Lasse Morttenson<br /><br />S14 -94
Reply
#8
Drift Stylestä kans sen verran että Kaverilla on varmas tieto taitoa paljon, mutta vastailee viesteihin millon sattuu (jos vastaa ollenkaan) ja sitten jos tuotteessa on jotain huomautettavaa niin eipä kaverista kuulu mitään.

Pro & street on muuten hyvä, myyjä on todella mukava ja keroo juurta jaksaen (miksi joku asian on niin ja mihin se vaikuttaa...) mutta on auki ihan miten sattuu ja tavaraa tosiaan odottaa ja kauvan jos sitä saa ollenkaan....


EX-S14<br />EX-EV0 8<br />EX-GAS GAS 450<br />EX-STI TYPE-R V6<br />EX- A4 TDI<br />EX- e30 325 Coupe<br /><br />E39 530d M-sport
Reply
#9
JME Racing, Kouvola

Joskus yritin filsukittiä almeraan ostaa ja kävin ihan paikanpäällä. Ärsytti suunnattomasti kauppiaan asenne.
Osa kuitenkin tilattiin. Ensin saapui myyjän puheiden mukaan rikkinäinen osa. Mitään sieltä ei sitten koskaan saanutkaan.. vaikka tilaus oli ja soittelin muutamaan kertaan.
260Z -74, 350Z -04
Reply
#10
Blazespeed: Lukkoperän tilasin 100% ennakkomaksulla ja n.2kk toimitusajalla, 6kk päästä kävin paikanpäältä hakemaan ennakkomaksun takaisin kun sitä ei useista lupauksista ja vetkutteluiden jälkeen ollut tilille ilmesynyt.
Reply
#11
Completos......
Ammattitaidottomat myyjät, huono, suorastaan asiakasta halventava palvelu, itse toimitusjohtajaa myöden.
Sitä en tiedä miten tuo netti ostospalvelu heillä toimii...
Hyundain I30CW 1.4i 2011<br />Primera GT -99
Reply
#12
Fin-ranaco: Ensiksi vastaaminen kesti mailiin kesti n.1kk ja sen lähti asiaa selvittelemään ja antoi vihjailuja että jotain on tehty, mutta lisää pitää selvittää asiaa akesta. Lupasi palata. Eipä ole vielä palannut
Kohta 4kk viimeisestä viestistä.
Japanilaisia ne olla pitää. <br />http://smg.photobucket.com/albums/v712/blobbari/<br />http://www.youtube.com/watch?v=DMuO-8S_0Wg
Reply
#13
Eden Performance

Tilattu bensapumppu osoittautui asennushetkellä väärän malliseksi. Soitto myyjälle, jonka mukaan maahantuoja (eli Fin-Ranaco) sanoi ettei oikean mallista pumppua enää valmisteta ja että kyseessä on korvaava malli. Toimitetussa pumpussa kuitenkin liitin ja bensalähtö päinvastaisilla puolilla kuin oikeassa mallissa. Pumpun kiinnitystukirautaa joutui taivuttamaan, että sen sai asennettua edes sinnepäin suoraan, siltikin se jäi vinoon. En uskaltanut murtumisen pelossa taivuttaa sitä tukiraudan keppiä niin paljoa että pumppu olisi ollut täysin vertikaalisessa asennossa, jäi väkisin joitain asteita vinoon. Siitä en tiedä onko sillä käytännön merkitystä, mutta itseäni se jokatapauksessa häiritsee. Ja tietysti jos ostan jotain, oletan saavani oikean osan. Ihmisillehän sattuu virheitä, se on inhimillistä ja anteeksiannettavaa, mutta tuolloin selityksenä saamani paskapuhe olikin se mikä tässä jäi ärsyttämään.

Todennäköisesti joko ranaco oli toimittanut edenille vahingossa väärän pumpun (joka oikeasti kuuluu johonkin mitsun evoon), tai sitten ne oli varastosta loppu ja myivät mitä sattuu. Siinä mielessä täysin naurettavaa asiakkaan aliarviointia olettaa, ettei tämä saisi tietää etteikö oikeaa pumppua muka saa enää mistään. S13 on erittäin yleinen harrasteauto myös USAConfusedsa, missä pumppuvalmistajakin majailee, joten valmistuksen lopettamisessa ei olisi mitään järkeä. Lisäksi kaikki osakaupat ympäri nettiä myy tuota pumppua.



Reply
#14
Oz Wrote:Completos......
Ammattitaidottomat myyjät, huono, suorastaan asiakasta halventava palvelu, itse toimitusjohtajaa myöden.
Sitä en tiedä miten tuo netti ostospalvelu heillä toimii...
aivan...
sähköpostilla ei ainakaan voi kauppoja tehdä..saa vaan vittuilut kaupanpäälle..
toinen säälittävyyden huippu on tampereen veho ja sen varaosapuoli!!
ei minkäänlaista kiinnostusta mihinkään jos et ole ostamassa jotain mersun jalopuusarjaa...
onneksi huoltopuolen työnvastaanottaja on sentään ihminen..
blazespeed...kolme vuotta sitten tilattu spoileri on vielä "tulossa"...vai lieneeköhän,enpä ole 2,5v kysellyt sen perään,autokin jo vaihtunut...piti tulla 2vko... :Smile
Reply
#15
Blazespeed!! On kyllä semmonen paikka että tunnostaa ihmeeltä jos ovat sieltä joskus jotain saaneet myytyä!!! >Sad
Nissan 200 Sx rs13 <br />Projekto:<br />http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=63.0<br />KUVIA JA INFOO:<br />http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLERIA&amp;id=&amp;d=c&amp;a=b&amp;pid=3386<br />http://www.minunauto.com/?3586<br />http://power.1g.fi
Reply
#16
Rengasheikki oulussa. Laittoivat liian korkeat talvirenkaat vanteille ja kun asennuksen olisi pitänyt kuulua hintaan niin sitä ei järjestynyt. Kotona talvirattaat alle ja omalla työllä kesäkumet kohta takas kun ei pyöriny talvirenkaat ottamatta jousikuppiin kiinni. Vaihtoivat kuitenkin renkaat matalempiin niin yhdessä oli pyörimissuunta väärin ja itse jouduin vaihtamaan renkaat alle liikkeen pihalla kun ei miehiltä tuntunut hommat toimivan... Lisäksi puhelimessa lupasivat renkaiden vaihdon tapahtuvan heti vaikka renkaat sai vasta seuraavana päivänä...
VeeWee<br />Eksä: Gti kupee sunny
Reply
#17
Moposport: Kävelin tiskille aikomuksena ostaa seosmittari, tiskillä kaksi myyjää joista vain toisella asiakkaita. Hetken siinä seisoskeltuani vapaa kaveri lähti pois. Tongue Seisoskelin 10 minuuttia ja painoin pari kertaa sitä nappulaa millä kutsutaan myyjä jos ei ole paikalla, mitään ei tapahtunut.

Sitten varaston puolelta tuli yksi heppu kysymään että joko sulle on tulossa? Vastasin, ei ole. Sitten hän käveli pois :o. Tuhahdin sitten että johan on helvetti ja lähdin pois. Tosi kummaa toimintaa.
Reply
#18
Herttoniemen Autokeskus -- ME ostamme TEILTÄ autoja. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään asioida liikkeessä jossa asiakasta odotutetaan tuntitolkulla jonkun koeajon takia ja sen jälkeen ilmoitetaan tylysti että "Voitais varata tää koeajo jollekin toiselle päivälle". Muutaman kerran käyny ikkunaostoksilla ja myyjiä ei kuulu missään. Tiedä mistä nämäkin ihmiset saavat palkkansa, mutta mua ei ainakaan kiinnosta käydä tuolla liikkeessä enää kertaakaan.

Tikkurilan PitStop E18 Oy -- Okei, teillä on 3 liikettä samassa paketissa. Sinänsä nätti idea. Mutta se ärsyttää, että joutuu kääntämään koko talon ylösalaisin löytääkseen kyseisen liikkeen. Sekin ärsyttää, että vaikka nettisivuilla mainostetaan että kaikki löytyy ja ihmiset on paikalla, joutuu kuuntelemaan änkyttävän myyjän toteamuksen siitä että "pahoittelen, henkilö jota etsitte on lomalla ja minä en tiedä hänen liiketoiminnastaan mitään". Hitto vie, jos meinaatte pitää samaa nettisivua ja tehdä töitä saman katon alla, voisitte vähintään kertoa toisillenne millon olette lomalla ja vaikka ilmoittaa tästä myös asiakkaille. Oveen kyltti "Pahoittelemme, tänään emme voi myydä mitään, ainoa henkilö joka osaa käyttää kassakonetta on lomalla".

Motonet Espoo -- Opetelkaa käyttämään sitä tietokonetta. Mitä hyötyä on pitää listaa tavaroista jos niitä ei kuitenkaan ole liikkeessä sen vertaa mitä tietokone sanoo. Puhelin on olemassa siksi että siihen vastattaisiin, ei siksi että seistään typerännäköisenä soivan puhelimen vieressä. Ja jos ohjaatte asiakkaan Vantaan liikkeeseen jonkun varaosan perässä, kannattaisi ehkä kertoa asiakkaalle myös että Vantaan liike on muuttamassa osoitettaan ja kaikki varaosat on jo pakattu. Tässä vaiheessa ei kelpaa enää selitys "Ollaan kyllä nettisivuilla tiedotettu tästä muutosta, kyllä sun pitäis se tietää". Ei vissiin taida olla mun vastuulla tietää missä ja millainen on Motonetin varaosatilanne. Espoossa avutonta palvelua, osia ei löydy, nettikaupassa onneton koodi.. Käytän mieluummin Osaset-liikkeitä, joissa osat löytyy heti ja asiakaspalvelu on kohdallaan.

Driftstyle -- Tossa viime keväänä lähettelin muutamalle firmalle listaa niistä osista mitä tarvitsin ja pyysin tarjouksia. Päädyin sitten ostamaan Futurezilta ja Ranacolta kaiken tarvitsemani vastauksen nopeuden ja palveluhalukkuuden takia. Driftstyleltä ei vastausta tai tarjouksia kuulunut. Tiedustelin asiaa ja vastaus "ai ymmärsin että sait tarjouksen jo muualta". ... ... No sain, kyllä, ja ostinkin muualta juuri tämän asenteen takia. Mielenkiintoista jos ei liikkeellä ole kiinnostusta tarjota omia tuotteitaan ja saada rahoja omaan pussiin. DS:llä muutenkin tuntuu olevan tämä asiakkaiden valikointi yleinen toimintatapa. Ja mikäs siinä jos ei asiakkaat kelpaa, ainakin itse välttelen tätä liikettä.
&lt;@vase&gt; mc on taas nii jääs
Reply
#19
progress1 Wrote:toinen säälittävyyden huippu on tampereen veho ja sen varaosapuoli!!
ei minkäänlaista kiinnostusta mihinkään jos et ole ostamassa jotain mersun jalopuusarjaa...

Juu toi Tampereen veho on kyllä huonoin varaosaliike missä oon asioinut.
Reply
#20
Ridegraphics.com
Sivuilla luvattiin kolmessa päivässä sovituskuva, miltä tarrat näyttäisivät autossa, kunhan toimitti niille valokuvan ja minkä tarran toivoisi sovitettavan siihen.Pistin kuvan ja tarjouspyynnön menemään.
Kuukauden päästä tuli pahoittelu posti, jossa seliteltiin sekaannusta / virhettä / mitä ikinä, ja kysyttiin onko kuville vielä toivetta ja tarvetta. Vastasin, että pistäisivät vaan tulemaan, vaikka tarrat oli kylläkin jo hankittu muualta.
Noh, kohta kaksi vuotta kuvia odotellessa ;D
BMW X5 4.8is
Reply
#21
Tampereen autokeskus. Auto oli tossa syksyllä siellä vakuutusyhtiön piikkiin laitettavana ja kaverit oli sit päättäny korjata kahdesta kohdasta katkenneen öljyhuohotusputken ilmastointiteipillä.. >Sad Hiukan lämmitti mieltä kun avas konepellin ja sen huomas..Niin ja samalla kertaa diaknosoitiin et on ainakin toinen kansista halki..todellisuus oli et kansipahvin joutu vaihtaan..Kuulemma se sit teki painettakin vesitilaan mut en minä eikä tammer-dieselin asentaja ainakaan huomattu kyseistä ongelmaa. Ja vielä yks ikävä tosi asia on että autokeskuksella ei ainakaan konehuonetta osata pestä. Oli meinaan jälki jotain aivan muuta kun mitä merkkiliikkeeltä odottaa..surullista.. ???
Reply
#22
blazespeed! odotellut lukkoperää yli 2 vuotta..luvattiin kuukaudessa..auto vaihtunut jo monesti..mut nyt olis taas 2satku, et eletään toivossa Smile
Reply
#23
lanseri Wrote:Driftstyle -- Tossa viime keväänä lähettelin muutamalle firmalle listaa niistä osista mitä tarvitsin ja pyysin tarjouksia. Päädyin sitten ostamaan Futurezilta ja Ranacolta kaiken tarvitsemani vastauksen nopeuden ja palveluhalukkuuden takia. Driftstyleltä ei vastausta tai tarjouksia kuulunut. Tiedustelin asiaa ja vastaus "ai ymmärsin että sait tarjouksen jo muualta". ... ... No sain, kyllä, ja ostinkin muualta juuri tämän asenteen takia. Mielenkiintoista jos ei liikkeellä ole kiinnostusta tarjota omia tuotteitaan ja saada rahoja omaan pussiin. DS:llä muutenkin tuntuu olevan tämä asiakkaiden valikointi yleinen toimintatapa. Ja mikäs siinä jos ei asiakkaat kelpaa, ainakin itse välttelen tätä liikettä.

Mulle kans riitti DS:n kanssa asiointi just tuon asiakkaiden valikoinnin takia. Ei tuntunut olevan kiinnostusta mun rahoille kun kyselin pakettitarjousta..
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#24
Minäkin odottelen vieläkin tilattuja jousia ProStreetiltä.. Sähköposteihin ei vastausta tule, puhelimella sain lopulta jonkun kiinni, mutta ei..


edt: Osia voit kysellä muissa aihealueissa. No ot.

Jouset saatu kaverin toimesta ko. liikkeestä, eli taitaa olla kaiken lisäksi vara valita..
en ole köyhä, vain ja ainoastaan rahaton
Reply
#25
blazespeed/pitstop mikä lienee, ota tosta nyt selvää. Kävin ostamassa joku aika sitten "rosteri" joustoputken tuolta pitstopista. Kotona huomasin että magneetti tarttuu laippoihin, päättelin että ei ole rosteria (kai niihin joihinkin magneetti tarttuu, mutta kuitenkin). Kävin liikkeessä ja esitin asiani. Repo:lle soitettiin tiskiltä joka sanoi että laipat ovat magnetisoituneet valmistusprosessin aikana - just joo. Hyväksyin selityksen ja menin kotiin. Jätin osan sateeseen pariksi päiväksi - kappas, laipat ruosteessa. Taas käymään pitstopissa. Tällä kertaa sain rahani takaisin, koska laipat olivat oranssit - mitä siihen voi enää sanoa ;D

Jollakin oli huonoja kokemuksia moposportista. Kai älysit, että se toinen tiski on vain mopoille? Ne jätkät ei autojuttuja hoida. Yleensä siellä on vain yksi joka hoitaa ton autopuolen ja se majailee monesti siellä varastonpuolella. Kauan nappia saa kyllä laulattaa, mutta kun jannu tiskille jostain itsensä löytää niin homma pelaa kyllä. ;D
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#26
Vase Wrote:Jollakin oli huonoja kokemuksia moposportista. Kai älysit, että se toinen tiski on vain mopoille? Ne jätkät ei autojuttuja hoida. Yleensä siellä on vain yksi joka hoitaa ton autopuolen ja se majailee monesti siellä varastonpuolella. Kauan nappia saa kyllä laulattaa, mutta kun jannu tiskille jostain itsensä löytää niin homma pelaa kyllä. ;D

Totta, mutta niiltä mopojätkiltä saa auton osat helvetin halvalla kun ne ei niistä mitään
tiedä eikä niitä kiinnosta. Mäkin ostin kaksikalvoisen FSE:n säätimen yksikalvoisen hinnalla
sieltä joskus taannoin.
Reply
#27
Vaasan Nissan huollosta (Automika Oy/Autoliike Reijo Lähdemäki Oy) en kyllä hae enää yhtään varaosaa Nissaniin... >Sad

Lupasivat toimittaa pakosarjan tiivisteet 5 päivässä, jonka jälkeen odotin 3vkoa soitellen/käyden paikan päällä... ja tiivisteet sain lopulta päivää vaille 4 vkoa.

Tapahtumat tilauspäivästä --> 5 päivän odottelun jälkeen kävin paikan päällä --> yksi tiiviste ja riita myyjän kanssa, kun mainitsin asiasta etteivät saisi luvata elleivät lupaustaan pidä (olin asiallinen vielä siinä vaiheessa), mielestäni erittäin huonoa asiakaspalvelua myyjältä, olisi edes vain pahoitellut tilannetta, mutta erittäin veemäinen asenne ja avautuminen mulle aivan kuin olisi meikäläisen vika

--> 3 vkoa tilauspäivästä tiivisteiden ilmoitettiin tulleen (monen lupauksen jälkeen että ylihuomenna, ylihuomenna, sanoin että soittavat kun ne tulee)
--> menen hakemaan, tiivisteitä 1+1, vaikka pitäisi olla neljä, tarkistivat koneelta, oho, ollaan tilattu vain 1+1 vaikka meidän olis pitänyt tilata 2+2, oli tällä kertaa toinen myyjä joka pahoitteli tilannetta ja lupasi hoitaa ne viikon sisään...
--> myyjä soitti että nyt on kaikki --> menen hakemaan, taas se vittumainen myyjä, ei meinannut millään antaa alennusta 4 viikon odottelusta, koska sanoi tavaran seisseen heillä hyllyssä (siis ne kaks tiivistettä), koska heilläkin on raha seisonut (mun olisi siis pitänyt ottaa ensin se yksi tiiviste 5 päivän jälkeen ja se toinen sitten 3 vkon päästä ja 2 muuta hakea vielä joskus toiste) -->
lopputulos ---> tiivisteet + ohjaustehostimen remmi = 100€ (alkuperäinen hinta oli muistaakseni tiivisteet 91€ + remmi 20€ eli alennusta tuli edes jonkin verran).

Sama sarja jatkuu... ei hajonnutkaan pelkät pakosarjan tiivisteet vaan myös pakosarjan ja turbon välistä jne... tilasin tiivisteet samasta paikasta, ajattelin, että homma menisi mukavasti kommellusten jälkeen... mainitsin puhelun aikana, että: "löydätte varmaan niille sopivan hinnan (56,60€ kaikki kolme tiivistettä), kun pakosarjan tiivisteidenkin kanssa kesti, niin sama juttu sillä myyjällä, hirveää aukomista ja antoi alennusta, koko satsi 53€.... ja muistutteli vielä siitä tavaran "seisottamisesta"... kaveri on niin asennevammainen, ihme että on vielä töissä siellä, ellei ollut sen paikka mol.fiConfusedsä joka oli vapaana... tilasin viime lauantaina osat ja huomenna "pitäisi" saada hakea... yhtäkään osaa en sieltä enää tilaa näiden jälkeen.

Kyseiseen paikkaan oli tosiaan haussa myyjän paikka... satuin katsoa palkkausta... provikkapalkka pelkästään kyseiseen firmaan, ei vissiin hirveästi innosta työskennellä siellä.
Reply
#28
Petteri80 Wrote:Fix`n`Style

Viime vuoden heinäkuusta asti olen odottanut uutta dvd/mp3 -soitinta rikkoutuneen tilalle. Rikki menneessä soittimessa oli takuu voimassa, joten Samuli lupasi lähettää uuden soittimen tilalle heti kun uudet tulevat maahan.
Syksyn mittaan soittelin ainakin 5 kertaa ja joka kerta oli joku selitys varalla.. Ensin ei ollu kuulemma tehtaalta tullut vastausta ja välillä soitin oli tullissa "jumissa"(?)...

Viimeksi soittelin torstaina mutta eipä ole edes puhelin tyypillä päällä, tai sitten on jo numero vaihtunut.  >Sad  >Sad

Suosittelen välttämään k.o firmaa. Itse en enää tarvitse tuolta mitään.

Tuossa tapauksessa olet oikeutettu kaupanpurkuun, koska huoltoaika on ollut kohtuuttoman pitkä. Suosittelen ottamaan yhteyttä liikkeeseen ja vaadit rahoja takaisin. Jos se ei toimi niin otat suoraan kuluttajaneuvojaan yhteyttä. Odottamalla asia EI varmana parane!
Reply
#29
Prostreet, perkeleellisen hidasta toimintaa ja puhelimeen vastaaminen tuntuu olevan enemmän kuin hankalaa.
JZS147<br />www.500whp.net
Reply
#30
Pitää paikkansa!!! Fix'n stylen numero on vaihtunu mut jos oisit kattonu puulaakin
kotisivuilta, oisit löytäny sieltä uuden numeron! Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)