Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projektit talvelle 2005-2006
#31
Frosty: Laitoitko nuo vakionop.säätimen napit jonnekin muualle, kun väsyneet silmät ei niitä tuosta uudesta ratista erottaneet? Entäpä kardaani, paljonko tuli postituskuluja? Kiinnostaisi vähän itseänikin tuommoinen vetotanko..
Z32 Vapari
Reply
#32
Mika Wrote:Frosty: Laitoitko nuo vakionop.säätimen napit jonnekin muualle, kun väsyneet silmät ei niitä tuosta uudesta ratista erottaneet? Entäpä kardaani, paljonko tuli postituskuluja? Kiinnostaisi vähän itseänikin tuommoinen vetotanko..

[Image: kuva1.jpg]

Ei tarvinnu siirtää ku ei alunperinkään ollu ratissa.

Kardaanin postikulut oli luokkaa 120-140 dollaria, en ihan tarkalleen muista.
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#33
Alkaa jo kohta olla kevät, mutta tilauksessa on:

- targan kattotiivisteet
- etuikkunan, targan ja katon listat
- Blue Flame cat-back rosteri-putkisto

Lisäksi pitäisi korjata talven aikana takahelmaan syntynyt ruostereikä :o ja uusia myös jossain vaiheessa mädäntynyt spoileri.

Kuten muutkin ovat todenneet, tämä auto on loputon rahareikä! :Smile
Reply
#34
PZERO Wrote:Alkaa jo kohta olla kevät, mutta tilauksessa on:
- targan kattotiivisteet

Mistä tilasit targaan tiivisteet??
Z32 Vapari
Reply
#35
Mika Wrote:
PZERO Wrote:Alkaa jo kohta olla kevät, mutta tilauksessa on:
- targan kattotiivisteet

Mistä tilasit targaan tiivisteet??

Tiivisteet sai halvimmalla Courtesypartsilta: (suluissa AK:n hinnat)

76860-51P10 $150.26 (290e)
76861-51P10 $150.26 (290e)
91666-51P10 $56.23 (98e)
91667-51P10 $43.88 (98e)

Tossa siis targojen alla oveen asti luikertelevat tiivisteet ja itse targoissa sivuilla olevat. Ei ollu suoraan kaikkia webbisivuilla, mutta kun kysyi teki tarjouksen maililla. Postikulut on vaan tuolta aika korkeet.
Reply
#36
PZERO Wrote:Tiivisteet sai halvimmalla Courtesypartsilta

Postikulut on vaan tuolta aika korkeet.

sitä kannattaisi taas miettiä kimppatilausta tossa..

itsekkin tilasin osaa sieltä hetki sitten.
Reply
#37
Kimppatilaukset on hyvä idea. Spoikankin tilaaminen mulla tyrehtyi siihen, kun postikulut rapakon takaa olisivat olleet yli 400.
Reply
#38
andyman Wrote:Tässä talven aikana olis tarkoitus käydä läpi tuota uutukaista ja tehdä perushuoltoja.

Ensimmäsenä varsinaisena rakennus kohteena on sitten stereot.
Ovat kyllä aika suunnittelu asteella viellä,hankittuna ainoastaa pioneerin 9400mp soitin.
Olishan mulla modattu x-box 40g kovolla,7,5' näyttö,ja invertterikin tuolla hyllyssä mutta ei sovi jotenkin tohon auton luonteeseen niin taidan jättää asentamatta,tarjouksia kuunnellaan jos jotakuta kiinnostaa toi x-box paketti.
Sisustaa voisi myös siistiä samalla.

huoltolistaa

-Jakopään huolto,samalla hihnat ja vesipumppu yms.
-Jarrujen herkistely ja läpikäynti.Samalla uudet nesteet ja puhallus ja maalaus
-Kardaanin tukilaakerin tsekkaus(Jurittaa?)
-uudet öljyt laattikkoon,perään ja koneeseen
-Ilmastoinnin voisi käyttää tsekattavana.

Saako perän ja laatikon öljyt vaihdettua ilman imuria?
Huh kun on ollut auto täyteinen viikko.Seuraavia on vaihdeltu ja puuhattu

öljyt perään ja lootaan.
Etu Reaktiotankonjen puslat vaihdettiin nismon tekeleisiin.
Powertrix säädettävät ylätukivarret.
Taakse reaktiotankojen päät.
Pyörien suuntaus.
Etupää stereoista valmis.(VAimennus yms.)
Johdotus valmis.

Seuraavaksi tallin siivous ja takakontin kimppuun.

8)
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#39
andyman Wrote:
andyman Wrote:Tässä talven aikana olis tarkoitus käydä läpi tuota uutukaista ja tehdä perushuoltoja.

Ensimmäsenä varsinaisena rakennus kohteena on sitten stereot.
Ovat kyllä aika suunnittelu asteella viellä,hankittuna ainoastaa pioneerin 9400mp soitin.
Olishan mulla modattu x-box 40g kovolla,7,5' näyttö,ja invertterikin tuolla hyllyssä mutta ei sovi jotenkin tohon auton luonteeseen niin taidan jättää asentamatta,tarjouksia kuunnellaan jos jotakuta kiinnostaa toi x-box paketti.
Sisustaa voisi myös siistiä samalla.

huoltolistaa

-Jakopään huolto,samalla hihnat ja vesipumppu yms.
-Jarrujen herkistely ja läpikäynti.Samalla uudet nesteet ja puhallus ja maalaus
-Kardaanin tukilaakerin tsekkaus(Jurittaa?)
-uudet öljyt laattikkoon,perään ja koneeseen
-Ilmastoinnin voisi käyttää tsekattavana.

Saako perän ja laatikon öljyt vaihdettua ilman imuria?
Huh kun on ollut auto täyteinen viikko.Seuraavia on vaihdeltu ja puuhattu

öljyt perään ja lootaan.
Etu Reaktiotankonjen puslat vaihdettiin nismon tekeleisiin.
Powertrix säädettävät ylätukivarret.
Taakse reaktiotankojen päät.
Pyörien suuntaus.
Etupää stereoista valmis.(VAimennus yms.)
Johdotus valmis.

Seuraavaksi tallin siivous ja takakontin kimppuun.

8)

Jonkun verran on ollu juttua tuosta että kun vaihtaa sinne ylös ne upper control armsit niin pitäsi samalla vaihtaa nuo tension rodit säädettäviin jotta saadan tuo casteri lukittua. Puslat kait antavat sen verran periksi että on riski että ne laakerit siellä ylhäällä kuluu nopeemmin. Saikohan tuosta nyt mitään selvää Smile
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)