Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projektit talvelle 2005-2006
#1
Mitäs meinaa jannut tehdä talven aikana Z31 & Z32 autoilleen?
Itselläni on tavoitteena saada oma projekti valmiiksi, jotta kesä onnistuisi pelkästään ajamisena  8) Big Grin


Attached Files Thumbnail(s)
   
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#2
kunhan tästä ensin nyt vaan pääsis armeijasta pois, mutta ainakin kytkin ja jakopääremppaosat odottelevat tallissa... Wink
Reply
#3
Mulla on tuossa pieni z32 projekti ollut päällänsä eli -92:n manuaali TT joka oli kyllä jo ostettaessa tod. hyvässä hapessa ikäisekseen. n:125tkm mittarissa

Seuraavaa on tullut tehtyä:
-Sisusta on nahkaverhoiltu uudelleen. Penkkeihin tulee vielä korjausta vaikka ne ovat hyvässä hapessa muutenkin.
-Clarion mp3 soitin, dvd ja 2 x 10" subbarit tuupattu taakse ja samalla rakenteilla on pehmustettu boxi targoille.
-Apexin filtteri tuupattu paikoilleen ja samalla korjattu etupuskurin kiinnikkeet sekä puhdistettu kaikki härpäkkeet etupuskurin takaa.
-Vaihdettu melko uusi alk. peräinen putkisto + esikatit on poistettu, downpipet asennettu
-Lamdat vaihdettu
-PTU sytkäyksikkö vaihdettu parempaan vaikka originaali olikin ehjä
-Öljyt vaihdettu perään, askiin ja koneeseen
-Kaukokäynnistyksen & hälyttimen vikojen korjaus...
+ kaikkea pikku kivaa Smile

Lyhyellä tähtäimellä tekemättä on:
-Uusi JWT:n kytkin
-Kevennetty vauhtipyörä???
-Virilastun vaihto / säädätys jossakin??? Nykyään on käytössä TwinChip mutta ei ole mitään hajua kuinka hyvä se on??? Mulla on myös -93:n alk. peräinen lastu...
-AIV härpäkkeiden poisto lokasuojista.
-Etujarrulevyjen vaihtoa
-Ruostesuojausta pohjaan... muualle on jo tullutkin ruiskittua noita aineita.
-Car PC & GPS systeemin laittaminen autoon. Softa on jo melko pitkälle valmiina mutta tarvitsen vielä hyvän 7" kosketusnäytön jotta saisin asennettua paikalleen.
Tähän tulee WLAN & GPRS:n kautta internet, mp3&video playerit ja muuta pikkukivaa mm. conzult toimimaan suoraan.

Voin laittaa kuviakin jos ketään nappaa nämä japanin ihmeet...
-


Who ever said a house is going to be the biggest investment you ever make? They OBVIOUSLY never owned a Z!
Reply
#4
Joo, pitkin talvea on täälläkin projektia tullut tehtyä.

Tehtynä: Kytkinremppa (Gripforcen keraaminen 6-lapainen , asetelma, painelaakeri, silmälaakeri + vauhtipyörä hiottu).
Vaihdettu välikoppaisen vaihteisto, kardaani ja lukollinen perä.
3" putkisto yhdellä 250mm Simonssilla, juu on hiljainen ;D
Läppärunko vaihdettu isompaan (60mm) ja sovitettu imusarjaan "pykälättömästi".

Tekemättä: Coolerin asennus, suuttimien vaihto ja paljon kaikkea pikkuhommaa.
Reply
#5
Uldiz Wrote:Joo, pitkin talvea on täälläkin projektia tullut tehtyä.

Tehtynä:     Kytkinremppa (Gripforcen keraaminen 6-lapainen , asetelma, painelaakeri, silmälaakeri + vauhtipyörä hiottu).
                   Vaihdettu välikoppaisen vaihteisto, kardaani ja lukollinen perä.
                   3" putkisto yhdellä 250mm Simonssilla, juu on hiljainen ;D
                   Läppärunko vaihdettu isompaan (60mm) ja sovitettu imusarjaan "pykälättömästi".

Tekemättä:  Coolerin asennus, suuttimien vaihto ja paljon kaikkea pikkuhommaa.
Oletko ajanut ton kytkinrempan jälkeen, tuliko toimiva? Entä menikö välikoppasen loota heittämällä kiinnitysreikien
osalta vai jouduitko vaihtamaan jotain osia keskenään vanhakoppasen kanssa?
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#6
Ei oo tullu tehtyy mitään ja tuskin tuleekaan kun ei oo lomia yhtään jäljellä paitsi ens kesäloma elokuussa,mutta silloin kaikki on jo myöhäistä.
Eipähän oo myöskään yhtään ylimääräistä pätäkkää autohommiin mitä ihan välttämättä tartteis >Sad ei siitä muutes mitään tuu koko hommasta >Sad sit tartteis olla ihan oma talli jossa sais roplata ihan rauhassa,nyt auto kököttää appiukon tallissa jossa tekemisestä ei tuu yhtään mitään >Sad Esim.jos meinaat tehdä jotain se tulee kattoo vähä väliä,ettei autolle tehdä mitään ja sepittää kaikkii juttui,että nyt se on ihan pilalla kun siihen koskit ja ei sillä enää oo mitään arvoo kun pilasit sen ;D.
Mitähän mahtais tuumata kun kaikki rojut tipahtais pois alustasta ja kone hyppäis pois nokilta ;D arvatenkin katastroofi ;D.
Tossahan se ny kököttää,tosin peite päällä.
[Image: talli5ko.th.png]
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#7
bRuCe Wrote:
Uldiz Wrote:Joo, pitkin talvea on täälläkin projektia tullut tehtyä.

Tehtynä:     Kytkinremppa (Gripforcen keraaminen 6-lapainen , asetelma, painelaakeri, silmälaakeri + vauhtipyörä hiottu).
                   Vaihdettu välikoppaisen vaihteisto, kardaani ja lukollinen perä.
                   3" putkisto yhdellä 250mm Simonssilla, juu on hiljainen ;D
                   Läppärunko vaihdettu isompaan (60mm) ja sovitettu imusarjaan "pykälättömästi".

Tekemättä:  Coolerin asennus, suuttimien vaihto ja paljon kaikkea pikkuhommaa.
Oletko ajanut ton kytkinrempan jälkeen, tuliko toimiva? Entä menikö välikoppasen loota heittämällä kiinnitysreikien
osalta vai jouduitko vaihtamaan jotain osia keskenään vanhakoppasen kanssa?

Ajot on rajoittunut tallista sisään/ ulos siirtämiseen joten ei tarkempaa tuntumaa kykästä ole, mutta toimiva siitä tuli Smile
Laatikko menee heittämällä vanhan tilalle. Ainoa muutos joka piti tehdä oli joko pakkivalokatkaisijan tai "vapaa-asento" kytkimen johtojen pidentäminen. En muista varmana, mutta taisi olla pakkiv.katk. johdot eli pikku homma.
Reply
#8
OK, meinasin vaan, että välikoppasen lootan kiinnitykset kardanitunneliin ( ei siis moottoriin )
näytti olevan jotenkin eri kohdissa, mutta jos meni heittämällä, aina parempi  Smile
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#9
Tässä talven aikana olis tarkoitus käydä läpi tuota uutukaista ja tehdä perushuoltoja.

Ensimmäsenä varsinaisena rakennus kohteena on sitten stereot.
Ovat kyllä aika suunnittelu asteella viellä,hankittuna ainoastaa pioneerin 9400mp soitin.
Olishan mulla modattu x-box 40g kovolla,7,5' näyttö,ja invertterikin tuolla hyllyssä mutta ei sovi jotenkin tohon auton luonteeseen niin taidan jättää asentamatta,tarjouksia kuunnellaan jos jotakuta kiinnostaa toi x-box paketti.
Sisustaa voisi myös siistiä samalla.

huoltolistaa

-Jakopään huolto,samalla hihnat ja vesipumppu yms.
-Jarrujen herkistely ja läpikäynti.Samalla uudet nesteet ja puhallus ja maalaus
-Kardaanin tukilaakerin tsekkaus(Jurittaa?)
-uudet öljyt laattikkoon,perään ja koneeseen
-Ilmastoinnin voisi käyttää tsekattavana.

Saako perän ja laatikon öljyt vaihdettua ilman imuria?
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#10
Mun mielestä laatikkoon tarvitsee imurin, en oo ihan varma. Joku fiksumpi voisi valaista..

Perän öljyt on tosi helppo vaihtaa: Pohjaproppu auki, sivuproppu auki, valutus, pohjaproppu kiinni, sivupropusta peräöljyä niin paljon että rupeaa valumaan (auto vaaterissa) ja proppu kiinni. Siinä se.

Edittiä:

Niin, pitihän tähän laittaa myös noita omia suunnitelmia..

Ensiksi:
Talli täysin valmiiksi, että saa kunnan rakennustarkastajalta luvan käyttää sitä..

Sitten:
-Sähköflekti
-Kevyempi moniurahihnapyörä
-Jakopään palikoiden vaihto
-Kotikutoinen cat-back -putkisto X-putkella, resonaattoreilla ja suorilla vaimentimilla
-AIV-venttiilit poistoon
-Virilastu
-Suuttimien puhdistus
-Imusarjan puhdistus
-Polttoaineletkujen ja putsarin vaihto (letkut moottoritilasta)
-Kaikkien liittimien puhdistus ja "voitelu"
-Alipaineletkujen tarkistus / vaihto
-Painonpudotus: ei mitään radikaalia poistoa, vaan turhat tilpehöörit hyllylle.
Ym, Ym.

Onhan sitä jo tuossakin..

Ajellaan nyt tämä tuleva kesä alkuperäisellä takaspoilerilla, alkuperäisillä pakosarjoilla ja vakio katalysaattoreilla, kun tuo TALOudellinen puoli asettaa pienimuotoisia rajoituksia.. Varo vaan bRuCe, kohta oot samassa jamassa Wink

Seuraavalle talvelle sitten jotain ihan muuta.
Z32 Vapari
Reply
#11
...onnistuu laatikkoöljyjenkin vaihto ilman imuria Smile
Reply
#12
Autona siis 1991 TT 2 paikkanen jenkki Zeta, mittarissa taitaa olla vajaa 50 tml (vajaa 80 tkm).

Tossa osa palikoista joita tuli hankittua ennen joulu.

[Image: stuff.jpg]

Sen voi sanoa että tää auto on ihan mahoton rahareikä!

Oliskohan kellään jäänny hyväkuntosta takaspoikkaa lojumaan talliin, PM:ää vaa jos moinen löytyy.
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#13
mistäs tilasit nuo poikittaistuet?? oli just itsellä kiva sessio jenkeistä tilattujen poikittaistukien kanssa ;D ;D ;D... takatuen nyt sai vielä juuri ja juuri paikalleen mutta etutuki ei ollutkaan ihan niin bolt on Tongue...
Reply
#14
Enpä muista firman nimeä enään, jenkeistä kuitenki tilasin, mutta edukkaat oli.
En oo kerenny sovittaa vielä, täytyy saada noi isommat hommat ekaks pois alta.
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#15
Ostin zetecin 6-kanavaisen vahvistimen ja dls dur(vai ur?) diskantit.
Eli midit ja subi puuttuu,ja tietysti asennus tarvikkeet.

tästä se lähtee
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#16
Tossa vielä kuva viime vkl aikaansaannoksesta. Kuva on
vähä huono mutta jokanen varmaa arvaa mistä hommasta on kyse.

[Image: PICT00561.jpg]
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#17
Mä en kyllä ainakaan arvaa..
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#18
mitäs kaikkia puslia tuonne vaihdoit ja oliko paha homma? Itsellä ollu kans haaveena et sais jossain vaiheessa vaihdettua kaikki nuo takapään puslat...
Reply
#19
Eho Wrote:mitäs kaikkia puslia tuonne vaihdoit ja oliko paha homma? Itsellä ollu kans haaveena et sais jossain vaiheessa vaihdettua kaikki nuo takapään puslat...

Kaikki puslat tuli taakse vaihdettua.. ES master kitissähän ei noita perän control arms puslia ole, joutuu
ostaa erikseen. Hyvät työkalut on ehdoton, jos semmoset löytyy ja vielä joku joka osaa neuvoa niksit niin
varmaa menee ihan kohtuu vaivalla.
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#20
löytää uus parempi koti zetalle ku pressun alla lumi hangessa...viddu ei kiinnosta yhtään laitta ajo kuntoon Tongue ku tietää et ei oo oikein täl hetkellä vara ajella 100km päiväs näillä bensa hinnoilla+zetan vakuutus maksuilla...olisikin täydet bonukset ni vähän helpottas
R33 -97 superi silver<br /><br /><br />Mamasan.fi<br />ex kulkinet:2xS13,2xZ31 Tbo/na ja yks mopo tiisseli mese,bmw 316 2,5tbo+jotain etuvetosia
Reply
#21
Pistetääs muutama kuva tästä mun "Reilumamma" projektista. Pikkaisen on ahtaasti varastoitu kaveri mutta sen saa tuosta aina liikuteltua työstettäväksi tarvittaessa...

Keulaa:
http://www.kolumbus.fi/killeripa/P1080003.jpg
http://www.kolumbus.fi/killeripa/P1080013.jpg
http://www.kolumbus.fi/killeripa/P1080014.JPG

Perää:
http://www.kolumbus.fi/killeripa/P1080047.JPG

Muutama kuva nahkasisustuksesta joka on jo melkein valmis...
http://www.kolumbus.fi/killeripa/P1080005.JPG
http://www.kolumbus.fi/killeripa/P1080006.JPG
http://www.kolumbus.fi/killeripa/P1080009.JPG
Who ever said a house is going to be the biggest investment you ever make? They OBVIOUSLY never owned a Z!
Reply
#22
Hienolta näyttää Big Grin.
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#23
Projekti on edenny, nyt tosin viikon kohta sairastellu niin eipä paljoa ole tapahtunu.

Pari kuvaa tuosta suodatin hässäkästä, yllättävän kauan meni tuonki pulaamisessa

lähtökohta
[Image: PICT0089.jpg]

Lopputulos
[Image: PICT0172.jpg]

[Image: PICT0190.jpg]


Putkistonrakennusta,
[Image: PICT0280.jpg]

Downpipes asennettuna ja samalla tuli noi testpipesit heitettyy vakio katteihi kiinne

At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#24
Uldiz Wrote:Joo, pitkin talvea on täälläkin projektia tullut tehtyä.

Tehtynä:     Kytkinremppa (Gripforcen keraaminen 6-lapainen , asetelma, painelaakeri, silmälaakeri + vauhtipyörä hiottu).
                   Vaihdettu välikoppaisen vaihteisto, kardaani ja lukollinen perä.
                   3" putkisto yhdellä 250mm Simonssilla, juu on hiljainen ;D
                   Läppärunko vaihdettu isompaan (60mm) ja sovitettu imusarjaan "pykälättömästi".

Tekemättä:  Coolerin asennus, suuttimien vaihto ja paljon kaikkea pikkuhommaa.

Päivitystä: Eli nyt on cooleri paikallaan, suuttimet ja bensapumppu vaihdettu. Rattiakselin nivel ym. pientä uusittu.
Nyt alkaa olla tämän talven hommat tehty, lukuun ottamatta pakollista käyntiä keväällä Z-Poweriin.
Reply
#25
Uldiz; minkäslaista palikkaa tuli laiteltua, laita vaikka tuonne Z31:n puolelle tarkempaa kuvausta ja kuvien kera  Wink
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#26
Frosty Wrote:Projekti on edenny, nyt tosin viikon kohta sairastellu niin eipä paljoa ole tapahtunu.

Pari kuvaa tuosta suodatin hässäkästä, yllättävän kauan meni tuonki pulaamisessa

lähtökohta
[Image: PICT0089.jpg]

Lopputulos
[Image: PICT0172.jpg]

[Image: PICT0190.jpg]


Putkistonrakennusta,
[Image: PICT0280.jpg]

Downpipes asennettuna ja samalla tuli noi testpipesit heitettyy vakio katteihi kiinne

Tervehdys,
Huomasin vasta nyt ton sun ilmanputsari "hässäkän".Itselläni on ollut aivan vastaava kiinni autossani ja se aiheutti,ilmeisesti,pyörteitä ilmanmäärämittarille ja meno oli joillain kierrosalueilla hieman "nykivää",siis niin minimaalisesti,ettei sitä huomannut kuin autonomistaja,eli mie, ja oireet poistuivat kun asensin vakion paikalleen.Nyttemmin olen tyytynyt yhteen vv-suodattimeen,jonka pitäs päästää ilmaa tarpeeksi läpi,ainakin Fix'n Stylesin Sainion mukaan,mene ja tiedä sitten....
Ajattelin vaan mainita,että jos "nykimistä" esiintyy,niin saattaa vika olla tuossa "hässäkässä".Toivonmukaan toi toimii sulla ja muilla.
Viimeisen,varmaan, kahdeksan vuoden kokemuksella tiedän,ettei mun autossa toimi oikein mikään... :Smile
T:Miso
Reply
#27
Päivitystä:

-Sähköflekti Hyllytetty suunnitelma: peltipakosarjat kuumentavat konehuonetta sen verran, että on hyvä saada jatkuvaa tuuletusta moottoritilaan.
-Kevyempi moniurahihnapyörä -ok-
-Jakopään palikoiden vaihto -ok-
-AIV-venttiilit poistoon -ok-
-Suuttimien puhdistus
-Imusarjan puhdistus -ok-
-Polttoaineletkujen ja putsarin vaihto (letkut moottoritilasta) -ok-
-Kaikkien liittimien puhdistus ja "voitelu" -ok-
-Alipaineletkujen tarkistus / vaihto -ok-
-Peltipakosarjat -ok-
-Kotikutoinen putkisto X-putkella, resonaattoreilla ja suorilla vaimentimilla -ok-
Z32 Vapari
Reply
#28
Miso Wrote:Tervehdys,
Huomasin vasta nyt ton sun ilmanputsari "hässäkän".Itselläni on ollut aivan vastaava kiinni autossani ja se aiheutti,ilmeisesti,pyörteitä ilmanmäärämittarille ja meno oli joillain kierrosalueilla hieman "nykivää",siis niin minimaalisesti,ettei sitä huomannut kuin autonomistaja,eli mie, ja oireet poistuivat kun asensin vakion paikalleen.Nyttemmin olen tyytynyt yhteen vv-suodattimeen,jonka pitäs päästää ilmaa tarpeeksi läpi,ainakin Fix'n Stylesin Sainion mukaan,mene ja tiedä sitten....
Ajattelin vaan mainita,että jos "nykimistä" esiintyy,niin saattaa vika olla tuossa "hässäkässä".Toivonmukaan toi toimii sulla ja muilla.
Viimeisen,varmaan, kahdeksan vuoden kokemuksella tiedän,ettei mun autossa toimi oikein mikään... :Smile
T:Miso


Aivan, no jääpi nähtäväksi, täytyy sitte pistää homma uusiks jos siltä näyttää. Mut kiitti vinkistä.

t.
Markus
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#29
Frosty Wrote:
Miso Wrote:Tervehdys,
Huomasin vasta nyt ton sun ilmanputsari "hässäkän".Itselläni on ollut aivan vastaava kiinni autossani ja se aiheutti,ilmeisesti,pyörteitä ilmanmäärämittarille ja meno oli joillain kierrosalueilla hieman "nykivää",siis niin minimaalisesti,ettei sitä huomannut kuin autonomistaja,eli mie, ja oireet poistuivat kun asensin vakion paikalleen.Nyttemmin olen tyytynyt yhteen vv-suodattimeen,jonka pitäs päästää ilmaa tarpeeksi läpi,ainakin Fix'n Stylesin Sainion mukaan,mene ja tiedä sitten....
Ajattelin vaan mainita,että jos "nykimistä" esiintyy,niin saattaa vika olla tuossa "hässäkässä".Toivonmukaan toi toimii sulla ja muilla.
Viimeisen,varmaan, kahdeksan vuoden kokemuksella tiedän,ettei mun autossa toimi oikein mikään... :Smile
T:Miso


Aivan, no jääpi nähtäväksi, täytyy sitte pistää homma uusiks jos siltä näyttää. Mut kiitti vinkistä.

t.
Markus

Niinhän tuossa voi käydä. Ilmamäärämittari saatta monesti muutenkin nirsoilla ellei ennen sitä ole pätkää suoraa putkea jossa ilmapyörteet pääsevät tasaantumaan.

Mutta asennustapa on kyllä komea! Big Grin
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#30
Kesän lähestyessä tahti kiihtyy laittamisen suhteen.

Pientä päivitystä sisustaan,

[Image: pic1.jpg]


Kardaani tuli myös vaihdettua, onneksi ostin samalla Nismon vaihdelaatikon kumityynyn. Päällepäin en
huomannut mitään, mutta vakio kumityyny oli kulahtanu pahemman kerran. Uusi tyyny sai aikaan sen että
koneen ja vaihteiston asento muuttu sen verran että juuri rakennettu putkisto ottikin pohjaan kiinne. >Sad

[Image: pic7.jpg]


At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)