Itse vedin vaan suosiolla sieltä apukuskinpuolelta valmiista (tyhjästä) läpivientikumista hanskalokeron alle, mutta eikös Markolla ollut kuskinpuolelta vedetty päävirta? mutta se taisikin olla erikseen tehty läpivienti vedonpoistolla ellen väärin muista, mies itse kertokoon lisää...
Quote:
Sullahan on norsun muisti ;D
-Amatööri Unlimited luokan SM I 2006 & EM II 2006 - rotawheels.fi - niinimaen.com-
Noitten markon kuvien alla kulkee johtonippu jonka vierestä meinasin vetästä virtajohdon, tutkailen oliskos se mahdollista ja jos ei onnistu sitten toiselta puolelta, huomenna alkais urakka :
Nopeammat hevoset, nuoremmat naiset, vanhempi viski ja enemmän rahaa
Itse vedin vaan suosiolla sieltä apukuskinpuolelta valmiista (tyhjästä) läpivientikumista hanskalokeron alle, mutta eikös Markolla ollut kuskinpuolelta vedetty päävirta? mutta se taisikin olla erikseen tehty läpivienti vedonpoistolla ellen väärin muista, mies itse kertokoon lisää...
Jaahas, kontti on nyt sitten kunnossa, pari pikku juttua puuttu vielä, eli työkaluasetelman teko vahvistintelineen alle ja sitten edelliseen ikkunan alumiinikehys.
marko Wrote:Niniin, hienohan siitä tuli 8) ja ennen kaikkea käytännöllinen. Ei muuta kuin ilmoittautumaan Jyväskylän kisoihin.
-Marko-
Kiitoksia vaan, Mutta tuosta kilpailemisesta niin, eikö säännöt kiellä kilpailemasta muilla kuin fascan "jäsen" laitteilla?
Ja Phoenix Gold kun niihin ei kuulu, ainakaan enää. :-X
marko Wrote:Niniin, hienohan siitä tuli 8) ja ennen kaikkea käytännöllinen. Ei muuta kuin ilmoittautumaan Jyväskylän kisoihin.
-Marko-
Kiitoksia vaan, Mutta tuosta kilpailemisesta niin, eikö säännöt kiellä kilpailemasta muilla kuin fascan "jäsen" laitteilla?
Ja Phoenix Gold kun niihin ei kuulu, ainakaan enää. :-X
Lyhyesti vastaten EI.
-Amatööri Unlimited luokan SM I 2006 & EM II 2006 - rotawheels.fi - niinimaen.com-
Tuli alkukesästä tehtyä Hertzin 3-tielle paikat eteen.
Laiskana sain vasta nyt laitettua kuvia palvelimelle.
Tossa muutama kuva Pilari1 Pilari2 Pilari3
EDIT: Ovi
Tossa on käytössä vanhoista kajareista SPL Dynamicsin ritilä, kun en katsonut tarpeelliseksi hankkia Hertzin ritilää. Mustaa teippiä vaan SPL Dynamicsin logon päälle niin hyvä tulee.
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze." - Jeremy Clarkson
Kivan näköiset asennukset, etenkin noi seinälamppu diket ;D
-Marko-
No pakkohan ne lamput oli ottaa käyttöön, kun sulla ne näytti just siihen hommaan tehdyiltä. Tosi vähäisellä vaivalla sai kyllä näyttävät.
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze." - Jeremy Clarkson
Quote:Tuli alkukesästä tehtyä Hertzin 3-tielle paikat eteen.
8)
Itsekkin harkitsin kanssa noita HL70 3" keskareita aluksi, mutta päädyin kuitenkin HM1000 4".
Mitkäs noi midbassot on? Hertz HV165 ?
Juurikin noi HV165
Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla jotain raporttia talven aikana, että onkos noiden pienten ilma-aukkojen tukkimisella paljonkin vaikutusta etusivuikkunoiden huurteen poistoon.
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze." - Jeremy Clarkson
Quote:Tuli alkukesästä tehtyä Hertzin 3-tielle paikat eteen.
8)
Itsekkin harkitsin kanssa noita HL70 3" keskareita aluksi, mutta päädyin kuitenkin HM1000 4".
Mitkäs noi midbassot on? Hertz HV165 ?
Juurikin noi HV165
Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla jotain raporttia talven aikana, että onkos noiden pienten ilma-aukkojen tukkimisella paljonkin vaikutusta etusivuikkunoiden huurteen poistoon.
Itsekin odotan mielenkiinnolla miten hyvin huurut lähtee pois talvella sivulaseista. Oma tuuletin on hieman modifioitu,yläpuoliset pikkuaukot on poistettu ja reunoilla olevat raitisilma aukot toimivat nytten yhdessä tuulilasin kanssa.
-marko-
-Amatööri Unlimited luokan SM I 2006 & EM II 2006 - rotawheels.fi - niinimaen.com-
Mulla oli ennen noi samaiset midit käytössä ja olin kyllä ihan tyytyväinen, kokeilin ihan huvikseen lisätä painoa kartioon liimaamalla 2.5neliön kaiutinjohdosta rinkulat pölykupin juureen kuumaliimalla.
Ja ilokseni sain todeta että toimii, midit toisiti nyt jonkunverran matalammalle mitä aiemmin.
Nimittäin HV165esta on olemassa HV165L malli jossa on vain painavampi kartio ja toistaa 10hz matalammalle.
Entä diket? veikkaus HT25? ainakin asennuskupit vois olettaa olevan HT250 dikeistä.
Quote:Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla jotain raporttia talven aikana, että onkos noiden pienten ilma-aukkojen tukkimisella paljonkin vaikutusta etusivuikkunoiden huurteen poistoon.
Kyllähän se jonkunverran vaikuttaa sehän on ihan selvä, mutta mitä nyt näinä sadepäivinä kun on mennyt takki märkänä autoon ja lasit on vetänyt huuruun niin, aika mitätömän pieni kulma jäi huuruun kun reunoissa olevat tuulettimet oli suunnattu sivulaseille, peileihinkin näkyi ihan hyvin.
Tämä on nyt tämänhetkinen mielipide, mielenkiinnolla odotan kanssa tulevaa talvea...
Niin ja mulla ne tuulettimet ei ole modattu, ei ainakaan vielä..... ;D
Mulla oli ennen noi samaiset midit käytössä ja olin kyllä ihan tyytyväinen, kokeilin ihan huvikseen lisätä painoa kartioon liimaamalla 2.5neliön kaiutinjohdosta rinkulat pölykupin juureen kuumaliimalla.
Ja ilokseni sain todeta että toimii, midit toisiti nyt jonkunverran matalammalle mitä aiemmin.
Nimittäin HV165esta on olemassa HV165L malli jossa on vain painavampi kartio ja toistaa 10hz matalammalle.
Entä diket? veikkaus HT25? ainakin asennuskupit vois olettaa olevan HT250 dikeistä.
Quote:Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla jotain raporttia talven aikana, että onkos noiden pienten ilma-aukkojen tukkimisella paljonkin vaikutusta etusivuikkunoiden huurteen poistoon.
Kyllähän se jonkunverran vaikuttaa sehän on ihan selvä, mutta mitä nyt näinä sadepäivinä kun on mennyt takki märkänä autoon ja lasit on vetänyt huuruun niin, aika mitätömän pieni kulma jäi huuruun kun reunoissa olevat tuulettimet oli suunnattu sivulaseille, peileihinkin näkyi ihan hyvin.
Tämä on nyt tämänhetkinen mielipide, mielenkiinnolla odotan kanssa tulevaa talvea...
Niin ja mulla ne tuulettimet ei ole modattu, ei ainakaan vielä..... ;D
Diskantit on noi HT25.
Kattelin silloin kanssa tota HV165L mallia, mutta päädyin kuitenkin "ällättömään". Olihan toi ajatus tosta 3-tiestä jonkun aikaa mielessä pyörinyt ja eri vaihtoehtoja tovin kattelin, mutta siltikin ton setin hankinta tapahtui melkeen hetken mielijohteesta, jos tälläistä ilmaisua voi käyttää.
Eipä noita tuuletuskanavia taida pystyä oikeen muuten muokkaamaan, kun kojelaudan poistamalla ja vetämällä putket toisiin aukkoihin. Vai saako muka pelkällä puhaltimen muutoksilla jotain radikaalia aikaan?
Onkos Jupella tunkki vielä alkuperäisellä paikalla? Toi pieni lovi tossa vahvaripaneelissa vaikuttais vähän sellaiselta, että saattais olla...
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze." - Jeremy Clarkson