Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RB20DET S13 koppaan?
#91
Tuleva brokkis on... ja kone toivottavasti rb20. ;D

If you want to go fast, Go alone.
If you want to go far, Go together.
Reply
#92
M4K3 Wrote:Tuleva brokkis on... ja kone toivottavasti rb20. ;D

Mulla myös tuleva brokkis, mutta vähäpäästöiseen koppaan.
Pitäis joskus yrittää hakea lupia :-\.

rb20det:llä kilpiin ja sen jälkeen rb25det tilalle. Tuollanen mulla mielessä, mutta ei tietoa toteutuuko koskaan ;D.
Audi S2 quattro harraste + Audi 100 c4 käyttis + Patrol gr projekti + Subaru impreza sti -96 projekti + vw kupla 1300 -67 museokilpi projekti
ex: cherry turbo -86 + rs13 -90 + s14 -96 + z32 tt -92 + trans am gta-88 + mustang ht -71 + kymmeniä "normi autoja"
Reply
#93
Eka katotaan tuleeko tosta paljonkin yli 40 konia sen jälkeen vasta rb20 goes to 3.0 (ehkä joskus haaveissa)
If you want to go fast, Go alone.
If you want to go far, Go together.
Reply
#94
onko siitä vertailukoneen muuttumisesta kellään tietoa, että japaniin liikenteeseen valmistettu kokoonpano kelpaisi täällä vertailtavaksi??
Reply
#95
Kysytään nyt vielä ihan varmuuden vuoksi. Onko edessä katsastuksen suhteen mitään ongelmia, jos s13Confusedeen (ei-vähäpäästöinen) laittaa kiinni rb25det ja käy penkittämässä sopivat tehot. Ovatko nämä ainoat "pakolliset" toimenpiteet, jotta saa kilpiin? Lisäksi onko rb25det painosta tarkentunutta tietoa? Jos rb25det menee painossa 20% muutosprosentin yli, voiko muuttuneen painon silti korvata keventämällä edestä? Todennäköisesti voi, koska moottoriahan käsiteltäisiin omavalmisteena??? ?
Reply
#96
Ei voi keventää, paperipainot määrää. Ellei KA konetta hyväksytä vertailukoneeksi, eikö se oo aika läski?

Mut näitä on turha vääntää täällä, osaavalle katsastusasemalle muutoskatastajan kaa juttelee tai parempi maksaa ja soittaa trafiin tän päivän mielipiteen asiasta.
CA18DET>sr20det
ei se raaka voima, vaan raaka voima ja aerodynamiikka.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)