Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vapaamuotoista keskustelua Silviasta
#61
meillä taitaakin olla kohta kotkassa suomen laajin silvia edustus, jahka nyt oman rotiskoni sinne joulukuun alukupuolella saan raahattua Smile
Reply
#62
Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan! >Sad
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#63
TurboPower Wrote:Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan!  >Sad

Tarkasta kaasuläppäanturin toiminta.
Reply
#64
TurboPower Wrote:Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan!  >Sad

Mulla teki just tolleen ku pakosarjan tiiviste alkoi vuotamaan. Ei kuulunu edes ääntä vuodosta ku vasta myöhemmin ja ihmettelin samaa ongelmaa.. Loppui tiivisteiden vaihdolla.. samalla kannattaa kyllä laittaa uudet pinnapultit jos irrottaa sarjan. Huomasin asian kun jouduin irrottamaan uusiks kun ei vanhat pinnat enää pitäneet tiukasti kiinni.. ja taas sain vaihtaa uudet tiivisteet ;D
Reply
#65
Tiivisteet ei vuoda, pitänee tsiigata toi anturi juttu.... ei vaan millään huvittais ku pitäs ehtiä tehä niin paljo muutakin. :-\
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#66
Ticsi Wrote:
TurboPower Wrote:Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan!  >Sad

Tarkasta kaasuläppäanturin toiminta.

joko ongelma on selvinnyt?
Reply
#67
Ei kukaan satu tietämään quaifen maahantuojaa?
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#68
TurboPower Wrote:Ei kukaan satu tietämään quaifen maahantuojaa?

Ranaco ainikin saa tuotua.
Reply
#69
No niin... on sit mullakin s12 silvia, vm-87, väri pun. Eli Joensuussa on tällä hetkellä jo 2kpl ;D
Reply
#70
Microman Wrote:No niin... on sit mullakin s12 silvia, vm-87, väri pun. Eli Joensuussa on tällä hetkellä jo 2kpl ;D

Tervetuloa tälle puolelle! ;D

Onkos kuvia?
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#71
Microman Wrote:No niin... on sit mullakin s12 silvia, vm-87, väri pun.  Eli Joensuussa on tällä hetkellä jo 2kpl   ;D

Hienoa! Onneksi olkoon tai otan osaa Wink Ei vaan, mä en omastani luovu vuosikymmeniin
Reply
#72
Onnea! meikäläiseltäkin löytyy 87 ja myös punainen Smile
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#73
TurboPower Wrote:Ei kukaan satu tietämään quaifen maahantuojaa?

Meillä on Myös Quaifea tarjolla.

T:Mikko DS
Reply
#74
Ja täällä on uus ECU odottamassa jo "uuteen kokoonpanoon"  ;D

Onkos muutes sun Silviastakin rajoitin kadonnut?

(kai nyt oot ehtiny kokeilla)
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#75
Kuvia ei vielä ole ja en tiedä viittiikö siitä tossa kunnossa ottaa... on nimittäin pieni paikka maalaus tehty oik.puolen lampun ja konepellin saumaan.

Onneksi pirssi on lähes ruosteeton, paria pientä ruosteen alkua lukuun ottamatta.

Rajoitinta en ole kerenny kokeilemaan, mut enköhän huomenna sen testaa.  ;D
Enskesän koneesta puuttuu enää turbo ja välijäähy, jälkimmäisen laitan huomenissa tilaukseen.
Turboa saa tarjota!

Piti mainita et "luultavasti" autosta häviää luukkulamput hevonkuuseen... siitä joskus myöhemmin lisää.

Reply
#76
Microman: Onkos jäsenhakemus jo vetämässä? Tongue
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#77
Xenon Wrote:Microman: Onkos jäsenhakemus jo vetämässä? Tongue

Kyllä on, maanantaina laitoin.
Vielä ei ole kuulunut mitään. Big Grin
Reply
#78
Paljonkos tommoselle Quaifen R200 lukolliselle perälle kertyy hintaa? lähetin privaviestin mut en oo saanu vastausta...
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#79
80% matka-ajossa kulutus 8.0l/100km!!! \\o \o/ o// Big Grin Big Grin Big Grin
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#80
Tossa ois videoclippi meikäläisen silviasta...  http://www.initialsource.com/~indy/turbo...rnout.avi  Smile
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#81
toi vaatii sitten mjpg codecin, että näkyy..
Reply
#82
Xenon Wrote:80% matka-ajossa kulutus 8.0l/100km!!!   \\o \o/ o//   Big Grin Big Grin Big Grin

Tampere-Joensuu väli tuli ajettua, keskikulutuksen ollessa 8.04L/100km
Ei kovin paha, suurin piirtein luppanalla sama.
Reply
#83
TurboPower Wrote:Tossa ois videoclippi meikäläisen silviasta...  http://www.initialsource.com/~indy/turbo...rnout.avi  Smile

MWHAHAHAHA! Kuinkas se noin vaan hantin puolelta sutkuttaa ;D
Eimut perkule, ukkelilla toimii rajotin! (><)
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#84
eix ois kannattanut pykältää isompaa kun ei näyttänyt kuin ykkösellä pyörivän
Reply
#85
Kyllä se molemmilla otti paitsi alussa, ja kyllähän tuo kakkosellakin pyörittää (lehtonen ja malmari voi todistaa).... Wink juu rajoitin toimii ja on helvetin äkäinen ku nappaa kiinni ajossa. matkaajossa 12+l/100km :'( ;D
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#86
Mitäs perkuletta, onkos tuossa muka rajoitin? Ei ainakaan ET koneessa tuollaista ole.. :o

Mut ihan hyvä et muillakin autot jo liikkuu Wink
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#87
siis toi video on joskus syksyllä kuvattu... oma auto nyt seisoa möllöttää tossa pihalla kun pitäis hieman öljynkiertoa muokkailla. :-\
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#88
Kyllähän kaikissa ET koneissa alunperin rajoitin on..useimmista silvioista vaan jostain ihmeen syystä se on kadonnut. Omassanikin aikoinaan vielä 2001 syksyllä toimi kivastikin, mutta seuraavana keväänä oli jo kadonnut.
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#89
Filk Wrote:Kyllähän kaikissa ET koneissa alunperin rajoitin on..useimmista silvioista vaan jostain ihmeen syystä se on kadonnut. Omassanikin aikoinaan vielä 2001 syksyllä toimi kivastikin, mutta seuraavana keväänä oli jo kadonnut.

On, mutta ei mulla ainakaa rajoitin tuommoinen ole...kierrokset kun nousee siihen 6500:aan niin kyllä se kone "sammuu" hetkeksi ennenkuin kierrokset taas nousee....eli siis orkkisrajoitin on todella hidas.
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#90
Kokeilin äsken rajoittimen toimintaa ja tuntu hyvin pelittävän. 6500 kierrosta otti kiinni ja mielestäni pudotti noin 300 kierrosta jonka jälkeen taas nous.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)