24.11.04, 21:55
meillä taitaakin olla kohta kotkassa suomen laajin silvia edustus, jahka nyt oman rotiskoni sinne joulukuun alukupuolella saan raahattua
Vapaamuotoista keskustelua Silviasta
|
24.11.04, 21:55
meillä taitaakin olla kohta kotkassa suomen laajin silvia edustus, jahka nyt oman rotiskoni sinne joulukuun alukupuolella saan raahattua
02.12.04, 01:19
Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan! >
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
02.12.04, 09:42
TurboPower Wrote:Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan! > Tarkasta kaasuläppäanturin toiminta.
02.12.04, 12:24
TurboPower Wrote:Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan! > Mulla teki just tolleen ku pakosarjan tiiviste alkoi vuotamaan. Ei kuulunu edes ääntä vuodosta ku vasta myöhemmin ja ihmettelin samaa ongelmaa.. Loppui tiivisteiden vaihdolla.. samalla kannattaa kyllä laittaa uudet pinnapultit jos irrottaa sarjan. Huomasin asian kun jouduin irrottamaan uusiks kun ei vanhat pinnat enää pitäneet tiukasti kiinni.. ja taas sain vaihtaa uudet tiivisteet ;D
02.12.04, 19:01
Tiivisteet ei vuoda, pitänee tsiigata toi anturi juttu.... ei vaan millään huvittais ku pitäs ehtiä tehä niin paljo muutakin. :-\
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
12.12.04, 00:41
Ticsi Wrote:TurboPower Wrote:Kellään ehdotuksia mistä ton mun koneen käyntihäiriöt johtuu? eli siis kylmänä kierrokset on seilaa jossain 500-700 paikkeilla ja sit vähän aikaa ku on ajanu ni ne on jossain 1000-1300rpm ja jos kaasua näpäyttää ni ne tipahtaa tonne 500-700 mut nousee sit 2 sekunnin päästä takas tonne 1000+? ehdotuksia mistä alkaa vikaa etsimään? tää kottero alkaa kohta sapettamaan! > joko ongelma on selvinnyt?
20.12.04, 02:31
Ei kukaan satu tietämään quaifen maahantuojaa?
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
20.12.04, 09:25
TurboPower Wrote:Ei kukaan satu tietämään quaifen maahantuojaa? Ranaco ainikin saa tuotua.
20.12.04, 22:55
No niin... on sit mullakin s12 silvia, vm-87, väri pun. Eli Joensuussa on tällä hetkellä jo 2kpl ;D
21.12.04, 01:02
Microman Wrote:No niin... on sit mullakin s12 silvia, vm-87, väri pun. Eli Joensuussa on tällä hetkellä jo 2kpl ;D Tervetuloa tälle puolelle! ;D Onkos kuvia?
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
21.12.04, 09:26
Microman Wrote:No niin... on sit mullakin s12 silvia, vm-87, väri pun. Eli Joensuussa on tällä hetkellä jo 2kpl ;D Hienoa! Onneksi olkoon tai otan osaa Ei vaan, mä en omastani luovu vuosikymmeniin
21.12.04, 16:03
Onnea! meikäläiseltäkin löytyy 87 ja myös punainen
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
21.12.04, 16:22
TurboPower Wrote:Ei kukaan satu tietämään quaifen maahantuojaa? Meillä on Myös Quaifea tarjolla. T:Mikko DS
21.12.04, 16:24
Ja täällä on uus ECU odottamassa jo "uuteen kokoonpanoon" ;D
Onkos muutes sun Silviastakin rajoitin kadonnut? (kai nyt oot ehtiny kokeilla)
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
21.12.04, 23:49
Kuvia ei vielä ole ja en tiedä viittiikö siitä tossa kunnossa ottaa... on nimittäin pieni paikka maalaus tehty oik.puolen lampun ja konepellin saumaan.
Onneksi pirssi on lähes ruosteeton, paria pientä ruosteen alkua lukuun ottamatta. Rajoitinta en ole kerenny kokeilemaan, mut enköhän huomenna sen testaa. ;D Enskesän koneesta puuttuu enää turbo ja välijäähy, jälkimmäisen laitan huomenissa tilaukseen. Turboa saa tarjota! Piti mainita et "luultavasti" autosta häviää luukkulamput hevonkuuseen... siitä joskus myöhemmin lisää.
22.12.04, 19:04
Microman: Onkos jäsenhakemus jo vetämässä?
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
22.12.04, 20:16
Xenon Wrote:Microman: Onkos jäsenhakemus jo vetämässä? Kyllä on, maanantaina laitoin. Vielä ei ole kuulunut mitään.
23.12.04, 14:31
Paljonkos tommoselle Quaifen R200 lukolliselle perälle kertyy hintaa? lähetin privaviestin mut en oo saanu vastausta...
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
28.12.04, 01:01
80% matka-ajossa kulutus 8.0l/100km!!! \\o \o/ o//
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
28.12.04, 15:25
Tossa ois videoclippi meikäläisen silviasta... http://www.initialsource.com/~indy/turbo...rnout.avi
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
28.12.04, 17:18
Xenon Wrote:80% matka-ajossa kulutus 8.0l/100km!!! \\o \o/ o// Tampere-Joensuu väli tuli ajettua, keskikulutuksen ollessa 8.04L/100km Ei kovin paha, suurin piirtein luppanalla sama.
28.12.04, 18:04
TurboPower Wrote:Tossa ois videoclippi meikäläisen silviasta... http://www.initialsource.com/~indy/turbo...rnout.avi MWHAHAHAHA! Kuinkas se noin vaan hantin puolelta sutkuttaa ;D Eimut perkule, ukkelilla toimii rajotin! (><)
PS13
2JZ V161 E85 Postiautot rok \o/ <VASE><VASE> vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
28.12.04, 20:13
eix ois kannattanut pykältää isompaa kun ei näyttänyt kuin ykkösellä pyörivän
28.12.04, 22:42
Kyllä se molemmilla otti paitsi alussa, ja kyllähän tuo kakkosellakin pyörittää (lehtonen ja malmari voi todistaa).... juu rajoitin toimii ja on helvetin äkäinen ku nappaa kiinni ajossa. matkaajossa 12+l/100km :'( ;D
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
28.12.04, 23:57
Mitäs perkuletta, onkos tuossa muka rajoitin? Ei ainakaan ET koneessa tuollaista ole.. :o
Mut ihan hyvä et muillakin autot jo liikkuu
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
29.12.04, 03:37
siis toi video on joskus syksyllä kuvattu... oma auto nyt seisoa möllöttää tossa pihalla kun pitäis hieman öljynkiertoa muokkailla. :-\
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
29.12.04, 04:05
Kyllähän kaikissa ET koneissa alunperin rajoitin on..useimmista silvioista vaan jostain ihmeen syystä se on kadonnut. Omassanikin aikoinaan vielä 2001 syksyllä toimi kivastikin, mutta seuraavana keväänä oli jo kadonnut.
PS13
2JZ V161 E85 Postiautot rok \o/ <VASE><VASE> vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
29.12.04, 14:27
Filk Wrote:Kyllähän kaikissa ET koneissa alunperin rajoitin on..useimmista silvioista vaan jostain ihmeen syystä se on kadonnut. Omassanikin aikoinaan vielä 2001 syksyllä toimi kivastikin, mutta seuraavana keväänä oli jo kadonnut. On, mutta ei mulla ainakaa rajoitin tuommoinen ole...kierrokset kun nousee siihen 6500:aan niin kyllä se kone "sammuu" hetkeksi ennenkuin kierrokset taas nousee....eli siis orkkisrajoitin on todella hidas.
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
29.12.04, 14:58
Kokeilin äsken rajoittimen toimintaa ja tuntu hyvin pelittävän. 6500 kierrosta otti kiinni ja mielestäni pudotti noin 300 kierrosta jonka jälkeen taas nous.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|