Törmäsin tuollaseen uutiseen että Gran Turismo 6 olis tulossa. Hienoo olis jos ratoihin tulis enemmänkin uudistuksia, niitä perus gran turismon ratoja kun on tullut tahkottua pikkupojasta lähtien
pääsispä siinä ajamaan nurburgringiä talvikelillä, taitaa jäädä haaveeksi
Snadisti ollaan täälläkin kiinnostuneita. Epäilen vaan että autojen äänet on jälleen kerran ryssitty.... Muutenhan GT5 oli ihan hyvä spec 2.0 päivityksen jälkeen.
Kunhan autojen ääniä ei äänitetä samoin kun GT5seen. http://www.youtube.com/watch?v=WCRi8bP0MGE
Ite kyl kans toivoisin kovasti äänien parannusta, esim turbon äänet ym. sais tulla kuuluvammin esiin, lisäksi enemmän klassikko japseja eikä jotain uusia hybridi kippoja.
Toivottavasti myös omien ratojen tekemiseen olis panostettu enemmän, sais tulla vähän kapeita japanin mutkatietä ja kunnon sorateitä, myös pakolliset piikkirenkaat vituttaa talviradoissa kun pitoa on liikaa sellanen rata editori että jokaisen mutkan ja tien pinnan kunnon saa tehdä ja päättää itse. kaikkein nautinnollisinta on ajaa tiellä joka on epätasainen tai pompottava, nopea, kapea ja mutkainen.
nooh, jokos porukka on 2013 GT academya testaillu? tuntuu se ajaminen jonkun verran paremmalle kun gt5, ainakin g27:lla pelatessa. kyllä mä ton kutosen ostan kun kauppaan tulee, mutta en välttämättä ihan heti, jos odottais että hinta vähän laskee (mikäli maltan)
turboSGX Wrote:nooh, jokos porukka on 2013 GT academya testaillu? tuntuu se ajaminen jonkun verran paremmalle kun gt5, ainakin g27:lla pelatessa. kyllä mä ton kutosen ostan kun kauppaan tulee, mutta en välttämättä ihan heti, jos odottais että hinta vähän laskee (mikäli maltan)
On pelattu kyllä, ja tuli ennakkovarattua joku special editionikin tuosta....
Enpä oikeestaan mitään eroa huomannut padilla vitoseen verrattuna.
ratilla ajaessa eron kyllä huomas, ohjaus on napakampaa ja tuntuis että kytkinpolkimen toimintaa on parannettu kun menee jo vaihteet kerrasta sisään, vitosessa kun sai kirota aina kun jää vaihde vapaalle.
autot kallistelee myös kivasti, sitä en muista vitosessa nähneeni.. kyllä niitä eroja on ja parempaan päin jälleen menee gran turismo.
vielä kun saisivat sen rallin toimimaan ja paljon ihan oikeita erikoispätkiä
On testattu academy 2013ta. On paljon haastavampaa ajaa kuin jotain 5ta. Perä lähtee paljon helpommin irti mutkista pois kiihdyttäessä ja ite huomasin kans ton autojen kallistelun varsinkin Nissan Leaf:iä kun ajoi
Testattu on, Huomasin tuon kallistelun ja renkaiden kulumismittarin mitä ei tainnu vitosessa olla. Academy Silverstonessa kylmiltään joku 850, josko vähän paremmin myöhemmin
21.07.13, 21:21 (This post was last modified: 21.07.13, 22:04 by Filk.)
Tulihan tuo kanssa testattua. Ensimmäinen kokonainen kierros ja 813. sija.
Mielenkiintoista sinänsä, noista jaetuista osioista tuli sijoituksia 2700-8000 nurkille..ilmeisesti jengi hankaa niitä hieman enemmän
Edit: Jooh, tuo kokonainen kierros antaakin sijoituksen oman maan sisällä, eikä maailmanlaajuisesti. Pari kierrosta takana ja 317 ajalla 2:22
Maailmanlaajuisesti näytti olevan vielä jossain 16000 nurkilla
Pari kierrosta lisää ja tuo lienee jossain 2:21 nurkilla mutta kärkeen on kyllä sen verran matkaa ettei tarvitse edes unelmoida
Pitäis keretä tekemään ajopenkki valmiiks ennen kun gt6 julkastaan, pysyis edes ratti paikallaan, välillä meinaa kaatua pöytä ja muutenkin ajoasento on kun polkupyörässä
Kyllä menee corvettekin rumaks mun mielest (C7), no kuulemma pitäis olla satoja muokkaus mahiksia kaikkiin autoihin ja täysin uus autojen käyttäytymisfysiikka tai mikä lie. Testasin ekaa GT:tä tos pari päivää sit, onse vieläki jotenki hyvä
Tänään paukahti postissa. Pikaisen puolen tunnin testin jälkeen tykkään kyllä kovasti. Selkeämpi valikko kuin GT5ssa, autoja on pikaisesti selattuna riittävästi, äänimaailma parantunu ja ajettavuus on paljon parempi..ainakin mitä padilla testasin niin saatu tuntuma tiehen ihan erillailla kun vitosessa. Voi tosin olla alun tuomaa "huumaa", kun ei tosissaan ja ratilla kerinny kokeilla.. ainut mikä ärsytti ni ei saanu valita itse ekaa autoa career modessa, vaan joku mopo Honda tuli ekaks..
jAniP11 Wrote:autoja on pikaisesti selattuna riittävästi,.
Katselin tuo listaa, niin suurin osa on suoraan GT5 otettu. Ja TAAS on tehty useammalla merkillä niin, että yksi malli useampaan kertaan......
Soralla ajosta odotan kyllä 100 kertaa parempaa tältä. Edellisessähän ei pystynyt ajamaan kun yksillä renkailla, ja niiläkään ei päässyt liikkeelle jos oli vähänkään enemmän polleja, ja ilmeni tossa aikesemmassa sekin, että kun mäkeen pykälsi pienempää niin oli kuin suohon olis ajanut.
Tämmönen olis myös tulossa ittelle joululahjaksi ja piti sen kunniaksi ostaa valmiiksi pelipenkin rimpula jota saa vahvistella ainakin tuon rattitelineen alaosasta, niin tullee tukevampi..
Ite kerkesin viikonloppuna vähän kokeilee anniversary GT6ta ja kauhea pettymys oli kun päätin kokeilla Audi S1ta ja sen äänimaailmaa. Ei tietoakaan 5-koneesta tai et edes vois arvata et S1 ajeli radalla. pettymys tuon suhteen ainakin kova, mutta ajettavuus on parantunut ja on vähän vaikeampaa kuin ennen. Ja heti tuli yli 1Gt päivitys siihen
Mä en kans toistaseks lämpee hirveesti. Driftaus on näillä käsillä aika mahdotonta verrattuna GT5een. Siinäkin se oli jo riittävän vaikeeta. Tylsä tahkota noita peruskisoja läpi. No katotaan miten menee, mutta toistaseks vvähän sellanen fiilis, että rahat meni hukkaan. Äänet ei tosiaan vieläkään vastaa odotuksia. Kyllä subin pitäis liikuttaa vähän ilmaa, kun kasikoneet murisee...
GT6 on ladattu pleikkastoresta levylle, joten myyminen on vähän vaikeeta.
Ehkä täytyy vähän pidempään tahkota. Voihan se olla, että mielipide muuttuu...
tykkään kyllä paljon tästä kutosesta, 43€ gigantissa niin oli pakko ostaa
ainakin muutamia uusia juttuja verrattuna vitoseen:
- turboviive paljon selkeämpi ja isolla ahtimella alakierroksilla auto muuttuu hengettömäksi, enää ei kannata valita joka radalle isoa ahdinta niinkuin vitosessa..
- teissä enemmän epätasaisuuksia, kanttareiden yli ajelu saattaa kostautua
- Kallistelu, erilainen pito renkaissa ja auto ohjautuu eri tavalla
- Peliin on saatu vauhdin tuntua
- Vaihtelua ratoihin
En voi kuin suositella, paljon on kehitystä edelliseen verrattuna. mun mielestä äänillä ei ole juurikaan väliä kun muuten toimii.
onkos niitä auton muuntelu mahdollisuusksia niin paljon kun on luvattu esim. puskureita ja vanteita ym. Lisäksi kiinnostaisi tietää pystyykö vannekokoa muuttamaan
numero23 Wrote:onkos niitä auton muuntelu mahdollisuusksia niin paljon kun on luvattu esim. puskureita ja vanteita ym. Lisäksi kiinnostaisi tietää pystyykö vannekokoa muuttamaan
puskureita yms on vieläkin vähän kehnonlaisesti. vanteita löytyy jonkun verran ja vannekokoa pystyy muuttamaan tuuman isommaksi ja 2 tuumaa isommaksi