Posts: 219
Threads: 13
Joined: Dec/2011
-Pexi- Wrote:Mä en kans toistaseks lämpee hirveesti. Driftaus on näillä käsillä aika mahdotonta verrattuna GT5een. Siinäkin se oli jo riittävän vaikeeta. Tylsä tahkota noita peruskisoja läpi. No katotaan miten menee, mutta toistaseks vvähän sellanen fiilis, että rahat meni hukkaan. Äänet ei tosiaan vieläkään vastaa odotuksia. Kyllä subin pitäis liikuttaa vähän ilmaa, kun kasikoneet murisee... totta että äänimaailma on vieläkin aika huono. mutta onhan toi nyt paljon parempi mitä gt5 ja tuota että driftaus mahdotonta verrattuna gt5 een niin mun mielestä menee juuri toisinpäin. Tässä gt6 suht helppo driftata vert. gt5seen
Posts: 1,071
Threads: 33
Joined: Jan/2009
yks juttu mistä en tykännyt niin se että rahaa saa lähestulkoon heti mielinmäärin käsiin, meni vähän hohto koko pelistä. eka online kisa ja 600 000 palkinnoks :/
olis hyvä että sitä rahaa ei tulis paljoo niin sillon porukka joutuis vähän kerrassaan parantelemaan sitä autoa eikä sillein että monta sataa autoa talliin ja jokaisesta suoraan tehot huippuunsa ja kaikki mahollinen palikka kiinni. samalla jokaisen muutoksen huomais, miten mikäkin osa vaikuttaa käyttäytymiseen ja sitä rataa.
.
Posts: 219
Threads: 13
Joined: Dec/2011
turboSGX Wrote:yks juttu mistä en tykännyt niin se että rahaa saa lähestulkoon heti mielinmäärin käsiin, meni vähän hohto koko pelistä. eka online kisa ja 600 000 palkinnoks :/
olis hyvä että sitä rahaa ei tulis paljoo niin sillon porukka joutuis vähän kerrassaan parantelemaan sitä autoa eikä sillein että monta sataa autoa talliin ja jokaisesta suoraan tehot huippuunsa ja kaikki mahollinen palikka kiinni. samalla jokaisen muutoksen huomais, miten mikäkin osa vaikuttaa käyttäytymiseen ja sitä rataa. totta. noissa EI online kisoissa on sentään hiukan järkevämmin että aluksi voittaa jotain 5000 ja siitä pikkuhiljaa enemmän
Posts: 1,569
Threads: 18
Joined: Jul/2008
Toi on kyl niin samaa hinkkaamista kuin GT5, että en mä ois ainakaan kovin pitkään jaksanu körötellä jollain ihan luuskilla autoilla. Tai sit ainakin kisat pitäis olla ees jotenkin haastavia, että niitä jaksais pelata. Harmi, että just nyt joulunpyhille tuli telottua käsi siihen malliin, että ei tarvi paljon pelailla...
Aika hassua, että menee noin ristiin mielipiteet tosta driftauksesta.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Posts: 219
Threads: 13
Joined: Dec/2011
-Pexi- Wrote:Toi on kyl niin samaa hinkkaamista kuin GT5, että en mä ois ainakaan kovin pitkään jaksanu körötellä jollain ihan luuskilla autoilla. Tai sit ainakin kisat pitäis olla ees jotenkin haastavia, että niitä jaksais pelata. Harmi, että just nyt joulunpyhille tuli telottua käsi siihen malliin, että ei tarvi paljon pelailla...
Aika hassua, että menee noin ristiin mielipiteet tosta driftauksesta.
ehkä en vaa osannu sillon yhtää tai asetukset päin vittua. vitosessa tuntus että lähtee ihan täysin heti heittää vastaheittoa ku vähänki irrotti kesken luisun kaasusta.
Posts: 483
Threads: 11
Joined: Apr/2006
Noista rateista vielä eli toimiko tuossa perus DFGT vai pitääkö olla vähintään se Logitech G25-27, että ajaminen onnistuu?
Huomenna vasta pääseen ajamaan, kun paketin saan avata ja pelikielto loppuu, kun sellasen punishmentin sain täsä pari päivää sitte.
Posts: 1,071
Threads: 33
Joined: Jan/2009
eiköhän se gtforce toimi ihan niinkun vitosessakin.
.
Posts: 46
Threads: 2
Joined: Oct/2011
Kertokaas te jotka jo hetken olette tätä tahkonneet, että mitkä asiat tässä on tehty paremmin kuin GT5?
Ja onko oikeesti ostamisen arvoinen vaikkakin on kyseessä "päivitetty" gt5.
P10 2.0 -90
N13 1.3 -88
Toivoton nissan harrastaja.
Posts: 483
Threads: 11
Joined: Apr/2006
Noh ainakin meikältä tulee suositukset, että osta pois vaan.
Jonkimoisia parannuksia valikoihin jne. tullu, kun näillä fossiilisilla aivoillakin tajuaa tuosta ja sujuvasti suoritin B- ja A- lisenssit, niin pääsi tuonne open lobbyyn ajeleen.
Ajettavuus tuntuu jopa tuolla persu DFGT ratilla hiukan paremmalta, eli ei samanlailla lähde esim. takaveto kamppeet lapasesta miten GT5 sa..
Posts: 873
Threads: 25
Joined: Nov/2004
kielipitkällä odottelen gt6 ta saapuvaksi postiin.. mutta ku täällä on höpötelty et takavedot lähtee lapasesta miten sattuu gt5 sa jne.. kumoan omasta puolesta väitteen. säädöt kohdalleen autoon ku autoon ni kaikilla pystyy mennä pitkää luisua ihan miten päin vaan ja hallitusti.. jopa nelivedolla. (löytyy videopätkää jos kyseenalaistetaan )
ps. voiskin värkkäillä uutta pätkää ku oppinu "takaveto" gt-r:llä muutamia juttuja
ps2. heh tuli muuten katottuu tiedontallennus työkalusta et oon pelannu gt5 ta 948 päivää
Posts: 4,729
Threads: 6
Joined: May/2002
Sampza Wrote:(löytyy videopätkää jos kyseenalaistetaan )
Onks pakko kyseenalaistaa, jos haluu muutenvaan nähdä?
Posts: 873
Threads: 25
Joined: Nov/2004
Tem Wrote:Onks pakko kyseenalaistaa, jos haluu muutenvaan nähdä?
Eiii voin mä laittaa pätkää ku vääntelen kevyttä driftiä 22b impulla
EDIT:
tässäpä parit video linkit.
GT-R harjotus driftii: http://www.youtube.com/watch?v=OAlkHme71w4
22b Imprezalla pelleilyä: http://www.youtube.com/watch?v=7XiwHNQKh9A
ja lisäyksenä voin heittää ton vanhan supra pätkän tähän.. http://www.youtube.com/watch?v=wmehbxYzK5o
Posts: 2,663
Threads: 27
Joined: Oct/2002
Mitä tossa äsken hiukan kokeilin niin kyllähän toi heti tutulta tuntui. Toi on mukava että autot liikkuu nykyään vähän muutenkin kuin horisonttaalisesti. Eli niiaa jarrussa ja kallistuu mutkassa. Vitossa tuntui välillä kuin olis junaa ajanut. Jotenkin tosiaan toi nopeus välittyy paremmin kuin vitosessa, siinä ainakin hitaamissa vauhdeissa tuntui ettei mene mihinkään ja kuitenkin lepikkoon....
240Z -72 200SX -91 Maxima QX -04
Posts: 62
Threads: 1
Joined: Aug/2010
Joo pari päivää tuota tullut tahkottua ja ihan hyvältä vaikuttaa. Luisuajo ei nyt ihan vielä ole loogista, mutta onnistuu paremmin kun vitosessa. Omasta mielestä aliohjautuminen on vähentynyt grippiajossa, vitosessa tuntu puskevan joka mutkassa pitkäks. Ainut isompi bugi on jos vaikkapa GT-R:än alle laittaa racing softit, niin auton saa katon kautta ympäri jokasessa mutkassa jos niin haluaa, eli auton painopiste on ihan liian korkealla...
Posts: 128
Threads: 1
Joined: Sep/2012
No tuli ostettua ja ihan hyvä pelihän tää on varmaa Gt laatua, ei mitään mullistavaa mutta iha jeez. Ajaminen on parantunut ja kiva lisä on aiemminkin mainittu turboviive. Kuvittelenko vaan mutta tuntuu että tehokkaalla etuvedolla ajaessa keula lähtee joskus "seilaamaan" , jousitus tuunaukset huomaa paremmin ja onhan siinä kaikkea pientä parannusta mitä ei nyt muista, mutta suosittelen niille jotka vielä miettivät
Posts: 1,071
Threads: 33
Joined: Jan/2009
Onkos porukka ajanut seasonal eventsejä? just ajoin sitä S2000 hot lap kisaa matterhornissa ja parhaaks ajaks jäi joku 1:48 ajoin vaikka kuinka paljon kiekkoja mutta en vaan saanu parannettua enää yhtään ainakaan tänään, muutamia sadasosia sain hiottua arviolta viidentoista kierroksen aikana. ykköskuski sen sijaan oli löytänyt 10 sekuntia parannettavaa, aika hurjaa kun katoin hänen uusintaa niin näytti sille että kaverilla oli pitoa renkaissa aika paljon enemmän syystä tai toisesta
.
Posts: 1,565
Threads: 42
Joined: Oct/2007
Kai ne on keksiny keinon hackata jo tämänkin
Posts: 816
Threads: 14
Joined: Jan/2004
Tää kutonen tuntuu niiiiin helpolta verrattuna vitoseen, jos olis pitäneet käytettyjen autojen listan mukana niin tuntus vähän paremmalta...omalla kohdalla pikku pettymys kokonaisuudessaan. Platinan saa sentään ilman suurta tuskaa.
Ajossa: Carina E -92, Jdm Terrano wd21 V6 -93 , Jdm Altezza sxe10 -01.
Työn alla: B11 Wagon -86 Low , P10 Wagon -95 SR20DE, K10 -90 1.2 Pink, Jdm GF8 Wrx Sti Ver3 -97.
Seisokissa: N12 -82 Luumu, K11 viri -97 , K11 -98.
Muut:N14 farkku -95 ,B11 Sgl -85 ,N15 SR -99,Pathfinder V6 -92.
Posts: 193
Threads: 7
Joined: Jul/2005
turboSGX Wrote:Onkos porukka ajanut seasonal eventsejä? just ajoin sitä S2000 hot lap kisaa matterhornissa ja parhaaks ajaks jäi joku 1:48 ajoin vaikka kuinka paljon kiekkoja mutta en vaan saanu parannettua enää yhtään ainakaan tänään, muutamia sadasosia sain hiottua arviolta viidentoista kierroksen aikana. ykköskuski sen sijaan oli löytänyt 10 sekuntia parannettavaa, aika hurjaa kun katoin hänen uusintaa niin näytti sille että kaverilla oli pitoa renkaissa aika paljon enemmän syystä tai toisesta
Joo, uskomattomia aikoja tuntuu porukka ajelevan netissä :/
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Posts: 128
Threads: 1
Joined: Sep/2012
Pelaako tätä enää kukaa, ollu nii hiljasta :O Vai eikö oo porukka kerenny omien kiireitten takia??
Posts: 873
Threads: 25
Joined: Nov/2004
Pelaa opetellu tota ajosysteemiä ku gt5:n opit ei riitä
Hierottu on... alotin tasan kuukausi sit ja läpi on nyt 62% ja kaikki lisenssit kullalla ja tähän asti kaikista kisoista täydet tähdet.
ps. jos joku on keksiny mikä driftaamisessa mättää tos gt6 sa ni kertokaahan vähän vinkkejä alustan ja perän säätöihin?? Mä en enää keksi.. yks ilta 3tuntia koitin saada s14a:ta toimii mut ei siitä tullu mitään.. sama juttu suprien kanssa.. Mul on keinot vähissä ton kanssa. GT5 sa kyl menee miten päin vaan mut ei 6 sa.
Posts: 1,071
Threads: 33
Joined: Jan/2009
nimimerkki c0ss1e_ ja tulee ajettua lähes joka päivä. netti on vähän huono täällä nykysessä asuinpaikassa että sen takia jäänyt onlinet vähän vähemmälle viime aikoina.
.
Posts: 49
Threads: 1
Joined: Nov/2007
25.03.14, 11:58
(This post was last modified: 26.03.14, 11:58 by @rttu.)
Ratilla driftaaminen ei onnistu lainkaan 6.sessa,ps ohjaimella menee just eikä melkein..
Nordslaiffelle paras veto fancar RedBullilla 4.02,5 !!
Rattina g27.
Openlobby ei toimi 4G modeemilla,vaikka dnalta väittävät sen pelejä tukevan..
Posts: 128
Threads: 1
Joined: Sep/2012
joo tuo ratilla driftaaminen on kyl hankalaa, iha niiku se rattii ei "tajuais" sitä driftaamista. Tuli pienimuotoinen järkytys ku täs ei oo enää niitä legendaarisia endurance kisoja ja mitä ihmettä on tapahtunu grid starteille(!)
Posts: 49
Threads: 1
Joined: Nov/2007
Season event päivityksissa uutta,esim Autumnring skyline gt-r 32/33/34 valittavissa.
Posts: 873
Threads: 25
Joined: Nov/2004
numero23 Wrote:joo tuo ratilla driftaaminen on kyl hankalaa, iha niiku se rattii ei "tajuais" sitä driftaamista. Tuli pienimuotoinen järkytys ku täs ei oo enää niitä legendaarisia endurance kisoja ja mitä ihmettä on tapahtunu grid starteille(!)
Jooh ite koittanu pädillä sitä driftaamista.. ei onnistu silläkää. :mad: Nooh myönnettäköön et enduranceja ei oo ikävä mut tosiaan missä on Grid startit?? aina mennää vaan lentävällä lähdöllä. :confused:
Posts: 563
Threads: 31
Joined: Jul/2004
@rttu Wrote:Season event päivityksissa uutta,esim Autumnring skyline gt-r 32/33/34 valittavissa.
Joo eilin kokeilin pitkästä aikaa R32:lla, aika liiukasta tuntui olevan.
Mut löytää nimimerkillä: Juhiss
Posts: 49
Threads: 1
Joined: Nov/2007
Season event,tuare päivitys(drift) Silvia S13 only..
Posts: 70
Threads: 2
Joined: Sep/2005
Laitetaas ny tämäkin tärkeä tieto mitä kaikki ei varmasti tiedä G25/G27 ratin kääntösäteestä http://www.gtplanet.net/forum/threads/g2...st-8708192 Tämän jälkeen pitäs kädet riittää
Posts: 2,663
Threads: 27
Joined: Oct/2002
Tuli tossa mieleen että pitkästä aikaa pelais vähän. Tuli lähes 3Gt päivityksiä, niitä saikin mokkulalla hetken latailla.....
Mut tuli viikonlopun GP-rata lisää, sinne tahkoamaan, ei päästy paalulle...
|