Posts: 263
Threads: 4
Joined: Jun/2011
Weist Wrote:born2win Wrote:tuokki Wrote:Nieminen Wrote:SubLine Wrote:Vittu tää on niin älytöntä hyppiä näitä vitun sivuja edestakasin, Vittu ku ei voi taas mikään saatana mennä kohtuudella.
+1 +1
++1 -----1
Luuletteko oikeesti, että muita kiinnostaa onko sun puskurin aukot vähän erilaiset kuin niiden Matti-Petterin mielestä pitäisi olla...
Koittakaa nyt ihmiset päästä yli tästä asiasta... Hyvä olisi tehdä joka "kuva" topicille sama homma, mutta siitähän sota syttyisi ja dnsf forumin kävijät puolittuisivat
Kyllä itseäni juurikin kiinnostaa, sempä takia niitä kuvia usein foorumille laitetaan. Asiallinen ja rakentava palaute on aina tervetullutta.
Mielestäni vanhaan alkuperäiseen tapaan voisi jatkaa, nimittäin herkkä nahkaisille palautteen saajille löytyy nappula sivun laidasta "ilmoita valvojille".
Pistetään vaikka äänestys pystyyn!?
Eix jeah?
Nyk. Toyota Supra Mkiv
Exät. R34 -98
350z -04 "Screaming N/A"
Posts: 1,202
Threads: 8
Joined: Jul/2010
Tasen r33 on kyl ihan törkeen komee ! :-* huhhuh et on siisti !
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."
Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Posts: 4,013
Threads: 72
Joined: Aug/2002
Vadelli Wrote:Tasen r33 on kyl ihan törkeen komee ! :-* huhhuh et on siisti ! juu, mut huomen se postaa uuden kuvan pikku säätöjen jälkeen niin se menee jo autopornoa topikkiin
Posts: 359
Threads: 6
Joined: Oct/2011
Vadelli sen kaiken jo sanoikin. ei voi muuta sanoa
En käytä lippistä
Posts: 187
Threads: 4
Joined: Mar/2009
Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!
Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!
Ingman saa maidon maistumaan, Opel muovin ruostumaan.
Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
Posts: 596
Threads: 15
Joined: Dec/2004
poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!
Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku! Mut sehä on japsi tyyliä ku vähän keulii
Posts: 879
Threads: 11
Joined: Dec/2005
poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!
Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!
Juu, en itsekään pidä tuosta etupuskurin keulimisesta. Se on varmaankin sitten seuraava päivityksen kohde.
Nissan 180sx RPS13 -94 "Ratalelu"
Nissan Skyline R33 GTS-t -95 "drifteri rojekti"
Nissan Sunny N13 GTI 1.6 -87 "käyttis"
Toyota Dyna 150 -91 "ajoneuvonkuljetus vankkuri"
Toyota Aristo JZS147 -93 "käyttis"
Posts: 187
Threads: 4
Joined: Mar/2009
Tase Wrote:poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!
Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!
Juu, en itsekään pidä tuosta etupuskurin keulimisesta. Se on varmaankin sitten seuraava päivityksen kohde.
Ei mikää häiritsevä mut jotain tekemistä vielä sitten ;D
Omassa samaa onkelmaa, kauhee homma..
Ingman saa maidon maistumaan, Opel muovin ruostumaan.
Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
Posts: 1,296
Threads: 29
Joined: May/2009
maskin tarvis, muuten hiano
8)
Posts: 131
Threads: 1
Joined: Sep/2010
Tase Wrote:poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!
Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!
Juu, en itsekään pidä tuosta etupuskurin keulimisesta. Se on varmaankin sitten seuraava päivityksen kohde.
Se on ainoa asia mikä antaisi vihiä, että auto oikeasti kulkee.. muuten tuo on vähän tommonen koriste esine, ei ajoon soveltuva. :
Me gusta bonga bonga!<br /><br />Granvia<br />Ex R34
Posts: 446
Threads: 5
Joined: Sep/2012
Skyyline Wrote:maskin tarvis, muuten hiano
8)
Samaa mieltä tästä
S14A-98
Posts: 196
Threads: 9
Joined: Aug/2008
Toi Muppin laite on kyllä komee. Ei paljon asiallisemmaksi neliovitolppaa saa. Propsit täältä!
- R33 GT-R Lm-limited -96 -
Posts: 683
Threads: 12
Joined: Dec/2009
Stooli Wrote:Toi Muppin laite on kyllä komee. Ei paljon asiallisemmaksi neliovitolppaa saa. Propsit täältä!
Kiitoksia! vähän päin helvettiähän toi konepellin teippi meni osalta kohdin, oli jo itse tuotteessa valmistusvikaa ja tottakai se tuli huomattua vasta, kun oli loppua kohti päästy, ei viitsinyt enää repiä pois teippiä.
Ensi talvella sitten aito hiilikuitupelti tilaukseen. Vielä kovasti pohdituttaa, jospa sitä hankkis driftworksilta hiilikuitusen siiven taakse..tiedä sitten miltä näyttäisi tuossa autossa.
Mennään nyt tuolla tämä kesä.
陰陽 - Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it.
Silvia S15
Posts: 1,296
Threads: 29
Joined: May/2009
Tiitin r34 konversio oli kyllä livenä nähtynä jotain hirveyttä. ok on varmaan tullut kiire, mut etulokasuojat on aivan eri muotoiset edestä katsottuna. sivulta päin toisessa on jopa sellainen citikka suora osuus. kaikki raot kusee, eturenkaissa on jotain casterivikaa tai sitten siel on paksut spacerit joka teki sen efektin että toinen rengas oli aivan helmassa kiinni ja toinen etupuskurissa. mä en henkilökohtaisesti pitänyt tuota autoa ollenkaan hienona. edellinen evo oli 100x hienompi koska se oli persoonallinen ja hyvin toteutettu. Tuo oli sellainen roiskastun näköinen "varttis tehty" versio. :/
Posts: 734
Threads: 9
Joined: Oct/2009
Itte en hirveen tarkasti kerenny tarkastelemaan, mutta nopeesti katottuna ainakin just puskurin ja lokarin väli irvisteli. Ideana älyttömän hieno, ja viimeistelyllä siitä saa kyllä muutakin kuin ideanakin hienon. Sanotaan että harmi kun tuli kiire, vaikkei omaan silmään osunu kyllä noin suuria heittoja. Tosin oon tottunu kattoon noita ruosteisia, lommosia ja pilalle madallettuja romuja tossa pihalla niin oo silmä kehittyny
Posts: 381
Threads: 4
Joined: Jul/2008
06.04.13, 11:07
(This post was last modified: 06.04.13, 11:27 by Tiiti.)
Kiirehän tuossa tuli ja tässä tapauksessa kaikki mikä voi mennä pieleen niin meni pieleen...
Auto kävi kahdella maalarilla kun eka päätti jänistää kaksi viikkoa ennen näyttelyä, tässä vaiheessa pohjissa oli vielä ihan ketusti hinkattavaa. Edellinen konversio oli myös 100x helpompi rakentaa koska tässä tapauksessa kaiken joutui leipomaan tyhjästä tai toiseen koriin tarkoitetuista osista kun taas edellisessä konversiossa koriosia jouduttiin vain muokkaamaan.
Kaikki viat ja virheet on tiedostettu ja auto on menossa takaisin työn alle. Kaikki koriosat istutetaan uudelleen, etuloksuista otetaan varmaan uudet muotit ja maalauksen virheet hoidetaan. Omaa silmää tuo kokonaisuus miellyttää ja väri on ihan täydellinen, vielä kun tuo saadaan hinkattua valmiiksi kiinnostuneet voivat kurkata millainen homma tuossa oli https://www.facebook.com/media/set/?set=...974&type=3
Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it
Koska elämä on muutakin kuin ohi kiitäviä päiviä, se on ikimuistoisia hetkiä
Posts: 102
Threads: 0
Joined: Jul/2011
Ihan pakko kysyä Tommy90, et saanut tuota nismo tarraa enää yhtään rumemmin ? Sopii kuin hirvelle kiikarit.. Anteeksi.
Posts: 536
Threads: 12
Joined: Jun/2010
marko_k Wrote:Ihan pakko kysyä Tommy90, et saanut tuota nismo tarraa enää yhtään rumemmin ? Sopii kuin hirvelle kiikarit.. Anteeksi.
Meinaaks et ois pitän olla toisen tarran kanssa samote?
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja
Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Posts: 560
Threads: 19
Joined: Jan/2010
Tommy90
Näyttää aika pieniltä noi vanteet?
If you want to go fast, Go alone.
If you want to go far, Go together.
Posts: 536
Threads: 12
Joined: Jun/2010
M4K3 Wrote:Tommy90
Näyttää aika pieniltä noi vanteet?
10" leviät 17"
Jahka nyt kumit saa ja samalla säädettyä alustaa alas ni voipi näyttää jo joltain.
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja
Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Posts: 102
Threads: 0
Joined: Jul/2011
Tommy90 Wrote:Meinaaks et ois pitän olla toisen tarran kanssa samote?
Jotenkin niin kait, tuo nykyinen asetelma ei vaan oikein mene meikän jakeluun Mutta väliäkö tuolla!
Posts: 343
Threads: 10
Joined: Sep/2011
Tiiti Wrote:Kiirehän tuossa tuli ja tässä tapauksessa kaikki mikä voi mennä pieleen niin meni pieleen...
Auto kävi kahdella maalarilla kun eka päätti jänistää kaksi viikkoa ennen näyttelyä, tässä vaiheessa pohjissa oli vielä ihan ketusti hinkattavaa. Edellinen konversio oli myös 100x helpompi rakentaa koska tässä tapauksessa kaiken joutui leipomaan tyhjästä tai toiseen koriin tarkoitetuista osista kun taas edellisessä konversiossa koriosia jouduttiin vain muokkaamaan.
Kaikki viat ja virheet on tiedostettu ja auto on menossa takaisin työn alle. Kaikki koriosat istutetaan uudelleen, etuloksuista otetaan varmaan uudet muotit ja maalauksen virheet hoidetaan. Omaa silmää tuo kokonaisuus miellyttää ja väri on ihan täydellinen, vielä kun tuo saadaan hinkattua valmiiksi kiinnostuneet voivat kurkata millainen homma tuossa oli https://www.facebook.com/media/set/?set=...974&type=3
Sori, oon vähän pihalla tästä projektista, mut siis onhan tää ny 324nen? Menee pieni ihminen ihan sekasin tollasesta autopornosta. Vaikka kuin tuli kiire ja saumat kusee nin onhan se ny ihan törkynätti peli kun on 34sen keula on missä vaan skyllessä. Joku tykkää et 34 keula on liian kulmikas 33keulaan, mutta pullsit! 34 on vielä pehmee kun oikeeski kulmikkaita kattoo, mm. 14a
Turbo: Ahdin määrää tahdin. Twinturbo: Ahtimet määrää tahtimet?
Posts: 1,376
Threads: 37
Joined: Feb/2003
Larja Wrote:Sori, oon vähän pihalla tästä projektista, mut siis onhan tää ny 324nen? Menee pieni ihminen ihan sekasin tollasesta autopornosta. Vaikka kuin tuli kiire ja saumat kusee nin onhan se ny ihan törkynätti peli kun on 34sen keula on missä vaan skyllessä. Joku tykkää et 34 keula on liian kulmikas 33keulaan, mutta pullsit! 34 on vielä pehmee kun oikeeski kulmikkaita kattoo, mm. 14a
334 kyseessä.
Koska aidot B334R setit maksavat niin tuhottomasti, eikä R334 kopiokittejä ole näkynyt myynnissä missään, päätettiin leipoa tähän R324 kopiokitin osista sopiva keulakonversio.
Konepeltinä käytettiin R324 omaa, jota muokattiin melko reilusti jotta saatiin sopimaan se R33 koriin, kuten myös R324 etupuskuria.
Lokasuojat tehtiin muotittamalla R33 lokasuojat sekä R324 lokasuojat ja niistä yhdisteltiin sitten sopivat. Ei raaskinut niitä kopio R324 loksujakaan suoraan raiskata kun niistä jäi lopulta jäljelle n. 30%, suurin osa muodoista leivottiin uretaanista.
Takapään pullistukset tehtiin 2-oviseen tarkoitettuja Knight Racerin GT-R pullistuksia muokkaamalla. Samalla tietty takaovia ja oviaukkoja joutui leipomaan uuteen kylkilinjaan sopiviksi.
Vanhoja helmalevikkeitä ja takahelmaa tietysti uudelleenmuotoiltiin sen verran että ne istuivat uusien korin muotojen kanssa ja että helmalinja saatiin yhtenäisen näköiseksi ja korkuiseksi, se kun olisi viimeistään pilannut kokonaisuuden jos keula on matala ja massiivinen ja loppukori ratsastaa 10cm korkeammalla.
Posts: 343
Threads: 10
Joined: Sep/2011
jonipeippo Wrote:334 kyseessä.
Koska aidot B334R setit maksavat niin tuhottomasti, eikä R334 kopiokittejä ole näkynyt myynnissä missään, päätettiin leipoa tähän R324 kopiokitin osista sopiva keulakonversio.
Konepeltinä käytettiin R324 omaa, jota muokattiin melko reilusti jotta saatiin sopimaan se R33 koriin, kuten myös R324 etupuskuria.
Lokasuojat tehtiin muotittamalla R33 lokasuojat sekä R324 lokasuojat ja niistä yhdisteltiin sitten sopivat. Ei raaskinut niitä kopio R324 loksujakaan suoraan raiskata kun niistä jäi lopulta jäljelle n. 30%, suurin osa muodoista leivottiin uretaanista.
Takapään pullistukset tehtiin 2-oviseen tarkoitettuja Knight Racerin GT-R pullistuksia muokkaamalla. Samalla tietty takaovia ja oviaukkoja joutui leipomaan uuteen kylkilinjaan sopiviksi.
Vanhoja helmalevikkeitä ja takahelmaa tietysti uudelleenmuotoiltiin sen verran että ne istuivat uusien korin muotojen kanssa ja että helmalinja saatiin yhtenäisen näköiseksi ja korkuiseksi, se kun olisi viimeistään pilannut kokonaisuuden jos keula on matala ja massiivinen ja loppukori ratsastaa 10cm korkeammalla.
Tsiisus! Respect ^_^
Turbo: Ahdin määrää tahdin. Twinturbo: Ahtimet määrää tahtimet?
Posts: 1,202
Threads: 8
Joined: Jul/2010
Guulan r34 ansaitsee suudelman täältä, lamaks aivan törkysen upee!
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."
Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Posts: 668
Threads: 15
Joined: Apr/2010
Ai toi oli Guulan auto Tulikin ihmeteltyä sitä messuilla. Tykkäsin vanteiden väristä
ex: R33 -96
Posts: 2,038
Threads: 31
Joined: Sep/2009
Vadelli Wrote:Guulan r34 ansaitsee suudelman täältä, lamaks aivan törkysen upee! Jep, on kyllä hienoimpien skyllejen joukossa, ainakin kuvista katsottuna
Posts: 102
Threads: 0
Joined: Jul/2011
Löytyihän se voittaja, Guulan 34. Aivan mieletön.
Posts: 231
Threads: 14
Joined: Jun/2009
Kiitoksia positiivisista kommenteista
Posts: 359
Threads: 6
Joined: Oct/2011
Mcrazzin fourdoor on kyllä herkku! ai saakeli sentään!!
En käytä lippistä
|