Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minkänäköinen on Sinun Skyline?? (kommentit)
#91
Weist Wrote:
born2win Wrote:
tuokki Wrote:
Nieminen Wrote:
SubLine Wrote:Vittu tää on niin älytöntä hyppiä näitä vitun sivuja edestakasin, Vittu ku ei voi taas mikään saatana mennä kohtuudella.

+1
+1

++1
-----1
Luuletteko oikeesti, että muita kiinnostaa onko sun puskurin aukot vähän erilaiset kuin niiden Matti-Petterin mielestä pitäisi olla...
Koittakaa nyt ihmiset päästä yli tästä asiasta... Hyvä olisi tehdä joka "kuva" topicille sama homma, mutta siitähän sota syttyisi ja dnsf forumin kävijät puolittuisivat Big Grin

Kyllä itseäni juurikin kiinnostaa, sempä takia niitä kuvia usein foorumille laitetaan. Asiallinen ja rakentava palaute on aina tervetullutta.
Mielestäni vanhaan alkuperäiseen tapaan voisi jatkaa, nimittäin herkkä nahkaisille palautteen saajille löytyy nappula sivun laidasta "ilmoita valvojille".
Pistetään vaikka äänestys pystyyn!?
Eix jeah?
Nyk. Toyota Supra Mkiv
Exät. R34 -98
350z -04 "Screaming N/A"
Reply
#92
Tasen r33 on kyl ihan törkeen komee ! :-* huhhuh et on siisti !
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
#93
Vadelli Wrote:Tasen r33 on kyl ihan törkeen komee ! :-* huhhuh et on siisti !
juu, mut huomen se postaa uuden kuvan pikku säätöjen jälkeen niin se menee jo autopornoa topikkiin Smile
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#94
Vadelli sen kaiken jo sanoikin. ei voi muuta sanoa Smile
En käytä lippistä
Reply
#95
Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!

Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!
Ingman saa maidon maistumaan, Opel muovin ruostumaan.
Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
Reply
#96
poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!

Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!
Mut sehä on japsi tyyliä ku vähän keulii Wink
Reply
#97
poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!

Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!

Juu, en itsekään pidä tuosta etupuskurin keulimisesta. Se on varmaankin sitten seuraava päivityksen kohde.
Nissan 180sx RPS13 -94 "Ratalelu"
Nissan Skyline R33 GTS-t -95 "drifteri rojekti"
Nissan Sunny N13 GTI 1.6 -87 "käyttis"
Toyota Dyna 150 -91 "ajoneuvonkuljetus vankkuri"
Toyota Aristo JZS147 -93 "käyttis"
Reply
#98
Tase Wrote:
poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!

Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!

Juu, en itsekään pidä tuosta etupuskurin keulimisesta. Se on varmaankin sitten seuraava päivityksen kohde.

Ei mikää häiritsevä mut jotain tekemistä vielä sitten ;D
Omassa samaa onkelmaa, kauhee homma..
Ingman saa maidon maistumaan, Opel muovin ruostumaan.
Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
Reply
#99
maskin tarvis, muuten hiano
8)
Reply
Tase Wrote:
poju Wrote:Jos jotain rakentavaa kommenttia pitäis antaa niin tasen kolmekolmosessa häiritsee ehkä ujosti tuo etupuskurin "keuliminen"!

Muuten täältäkin sik oossomit sunmuut! Iso peukku!

Juu, en itsekään pidä tuosta etupuskurin keulimisesta. Se on varmaankin sitten seuraava päivityksen kohde.

Se on ainoa asia mikä antaisi vihiä, että auto oikeasti kulkee.. muuten tuo on vähän tommonen koriste esine, ei ajoon soveltuva. :Smile
Me gusta bonga bonga!<br /><br />Granvia<br />Ex R34
Reply
Skyyline Wrote:maskin tarvis, muuten hiano
8)

Samaa mieltä tästä Wink
S14A-98
Reply
Toi Muppin laite on kyllä komee. Ei paljon asiallisemmaksi neliovitolppaa saa. Propsit täältä!
- R33 GT-R Lm-limited -96 -
Reply
Stooli Wrote:Toi Muppin laite on kyllä komee. Ei paljon asiallisemmaksi neliovitolppaa saa. Propsit täältä!

Kiitoksia! Smile vähän päin helvettiähän toi konepellin teippi meni osalta kohdin, oli jo itse tuotteessa valmistusvikaa ja tottakai se tuli huomattua vasta, kun oli loppua kohti päästy, ei viitsinyt enää repiä pois teippiä.
Ensi talvella sitten aito hiilikuitupelti tilaukseen. Vielä kovasti pohdituttaa, jospa sitä hankkis driftworksilta hiilikuitusen siiven taakse..tiedä sitten miltä näyttäisi tuossa autossa.
Mennään nyt tuolla tämä kesä.
陰陽 - Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it.
Silvia S15
Reply
Tiitin r34 konversio oli kyllä livenä nähtynä jotain hirveyttä. ok on varmaan tullut kiire, mut etulokasuojat on aivan eri muotoiset edestä katsottuna. sivulta päin toisessa on jopa sellainen citikka suora osuus. kaikki raot kusee, eturenkaissa on jotain casterivikaa tai sitten siel on paksut spacerit joka teki sen efektin että toinen rengas oli aivan helmassa kiinni ja toinen etupuskurissa. mä en henkilökohtaisesti pitänyt tuota autoa ollenkaan hienona. edellinen evo oli 100x hienompi koska se oli persoonallinen ja hyvin toteutettu. Tuo oli sellainen roiskastun näköinen "varttis tehty" versio. :/
Reply
Itte en hirveen tarkasti kerenny tarkastelemaan, mutta nopeesti katottuna ainakin just puskurin ja lokarin väli irvisteli. Ideana älyttömän hieno, ja viimeistelyllä siitä saa kyllä muutakin kuin ideanakin hienon. Sanotaan että harmi kun tuli kiire, vaikkei omaan silmään osunu kyllä noin suuria heittoja. Tosin oon tottunu kattoon noita ruosteisia, lommosia ja pilalle madallettuja romuja tossa pihalla niin oo silmä kehittyny Big Grin
Reply
Kiirehän tuossa tuli ja tässä tapauksessa kaikki mikä voi mennä pieleen niin meni pieleen...

Auto kävi kahdella maalarilla kun eka päätti jänistää kaksi viikkoa ennen näyttelyä, tässä vaiheessa pohjissa oli vielä ihan ketusti hinkattavaa. Edellinen konversio oli myös 100x helpompi rakentaa koska tässä tapauksessa kaiken joutui leipomaan tyhjästä tai toiseen koriin tarkoitetuista osista kun taas edellisessä konversiossa koriosia jouduttiin vain muokkaamaan.

Kaikki viat ja virheet on tiedostettu ja auto on menossa takaisin työn alle. Kaikki koriosat istutetaan uudelleen, etuloksuista otetaan varmaan uudet muotit ja maalauksen virheet hoidetaan. Omaa silmää tuo kokonaisuus miellyttää ja väri on ihan täydellinen, vielä kun tuo saadaan hinkattua valmiiksi Wink kiinnostuneet voivat kurkata millainen homma tuossa oli https://www.facebook.com/media/set/?set=...974&type=3
Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it

Koska elämä on muutakin kuin ohi kiitäviä päiviä, se on ikimuistoisia hetkiä
Reply
Ihan pakko kysyä Tommy90, et saanut tuota nismo tarraa enää yhtään rumemmin ? Big Grin Sopii kuin hirvelle kiikarit.. Anteeksi.
Reply
marko_k Wrote:Ihan pakko kysyä Tommy90, et saanut tuota nismo tarraa enää yhtään rumemmin ? Big Grin Sopii kuin hirvelle kiikarit.. Anteeksi.

Meinaaks et ois pitän olla toisen tarran kanssa samote?
Big Grin
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
Tommy90
Näyttää aika pieniltä noi vanteet?
If you want to go fast, Go alone.
If you want to go far, Go together.
Reply
M4K3 Wrote:Tommy90
Näyttää aika pieniltä noi vanteet?

10" leviät 17"
Jahka nyt kumit saa ja samalla säädettyä alustaa alas ni voipi näyttää jo joltain. Wink
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
Tommy90 Wrote:Meinaaks et ois pitän olla toisen tarran kanssa samote?
Big Grin
Jotenkin niin kait, tuo nykyinen asetelma ei vaan oikein mene meikän jakeluun Big Grin Mutta väliäkö tuolla!
Reply
Tiiti Wrote:Kiirehän tuossa tuli ja tässä tapauksessa kaikki mikä voi mennä pieleen niin meni pieleen...

Auto kävi kahdella maalarilla kun eka päätti jänistää kaksi viikkoa ennen näyttelyä, tässä vaiheessa pohjissa oli vielä ihan ketusti hinkattavaa. Edellinen konversio oli myös 100x helpompi rakentaa koska tässä tapauksessa kaiken joutui leipomaan tyhjästä tai toiseen koriin tarkoitetuista osista kun taas edellisessä konversiossa koriosia jouduttiin vain muokkaamaan.

Kaikki viat ja virheet on tiedostettu ja auto on menossa takaisin työn alle. Kaikki koriosat istutetaan uudelleen, etuloksuista otetaan varmaan uudet muotit ja maalauksen virheet hoidetaan. Omaa silmää tuo kokonaisuus miellyttää ja väri on ihan täydellinen, vielä kun tuo saadaan hinkattua valmiiksi Wink kiinnostuneet voivat kurkata millainen homma tuossa oli https://www.facebook.com/media/set/?set=...974&type=3

Sori, oon vähän pihalla tästä projektista, mut siis onhan tää ny 324nen? Menee pieni ihminen ihan sekasin tollasesta autopornosta. Vaikka kuin tuli kiire ja saumat kusee nin onhan se ny ihan törkynätti peli kun on 34sen keula on missä vaan skyllessä. Joku tykkää et 34 keula on liian kulmikas 33keulaan, mutta pullsit! 34 on vielä pehmee kun oikeeski kulmikkaita kattoo, mm. 14a Big Grin
Turbo: Ahdin määrää tahdin. Twinturbo: Ahtimet määrää tahtimet?
Reply
Larja Wrote:Sori, oon vähän pihalla tästä projektista, mut siis onhan tää ny 324nen? Menee pieni ihminen ihan sekasin tollasesta autopornosta. Vaikka kuin tuli kiire ja saumat kusee nin onhan se ny ihan törkynätti peli kun on 34sen keula on missä vaan skyllessä. Joku tykkää et 34 keula on liian kulmikas 33keulaan, mutta pullsit! 34 on vielä pehmee kun oikeeski kulmikkaita kattoo, mm. 14a Big Grin

334 kyseessä.
Koska aidot B334R setit maksavat niin tuhottomasti, eikä R334 kopiokittejä ole näkynyt myynnissä missään, päätettiin leipoa tähän R324 kopiokitin osista sopiva keulakonversio.

Konepeltinä käytettiin R324 omaa, jota muokattiin melko reilusti jotta saatiin sopimaan se R33 koriin, kuten myös R324 etupuskuria.

Lokasuojat tehtiin muotittamalla R33 lokasuojat sekä R324 lokasuojat ja niistä yhdisteltiin sitten sopivat. Ei raaskinut niitä kopio R324 loksujakaan suoraan raiskata kun niistä jäi lopulta jäljelle n. 30%, suurin osa muodoista leivottiin uretaanista.

Takapään pullistukset tehtiin 2-oviseen tarkoitettuja Knight Racerin GT-R pullistuksia muokkaamalla. Samalla tietty takaovia ja oviaukkoja joutui leipomaan uuteen kylkilinjaan sopiviksi.

Vanhoja helmalevikkeitä ja takahelmaa tietysti uudelleenmuotoiltiin sen verran että ne istuivat uusien korin muotojen kanssa ja että helmalinja saatiin yhtenäisen näköiseksi ja korkuiseksi, se kun olisi viimeistään pilannut kokonaisuuden jos keula on matala ja massiivinen ja loppukori ratsastaa 10cm korkeammalla.
Reply
jonipeippo Wrote:334 kyseessä.
Koska aidot B334R setit maksavat niin tuhottomasti, eikä R334 kopiokittejä ole näkynyt myynnissä missään, päätettiin leipoa tähän R324 kopiokitin osista sopiva keulakonversio.

Konepeltinä käytettiin R324 omaa, jota muokattiin melko reilusti jotta saatiin sopimaan se R33 koriin, kuten myös R324 etupuskuria.

Lokasuojat tehtiin muotittamalla R33 lokasuojat sekä R324 lokasuojat ja niistä yhdisteltiin sitten sopivat. Ei raaskinut niitä kopio R324 loksujakaan suoraan raiskata kun niistä jäi lopulta jäljelle n. 30%, suurin osa muodoista leivottiin uretaanista.

Takapään pullistukset tehtiin 2-oviseen tarkoitettuja Knight Racerin GT-R pullistuksia muokkaamalla. Samalla tietty takaovia ja oviaukkoja joutui leipomaan uuteen kylkilinjaan sopiviksi.

Vanhoja helmalevikkeitä ja takahelmaa tietysti uudelleenmuotoiltiin sen verran että ne istuivat uusien korin muotojen kanssa ja että helmalinja saatiin yhtenäisen näköiseksi ja korkuiseksi, se kun olisi viimeistään pilannut kokonaisuuden jos keula on matala ja massiivinen ja loppukori ratsastaa 10cm korkeammalla.

Tsiisus! Respect ^_^
Turbo: Ahdin määrää tahdin. Twinturbo: Ahtimet määrää tahtimet?
Reply
Guulan r34 ansaitsee suudelman täältä, lamaks aivan törkysen upee!Wink
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
Ai toi oli Guulan auto Tongue Tulikin ihmeteltyä sitä messuilla. Tykkäsin vanteiden väristä Smile
ex: R33 -96
Reply
Vadelli Wrote:Guulan r34 ansaitsee suudelman täältä, lamaks aivan törkysen upee!Wink
Jep, on kyllä hienoimpien skyllejen joukossa, ainakin kuvista katsottuna Smile
Reply
Löytyihän se voittaja, Guulan 34. Aivan mieletön.
Reply
Kiitoksia positiivisista kommenteista Smile
Parempi Pyy ratissa kuin oksalla.
http://www.bwcustoms.com
Reply
Mcrazzin fourdoor on kyllä herkku! ai saakeli sentään!! Smile
En käytä lippistä
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)