Posts: 2,559
Threads: 70
Joined: Feb/2003
mites on, pitääkö sen muovisen kehyksen mikä on siinä lasin takana olla peilikiiltävä? siitä on pinnoite ruvennu hilseileen...
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Posts: 12,505
Threads: 239
Joined: May/2002
jh Wrote:mites on, pitääkö sen muovisen kehyksen mikä on siinä lasin takana olla peilikiiltävä? siitä on pinnoite ruvennu hilseileen...
Ei tarvi. Useammasta on tullut tuunattua uuteen uskoon mattamustalla. Pelkkä ulkonäköhommeli se on.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br /> Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Posts: 2,559
Threads: 70
Joined: Feb/2003
Xenon Wrote:jh Wrote:mites on, pitääkö sen muovisen kehyksen mikä on siinä lasin takana olla peilikiiltävä? siitä on pinnoite ruvennu hilseileen...
Ei tarvi. Useammasta on tullut tuunattua uuteen uskoon mattamustalla. Pelkkä ulkonäköhommeli se on.
Tänks, tarvii varmaa itekki ehostaa se tummaks
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Posts: 14
Threads: 0
Joined: Nov/2009
Miten porukalla on menny nää käännetyt R32 valot läpi leimalta?
Posts: 115
Threads: 0
Joined: Jul/2005
Itsellä meni viimeksi lokakuussa käännetyillä kuvioilla olevat vakiovalot huomautuksitta läpi vaikka otteeseen on merkitty E-leimavalot. Paljoltihan tuo on tuurista/inssin kusipäisyydestä kiinni meneekö läpi vai ei.
EX RS13<br />EX BNR32
Posts: 1,376
Threads: 37
Joined: Feb/2003
Matrixi Wrote:Itsellä meni viimeksi lokakuussa käännetyillä kuvioilla olevat vakiovalot huomautuksitta läpi vaikka otteeseen on merkitty E-leimavalot. Paljoltihan tuo on tuurista/inssin kusipäisyydestä kiinni meneekö läpi vai ei.
Asiallisesti kun tekee ja itse käyttäytyy, hyvin pitkälti kohtelukin sen mukaista aina.
Posts: 311
Threads: 39
Joined: Apr/2006
Nyt kun yksikään noista aikaisemmista linkeistä ei toimi niin mitenkäs se lasi otetaan irti? Metalliklipsit varmaan ensin pois juu mutta pitikö lamppua uunittaa jonkun aikaa että se lasi lähtee nätisti irti? Ja lähteekö se edes "nätisti" vai pitääkö antaa kunnolla vääntöä En ole aikaisemmin tämmöistä tehnyt. Katsotaan onko huomenna ostopalstalla ilmoitus "ostetaan ehjät etuvalot"
Posts: 765
Threads: 26
Joined: Sep/2010
johniemi Wrote:Nyt kun yksikään noista aikaisemmista linkeistä ei toimi niin mitenkäs se lasi otetaan irti? Metalliklipsit varmaan ensin pois juu mutta pitikö lamppua uunittaa jonkun aikaa että se lasi lähtee nätisti irti? Ja lähteekö se edes "nätisti" vai pitääkö antaa kunnolla vääntöä En ole aikaisemmin tämmöistä tehnyt. Katsotaan onko huomenna ostopalstalla ilmoitus "ostetaan ehjät etuvalot"
Hiukan lämpöä saumaan niin että liima alkaa pehmeneen ja sitten vain mattoveitsi väliin ja alkaa sahaileen halki.
Bmw e39 540i touring m-sport
R32 lama projekti
Posts: 12,505
Threads: 239
Joined: May/2002
Lasiset umpiolasit kannattaa uunittaa. Jotain 80 astetta ja reilu puoli tuntia että lämpenee kauttaaltaan. Sen jälkeen veitsen ja sopivan vääntötyökalun kanssa vääntämään lasia irti hellällä otteella.
Ei kannata kuumailmapuhaltimella lämmittää, lämmityksestä tulee herkästi pistemäinen ja lasin saa tuolloin helposti rikki. Yhden haljenneen lasin kokemuksella...
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br /> Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Posts: 1,296
Threads: 29
Joined: May/2009
itse juuri omasta otin.
20min 100 celsiusta, ja irtosivat helposti.
Posts: 4,805
Threads: 43
Joined: Sep/2003
Projektorivalon konvertointiin ei missään nimessä kannata edes niitä laseja irrottaa. Polttimon reiästä näkee paikan että missä siellä se muokattava varjostin on. Sitten vaan lampun alapuolelle siihen mustaan muoviin tekee Dremelillä isohkon "huoltoluukun", sieltä kautta saa ihan helposti sen varjostimen ulos.
Lopuksi sitten liimailee huoltoluukun takaisin vaikka Sikaflexillä tms.. Kannattaa toki pitää auki sen aikaa että homma on varmasti onnistunut.
Siinä varjostimessa on soikeat reiät, kannattaa sitä paikkaa hieroa että kuvio näyttää mahdollisimman terävärajaiselta..
Posts: 342
Threads: 18
Joined: May/2011
Zuikkis Wrote:Projektorivalon konvertointiin ei missään nimessä kannata edes niitä laseja irrottaa. Polttimon reiästä näkee paikan että missä siellä se muokattava varjostin on. Sitten vaan lampun alapuolelle siihen mustaan muoviin tekee Dremelillä isohkon "huoltoluukun", sieltä kautta saa ihan helposti sen varjostimen ulos.
Lopuksi sitten liimailee huoltoluukun takaisin vaikka Sikaflexillä tms.. Kannattaa toki pitää auki sen aikaa että homma on varmasti onnistunut.
Siinä varjostimessa on soikeat reiät, kannattaa sitä paikkaa hieroa että kuvio näyttää mahdollisimman terävärajaiselta..
+1
Vielä jos käyttää mattoveitseä niin ei tarvitse sitä tarkkaan leikattua palaa kuin laittaa heppiin ja kolvilla vähän lämmittää paikalleen laitettaessa.
Posts: 218
Threads: 6
Joined: Dec/2010
Oisko ketään turun suunnilla joka tekis ton valokuvion käännön mun s13 silvia projektoreihin? Pientä korvausta vastaan tietty
Posts: 57
Threads: 6
Joined: Feb/2012
Löytyiskö ketään pirkanmaalta kuka vois kääntää valokuvion S15sen projektoreihin..korvausta vastaan tottakai.
Nissan 200SX S14.5
Posts: 2
Threads: 0
Joined: Dec/2014
Onko joku vaihtanut valokuvion lasisiin umpioihin?
Itselläni on Gran Turismo HY33 (jossa lähes pyöreät umpiot nelivalojärjestelmänä mutta umpiot samassa muovirungossa) ja Century VG45 (jossa isot muotoillut neliskanttiset umpiot).
Lasin hiominen ja kirkkaaksi saaminen ei kotikonsteilla ehkä onnistu? Tietääkö joku pajan jossa voi teettää lasin sisäpuolen hiomisebn ja kiillotuksen.
Posts: 8,291
Threads: 136
Joined: Mar/2002
12.12.14, 11:14
(This post was last modified: 12.12.14, 14:52 by Ale.)
granturismo Wrote:Onko joku vaihtanut valokuvion lasisiin umpioihin?
Itselläni on Gran Turismo HY33 (jossa lähes pyöreät umpiot nelivalojärjestelmänä mutta umpiot samassa muovirungossa) ja Century VG45 (jossa isot muotoillut neliskanttiset umpiot).
Lasin hiominen ja kirkkaaksi saaminen ei kotikonsteilla ehkä onnistu? Tietääkö joku pajan jossa voi teettää lasin sisäpuolen hiomisebn ja kiillotuksen.
Eikö tohon HY33 een nyt oo maailman helpoin tehdä valomuutos vaihtamalla nykyisen pyöreän tilalle vaikka Motonetistä 15€ pyöreä H4 umpio. Jos tykkää hifistellä niin sitten vaikka H7.
Posts: 1,296
Threads: 29
Joined: May/2009
onko kukaan muuttanut r34 valoja? jos niin miten?
Posts: 1,738
Threads: 33
Joined: Oct/2005
Skyyline Wrote:onko kukaan muuttanut r34 valoja? jos niin miten?
Haulla pitäs löytyy noi projektiovalo -ohjeet. Taitaa olla parikin. Muistaakseni itse tein joskus ohjeet.
"Assumption is the mother of all fuckups"
Posts: 15
Threads: 1
Joined: Sep/2010
Sattuisko jollain olemaan r32 etuvalojen sisuksia ylimääräisenä? Itsellä löytyy umpiot mutta edellinen omistaja oli lähettäny sisukset jonnekkin maailmalle käännettäväksi mutta ei sit koskaan tullu takas.. Voi laittaa vaikka viestiä jos sopivaan hintaan haluis luopua.
Posts: 1,881
Threads: 38
Joined: Sep/2010
multa löytyy yks projektroi kaapista. Tai sitten ostat motonetistä jotkut valot ja asennat ne sinne
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Posts: 15
Threads: 1
Joined: Sep/2010
SubLine Wrote:multa löytyy yks projektroi kaapista. Tai sitten ostat motonetistä jotkut valot ja asennat ne sinne
Sulta ei löydy paria? Mietin totakin vaihtoehtoa mutta ajattelin jos iha alkuun orkkistavaraa sais sisään
|