Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
madallus sarjaa alluun?
#1
moi.
olen kysellyt ja etsinyt vaikka mistä mutta en ole läytänyt hyvää madallus sarjaa almeraan. kertokaapas mulle että mistä löytäis korkeus säädettävän sarjan ja mahdollisimman edullisesti? tai sitten joku mikä tiputtais jotaki 50/30 tai jotain sinne päin. tarkotuksena ois laittaa alle 18 pyörät ens kesäks ni niille sopiva madallus.
Reply
#2
aki hakkarainen Wrote:moi.
olen kysellyt ja etsinyt vaikka mistä mutta en ole läytänyt hyvää madallus sarjaa almeraan. kertokaapas mulle että mistä löytäis korkeus säädettävän sarjan ja mahdollisimman edullisesti? tai sitten joku mikä tiputtais jotaki 50/30 tai jotain sinne päin. tarkotuksena ois laittaa alle 18 pyörät ens kesäks ni niille sopiva madallus.

Ehkä keskustelluin aihe foorumin Allu osiossa ja sä et löydä mitään?

Google on ystävä.

Mutta vinkiks säädettävistä voin sanoa D2 ja Intrax.

Ja madallusjousia, jokaiselta tuning härpäke sivulta...
Reply
#3
D2 on nam...
Reply
#4
juu täytyis tommone d2 tolata
Reply
#5
aki hakkarainen Wrote:juu täytyis tommone d2 tolata

juu kimppatilauksesta vaan futurezin kautta tossa keväällä.. itekkin ostin viime keväänä.. luultavasti semmonen kimppahommeli taas on.. hinta viimeks oli ainakin 790e... ei paha. jos laskee että ostaa madallusiskarit jouset ja kaikki.. esim motonetillä taakse iskarin suojamuovit ovat muistaakseni 39.90e
Reply
#6
jukkis_85 Wrote:juu kimppatilauksesta vaan futurezin kautta tossa keväällä.. itekkin ostin viime keväänä.. luultavasti semmonen kimppahommeli taas on.. hinta viimeks oli ainakin 790e... ei paha. jos laskee että ostaa madallusiskarit jouset ja kaikki.. esim motonetillä taakse iskarin suojamuovit ovat muistaakseni 39.90e

Mäikäläinen on sitten mukana tuossa kimppatilauksessa. Ootteko keränny listaa johonkin jo?
Reply
#7
Hyvin todennäköisesti Race Performancekin pistää kimppaa pystyyn. Se taisi olla se virallinen maahantuojakin.

Listaa tässä vaiheessa vielä turhaa kerätä. Voisin väittää, että puolet nyt listalla olevista ei ole keväällä sitä ostamassa.
Reply
#8
itsekin voisin lähteä mukaan, kerro ihmessä hinta näin kimppatilaikset merkeissä ::>
Reply
#9
Minäki oon mukana tuossa kimppakivassa. rahat rupeis oleen jo kasassa Smile
Reply
#10
Kestääkö toi D2 talviajoa?
-200sx s13 -92
Reply
#11
N14 Wrote:Kestääkö toi D2 talviajoa?

Niin minkä talven? Eihän nykyään ole edes kunnon pakkasia
Mörkö I 99- S. Mörkö II 90- SLX/Super s
Reply
#12
N14 Wrote:Kestääkö toi D2 talviajoa?

Kuulema ne tolpat pitää suojata aikas hyvin jos meinaa että niistä on keväällä vielä jotain jäljellä. Viisaammat saa antaa neuvoja. talvitelakalle se almera joutaa Smile
Reply
#13
Meikäläinen ehdottomasti kans kimppatilaukses sit Smile Smile Smile Big Grin
Reply
#14
N14 Wrote:Kestääkö toi D2 talviajoa?

Tämä mullakin kiinnostaisi.
Ja saakos tuohon sarjaan vaihdettua niitä iskunvaimenninpatruunoita, jos ja kun ne joskus korkkaa.
Oliskohan jollakin jo omakohtaisia kokemuksia esim. vaikka talvikäytöstä? Eikös noita kuitenki ole aika paljon jo tilailtu.
Reply
#15
M.R Wrote:
N14 Wrote:Kestääkö toi D2 talviajoa?

Tämä mullakin kiinnostaisi.
Ja saakos tuohon sarjaan vaihdettua niitä iskunvaimenninpatruunoita, jos ja kun ne joskus korkkaa.
Oliskohan jollakin jo omakohtaisia kokemuksia esim. vaikka talvikäytöstä? Eikös noita kuitenki ole aika paljon jo tilailtu.

joo mulla on tosiaan tuo satsi alla... ois tarkotus tämä talvi ajaa ne paikollaan... sitten seuraavaksi talveksi seisomaan kuhan kevään aikana halli valmistuu... kunnolla ne puhistelin ja tervasin... niillä eväillä ois tarkotus selvetä talvesta. kyllähän sitä tervaa saattaa kerran viikossa lisää laittaa ;D
Reply
#16
M.R Wrote:
N14 Wrote:Kestääkö toi D2 talviajoa?

Tämä mullakin kiinnostaisi.
Ja saakos tuohon sarjaan vaihdettua niitä iskunvaimenninpatruunoita, jos ja kun ne joskus korkkaa.
Oliskohan jollakin jo omakohtaisia kokemuksia esim. vaikka talvikäytöstä? Eikös noita kuitenki ole aika paljon jo tilailtu.

Niin ja kuinkahan pitkäikänen tämä setti on yleensäkään?
Reply
#17
Mai Wrote:
M.R Wrote:
N14 Wrote:Kestääkö toi D2 talviajoa?

Tämä mullakin kiinnostaisi.
Ja saakos tuohon sarjaan vaihdettua niitä iskunvaimenninpatruunoita, jos ja kun ne joskus korkkaa.
Oliskohan jollakin jo omakohtaisia kokemuksia esim. vaikka talvikäytöstä? Eikös noita kuitenki ole aika paljon jo tilailtu.

Niin ja kuinkahan pitkäikänen tämä setti on yleensäkään?

pataketulla taitaa olla ekoja satseja allussa
Reply
#18
jukkis_85 Wrote:
Mai Wrote:
M.R Wrote:
N14 Wrote:Kestääkö toi D2 talviajoa?

Tämä mullakin kiinnostaisi.
Ja saakos tuohon sarjaan vaihdettua niitä iskunvaimenninpatruunoita, jos ja kun ne joskus korkkaa.
Oliskohan jollakin jo omakohtaisia kokemuksia esim. vaikka talvikäytöstä? Eikös noita kuitenki ole aika paljon jo tilailtu.

Niin ja kuinkahan pitkäikänen tämä setti on yleensäkään?

pataketulla taitaa olla ekoja satseja allussa

Sillä ei oo se VVL allu talvikäytössä ollenkaan. Eli ei varmaankaan voi kovin paljoa valaista sen talvikestosta...
Reply
#19
Kunhan nyt vaan suurin piirtein tietäis että kestääkö se esim. 3kesän ajot vai ehkä jopa 10 kesää?
Reply
#20
juu mnäkin olen mukana varmasti jos tilaillaan!!! Smile
Reply
#21
Raceperformancen sivuilla luki että d2 coilover sarja ei olisi tuv- hyväksytty eli katsastusken kanssa tulee ongelmaa? Onkohan se ihan noinkaan, noitahan on jo joka toisessa autossa alla.
Reply
#22
No ei ainakaan mulle tullu ongelmia, kun sääteli korkeudet kohilleen
ja paperit oli noista tolpista.. :Smile
Reply
#23
patakettu Wrote:No ei ainakaan mulle tullu ongelmia, kun sääteli korkeudet kohilleen
ja paperit oli noista tolpista.. :Smile

No sitä minäkin.. Paljonko sulla muutes oli sitä maavaraa nykyisillä asetuksilla? Wink
Reply
#24
No runkopalkista mitattuna semmonen noin 7cm.. Tongue
Reply
#25
Ei taida riittää jos katsastaa meinaa. :Smile
Reply
#26
http://www.race.fi/product_details.php?p=19811

839.00 €

Suomalainen liike.

2v takuu talvikäytöt mukaanlukien.

EDIT: vielä on sama hinta, eli taitaa olla aika pysyvä tarjous.
Reply
#27
Hedgehog Wrote:http://www.race.fi/product_details.php?p=19811

839.00 €

Suomalainen liike.

2v takuu talvikäytöt mukaanlukien.

Lisään sen verran että tuo tarjous on voimassa 15.12 sakka.
Reply
#28
Ois myytävänä tommonen d2:n alusta 550e kesän ajettu!
Reply
#29
Onko kevät jo tarpeeksi lähellä että vois alkaa keräämään sitä listaa?

Ja voisiko esim. patakettu valaista kansaa lisää noista papereista ja katsastus prosessista?

Jos sulla on jotkun spessu peiffit siihen niin paljolla laitat kopiokoneen laulamaan? (oletan että ":Smile" meinasi että papereissa oli jotain kikkailtu)
Reply
#30
Dokumentteja näyttäs olevan tallella sähköpostissa ja raceperformancen selvitys kans noista.
Tuossa nuo dokumentit,kun koneelta suoraan sattu löytyyn..
Ja jos nyt näkyypi sitten ja mittoja tolpista..


Attached Files Thumbnail(s)
   

.pdf   cert.pdf (Size: 36.92 KB / Downloads: 107)
.doc   Selvitys osan sopivuudesta tieliikennekäyttöön_alusta.doc (Size: 78.5 KB / Downloads: 148)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)