06.09.09, 00:42
kato heti lähti 1,5 sec ajasta ku heitettiin absit ja ilmastoinnit vidduun. Subbarit ja hicassin rojut sit seuraavaks, vai mitä?
"Assumption is the mother of all fuckups"
Nissanien/Datsunien ratakierrosaikoja
|
06.09.09, 00:42
kato heti lähti 1,5 sec ajasta ku heitettiin absit ja ilmastoinnit vidduun. Subbarit ja hicassin rojut sit seuraavaks, vai mitä?
"Assumption is the mother of all fuckups"
26.09.09, 20:56
Ahvenisto 26.9.2009
Aika: 1.39.6 Auto: s14 Alusta: -40mm Kyb agx Kumit:Continental/Star performer Ajanotto: sek. kello
27.09.09, 14:49
Alastaro 26.9.2009: 1.25.644
28.09.09, 20:31
silveR Wrote:Alastaro 26.9.2009: 1.25.644 Heh, mun responssit menee ensikaudelle, mutta ali mennään tosta, siitä lähdetään Ja katuautolla tietenkin.
29.09.09, 19:43
sampis Wrote:silveR Wrote:Alastaro 26.9.2009: 1.25.644 Jep, tossa ihan hyvää tavoitetta ensikaudelle kun saa ensin sisäänajon ajettua
03.10.09, 22:29
Oltiin poikain kanssa hurvittelemassa tänään Kemoralla. Viimevuotinen puolikostealla ajettu aika parani yli 5 sekuntia. Päivän paras 1:26.40.
http://www.youtube.com/watch?v=GppaFzSsXPU
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
04.10.09, 02:44
Xenon Wrote:Oltiin poikain kanssa hurvittelemassa tänään Kemoralla. Viimevuotinen puolikostealla ajettu aika parani yli 5 sekuntia. Päivän paras 1:26.40. Shit! pieksit mut ihan kirkkaasti.. en ala!
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla Ex e32 750iA Kuningasmoottori Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi. http://warjo.kuvat.fi
10.10.09, 22:33
Alastarossa käytiin tänään kurvailemassa, viime kauden aika parani huomattavasti vaikka tuntui ettei renkaissa ole enää pitoa ollenkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=3hNfXfKqBXg
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
11.10.09, 03:26
Parista edellisestä vedosta videolinkit lisätty viesteihin.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
11.10.09, 09:58
Hieno video Alastarolta, hauska katsella nopeusmittaria kuvan ohessa. Jos vinkki kelpaa, niin ekan mutkan ja ainakin lemminkäisen jälkeisen aukeavan oikean sisääntuloihin pystyis vähän lisäämään vauhtia, siitä lähtis äkkiä monta kymmenystä jarrutuksen ja mutka-ajon yhteistuloksena.
11.10.09, 14:01
silveR Wrote:Hieno video Alastarolta, hauska katsella nopeusmittaria kuvan ohessa. Jos vinkki kelpaa, niin ekan mutkan ja ainakin lemminkäisen jälkeisen aukeavan oikean sisääntuloihin pystyis vähän lisäämään vauhtia, siitä lähtis äkkiä monta kymmenystä jarrutuksen ja mutka-ajon yhteistuloksena. Vinkit kelpaa aina. Meinaatko tuolla ekalla mutkalla pääsuoralta kääntyvää oikeaa? Siinä ainakin tulee joka kerta jarrutettua enemmän/aikaisemmin kuin tarvetta olisi, liekö syynä radan kumpumainen muoto sillä kohtaa etten näe jättöpuolen kanttaria mihin pitäis tähdätä vai mikä. Jotenkin siinä tulee aina varottua. Tuo Lemminkäisen jälkeinen mutka on ihan perseestä. ;D En meinaa oppia ajamaan sitä kunnolla, perä lähtee karkailemaan todella herkästi siinä, ja osa huomiosta meneekin kaasun säännöstelyyn. Optimaalista ajolinjaa en ole siihen löytänyt.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
11.10.09, 15:08
Xenon Wrote:silveR Wrote:Hieno video Alastarolta, hauska katsella nopeusmittaria kuvan ohessa. Jos vinkki kelpaa, niin ekan mutkan ja ainakin lemminkäisen jälkeisen aukeavan oikean sisääntuloihin pystyis vähän lisäämään vauhtia, siitä lähtis äkkiä monta kymmenystä jarrutuksen ja mutka-ajon yhteistuloksena. Jep, sen pääsuoran jälkeisen voi ajaa todella lujaa, pitää vaan hakea jarrupaikka niin että äärirajoilla keikkuen mutka menee läpi ja pyörät kiipeää jättökanttarin päälle mutkan lopussa. Lemminkäisen jälkeisessä sulla on ihan hyvä idea, mutta reilusti kovempaa sisään niin, että tähtäät sinne jättöpuolen kanttarille suoraan sen jyrkän kinkin sisäkaarteen lievästi kallistetun osan kautta. Oikealla linjalla saat samalla ratin kääntösäteellä tuotua auton hyvällä momentilla sinne alamäkisuoran oikeaan laitaan. Aina kun kääntösäde muuttuu niin auton balanssi muuttuu myös eikä pyörä pidä maksimeita sillä hetkellä.
11.10.09, 16:55
Pääsääntöisesti joka mutkassa käännät liian aikaisin sisään. Vie vauhdin suorilta, kun kiihdytys alkaa niin myöhään.
ASTechrific
11.10.09, 20:14
Renkaista loppuu pito tän panssarivaunun kanssa, sisäänkääntö olis tosiaan hyvä jättää myöhemmälle mutta vauhtia pitäis ottaa vielä enemmän pois. Puolensa molemmissa tavoissa... Kaikki mutkat mennään kyllä kokolailla murtopidolla.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
11.10.09, 23:55
silveR Wrote:Jep, sen pääsuoran jälkeisen voi ajaa todella lujaa, pitää vaan hakea jarrupaikka niin että äärirajoilla keikkuen mutka menee läpi ja pyörät kiipeää jättökanttarin päälle mutkan lopussa. Kuulostaa hauskalta jos on kunnolla vöissä ja 70m putkea suojaamassa torsoa. ;D Stagean sohvalla istuen ei kuulosta kivalta.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon Nissan Skyline GT-R BNR32 Nissan Pathfinder dCi LE R51
12.10.09, 00:09
app Wrote:silveR Wrote:Jep, sen pääsuoran jälkeisen voi ajaa todella lujaa, pitää vaan hakea jarrupaikka niin että äärirajoilla keikkuen mutka menee läpi ja pyörät kiipeää jättökanttarin päälle mutkan lopussa. Ihan totta, joku järki tässäkin päässä (ikävä kyllä ) on ettei tuu ihan äärimmäisyyksiä vedettyä. Pelkkä vakiojakkarassa roikkuminen tekee sen verran epävarmuutta... Jarruihin luotan jo hyvinkin, mutta sivuttaispidon murtaminen on toinen juttu. Tiedän että auto on hallittavissa pienessä nelipyöräluisussakin, mutta varsinkaan nopeissa mutkissa ei pää riitä lataamaan täysillä.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
12.10.09, 00:21
Xenon Wrote:varsinkaan nopeissa mutkissa ei pää riitä lataamaan täysillä. Sama vika ja aika monellakin on tota käyttiksen kanssa. ;D Ehkei ne viimiset kymmenykset kuitenkaan oo sen arvosia..
12.10.09, 00:23
Tem Wrote:Xenon Wrote:varsinkaan nopeissa mutkissa ei pää riitä lataamaan täysillä. Jep, itellä kans, tosin mulla nyt on muutenkin ajamisen kans muutenki paljon viel hiomista, mut aina sitä tulee autoakin vähän säälittyä.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla Ex e32 750iA Kuningasmoottori Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi. http://warjo.kuvat.fi
12.10.09, 11:29
app Wrote:silveR Wrote:Jep, sen pääsuoran jälkeisen voi ajaa todella lujaa, pitää vaan hakea jarrupaikka niin että äärirajoilla keikkuen mutka menee läpi ja pyörät kiipeää jättökanttarin päälle mutkan lopussa. Äläs nyt, eihän Stagealla ole nelikkona mitään onglemia kaivautua ulos sieltä turva-alueelta. Alastaro on siitä hyvä, että kovin helppoa ei mihinkään ole osua jos ns. normipaikoista poistuu.
12.10.09, 12:23
silveR Wrote:Alastaro on siitä hyvä, että kovin helppoa ei mihinkään ole osua jos ns. normipaikoista poistuu. Ohan siellä useampi siviiliautokin kipannu, ku sattunu tulemaan sopivassa luisussa kylki edellä hiekalle. :-\
12.10.09, 20:52
Olen todistajien läsnäollessa kaivautunut ulos palmasin hiekkarannoilta ;D Tärkeintä on ettei pysähdy, vaan heti yköstä simmuun ja pois sieltä. Toisessa keississä mulla oli pääsuoran päässä vauhtia n. 190 kmh, kun tuli vähän kisattua jonkun Escortin kanssa. Vauhti ei meinannut pysähtyä vasta kun siellä seuraavassa tiukassa mutkassa, jossa perä menikin sitten jo hiekalle. Nelikolla vaan kaasua niin kyllä se sieltä kotiin tulee
18.10.09, 00:55
Alastaro 11.10.2009
Vakio GT-R (R35) 1.29.7 5Hz GPS Ensimmäinen kerta koskaan tuossa touhussa ja petrattavaa jäi runsaasti ensi kesälle
08.03.10, 04:03
Aika SX/skylle/zeta painotteisia aikoja näkyy olevan. Jos tänne vakioautot kelpaa listalle niin
~1:45-1:46 videolta saatuja aikoja Botniameet 2009. Auto: B11 coupe E16 tekniikalla, renkaat continental ecocontact-III alusta: liian korkea sekasikiö, kuitenkin pikkusen vakiota jämäkämpi. Jos jollain on aikaa/halua tarkemmin koettaa aikaa ottaa niin video löytyy: http://www.dailymotion.com/Hyeena0at/video/16362658
05.05.10, 23:53
Tänään 5.5.2010 Ahvenisto meni aikaan 1.42.4. Ajanotto Racechrono sisäisellä gps:llä. Ei ehtinyt 5Hz ulkoinen palikka saapumaan vielä, ja tuolla onkin sitten tuloksena reippaita 20min kierrosaikoja kun meinaa olla vähän satelliitit hukassa. Mutta, ainakin tuo 1.42.4 siis.
Auto tuo sama s14a, alusta agx+eibach+whiteline, renkaat 235/40 Bridgestone Potenza Pole Position S-03
06.05.10, 04:06
Miedosti OT: Mika_T, minkä 5Hz palikan päädyit hankkimaan, oliko tyyris? Edukkain bongaamani oli reilun 60e, merkkiä/mallia en muista... Mitenhän noissa on laadullisia eroja, tekeekö tuonhintaisella kamppeella mitään? Muilla kokemuksia?
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
06.05.10, 09:55
Tällasen: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vie...0465450204
ts. halvinta mitä vaan sattui löytymään. Toiminnasta pitää kertoilla tarkemmin jahka tuo saapuu ja tulee käytyä kokeilemassa. Näyttäis olevan ~samoilla spekseillä kuin http://www.digimesta.com/index.php?page=...9&vmcchk=1 jota tuntuvat aika paljon käyttävän.
06.05.10, 15:23
Noni, ja sehän saapui sitten sopivasti tänään tuo palikka. Hienoa. ;D
06.05.10, 15:41
Xenon Wrote:Miedosti OT: Mika_T, minkä 5Hz palikan päädyit hankkimaan, oliko tyyris? Edukkain bongaamani oli reilun 60e, merkkiä/mallia en muista... Mitenhän noissa on laadullisia eroja, tekeekö tuonhintaisella kamppeella mitään? Muilla kokemuksia? Mulla ollu käytössä seuraava: http://www.vaivaton.com/product/1801-1-639 Ei ainakaan alastarolla/ahvenistolla ole ollu ongelmia ajanoton kanssa. Akkukin kestää koko päivän treenit (endurance), yleensä auto ei...
S14 -94
20.05.10, 02:33
Alastaro 14.05.2010
GT-R (R35) 1.26.82 10Hz GPS + Racechrono jousitus: stock renkaat: Dunlop stock Lähtee viel helpolla tosta jonkin verran pois, aika cruisailua oli nää vaihteistokuumenemistestit. Uutta palikkaa piti tilaa, 2nopeeta pääs vetään.
20.05.10, 11:30
Alastaro 13.5
videolta kellotettu noin (+-1sec) aika 1:40 r32 gtr perusvirit. todella huonot 225 renkaat. BC racing alusta. lämpöongelmia. yksi ohitus. kuski ekaa kertaa radalla autolla ;D
R34 GT-t 4door Nismo, Xyz, HKS
Ex:R32 GTR projekti Holset, BC Racing, Cp pistons, BMC, Tomei, 5Zigen, MRTech Ex:R34 GT-t Kiitokset: Metalli ja Autotyö Nordlund & MRTech & Speedimports & Rauman Akku Myynnissä: R32 osaa // R32 ilmastointeja/ilmastoinnin osia // NISMO Catback+katti |
« Next Oldest | Next Newest »
|