03.08.09, 00:33
DE kone siis.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Nissanien/Datsunien ratakierrosaikoja
|
03.08.09, 16:50
Nixs Wrote:En mä tiiä miten noi menee. Iha vakio 04. Moottorinohjausjärjestelmä on joka puskee vaan pikkasen lisää bensaa koneelle. Miks siinä semmonen on jos on ihan vakio?
07.08.09, 23:27
Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu.
07.08.09, 23:44
silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu. Olin kans siel pällistelemässä kaverin kans ihan muuten vaan ku lähellä asuu. Hienosti meni tosiaan silvia 8) Se "vakio" e36 m3 meni todella yllättävän kovaa, jotain 1.28 aikoja sille parhaillaan kellottelin puhelimella :
Näköjään ovat jo rotat ja hiiretkin sitä mieltä että takapenkillä ei tee mitään kun olivat sitä tallilla syöneet
08.08.09, 00:40
TuPZu Wrote:silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu. Oliks se sininen E36. Sellaselle jäin kerran Ahvenistolla. Kaveri osaa puikottaa. No nyt on mullakin semit, vaikka tuskin tilanne muuttuu.
2004 vm. 350Z, HKS8555
08.08.09, 00:53
-Pexi- Wrote:TuPZu Wrote:silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu. Joo sellanen vaalean sininen, silveR voi varmasti valaista asiaa enemmän jos haluaa (ei tosin kuulu tähän aiheeseen mitenkään) kun tuttuja ilmaisesti olivat : Vähän kävin siinä jutulla kuskin kanssa ja tosiaan kovia aikoja takoi vakio tekniikalla. Reseptit olivat: Tihee perä, suorakytkentä laatikko, tyhjä sisusta/takaluukku, kaaret,alcon jarrut, alusta? ja hyvät renkaat (A048/R888)
Näköjään ovat jo rotat ja hiiretkin sitä mieltä että takapenkillä ei tee mitään kun olivat sitä tallilla syöneet
08.08.09, 19:54
TuPZu Wrote:-Pexi- Wrote:TuPZu Wrote:silveR Wrote:Tällä päivämäärällä Alastaro 1.26.330, auto jälleen vanha tuttu. Dataloggeriin jäi parhaaksi ajaksi 1:27:45. Jarrujen kanssa oli ongelmia, epäselväksi jäi mistä erikoinen täristys johtui. Levyt hiontaan tms??? Vielä jäi paljon opeteltavaa radasta...
----------<br />www.brisk.fi
08.08.09, 21:10
Kai sitä vois omanki postata: eka kerta radalla, 3 kierrosta kerettiin jopa ennen ruuhkaa mittaamaan ja niistä paras:
Auto: BNR32 Alusta: ??? Renkaat: Ventus sport k104 255/30/17 Kemora: aika 1.29.5 pvm. 9.4.2009 Mitattu: Sekkarikello varikolta Ja hieman kylmä keli, eipähän ollu ainakaa mulla lämpöongelmia... Turva-alueet täynnä jäistä lunta jotkut sinne puskureita hajottikin.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla Ex e32 750iA Kuningasmoottori Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi. http://warjo.kuvat.fi
09.08.09, 21:10
Rata: Alastaro
Kuljettaja: micco Kierrosaika: 1:34:0 Auto: Z32TT Alusta: Tein Flex Renkaat: Federal 595RS Pvm: 9.8.2009 Ajanotto: RaceChrono
VH45DET Remote Turbo
500whp.net
11.08.09, 03:51
Kai määkin sit ;D .
Botniaring 4.8 -09 Auto: HCR32 RB20DET Aika: 1.33.76 RaceChrono Renkaat: Potenza RE01 Alusta: Öhlins
13.08.09, 11:49
10.8 Nurburgring Nordschleife
300ZX Z31 Race Chrono 10,01min.
13.08.09, 16:10
Uldiz Wrote:10.8 Nurburgring Nordschleife Nyt oon vähän kateellinen... ps. Pieksitpä vielä sen Sabine Smithin ajaman Transitin ajan
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla Ex e32 750iA Kuningasmoottori Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi. http://warjo.kuvat.fi
13.08.09, 16:15
Warjo Wrote:Sabine Smithin ajaman Transitin ajan [nus] Sabine Schmitz [/nus]
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
13.08.09, 18:03
Xenon Wrote:Warjo Wrote:Sabine Smithin ajaman Transitin ajan Hah, tollaset pitäis löytyy iha vakiona ;D Tossa ~8.15 ringilt http://carfreaks.net/content/2009-08/por...urburgring
13.08.09, 19:55
micco Wrote:Rata: Alastaro Jos haluut niin kerros kokemuksia noista 595RS renkaista. Kiinnostaisia kovasti.
RS13 ---> VQ35DE
13.08.09, 21:38
Warjo Wrote:ps. Pieksitpä vielä sen Sabine Smithin ajaman Transitin ajan Jep, tosi tyytyvainen aikaan. Fakta tietona viela se, etten ajanut kuin sen yhden ainoan kierroksen (ei siis edes tutustumis kierrosta..) ja spinnasin kerran kunnon vauhdista 20cm paahan teras aidasta. + se etta auton renkaat ovat vuosimallia 2002 + se etta autosta havisivat jarrut kokonaan kierroksen loppuosassa.. Nama siis faktaa
14.08.09, 16:08
Xenon Wrote:Warjo Wrote:Sabine Smithin ajaman Transitin ajan no tuitui vaa sullekki sori ku heitin päästä, mut silti hieno nainen Ja voisit päivittää tonne listaan noit aikojaki! vai ekkö haluu luopuu kemoran sijotuksestas?
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla Ex e32 750iA Kuningasmoottori Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi. http://warjo.kuvat.fi
14.08.09, 16:24
Nixs Wrote:TurboPower Wrote:Kukaan käynyt ajamassa nurburgringillä ja ottanut aikaa? Itse menossa ens kuun alussa jos zeta kestää nipussa sinne asti. ;D Lisäsinpä listalle huvikseni tuonkin, jos vaikka useampi innostuisi lomareissuilla käydä tahkoamassa. Nixs, onko tuolle tapahtumalle päivämäärää? Uldiz Wrote:10.8 Nurburgring Nordschleife Renkaat, alusta? Oliko BTG vai joku muu mittausväli?
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
14.08.09, 22:09
heit joku 5.7. PilotSportit alla
16.08.09, 09:12
Xenon Wrote:Uldiz Wrote:10.8 Nurburgring Nordschleife Renkaat: Yokohama 18" Alusta: edessä kelt. konit ja takana tociko Z31 NA:n pumput jouset ilmeisesti eibach uretaanit, paitsi takatukivarsissa vakio vakaajantanko takana, edessä 26mm
16.08.09, 11:08
Harjoiteltiin tossa poikain kanssa Alastarolla timeattackia, tuli ihan lupaavia aikoja. Puskee edelleen aivan helvetisti, ja jarrut katosivat kahden kiekan jälkeen eli juuri silloin kun renkaat saavuttivat toimintalämpötilan AP:n 5.1 DOT -nesteet ilmeisesti kiehuivat. Rasse kellotti pohjat ja ite meni vielä pari sekkaa päälle, mutta:
Auto: Kadulle rekisteröity GTR 32 Alusta: K-sport katuversio, vakiot ylätukivarret, ei camberia edessä Kumit: Toyo R888 265/35/18 Auton paino: 1660 kg (2 äijää, stereot ja ilmastointi, heh)) Jarrut: Greddy 6-pot, Greddy-palat Ajanotto: RaceChrono Aika: 1.27.9
17.08.09, 09:07
sampis Wrote:Harjoiteltiin tossa poikain kanssa Alastarolla timeattackia, tuli ihan lupaavia aikoja. Puskee edelleen aivan helvetisti, ja jarrut katosivat kahden kiekan jälkeen eli juuri silloin kun renkaat saavuttivat toimintalämpötilan AP:n 5.1 DOT -nesteet ilmeisesti kiehuivat. Rasse kellotti pohjat ja ite meni vielä pari sekkaa päälle, mutta: Asianmukaista toimintaa, vihdoin GT-R:t alkaa mennä sellaisia aikoja kuin pitääkin. Heität matkustajan ja humppavehkeet pihalle niin pääset alittamaan tota mun aikaa, R888:lla pitäisi onnistua hyvinkin kun mä joudun ajelemaan noilla aneemisilla 235 Yokohamoilla. Oma noteeraus Ahvenistolta 15.8.2009: 1.30.875. Speksit edelleen vanhat tutut. Vihdoin opin vähän ajamaan tuolla, tarvisi vielä treenata kyllä lisää kun kerta vuodessa ei oikein riitä tolle radalle.
17.08.09, 12:37
Hirmu aika Alastarolle kiina-alustalla ja merkkijarruilla (jotka hyytyivät).
Tää oli sit vaan letkautus pariin muuhun topicciin liittyen...
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon Nissan Skyline GT-R BNR32 Nissan Pathfinder dCi LE R51
17.08.09, 14:03
silveR Wrote:sampis Wrote:Harjoiteltiin tossa poikain kanssa Alastarolla timeattackia, tuli ihan lupaavia aikoja. Puskee edelleen aivan helvetisti, ja jarrut katosivat kahden kiekan jälkeen eli juuri silloin kun renkaat saavuttivat toimintalämpötilan AP:n 5.1 DOT -nesteet ilmeisesti kiehuivat. Rasse kellotti pohjat ja ite meni vielä pari sekkaa päälle, mutta: Joo, ne pitää kyl heivata noi vänkärit sun muut helkkariin, subikin on tarkotuksellaan heittoasennettu et saa irti Itte tarvisin varmaa paremmat renkaat, jarrut ja nelipistevyöt niin ois kiva kokeilla parannella omia aikoja tolla lähes vakiolla vermeellä.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla Ex e32 750iA Kuningasmoottori Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi. http://warjo.kuvat.fi
19.08.09, 11:06
-mikkis- Wrote:micco Wrote:Rata: Alastaro Ei niillä kyllä järin hyvin pitoa irtoa > En ole kyllä parempia/kalliimpia katuslicksejä (esim. R888) päässyt kokeilemaan joten vaikea sanoa paljonko sitä pitoa voisi löytyä...
VH45DET Remote Turbo
500whp.net
21.08.09, 07:30
micco Wrote:Ei niillä kyllä järin hyvin pitoa irtoa > Verrattuna mihin?
21.08.09, 14:52
Samu Wrote:micco Wrote:Ei niillä kyllä järin hyvin pitoa irtoa > Juurihan tossa sit perään kirjotti et ei kyl osaa sanoo onko kalliimmissa/paremmissa kuin paljoo paremmin... liene tarkottaa et ei niin hyvin pitoa kun pitäs omasta mielestä saada tollasilla renkailla?
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla Ex e32 750iA Kuningasmoottori Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi. http://warjo.kuvat.fi
21.08.09, 15:32
Federaalit oli millaisessa kunnossa? Oliko ongelmia pidon suhteen niin vetopidossa kun mutkissakin? Minkä kokoiset renkaat ne on?
Sulla kuitenkin tota voimaa on jo siinä määrin että vetopidon puutteen ymmärrän.
RS13 ---> VQ35DE
21.08.09, 19:05
-mikkis- Wrote:Federaalit oli millaisessa kunnossa? Oliko ongelmia pidon suhteen niin vetopidossa kun mutkissakin? Minkä kokoiset renkaat ne on? Varmaankin ne ovat vaan sen verran kovaa seosta etteivät pure kunnolla maapalloon. Eivät ne kyllä hirveästi ole kuluneetkaan parin ratapäivän jäljiltä. Koot ovat 235/40-18 ja 255/35-18.
VH45DET Remote Turbo
500whp.net
06.09.09, 00:38
5.9. Time Attack Finaaleissa, Alastarolla:
Auto: Kadulle rekisteröity GTR 32 Alusta: K-sport katuversio, vakiot ylätukivarret, ei camberia edessä Kumit: Toyo R888 265/35/18 Auton paino: n. 1500 kg Jarrut: Greddy 6-pot, Ferodo DS2:11/DS3000-palat Ajanotto: RaceChrono Aika: 1.26.5 [/quote] |
« Next Oldest | Next Newest »
|