Posts: 202
Threads: 3
Joined: Mar/2007
Mikko Wrote:Jostain kun löytäis täydellisen RB26DETT kannen imusarjoineen turboineen kaikkineen niin ei ois yhtään huono päivitys hinta-laatu suhteen huomioon ottaen, oletettaen että löytäis järkevään rahaan. RB25DET ja RB26DETT on kyllä niin erilaiset koneet luonteeltaan ettei oo tosikaan, ja potkii ne vakioturbot jo kilon paineilla sen 400hp mikä ei oo 25 koneesta ihan hirveen herkässä. Ja se 26 imusarjasysteemi on ihan pikkasen fiksumman oloinen. Kyllä tuota just on mietitty,kun kohtuullisen ehjä rb26:n kansi imu-ja pakosarjoineen olis tuossa tallissa,mutta vaan rb20:een,mitä peippo tuossa mainitsi.Vois olla mukavempi moottori sen jälkeen,kun tuo lähes vakio rb20det ei kyllä alaväännöllaan vakuuta.
Posts: 26
Threads: 2
Joined: Oct/2007
Jampsu Wrote:Jaibara Wrote:Jampsu Wrote:Jaibara Wrote:Jampsu Wrote:Jaibara Wrote:Joni P. Wrote:Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella
Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö). Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...
Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä? mä en kyllä lähtis tohon hommaan vakio turboilla ainoastaan sen takia kun niissä on edelleen se keraaminen pakosiipi ei kestä sitä lämpörasitusta
joten kakosiipi ainakin vaihtoon sit vois vaikka toimiakin Tää Jampsukin ku oppis pitämään turpansa kiinni sillon ku ei tiedä mistään mitään, eli lähestulkoon koko ajan.. mutulla heittelee kaverilta kuultuja asioita täällä niinku tietäiski jostain jotain... Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään, on nuolle sun joillekkin idiooteille kysymyksille ja kommenteille porukka nauranu kerran jos toisenki. Ota selkoa turbollisen auton tekniikasta, ja tuu sitten kirjoottamaan kommentti uusiksi tuohon mun vastaukseen. ei nyt tarvii ruveta vittuilemaan... et säkään varmaan kaikkea tiedä ja jostaihan se tieto on kerätty ja aiheesta oon lukenu jo aivan helvetisti mutta eipä täällä suomi foorumeilla hirveesti skylleistä ja sen tekniikasta ole hirveesti ollut juttua ja kun toi englanti ei nyt mitenkään parhaalla mahdollisella tavalla suju... ja toi on ihan asiaa että ne vakio turbot ei nyt kovin isoja painetä kestä taitaa olla se 1-1,2bar maksimi ainakin rb25det turboilla se lämpöhän se kuitenkin on mikä ne rikkoo vaikka siipi kestäskin paineita niin kuumuutta ei Ei mee perille näköjään vieläkään, tuo maksimikin on siinä 1.0bar ja hyötysuhde loppuu jo 0.9bar Noo...
Fysiikka vissiin utopiaa, niin en jaksa tässä sua opettamaan rueta, mutta yksinkertaistettuna.. Mietippäs kun siellä on KAKSI niitä turboja niin tarviiko niiden yhdessä vedellä viimeisiään? Ilmamäärä on 2X verrattuna yhteen ahtimeen? Sylintereitä ei ole enää kuin 3 per turbo--> laskisko nuo sun paljon puhumat pakolämmöt? Tarviiko yhden ahtimen jauhaa laakerit solmussa vaikka sitä 1bar, kun on toinen rinnalla auttamassa?
Näin meillä, kuinka teillä? niin no jos se noin ajatellaan niin sit tietysti kestää... itse tykkään enemmän yhdellä isolla ahtimella olevasta autosta
Anteeksi nyt jampsu mutta pakko kysyä, mitenkä sä tuon asian sitten ajattelit?
Posts: 351
Threads: 11
Joined: Jul/2006
Mitä sitä nyt pelkkiä kansia vaihtelemaan? Akkojen vouhotuksia. "Samalla vaivalla" sinne voisi asennella RB30DET:in ja sitä ruveta viilaamaan. Näitähän ne taitaa tehdä tuolla Down under...
Eihän ne isnnsit mitään eroa huomaa kun niin harvoin pääsevät kyllien konehuoneita availemaan?
edit: Tämä nyt taisi olla hieman aiheeton viesti kun eihän silloin enää viritetä sitä RB25DET:iä vaan koko mosa vaihtuu.
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
Knude Wrote:Jampsu Wrote:Jaibara Wrote:Jampsu Wrote:Jaibara Wrote:Jampsu Wrote:Jaibara Wrote:Joni P. Wrote:Jampsu Wrote:mitä eroa yleensä on rb26 ja rb25 kannella Samaa on tullut mietittyä ja kun löytyisi jo valmiina 1kpl ehjä ylimääräinen RB26DETT kansi, sitä olisi kiva istuttaa imu-ja pakosarjoineen tuohon kimppaleluun ja tehdä RB20DETT (tai mikälie sekasikiö). Sama idea käyny mieles, mutta liikaa rahareikiä; imusarjan jne. ostot.. Mutta tekis TT pakosatsin ja istuttais kaksi R32 tai R33 gts-t vakio turboa.. vois olla suhteellisen pätevä kaasuun vastaavuus ja kestäisivät yhdessä vähän isommatkin ahdot...
Ei Peipolla sattuisi olemaan vakioturboja nurkissa pyörimässä? mä en kyllä lähtis tohon hommaan vakio turboilla ainoastaan sen takia kun niissä on edelleen se keraaminen pakosiipi ei kestä sitä lämpörasitusta
joten kakosiipi ainakin vaihtoon sit vois vaikka toimiakin Tää Jampsukin ku oppis pitämään turpansa kiinni sillon ku ei tiedä mistään mitään, eli lähestulkoon koko ajan.. mutulla heittelee kaverilta kuultuja asioita täällä niinku tietäiski jostain jotain... Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään, on nuolle sun joillekkin idiooteille kysymyksille ja kommenteille porukka nauranu kerran jos toisenki. Ota selkoa turbollisen auton tekniikasta, ja tuu sitten kirjoottamaan kommentti uusiksi tuohon mun vastaukseen. ei nyt tarvii ruveta vittuilemaan... et säkään varmaan kaikkea tiedä ja jostaihan se tieto on kerätty ja aiheesta oon lukenu jo aivan helvetisti mutta eipä täällä suomi foorumeilla hirveesti skylleistä ja sen tekniikasta ole hirveesti ollut juttua ja kun toi englanti ei nyt mitenkään parhaalla mahdollisella tavalla suju... ja toi on ihan asiaa että ne vakio turbot ei nyt kovin isoja painetä kestä taitaa olla se 1-1,2bar maksimi ainakin rb25det turboilla se lämpöhän se kuitenkin on mikä ne rikkoo vaikka siipi kestäskin paineita niin kuumuutta ei Ei mee perille näköjään vieläkään, tuo maksimikin on siinä 1.0bar ja hyötysuhde loppuu jo 0.9bar Noo...
Fysiikka vissiin utopiaa, niin en jaksa tässä sua opettamaan rueta, mutta yksinkertaistettuna.. Mietippäs kun siellä on KAKSI niitä turboja niin tarviiko niiden yhdessä vedellä viimeisiään? Ilmamäärä on 2X verrattuna yhteen ahtimeen? Sylintereitä ei ole enää kuin 3 per turbo--> laskisko nuo sun paljon puhumat pakolämmöt? Tarviiko yhden ahtimen jauhaa laakerit solmussa vaikka sitä 1bar, kun on toinen rinnalla auttamassa?
Näin meillä, kuinka teillä? niin no jos se noin ajatellaan niin sit tietysti kestää... itse tykkään enemmän yhdellä isolla ahtimella olevasta autosta
Anteeksi nyt jampsu mutta pakko kysyä, mitenkä sä tuon asian sitten ajattelit? niin että ei sen sylinterien määrän pitäs hirveesti vaikuttaa ahtimelle menevän pakokaasun lämpöön eli kun kahella ahtimella yhelle ahtimelle menee 3 sylinterin pakokaasut niin ja yhdellä ahtimella tietty 6 sylinterin mitenköhän suuri ero mahtaa olla pakolämmöissä ei se pakokaasu nyt hirveesti jäähdy siinä reilun 20cm matkalla oli siellä sitten 3 tai 6 sylinteriä... : vai mitä sanoo viisaammat?
tietysti eihän ne ahtimet ole niin kovilla kun niitä on kaksi...
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 2,710
Threads: 39
Joined: Jun/2004
Jos nyt vaikka aloittaisit käymällä kirjastossa hakemassa jonkun turbotekniikkaa käsittelevän kirjan, esim. Corky Bellin Maximum boostin
E: Onks kivemman näköinen nyt?
Posts: 1,841
Threads: 68
Joined: Apr/2006
Jos vielä pari "lainausta" ni näyttäis vieläkin hiukan fiksummalta toi kinaaminen?
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
jonatani Wrote:Jos vielä pari "lainausta" ni näyttäis vieläkin hiukan fiksummalta toi kinaaminen? : mun puolesta antaa olla itse en kuitenkaan ole 2 turboa laittamassa ;D
omaani tulee luultavasti Greddyn TD05H pitäs riittää melkein 400hp
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 4,044
Threads: 55
Joined: Mar/2002
Jampsu Wrote:jonatani Wrote:Jos vielä pari "lainausta" ni näyttäis vieläkin hiukan fiksummalta toi kinaaminen? : mun puolesta antaa olla itse en kuitenkaan ole 2 turboa laittamassa ;D
omaani tulee luultavasti Greddyn TD05H pitäs riittää melkein 400hp
Tollasii lasten turboja, tosimiehet luottaa Holsetin raivoon... ;D
Posts: 5,420
Threads: 56
Joined: Mar/2002
Jos tuo riittää vain 400hv niin pieneltä kuulostaa. Totut siihen hetkessä ja sitten se on heti liian pieni.
Live slow, die old.
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
kattoo sitten sitä fööniä jos pistetään koko pata uusiks ens kesä mennään vielä vakio föönillä jos se nyt kestää ;D
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 1,965
Threads: 11
Joined: Jan/2003
Lake Wrote:Jampsu Wrote:jonatani Wrote:Jos vielä pari "lainausta" ni näyttäis vieläkin hiukan fiksummalta toi kinaaminen? : mun puolesta antaa olla itse en kuitenkaan ole 2 turboa laittamassa ;D
omaani tulee luultavasti Greddyn TD05H pitäs riittää melkein 400hp
Tollasii lasten turboja, tosimiehet luottaa Holsetin raivoon... ;D Aika kovalta toi 400 kuulostaa tolla ahtimella, 06 ollaan aikaliki tollasissa tehoissa. ja yhdyn lakeen täysin ja hx40 olis näppärä tollasseeseen
Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
miltäs garretin GT3071R kuulostas?
pitäs mennä yli 400hp kevyesti
onko rb25detissä t3 4 vai 5 pulttinen : en pahemmin ole kerenny tutkimaan sen verran auton alta kurkin että siellä se turbo on... nyt pariin kuukauteen nähny koko autoa
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 87
Threads: 2
Joined: Oct/2007
Tuuve Wrote:......
Jos joku ei tykkää R32 kopasta, ja haluaa R33:n, niin silloin GTS-T:n ja GT-R:n välinen kuilu on isompi. Tuolloin jos ei vaan kestä katsoa R32:a ja rahat ei riitä R33 GT-R:ään, niin R33 GTS-T voi olla ihan ok valinta. Näin mulla ;D Osaako joku heittää lonkalta tulpan numeroo? Ois hukassa semmonen ja omaa en pääse tutkii just tässä varmaan pariin viikkoon vaikka se tos pihal viel hetken lepääkin ennen talviunia.
E: En raaski tonne perää laittaa uutta viestiä mutta eikö se tällä foorumilla just jossain jo todettu et järjellä ei oo mitään tekemistä näitten laitteiden kanssa? Tuntella mennää ja se nyt tässä varmaan joka ikisellä on ratkassu mimmosen nipponin ympärilleen on hommannu.
E2: NGK PFR5G-11 Onko tutun kuulonen? Googlen ainoo poimittu "varma" tieto..
Paappis Wrote:Tuuve Wrote:......
Jos joku ei tykkää R32 kopasta, ja haluaa R33:n, niin silloin GTS-T:n ja GT-R:n välinen kuilu on isompi. Tuolloin jos ei vaan kestä katsoa R32:a ja rahat ei riitä R33 GT-R:ään, niin R33 GTS-T voi olla ihan ok valinta. Näin mulla ;D Osaako joku heittää lonkalta tulpan numeroo? Ois hukassa semmonen ja omaa en pääse tutkii just tässä varmaan pariin viikkoon vaikka se tos pihal viel hetken lepääkin ennen talviunia.
E: En raaski tonne perää laittaa uutta viestiä mutta eikö se tällä foorumilla just jossain jo todettu et järjellä ei oo mitään tekemistä näitten laitteiden kanssa? Tuntella mennää ja se nyt tässä varmaan joka ikisellä on ratkassu mimmosen nipponin ympärilleen on hommannu.
E2: NGK PFR5G-11 Onko tutun kuulonen? Googlen ainoo poimittu "varma" tieto..
NGK BKR7EIX toiminu omissa, 25det&26dett.
Jaibara Wrote:Tästäkin jauhettu aikaslailla, tosin keskustelut katosivat foorumin kaatumisen myötä, mutta jauhanpas silti lisää.
Eli siinä nyt ei ainakaa ole mitään järkeä ostaa 32gt-r:ää jos driftaamaan meinaa rueta oikeen tosissaan. Maksaa ~3000€ enemmän siitä että saa maksaa lisää r33gts-t laatikosta ja kardaanista...
Toki saa sen nelivedon sulakkeella pois, mutta jarruttaa etupää turhaan. Noh ottaa vetarit pois niin sitte saa jakolaatikko kyytiä. Ja mikä tärkeimpänä niin paino! Lähteehän siinä kiloja akselistoista kun tekee em. että r33 laatikko+hilut, mutta painaa se silti enemmän kuin gts-t:n kori. Toki onhan gt-r:n kori paljon jäykempi, mutta se joka tosissaan driftaamaan alkaa niin ei ole ongelma eikä mikään vahvistehitsata gts-t:n korin saumat.. Tätä "väittelyä" vois jatkaa öljyn loppumiseen asti, joten osaltani lopetan tällä erää.
Voi ihanuus sitä voiman ja paranneltujen osien määrää 32gts-t:hin tuolla rahalla mitä olis upotettu 32gt-r saattamiseksi "vois kokeilla drfitata" kuntoon.
Ja aivan samalla lailla ne päät miehekkäällä r32ella kääntyy ku isolla,painavalla neiti-mallisella r33 :-* ;D
Vähä menee OT, noo...
Niin. GTR:n kansi ja läppärungot on kyl namua, kuinkapaljon saa uhrattua rahaa gts:n paskan kannen ja imusarjan uusimiseen?
GTR:n alakerran sisuskalut tuntuu kestävän ihan mukavasti. Vakio pensapumppukin taitaa riittää pidemmälle + maffit. Perusvireillä taitaa kuitenki GTR tä saada 400hp ja pienillä muutoksilla vielä reilusti lisää. Koneen käyttäytyminen onkin jo sitten eri luokkaa. Rb26 koneessa kaasuun vastaaminen ja herkkyys on ihan eriluokkaa jo. GTR sä mekaaninen lukko takana jo tehtaalta. Myös jarrutkin on eriluokkaa, vspecissä toki brembot. GTR sä lauhdutin ohjaustehostimelle, isompi välijäähykin on jo tehtaalta. RB25 koneesta jos meinaa hyvän tehdä niin öljypumppu siihenki tarvis päivittää ja noi aftermarket pumput ei taida mennä rb25 kampuraan? Ainakaan ilman koneistuksia. Hyvä ois vaihtaa ne hydraulinostimet mekaanisiin.
Posts: 4,805
Threads: 43
Joined: Sep/2003
Taiquri Wrote:RB25 koneesta jos meinaa hyvän tehdä niin öljypumppu siihenki tarvis päivittää ja noi aftermarket pumput ei taida mennä rb25 kampuraan?
Menee..
Posts: 4,805
Threads: 43
Joined: Sep/2003
Jaibara Wrote:rb26 käyttäytyminen olis kyllä :-* nam, kannesta ja imusarjasta puhumattakaan, mutta sen "ylimääräiselle"tehopotentiaalille nyt en niin kuitenkaan pisteitä jakelisi driftingiä ajatellen. rb20 ja rb25 kannet ja imusarjat riittää helposti sinne 400hp mikä riittää vallan mainiosti. Öljypumppu olis kyllä mukava olla parempi, mutta mikäpä estää semmoisen modaamista.
Niin, ja se vakio öljypumppukin on kyllä sama kuin GT-R:n vakiopumppu, ei se oikeasti ihan ensimmäinen päivityskohde ole.
Isoin ero RB25/RB26 alakerroissa on itse lohkossa, 26 sa se on aika paljon tukusampi. Itse sisuskaluissa ei juuri eroa ole, esim. kiertokanget on samat ja männissäkin eroa lähinnä profiilissa kun puristussuhde ja iskunpituus on eri..
Posts: 6,702
Threads: 190
Joined: Jun/2002
Pojat hei.. tämä on RB25DET viritys topicci..
Pysykää aiheessa, ettei tartte tulla takaisin siivoamaan.
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
Jampsu Wrote:miltäs garretin GT3071R kuulostas?
pitäs mennä yli 400hp kevyesti
onko rb25detissä t3 4 vai 5 pulttinen : en pahemmin ole kerenny tutkimaan sen verran auton alta kurkin että siellä se turbo on... nyt pariin kuukauteen nähny koko autoa niin onko 4 vai 5 pulttinen t3?
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 1,056
Threads: 14
Joined: Dec/2002
Jampsu Wrote:Jampsu Wrote:miltäs garretin GT3071R kuulostas?
pitäs mennä yli 400hp kevyesti
onko rb25detissä t3 4 vai 5 pulttinen : en pahemmin ole kerenny tutkimaan sen verran auton alta kurkin että siellä se turbo on... nyt pariin kuukauteen nähny koko autoa niin onko 4 vai 5 pulttinen t3? jos tässä pakoputken lähtöä haetaan niin laippa on ihan spesiaali, ei ole muissa samaa...kiinnitys pakosarjaan on normaali T3
Yhteydenotot mieluiten mailitse! SPEEDIMPORTS KY, Viriosat japanilaisiin. Silikoniletkut, ACT kytkimet, WHITELINE alusta-osat, HALTECH moottorinohjaukset, Tech edge laajakaistat, Walbro, NGK iridium tulpat, ATS kytkimet ja lukkoperät , XXR ja Ultralite vanteet,Tial, Nismo,BLITZ, Tomei,ja monet muut laadukkaat merkit!
http://www.facebook.com/speedimports.fi
http://www.speedimports.fi
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
: eli garretin GT3071R ei käy suoraan outlettiin :
eli tota tarkotin:
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 1,056
Threads: 14
Joined: Dec/2002
Lyhyesti: Eikäy.
http://i17.ebayimg.com/07/i/000/82/d8/15ff_1.JPG
tossa nopeesti googletettu kuva rb25 outletista, josta laipan malli selviää.
Yhteydenotot mieluiten mailitse! SPEEDIMPORTS KY, Viriosat japanilaisiin. Silikoniletkut, ACT kytkimet, WHITELINE alusta-osat, HALTECH moottorinohjaukset, Tech edge laajakaistat, Walbro, NGK iridium tulpat, ATS kytkimet ja lukkoperät , XXR ja Ultralite vanteet,Tial, Nismo,BLITZ, Tomei,ja monet muut laadukkaat merkit!
http://www.facebook.com/speedimports.fi
http://www.speedimports.fi
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
ja eikun tiggi käteen ja tekemään outlettia ;D
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 87
Threads: 2
Joined: Oct/2007
Mikäs anturi menee kattiin? Täytyy varmaan ite tehä uuteen kattiin paikka samalle anturille?
Ja vielä samaan syssyyn vaikkei viritystä oleekkaan: Kuinka kireellä venakoppien ruuvit saa olla? Mulla irtos lähes ajatuksen voimalla :o
Posts: 1,223
Threads: 5
Joined: Aug/2005
Paappis Wrote:Mikäs anturi menee kattiin? Täytyy varmaan ite tehä uuteen kattiin paikka samalle anturille?
Lämpötila anturi. Haulla olisi löytynyt. Aivan turha.
Posts: 2,710
Threads: 39
Joined: Jun/2004
Paappis Wrote:Mikäs anturi menee kattiin? Täytyy varmaan ite tehä uuteen kattiin paikka samalle anturille? Veikkaisin että EGT eli pakokaasunlämpöanturi, sytyttää kojelautaan valon ainakin JDM S14 sa jos lämmöt liian korkeat. Ei sillä mitään oikeastaan tee varsinkaan jos vaihdat eri katin. Hommaa ennemmin kunnon EGT-mittari minkä anturi tulee turboa ennen, niin saat todellisia lukemia
Posts: 87
Threads: 2
Joined: Oct/2007
TatXa Wrote:Paappis Wrote:Mikäs anturi menee kattiin? Täytyy varmaan ite tehä uuteen kattiin paikka samalle anturille?
Lämpötila anturi. Haulla olisi löytynyt. Aivan turha. Täytyy oppia käyttämään. Kiitos ja anteeks
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
;D tääs näitä hulluja ideoita mites toi gts-t laatikko meneekö suoraan kiinni rb26dettiin? vai joutuuko soveltamaan
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 2,710
Threads: 39
Joined: Jun/2004
Jampsu Wrote:;D tääs näitä hulluja ideoita mites toi gts-t laatikko meneekö suoraan kiinni rb26dettiin? vai joutuuko soveltamaan R33 GTS-t:n laatikko pitäisi kyllä mennä suoraan kiinni kiinnityksiltään, kytkimen toiminnasta tai tarvittavista muista muutoksista en muuta tiedä kuin että öljypohja pitää muokata kun poistetaan etuperä ja vetarit käytöstä.
Posts: 2,211
Threads: 114
Joined: Mar/2002
PetuS Wrote:Jampsu Wrote:;D tääs näitä hulluja ideoita mites toi gts-t laatikko meneekö suoraan kiinni rb26dettiin? vai joutuuko soveltamaan R33 GTS-t:n laatikko pitäisi kyllä mennä suoraan kiinni kiinnityksiltään, kytkimen toiminnasta tai tarvittavista muista muutoksista en muuta tiedä kuin että öljypohja pitää muokata kun poistetaan etuperä ja vetarit käytöstä.
Ei kai siinä sen ihmeempää muokaamista kuin rojut pois sisältä ja vetarien reiät umpeen, mutat alkup kysymyksene vastaten, tämä käsitsy mullekin on. Ja jos suunnittelet RB26DETT konetta autoosi niin ei se kovinkaan hullu suunnitelma ole, kustannustehokas sellainen.
Posts: 1,248
Threads: 27
Joined: Mar/2002
PikkuHenri Wrote:En oikein osista tiedä, olen aika nobo näissä turbo vehkeissä ;D lähinnä konehuoneen kosmeettista puolta ajattelin ehostaa, iso välijäähy,intake missä ei mene ahtoputki venttiilikopan päällä jne
EDIT: ainoo intake mitä netin kautta suomest löysin oli greddyn ja makso tonnin, hyi mikä hinta tuleeko japanista osat halvemmaksi vaikka tuleekin rahtikuluja?. Ebaystahan noita löytyy halpoja, tosin laadusta en tiedä sanoa mitään:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/intake-ma...enameZWDVW
|