Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Myydään, ostetaan tai vaihdetaan S30 -osia/autoja
#1
Olisiko tälläinenkin otsikko tarpeen kun on tuo myynti puolikin vai laitettaisko ostot ja myynnit saman otsakkeen alle?
Niin ja itsehän laittaisin seuraavan haun käyntiin: ostan s30 koppasen projektin/aihion siis halvan sellaisen, ei tarvitse olla täydellinen, koska suunnittelen siitä kilpuria... (historic) tarjotkaa ja pistäkää viestiä jos tiedätte jossain olevan joutilaan kopan!
Reply
#2
Mun mielestä voidaan pitää tämä topic pysyvänä.
240Z 3xDellorto
Wangan Midnight
Reply
#3
L-sarjan kutoseen tarvisin nokka-akselin "suutinputken" eli se putki joka tulee kiinni nokka akselipukkeihin ja ruutaa öljyä nokkiin.
040-5480251
Reply
#4
L24 kutoseen tarvisin nokka-akselin plus nostajat tietty. Entisestä kulunut karkaisu pois... ???

p. 050-5275070 tai [email protected]
Kutosella mennään...
Reply
#5
Hakusessa olis ajokuntoinen projekti muitakin kannattaa tarjota. Sen takia projekti koska tarkoitus on kuitenkin käydä auto jossain vaiheessa täydellisesti läpi ja itse tehty on aina itse tehty.

Puh. 044-2789591

p.s. no niin tänään tuli tehtyä kaupat 280 zxi -80, silti olen kiinnostunut S30 aihiostakin. Olisihan se kiva olla tallissa kaksi "legendaa"
S130 -80<br />S14 -94
Reply
#6
Hei ! Kuka tietää mistä saa hankittua iskarit eteen ja taakse. Kaikki vinkit huomioidaan. Myös käytetyt toimivat käy.
Reply
#7
Itse tilasin iskarit joka nurkkaan MSA:lta tuli muutamassa päivässä ja kotiovelle!
Reply
#8
Zeniori Wrote:Onko kukaan tilannut viime aikoina Zetaan osia Englannista tästä firmasta:
http://www.mjpshop.co.uk/gcat/advanced_s...0z&sort=3a

Mitkä ovat kokemukset?
Tullee halvemmaksi kuin VB:ltä.
Näyttää varaosanumeroiden perusteella olevan orkkisosia.
Itse en ole tilannut mutta olen kuullut että olisi luotettava firma. Ainakin Englannin Z-kerho yleensä tuota firmaa mainostaa välillä. Joskus jotain kyselin heiltä ja sain vastauksen parissa päivässä.
240Z 3xDellorto
Wangan Midnight
Reply
#9
Zeniori Wrote:
Kimi Wrote:
Zeniori Wrote:Onko kukaan tilannut viime aikoina Zetaan osia Englannista tästä firmasta:
http://www.mjpshop.co.uk/gcat/advanced_s...0z&sort=3a

Mitkä ovat kokemukset?
Tullee halvemmaksi kuin VB:ltä.
Näyttää varaosanumeroiden perusteella olevan orkkisosia.
Itse en ole tilannut mutta olen kuullut että olisi luotettava firma. Ainakin Englannin Z-kerho yleensä tuota firmaa mainostaa välillä. Joskus jotain kyselin heiltä ja sain vastauksen parissa päivässä.

Onko sulla Kimi tuon Englannin kerhon webbiosoitetta? En ole sinne vielä "eksynyt".
Se on ainakin ollut http://www.zclub.net mutta nyt ei sivut tahtonut aueta.
240Z 3xDellorto
Wangan Midnight
Reply
#10
Zeniori Wrote:Onko kukaan tilannut viime aikoina Zetaan osia Englannista tästä firmasta:
http://www.mjpshop.co.uk/gcat/advanced_s...0z&sort=3a

Mitkä ovat kokemukset?
Tullee halvemmaksi kuin VB:ltä.
Näyttää varaosanumeroiden perusteella olevan orkkisosia.

Muutaman kerran olen tilannut ja hyvin on toiminut. Pääsääntöisesti alkuperäistä osaa on ollut. Jos Mikellä on osat hyllyssä niin toimitusaika on ollut 2-3 päivää.
Reply
#11
Motorsport Autosta itse tilasin takaiskarit omaani, kun euroopasta ei tuntunut 2+2:n löytyvän.
Homma toimi hyvin, n. 300€ tulleineen tuli maksamaan. Rahti Suomeen oli 100$.
www.zcarparts.com

- Tomi -
Z - All you need
Reply
#12
Tunnustellaan Suomen tilannetta Tongue
Löytyykö myynnissä olevia S30Confusediä? Vihjeitä ja vinkkejä voi laittaa privana tai sähköpostilla.
Mädät ei kiinnosta, mutta muuten saa olla tekemistä. Toki "valmiitkin" kiinnostaa.
240Z 3xDellorto
Wangan Midnight
Reply
#13
sama homma kuin Kimillä.. mutta tarkennuksena, että 240Z malli "pitäisi" olla.

mieluiten kuitenkin sellainen joka on/oli suomen rekisterissä.. tietysti tax freenäkin voi ehkä kiinnostaa.
Reply
#14
Entisellä pomolla oli 240Z projekti.

Alkuperäinen koppa aivan mätä mutta oli laivannut toisen korin jenkeistä. En sitten tiedä
miten tollanen projekti onnistuu.

Voisin varovasti kysyä sähköpostitse onko harkinnut luopumista.
Reply
#15
Ale Wrote:Alkuperäinen koppa aivan mätä mutta oli laivannut toisen korin jenkeistä. En sitten tiedä
miten tollanen projekti onnistuu.

Mikseipä tarvittaessa vaihtaisi tunnistenumeroita samalla, työmäärä olisi tolkuttomasti pienempi ja lopputulos paljolti mahdollisesti parempi. Typerä autovero tuossa kohtaa ei mun mielestä mitään merkitse koska se on vain ja ainoastaan kiusaksi, eikä korinvaihto todellakaan olisi keneltäkään muulta pois. Täten en näe minään syntinä kiertää lakia. Kunhan tekee homman niin hyvin ettei jää kiinni.

Yleensä ottaen en tosiaankaan kehota ketään rikkomaan lakia mutta rakentelua rajoittavissa lakipykälissä on niin paljon järjen ja kohtuudenvastaista että funtsittu anarkia on ihan paikallaan.

Em. on mun mielipide yksityisenä henkilönä, ei kerhon edustajana.

Reply
#16
Tännekin tämä ilmoitus, kun kerran osio löytyy.. Smile

Notta R200 long nose perämötikän tai ainakin välityksen tarvitsisin. Vetarin tumppeja ei tarvitse välttämättä olla.

Nykyinen perä on 3.90 välitteinen ja tarvitsisi hankkia harvempi.

Ainakin näitä on siis olemassa:

R200 long nose, 280Z, 280ZX, 300ZX (Z31)
Ratios 3.36, 3.545, 3.70, 3.90

Tarjoa ihmeessä jos löytyy, tai jos tiedät jonkun keltä kysellä niin kiitollisena otan tiedon vastaan.. Smile

Kaikenkuntoiset kiinnostaa!
Reply
#17
ILVES-Joe Wrote:Takaspoileria Zetaan etsin ja mallin pitäisi olle -70 luvun tyyliä, se joka oli kiinni Zetassani sai lähtökäskyn kun aikani zoomailin sitä...liian uuden mallinen...

Tälläiseen olisi kiinnostusta:
alkuperäinen tai "camaro-malli"
Tai hyvä ehdotus...
Tästä "naapurista" saattaisi löytyä...
Reply
#18
Takaspoleri löytyi... ;D
Nyt tarvii saada vasemman puoleinen ajovalon "kehys" eli se osa joka tulee sinne umpion ympärille.
Materiaalina pelti, omassa se oli lasikuitua ja hieman halkeillut, kunto saa olla melko kehno kunhan vaan korjauskelpoinen ja hinta kohtuullinen.
Fairlady 1500 Roadster -64 (vaimon), B310 Sunny Coupe, PMC Skyline 2kpl
Reply
#19
Etsin s30 -mallin etu- ja takapuskureita (mallia Euro). Hyväkuntoiset huomioidaan. En huoli myöskään maalattuja.

Niin kovin kiitollisena jo etukäteen,

Timo
050 3666 333
Reply
#20
Paawo Wrote:Terve!
Ei kellään sattuisi olemaan 240z vm:72 ja eteenpäin vas/oik" Steerin knuckle" varsi johon tulee alapallonivel ja raidetangon ulompipää kiinni. Tossa vm.70Confusedsä alapallonivelen reikä on pienempi kuin "uudemmissa" Zetoissa. Eli ei sovi toi uus alapallonivel vanhaan "steering knuckleen". Paikalliset sorvaamot ei osannu auttaa asiassa kun reikä on vähän vinokulmassa niin ei saa penkkiin kiinni.

uppista
Reply
#21
Oiskohan kellään jäänyt ylimääräseksi peltisarjaa tuohon kutoseen! Ei jaksaisi alkaa itse vääntämään kun tuo kesäkin painaa jo päälle ja projektia on vielä aikalailla.... Samaan syssyyn voisi tyrkytellä LD28:n kampuraa.
040-5480251 tai yv:tä kehiin!
Reply
#22
No laitetaas nyt tännekin vielä...

Eli pakosarja olis hakusessa omaani.

Tarjotakaa...
Z - All you need
Reply
#23
Mahtaisko kuvassa olevan näköistä, noin suurin piirtein malliltaan, etuspoikkaa keltään ylimääräisenä ja myytäväksi asti löytymän? Uusi tahi korjauskelpoinen aihio, kaikki käy.




Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#24
MrGallop Wrote:Niin ja itsehän laittaisin seuraavan haun käyntiin: ostan s30 koppasen projektin/aihion siis halvan sellaisen, ei tarvitse olla täydellinen, koska suunnittelen siitä kilpuria... (historic) tarjotkaa ja pistäkää viestiä jos tiedätte jossain olevan joutilaan kopan!
...siis huonotkin, korjauskelpoiset korit esiin!
Diisseli kutosen (LD28) kampiakseli on myös löytymättä vielä!
jos on jotain em. osaa niin voi myös soittaa: 040-5480251
**tämä ilmoitus voimassa vielä Wink
Reply
#25
Olisi kuitenkin jouten s30 etuspoileri, sama mikä Kimillä (BRE-style). Ei ole tullut laitettu paikalleen, niin se ois varmaan jollekkin mieluinen!
yv:tä tai voi soittaa: 040-5480251
Reply
#26
Dodiih.. Nyt mennään yhden otsikon alla kuten S130 puolella.
Reply
#27
Myytävänä ALKUPERÄINEN takaspoileri 240Z

http://www.dnsf.org/index.php?group=GALL...b&pid=1619

kuva löytyy tuolta.


jakaa mielipiteet mukavasti 50/50 eli toiset tykkää toiset ei voi sietää, herättää ainakin keskustelua!

MERKIT ei kuulu kauppaan eikä ole myytävänä.

alkup. värisävy, ei kuitenkaan alkup. pinta joka oli aivan äärettömän ohut

150e ja spoileri on sinun.

pääset vuorostasi vänkäämään ensi kesänä Esson pihalle että onko se orkkis varuste ja kyseessä ei ole sävyero kun se on eri värinen kuin auto jne...




Reply
#28
Olis myytävänä moottori 280z?.
Vaihdelaatikko 5 vaihteinen.
kardaani ja perä.

Osat ovat kiinni 72 vuosimallisessa 240zConfusedsa

P040-5391979
Reply
#29
Onkos kellään varaosia tai koko autoa purettuna et sais tehdä kauppaa muutamasta osasta?
Tuli ostettua sit 240z -73... Big Grin
Reply
#30
Raami Wrote:et sais tehdä kauppaa muutamasta osasta?

Listaa vaan tänne ne osat mitä tarttet suoraan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)