Eli tarve ois tollaselle Datsun-merkille tuohon etulokasuojaan eturenkaan taakse. Ei haittaa vaikka on huonokuntoinen kun se maalataan kuitenkin. Muistelin et mulla oli molemmat noista tallessa mutta eipä enää löytynytkään toista.
Tuossapa kuva mistä kysymys. Tuon mitat on noin 290mm pitkä ja 14mm korkea. Kolmella tinksillä kiinni lokasuojassa.
Löytyskö (240z) keltään mokkulaa lohkon kylkeen mistä neste tulee koneesta ja siinä on nesteen lämpötilamittaus. Mikä lie on sitten oikea nimi mokkulalle sitä tiedä en.
Päivitetty myynti-ilmoitus tuolla: http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=41881.0
Löytyy siis täydellinen 260Z tekniikkapaketti, turbiinivanteet, bensatankki, 2+2 takapenkki. Ja varastoja penkomalla voi löytyä muutakin ylimääräistä osaa.
Ex s130 Dasseni nykyinen omistaja käski tiedustella olisko Z-harrastajilla kiinnostusta 14" (s30?) orkkisvanteisiin, jotka hänellä ylimääräisenä.
Niissä on semmonen "risti" kuvio ja zetakeskikupit tietty. Päällä on lähes ajamattomat mutta muutaman vuoden vanhat kitkat (mittoja en nyt millään muista,mutta joku törkee raktori profiili ).
Jako on luonnollisesti 4x114,3.
Tämä siis lähinnä ennakkotiedusteluna josko ketään kiinnostaisi, ei osannut vielä mitään hintapyyntöä sanoa, mutta tarjota saa ja mulle voi ilmottaa esim. privalla jos haluaa olla omistajaan yhteyksissä. Vanteet sijaitsee Lahti-Kouvola välimaastossa, mutta kulkeutuvat varmaankin sovittaessa kätevästi PK-seudullekin.
Tässä pari huonoa kuvaa nyt alustavaa osviittaa antamaan mistä on kyse....
(Skannattu muinoin halpis filmikameralla otetusta paperikuvasta)
I'm living my dream: Im in a Z.... and those guys with other Z's are trying to catch me, but they just can't...<br />'Cause i'ts taking too god damn long for the twin troubles to kick in...
vaihteisto 5v. perä on r200, välitys muistaakseni jotain 3.5, oiskohan ollu jostain automaatti 280zx. Perään on kaikki laakerit ja tiivisteet
vaihdettu keväällä. myös vetarit tulee kaupan. niistä toinen on lyhennetty ettei pohjaa. etujarrut on 4 mäntäset ns. päivitys kitti n. 3vuotta vanhat. toisin sanoen suurinpiirtein koko tekniikka on kaupan!
kone 500e.
laatikko 350e.
perä 300e...............koko voimalinja 1000e.
jube80 Wrote:240zetan osia: osat tällä hetkellä täysin toimivassa, kuukausi sitten katsastetussa autossa.
Eli käytännössä koko tekniikka tulee myyntiin noin kuuakauden kuluessa, jahka saan auton purettua.
kone on tuo vakio l24. perus koneremppa tehty joiain vuosia sitten, käretön sytkä ja bensasta huolehtii vakiot juuttuvakurkkuiset.
vaihteisto 5v. perä on r200, välitys muistaakseni jotain 3.5, oiskohan ollu jostain automaatti 280zx. Perään on kaikki laakerit ja tiivisteet
vaihdettu keväällä. myös vetarit tulee kaupan. niistä toinen on lyhennetty ettei pohjaa. etujarrut on 4 mäntäset ns. päivitys kitti n. 3vuotta vanhat. toisin sanoen suurinpiirtein koko tekniikka on kaupan!
kone 500e.
laatikko 350e.
perä 300e...............koko voimalinja 1000e.
etujarrut 250e.
osia voi kysellä puh. 0505363148 tai yv.
Laitoin pikaviestiä, R200 ehdottomasti tänne Myös jarrut saattaa kiinnostaa 8)
Olisiko kellään ylimääräistä ohjuria oveen, eli ovessa lukon vieressä oleva kolmion muotoinen osa joka on kahdella ruuvilla kiinni.
Auto on -72, mut samahan se on ilmeisesti myöhemmissäkin S30.
Kuskin puolelle eli LEFT. YV:tä voipi laitella.
Juu just tuota, täytyykin käydä kyselees maahantuojalta sit.
Ajattelin automaattisesti et tuskin tota löytyy kun kaikki tuntuu olevan niiltä lopussa, kiitos vinkistä.
Osan tarkoitus on estää oven "liikkumista" ja sitä kautta kolinaa ,itse en kyllä ole huomannut mitään eroa oli nuo ohjurit paikoillaan tai ei.
Varaosien saaminen maahantuojan kautta tuntuu nykyisin olevan vähintäänkin hankalaa, kun omaani entisöin v.2002-2005 vastaukset kyselyihin tuli piirimyyjän kautta nopeasti, lähes kaikkea mitä tilasin sai, esim takapuskuri, etupuskuri+kävyt,ovipanelit,ovenkahvat,takapyörän laakerit,etuhiekkapelti, jne jne
Joskus vuosia sitten ostin C31 Laureliin jotkut Taiwanilaiset etulokasuojat,olihan ne ruosteettomat mittatarkkuus oli pahimmissa paikoissa jotain 3cm :n luokkaa
Jaahas, taas olisi aika kysellä omaan Z-projektiin usa-mallisia kylkilistoja, eli etuloksuista ihan takanurkkiin asti ylettyviä listoja olisin ehkä vailla, tai apparin taimmaista listaa ainakin. Nyt alkaa taas lähestymään aika jolloin pitäisi päättää tehdäänkö tälle rohjolle mitään, laitetaanko reiät umpeen, vai jätetäänkö sikseen.
Soita o5o-5275o7o, tsun.tee(ät)pp.inet.fi Jotain voin ehken maksaakin, ainakin kulut.
Tarkoitus olisi omasta tehdä jenkki-look kuin se on ollutkin, ja mielelläni jättäisin nuo listat paikoilleen vaikka ruma onkin....
Jaahas, taas olisi aika kysellä omaan Z-projektiin usa-mallisia kylkilistoja, eli etuloksuista ihan takanurkkiin asti ylettyviä listoja olisin ehkä vailla, tai apparin taimmaista listaa ainakin. Nyt alkaa taas lähestymään aika jolloin pitäisi päättää tehdäänkö tälle rohjolle mitään, laitetaanko reiät umpeen, vai jätetäänkö sikseen.
Soita o5o-5275o7o, tsun.tee(ät)pp.inet.fi Jotain voin ehken maksaakin, ainakin kulut.
Tarkoitus olisi omasta tehdä jenkki-look kuin se on ollutkin, ja mielelläni jättäisin nuo listat paikoilleen vaikka ruma onkin....
T:Jii
Tälläisiäkö? Nämä joutavat kyllä kun auto suomeen rantautuu, mahdollisesti ens kuun alkupuolella...
Kaupan olisi 240Z projekti, jossa korin peltihommat suurimmaksi osaksi tehty. Osat kaikki tallessa. Tosi ostajat, tarjouksia kuunnellaan. Auto esitellään sopimuksen mukaan.
S30HLA012 Wrote:Kaupan olisi 240Z projekti, jossa korin peltihommat suurimmaksi osaksi tehty. Osat kaikki tallessa. Tosi ostajat, tarjouksia kuunnellaan. Auto esitellään sopimuksen mukaan.
Löytyisikö kellään ylimääräisenä muutamaa osaa 240Z:taan?
-Jenkkimallin etuvilkut, varsinkin pohjat johtoineen
-Pissapojan säiliö, alkuperäinen tai NOS mutta ei ns. tarvikemallia joka käy jokaiseen autoon. Miel. toimivalla pumpulla.
Ja jos jollain menee läpimätä kori paaliin jossain vaiheessa, niin tarttis saada penkkien takana olevan peltinen pystyseinä. Se missä on tavaralokerot.. Joku on "nätist"i tehnyt siihen kivat reijät.. :'( Työkaluina on ollut vissiin vasara ja/tai kirves..