Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R33 Spec2
#31
ei haittaa, nokka pyörähtää yhden kierroksen ja kone siinä ajassa kaksi, eli kun puolikuut kohtaa niin kovaa ajoa!
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#32
selvä kiitooooksia Smile
Reply
#33
Eilen käynnistin, vaihdettu kevlar jakopäähihna vesipumppu ja muut kilkkeet, vag puolat, tulpat, mines ecu (speksit sain selvitettyä sarjanumeron perusteella japanista minesiltä) ahtopaineensäädin ja kaikki ahtoputkiin tulevat letkunpätkät uusiin. Auto kävi hyvin tosin kuulosti vähän kitisevän tyhjäkäynnillä ja tasakaasulla noin 2000-3000 rpm tuo jakohihna, oiskohan liian kireällä ? Ja edelleen... rajumpi kiihdytys, kaasupedaali ylös ja kytkin pohjaan ja sammu Sad
Reply
#34
Pakosarjan pultin tyngät on myös kynsitty kannesta pois ja uudet tilalla Smile
Reply
#35
Vieläkös se Blitzin dumppi on kiinni? Tulppaa ja testaa sammuuko. Sama juttu vakiolle, niin voit rajata ne pois vian aiheuttajasta.
Reply
#36
Jakopää säädetty uudelleen ei vongu enää, blitzi sai kyytiä.. no v*ttu sehän nipponi toimii Big Grin purin sen dumpin ja sen messinkiä oleva mäntä aivan karmeassa kunnossa, ei ihme että vuotaa. Ja kiihdyttely prötäily loppui noilla vag puolilla. Tuntuu vain nyt että vain näillä vehkeillä kytkin ei enää pidä :o speksit mines eculle olivat:

This VX-ROM is for a Middle Version Nissan Skyline ECR33, Manual Transmission RB25DET

Fuel mapping and ignition timing optimized
Speed limiter expanded
Rev limit +500 rpm from stock
If raising boost, can handle up to 0.85 Kg/cm2 MAX
Set to use gasoline fuel with 100 ron octane ratings.

Thank you

V/R
Mine's

Sitten ahtojahan on tuohon nostettu säätimellä ja 3"hormi + vapari kitti.
Reply
#37
Ja kiitos kaikille auttajille!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)