Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R33 GTS-T Spec 2 hankinta ensimmäiseksi Datsuniksi - Apua arvostetaan!
#31
Zuikkis Wrote:Kyllä se getari paremmin lapasessa kestää kuin gtst. Smile Sehän on ajotuntumaltaan hyvin takavetoisen oloinen, ja onkin 100% takaveto normiajossa. Etuveto tulee vaan ääritilanteissa mukaan auttamaan, siinä vaiheessa kun aito takaveto olisi jo karannut sutimaan tai poikittain.. Smile

GT-RConfusedsähän ei ole keskitasauspyörästöä ollenkaan, ja voimansiirto muutenkin sitä luokkaa jämerä että tuskin sitä rikki saa mitenkään.
TeroLuu Wrote:Radallahan tuo on "helpompi" kuin takaveto. Jos lähtee perä irti, niin eturenkailla tähdätään vain mihin päin halutaan mennä ja kaasu pohjaan.
Tästä tulikin mieleen kysyä, että miten tuo GT-R:n neliveto oikein toimii?
TeroLuun kertoma esimerkki kuulostaa ja muistuttaa enemmän sitä, miten Imprezan, Lan-EVOn ja Quattrojen neliveto toimii (tai mitä oikeastaan olen lukenut, käytännön kokemusta kun ei ole).
Itse taas olin ymmärtänyt Skyllen nelivedon toimivan seuraavasti:

Toimii takavetona paitsi kiihdytyksen yhteydessä jolloin myös eturenkaisiin siirretään osa tehoista. Muuttuu nelivedoksi ratin kääntyessä.
Jos perä lähtee irti, niin mitä enemmän vastaohjausta, sitä vähemmän tehoja eturenkaisiin siirtyy.
Eturenkaisiin siirtyy enemmän tehoa kun vastaohjauksen määrä pienenee, jolloin eturenkaiden on tarkoitus suoristaa auto ja "vetää se ulos" luisusta.

Olenko aivan hakoteillä vai olenko ymmärtänyt tuon nelivetojärjestelmän toiminnan oikein?
Reply
#32
väärin.

periaatteessa rata-ajossa esim tossa ei ole normi nelivedon heikkoutta eli mutkaan mentäessä puskemista, koska toi on täysin takaveto silloin.
Mutkasta lähtiessä/mutkassa ei ole takavedon heikkoutta (yliohjautuminen) koska etuveto puuttuu peliin ja suoristaa auton.

http://www.youtube.com/watch?v=M2gco-pZHF4
Reply
#33
sehan siirtaa voimaa eteen jos huomaa etta takarenkaat ja eturenkaat menee eri nopeutta. Anturikin on aika tarkka kun talvella pehmeampi sivusella renkaalla aina lyopi vetoa eteenkin kun autolla lahtee liikkeelle, vaikka ei mielestani ainakaan olisi sutinut edes yhtaan. Eli jos takarenkaat lahtee mutkassa lyomaan tyhjaa se siirtaa eteen voimaa niin pitkaan kun renkaat sutivat, mika on ainakin talvella aika mielenkiintonen kun ensin lahtee pera alta ja sitten rupeaakin yhtakkia edesta vetamaan.
R32 GTR -90 wruuuuum pop pop pop oho psshhhh wruuum
Reply
#34
kyllähän se haistelee tota kaasun asentoakin ja g-antureita. vaikkei auto sudi niin laittaa se silti voimaa eteen ennenkuin pito murtuu.
Reply
#35
Jos hankit RB26DETT moottorilla varustetun auton, varaudu myös pullealla lompakolla. Mieluiten vm 93-> että öljypumpun välitys kampiakselissa olisi "korjattua" mallia.
Mulla on Nissaneita.

Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina !
http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit

R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !:
http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
Reply
#36
vihis Wrote:Jos hankit RB26DETT moottorilla varustetun auton, varaudu myös pullealla lompakolla. Mieluiten vm 93-> että öljypumpun välitys kampiakselissa olisi "korjattua" mallia.

Ehkä tuo on kuitenkin vähän? ylimainostettu juttu. Hajoaahan ne pumput sillä leveälläkin kaulalla. Omassa 127tkm ajetussa kapealla kaulalla olevassa kampurassa oli ihan ok se vielä muuten olikin tunnit täynnä vaikka ei laukasta hajonnutkaan.

Ite en laskis kauheaa arvoa sille että koneella olisi ajettu vähän tai paljon kun näissä 100tkm on jo paljon, voi levitä milloin vain. Varsinkin kun mistään ei voi tietää miten sitä on ne 100tkm käsitelty. Nämä on vain miun mielipiteitä..

Kannattaa heti hommata se consult johto ja ohjelma läppäriin. Sitä tulee kuitenkin tarvitsemaan.
Reply
#37
Jos olisin r32 gt-r:ää nyt ostamassa, nettiautostakin löytyy ainakin yksi yksilö jota kävisin katsomassa ja koittamassa ennen japaniasta tilaamista.

Molempi parempi. Kunhan ei katso sieltä japanistakaan sitä halvinta mahdollista.

http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/5052449

(ja tähän perään sitten saa kaikki vuorollaan sanoa kuinka japanista saa halvemmalla, ja ei, ei ole mitään tekemistä mulla tuon auton myynnin kanssa, kunhan kerron mielipiteeni) Wink
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#38
Koljonen Wrote:Jos olisin r32 gt-r:ää nyt ostamassa, nettiautostakin löytyy ainakin yksi yksilö jota kävisin katsomassa ja koittamassa ennen japaniasta tilaamista.

Molempi parempi. Kunhan ei katso sieltä japanistakaan sitä halvinta mahdollista.

http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/5052449

(ja tähän perään sitten saa kaikki vuorollaan sanoa kuinka japanista saa halvemmalla, ja ei, ei ole mitään tekemistä mulla tuon auton myynnin kanssa, kunhan kerron mielipiteeni) Wink

Komppaan Koljosta, vaikken sinkuista pidäkään.
Mulla on Nissaneita.

Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina !
http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit

R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !:
http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
Reply
#39
vihis Wrote:Komppaan Koljosta, vaikken sinkuista pidäkään.

Ja autosta voi udella paljon käyttäjältä bloodi kenen tuo on.. On kyllä livenä nähtynä hurjan hienossa kunnossa.
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
#40
Koljonen Wrote:Jos olisin r32 gt-r:ää nyt ostamassa, nettiautostakin löytyy ainakin yksi yksilö jota kävisin katsomassa ja koittamassa ennen japaniasta tilaamista.

Molempi parempi. Kunhan ei katso sieltä japanistakaan sitä halvinta mahdollista.

http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/5052449

(ja tähän perään sitten saa kaikki vuorollaan sanoa kuinka japanista saa halvemmalla, ja ei, ei ole mitään tekemistä mulla tuon auton myynnin kanssa, kunhan kerron mielipiteeni) Wink
En _edelleenkään_ halua jonkun toisen virittämää, rakentamaa tai räpeltämää menopeliä, vaan täysin vakion.
Miksi ette ymmärrä tätä? Eri asia jos joku koittaisi kaupata minulle vakiota autoaan, se kiva sitten, mutta kaikki yksityisviestit joita saan ovat ihmisten mainostuksia omista autoistaan jotka on jo viritetty ties mille tasolle.
Rahankulutus näissä ei haittaa, autoa ei voi rakentaa ilman rahaa ja sitä tulee AINA kulumaan. Omiaan ei tule KOSKAAN saamaan takaisin. Mutta rakentamisen ja virittämisen ilo itsessään on se syy miksi pidän tästä hommasta ja harrastuksesta.
Mitä järkeä on ajaa jonkun toisen rakentamalla menopelillä jos rakastaa nimenomaan sitä työskentelyvaihetta itse? Ei siinä pääse tuntemaan kovan työn jälkeistä onnistumisen tunnetta ja saavutusta. Se on vain "No, joku muu on tämän rakentanut ja kulkeehan se kovaa, kiva vehje".

E: Unohdin mainita, (oletettavasti) hyvä yksilö löytyikin jo ja kaverini yhteyshenkilö käy katsomassa sitä puolestamme maanantaina, joten saapa nähdä mitä sieltä nousevan auringon maasta tulee kuulumaan.
Reply
#41
Parhaiten oppii autonsa tuntemaan kun pääsee itse rakentamaan vakiosta mieleisensä.
Reply
#42
Enari Wrote:En _edelleenkään_ halua jonkun toisen virittämää, rakentamaa tai räpeltämää menopeliä, vaan täysin vakion.
Miksi ette ymmärrä tätä? Eri asia jos joku koittaisi kaupata minulle vakiota autoaan, se kiva sitten, mutta kaikki yksityisviestit joita saan ovat ihmisten mainostuksia omista autoistaan jotka on jo viritetty ties mille tasolle.
Rahankulutus näissä ei haittaa, autoa ei voi rakentaa ilman rahaa ja sitä tulee AINA kulumaan. Omiaan ei tule KOSKAAN saamaan takaisin. Mutta rakentamisen ja virittämisen ilo itsessään on se syy miksi pidän tästä hommasta ja harrastuksesta.
Mitä järkeä on ajaa jonkun toisen rakentamalla menopelillä jos rakastaa nimenomaan sitä työskentelyvaihetta itse? Ei siinä pääse tuntemaan kovan työn jälkeistä onnistumisen tunnetta ja saavutusta. Se on vain "No, joku muu on tämän rakentanut ja kulkeehan se kovaa, kiva vehje".

E: Unohdin mainita, (oletettavasti) hyvä yksilö löytyikin jo ja kaverini yhteyshenkilö käy katsomassa sitä puolestamme maanantaina, joten saapa nähdä mitä sieltä nousevan auringon maasta tulee kuulumaan.

Nojuu, en niin tarkkaan lukenut alkuperäistä viestiäsi että olisin huomannut siinä haluttavan täysin vakiota. Anteeksi aiheuttamani mielipaha.
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#43
Koljonen Wrote:Nojuu, en niin tarkkaan lukenut alkuperäistä viestiäsi että olisin huomannut siinä haluttavan täysin vakiota. Anteeksi aiheuttamani mielipaha.
Ei ole mielipahaa ja sori jos vaikutin "kireältä".
Hieman vain turhautunut fiilis kun porukka jatkuvasti tarjoaa omia viritettyjä autojaan minulle kaupaksi.
Vakioita voisin mielelläni katsella jos sellaista tarjottaisiin, mutta miltein jokainen on aina näitä "viritetty jo +400hv tasolle Wink" viestejä.
Reply
#44
Enari Wrote:Ei ole mielipahaa ja sori jos vaikutin "kireältä".
Hieman vain turhautunut fiilis kun porukka jatkuvasti tarjoaa omia viritettyjä autojaan minulle kaupaksi.
Vakioita voisin mielelläni katsella jos sellaista tarjottaisiin, mutta miltein jokainen on aina näitä "viritetty jo +400hv tasolle Wink" viestejä.

Itsestanikin on kiva rankentaa autoja ja teen niista semmoisia kuin itse haluan, silti en ole ihan samaa mielta miksei voisi ostaa valmiiksi viritettya, kun niista nyt aina loytyy jotakin parannettavaa. Ei ainakaan haittaa useamman tuhannen arvosta olevat paremmat osat joista on todellakin hyotya jatkossa ja jonka ansiosta voin nyt kayttaa aikani ja rahani niihin loppuihin(loputtomiin) parannuksiin mita haluan autoon tehda. On kylla ymmarrettavaa etta harmittaa kun porukka laittaa viestia ja tarjoilee omaansa etta osta tama kun rupeaa itteani vituttamaan jo vikojen korjailu jokapaikassa Big Grin
R32 GTR -90 wruuuuum pop pop pop oho psshhhh wruuum
Reply
#45
Enari Wrote:i.
Vakioita voisin mielelläni katsella jos sellaista tarjottaisiin, mutta miltein jokainen on aina näitä "viritetty jo +400hv tasolle Wink" viestejä.

No Eikös tuonkin voi vielä vakioksi laskea. Kun tulee jo putkisto/ahtopaine- perusvireillä. ~~
entinen atletti, nykyinen gotletti
S30
Reply
#46
Bloodi Wrote:No Eikös tuonkin voi vielä vakioksi laskea. Kun tulee jo putkisto/ahtopaine- perusvireillä. ~~
Taitaa olla noin 100 Esson-baari hevosta, jos meinaa +400 hv ottaa GTS-tConfusedtä "perusvireillä" Big Grin
Reply
#47
Täysin tehtaan jäljiltä oleva siisti kuntonen bnr32 saattaa maksaa japaninmaalla jo aika kovaa rahaa? Bcnr33 on jo varmaan halvempi?
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#48
Weist Wrote:Taitaa olla noin 100 Esson-baari hevosta, jos meinaa +400 hv ottaa GTS-tConfusedtä "perusvireillä" Big Grin

Topiccihan vaihtui GT-R ostotopiciksi jossain edellisen sivun puolella, ei ole otsikko ihan ajan tasalla. Smile

GT-R:n tapauksessa ihan vakio ei ehkä ole järkevin hankinta. Siinä on kuitenkin ne keraamiset vakioturbot mitkä varmasti hajoavat jossain kohtaa, ja parhaimmillaan aiheuttavat täystuhon koko moottorille.. Jos olisi ahtimet jo vaihdettu metallisiipisiin ja joku perusturvallinen 400-500hp, varmasti aika paljon huolettomampia kilometrejä.

Ymmärrän tuon ajatuksen että haluaa tehdä itse ja oppia tekemällä, mutta tuo ahdinjumppa vaan on jokseenkin turha jos sen voi välttääkin. Smile
Reply
#49
Itse jos olisin tuollaista ostamassa niin tuntuu, että lamojen hinnat taivaissa mutta tämä oikeesti hyvä vaihtoehto http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/5820104 Valmiina vielä 2wd kytkin takaluukussa. Wink

En ole edes nähnyt, että olis tuota ikinä poljettu (frendi ei ole enään mikään 20v lippispää) kertonee jotain, että ajaa tyyliin mielummin emännän uudella golfilla kuin tuolla ja mun mielestä vielä eka omistaja tuolla suomessa ainakin rekisteröi ym... Big Grin

Ollaan molemmat ihmetelty miksei ole kelvannut kenellekkään ei nyt ihan parhaita getareita mitä nähnyt mutta olen nähnyt myös monta huonompaakin ja ei todellakaan ole räpelletty nuo perus muutokset olleet jo japanissa laitettu.
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply
#50
ABT Wrote:Itse jos olisin tuollaista ostamassa niin tuntuu, että lamojen hinnat taivaissa mutta tämä oikeesti hyvä vaihtoehto http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/5820104 Valmiina vielä 2wd kytkin takaluukussa. Wink

En ole edes nähnyt, että olis tuota ikinä poljettu (frendi ei ole enään mikään 20v lippispää) kertonee jotain, että ajaa tyyliin mielummin emännän uudella golfilla kuin tuolla ja mun mielestä vielä eka omistaja tuolla suomessa ainakin rekisteröi ym... Big Grin

Ollaan molemmat ihmetelty miksei ole kelvannut kenellekkään ei nyt ihan parhaita getareita mitä nähnyt mutta olen nähnyt myös monta huonompaakin ja ei todellakaan ole räpelletty nuo perus muutokset olleet jo japanissa laitettu.

Auton miinukset:

Puhaltaa lämmin.

mitäköhän tuo tarkoittaa?
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#51
Pitää kysästä kaverilta mutta kaverin äidinkieli ruotsi. Todennäkösesti tarkoittaa toimimatonta ilmastointia.

Ainut hassu juttu tuossa, että japanin poika poistanut bensatankin luukun ja tankkaus tapahtuu takaluukun kautta.
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply
#52
tuokki Wrote:Auton miinukset:

Puhaltaa lämmin.

mitäköhän tuo tarkoittaa?

Ekana veikkauksena ilmastoinnin sisälämpötilan haistelija on rikki tai liitin irti. Silloin puhaltaa pelkkää kuumaa.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#53
Noniin, nyt on yhteyshenkilö tutkinut auton Japanissa ja todennut siinä olevat plussat ja miinukset. Lopulta hinnaksi tuli 5500€.
Plussana oli vähäiset kilometrit korissa (60tkm) ja auton säilytys tallissa. Auto on lisäksi ollut vain kahdella ihmisellä, joista tämä jälkimäinen oli rikkonut ensimäisen moottorin ja myynyt sen sitten osina pois.
Autossa on nykyään vuoden '96 GT-RConfusedtä peräisin olevan RB26DETT, jossa on jo vaihdettu nämä teidänkin paljon mainitsemat helposti hajoavat osat. Muuten auto on kuitenkin vakio ja läpäissyt Japanissa katsastukset kunnianarvoisesti. Moottorilla ajettu vain 10tkm ja se oli ostettu "tuoreena" jostain varaosaliikkeestä(?). On kuulemma normaalia nähdä myös viritettyjä moottoreita myytävänä autotarvikekaupoissa. Voisipa Suomessakin vain kävellä johonkin motonettiin ja pyytää sieltä toimivaa 7M-GTE konetta hyllystä, johon on valmiiksi vaihdettu oikeasti toimiva ahdin tilalle ja laakerit uusittu.

Miinuksena on takakontin puuttuminen. Omistaja oli ensin myynyt auton spoilerin ja sitten takakontin, koska oli ollut aikeissaan ostaa hiilikuitusen tilalle. Juuri nyt tilalla on jokin ei-niin-hyvin-istuva lasikuituinen kopio.
Ilmastointi ei ole kuulemma pelannut tämän omistajan aikana eikä hän ole vaivautunut asiaa tutkimaan, vaan veikkaa vain nesteiden puuttumista.
Ja autohan tulee peltivanteilla Suomeen, koska omistaja olisi pyytänyt reippaat 1500€ enemmän BBS vanteista joilla auto seisoi myyntihetkellä. Juu, ei, otan mieluusti peltivanteilla.
Viimeisenä miinuksena valkoinen väri - itse en aivan kamalasti tykkää valkoisesta, omaan silmään liian tylsä, vähänkuin musta. Se on liian yleinen auton värinä.

Mutta, maksettu mikä maksettu ja saapumisaika oletettavasti syyskuun loppupuolella viimeistään. Auto pitää käydä hakemassa Hangon satamasta, joten tuleepahan pieni reissukin tehtyä kaverin kanssa.

Jos jollakulla on BNR32 takakontin luukkua myytävänä, niin tarjotkaa minulle rohkeasti, joko täällä tai yksityisviestillä - myös hiilikuituiset yksilöt otetaan huomioon.
Ei väliä, että onko spoileria vai ei, tai reikiä spoilerille tai ei, silmääni miellyttää jokainen tyyli.
Autossa on myös kuvien perusteella kuppipenkit, alkuperäisten sijasta. Jokapäiväisessä ajossa kuppipenkit tuntuvat turhilta, joten kun saan auton käsiini, niin katselen sitten, että pidänkö ne vai laitanko myyntiin.
Puolikupit kun ovat hieman mukavemmat ja antavat tarpeeksi sitä tukea itselleni jos radalle innostuu menemään. ;D

Nyt sitten jänskätellään mitä sieltä tulee. Ainakin yhteyshenkilö kehui ajoltaan hyväksi autoksi ja todella hyvin toimivaksi, mutta sanoo, että "tonnin verran ylihinnoiteltu", kuulemma 5000€ olisi ollut realistisempi hinta.
Reply
#54
Minkäs firman välityksellä auto tulee? Edelleen tollanen R32 GTR kiinnostaisi, yhden lintan olen kilvittänyt ja en jaksaisi samaa rumbaa enään.
Reply
#55
Kuikelo Wrote:Minkäs firman välityksellä auto tulee? Edelleen tollanen R32 GTR kiinnostaisi, yhden lintan olen kilvittänyt ja en jaksaisi samaa rumbaa enään.

Mä en ymmärrä miksi mennä merta edemmäs kalaan, vaan ostaa suoraan Suomesta auto (Näkeepähän mitä saa)? Sääli että tuokin yksilö on menossa lihoiksi:

http://www.dnsf.org/showthread.php?25377...%F6s-osina!
Reply
#56
Tuo hintahan tuossa mietityttää jep. Toivottavasti on soiva peli. Upeaa että ostit sitten maailman kauneimman korimallin skylinen Wink tervetuloa kerhoon ! suosittelen myös tutustumaan gtroc.org !
Mulla on Nissaneita.

Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina !
http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit

R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !:
http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
Reply
#57
Siis halusit täysin orkkiksen ja niitä ei ollu suomessa jotenka piti japanista ostaa, sitten ostitkin japskeista jonkun bensatennarin tuunaamaan? kone vaihdettu kerran ja ahtimet vaihtunu matkalla ja kupit paikalla, lasikuitu virityksiä yms... MAKE SENSE vai miten se meni..
Tähän päälle kaikki upeat valojumpat, huollot, verot, katsastukset, paperibyrokratiaa, yms. Ja ollaan taas jo siinä hinnassa että jos ois suomesta samanlaisen tapauksen ostanut, oisi saanut jotkut wannabe workit vanteiksi loppuunajetuilla falkeneilla ( vai mikä se päivän hitti on? ) eikä oisi tarvinnut odottaa kolmea kuukautta että joutuu vetämään leukaa rintaan.
Varaudu myös siihen että sieltä satamasta kun lähdet hakemaan otat toiset vanteet mukaan, getarin jarrut ja peltivanteet ei oo paras vaihtoehto kun ne kuitenkin on jotkut p12 primeran pellit missä parit 10mm spacerit kiinni.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#58
Auton tuo ihan tämä yhteyshenkilö tänne, eli ei ulkoisen firman kautta tuotava vehje.

En kyllä ymmärrä Kremilin viestiä: Autohan on täysin vakio, moottori vain uudempaa mallia jossa heikoimmat lenkit on valmiiksi vaihdettu kestäviin. Ja kuppipenkeillä ei ole väliä, sehän jäi mainitsematta, että alkuperäiset tulevat mukaan. Mutta ne eivät ole mielestäni hienoja, siksi puolikuppeja harkitsen täyskuppien tilalle.
Ja eihän valoja tarvitse enää säädellä. Ainoat "vaivat" tulevat olemaan 5 täytettävää kaavaketta, yksi kirjekuori ja veromaksut. Uskoisin tuon yksilön läpäisevän katsastuksen ongelmitta.

Tarjouksia takakonttien luukuista otetaan yhä vastaan Big Grin
Reply
#59
Kyllä se pomppaa matolaatikossa viimeistään kun ajovalot sojottaa väärään suuntaan..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#60
Täytyy kyllä sanoa että en itsekkään oikeen ymmärrä tuota ostoa. Kuulostaa lupaavalta että "vakiosta" on saatu jo ainakin kertaalleen moottori porsimaan, se ehkä kertoo jo omaa kieltään siitä miten autoa on pidetty ja käytetty. Jotenkin noista kaikista tuli aika pommi vaikutelma, enkä itse siitä 5t maksaisi.

Nämä nyt vaan on omia mielipiteitä. Toivotaan että auto on loppujenlopuksi hintansa arvoinen.
Onhan sulla kuitenkin mahdollisuus perua kaupat jos auto ei ole odotustesi mukainen kun se ominsilmin näet?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)