Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Avautukaa tänne!
#1
Että sitä rataa ja Valiojogurttia. Mitähän seuraavaksi?
http://www.iltalehti.fi/autot/2012102816256824_au.shtml
Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän
Reply
#2
Endo Wrote:Että sitä rataa ja Valiojogurttia. Mitähän seuraavaksi?
http://www.iltalehti.fi/autot/2012102816256824_au.shtml
Samaa luin ja kirosin että kerätyillä veroilla pitäis saada tiet kuntoon niin nehän aikoo rouhia sen viimesenkin asfaltin pois.
Kyllä eduskunnassa nostellaan palkkoja ja sitten mitä vähän jää ylijäämäksi tungetaan kreikkaan.
Reply
#3
Endo Wrote:Että sitä rataa ja Valiojogurttia. Mitähän seuraavaksi?
http://www.iltalehti.fi/autot/2012102816256824_au.shtml

Seuraavaksi nostetaan taas autoverotusta, että saadaan rahaa teiden kunnossa pitoon Big Grin... Joku IL-toimittajahan teki jutun joskus, että kuinka paljon autovero on noussut kymmenen vuoden aikana vaikka teiden kunnossapitoon käytetyt rahat ovat vähentyneet saman aikaisesti. Kysymyshän kuuluu, että mihin se autoveron tuotto sitten meneekään...
EX: Nissan Sunny n14 -94 - 1,6i 16v twincam. EX; Nissan Primera p11-144, -01. NYT; Volvo V40 T4 1,9 -00 @ 1,0bar
Reply
#4
Ja nekin vähät rahat menee turhiin monitasoliittymiin ja liikenteensekoittajiin. Kai sitä täytyy laittaa taas nelikko pickup kohta.. ;D
JZS161 E85
Reply
#5
zei,zei Wrote:
Endo Wrote:Että sitä rataa ja Valiojogurttia. Mitähän seuraavaksi?
http://www.iltalehti.fi/autot/2012102816256824_au.shtml
Samaa luin ja kirosin että kerätyillä veroilla pitäis saada tiet kuntoon niin nehän aikoo rouhia sen viimesenkin asfaltin pois.
Kyllä eduskunnassa nostellaan palkkoja ja sitten mitä vähän jää ylijäämäksi tungetaan kreikkaan.

Kreikassa taas rakennellaan formularatoja Wink. Taitaa noista liikenteen veroista mennä 8% teiden hoitoon ja loput pohjattomaan kassaan.
Reply
#6
Mutta suomessa on tapana vaan mutista näistä asioista ja uhota saunakamarissa kännipäissään. Muualla oltaisiin jo kommandopipoa silittämässä ja valmistuttaisiin 2 viikon autojenpolttokarnevaaleihin eduskunnan edessä. Ihme lampailua.
Mitä enemmän ohittelee, sitä kauemmin saa olla perillä.
Reply
#7
Ei muutakun joku järjestää noi autojen poltto bileet niin täältä löytyy yks ylimääränen poltettava.
Reply
#8
Täältä löytyy yks kommandopipo ja mies sitä pitämään ;D
JZS161 E85
Reply
#9
Decoy_ Wrote:Täältä löytyy yks kommandopipo ja mies sitä pitämään ;D

Sut pidätetään terroristinä, mutta pukeudut mustaan kaapuun ja huiviin, niin saat rauhassa osoittaa mieltä Wink
Reply
#10
-Karppa- Wrote:
Decoy_ Wrote:Täältä löytyy yks kommandopipo ja mies sitä pitämään ;D

Sut pidätetään terroristinä, mutta pukeudut mustaan kaapuun ja huiviin, niin saat rauhassa osoittaa mieltä Wink

Vielä parempi jos muuttaa itsensä neekeriksi niin saa valtiolta vielä rahatkin
Designed by computer, built by robot, driven by moron!!

Right leg hospital, left leg cemetary - Mirko "CroCop" Filipovic

Sellaista ongelmaa ei ole olemassa mitä raaka voima ja tietämättömyys ei korjaisi

Laken sanoin - KykäJake
Reply
#11
Isamu Wrote:
-Karppa- Wrote:
Decoy_ Wrote:Täältä löytyy yks kommandopipo ja mies sitä pitämään ;D

Sut pidätetään terroristinä, mutta pukeudut mustaan kaapuun ja huiviin, niin saat rauhassa osoittaa mieltä Wink

Vielä parempi jos muuttaa itsensä neekeriksi niin saa valtiolta vielä rahatkin

Ei saa sanoa "neekeri", pitää sanoa Yön Timo. ;D
Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän
Reply
#12
hyvin ruskettunut..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#13
taas yhdestä asti pystyssä Sad helvetillinen työpäivä luvassa...
oranssi vanha taksi 200sx s14A -98
ei saa antaa vitutukselle valtaa...
Reply
#14
Bisse Wrote:taas yhdestä asti pystyssä Sad helvetillinen työpäivä luvassa...

Aikuisviihdepisneksessäkö oot?
Reply
#15
Tem Wrote:
Bisse Wrote:taas yhdestä asti pystyssä Sad helvetillinen työpäivä luvassa...

Aikuisviihdepisneksessäkö oot?

haha Big Grin 8 tuntia seisomishommia
Boost is not a crime
http://www.joensuunviihdevuokraajat.fi, Custom- sekä muut tarrat kätevästi meiltä!
http://wathplox.kuvat.fi/kuvat/Nissan+s13/
Reply
#16
Jami_Kristian Wrote:Hienosti meni autonmaalaus. Tallin lämpötila ei riittänyt ja kompurasta loppui teho. Lopputulos yksilöllinen. Valumia ja epätasaisuutta..
No viikolla uusi yritys Smile
Jatketaan avautumista..
Illalla olin korjaamassa valumia ja mattaamassa pintoja. Laitoin lämppärin täysille ja käynnistin kompuran.
kuului hiljainen naps ja kaikki pimeni.. Lievä kiroominen pimeydessä ja hommat loppui siihen.
Saa nähdä millon saadaan uus sulake tallille Sad
Reply
#17
Alkaa tämä DNSF:ään kirjoittelu mennä vähän yksitoikkoiseksi omasta puolesta, kun ainoa topicci mihin tulee enää kirjoitettua on "avautukaa tänne" ;D

Mutta ei siinä..

Tuli tutustuttua patologiseen valehtelijaan ensi kertaa elämässäni, oli jopa muuttamassa mun kämppään. Onneks tuttu sattu tietämään tän naisen taustaa ja sain varotuksen - tai no vähän rohkasua kysellä asioista, joita epäilin jo ennestään. Vieläkään tuo ei suoraan tunnustanut ja nyt ilmeisesti miettii vielä selityksiä - onneks mulla on "mustaa valkoisella" todisteet siitä paskasta mitä mulle syöttää niin ei tunnu ollenkaan pahalta koittaa vääntää siltä tunnustusta - kunhan jossain vaiheessa tulee vielä keräämään tavaransa (jos ne edes todellisuudessa sen on..)

Kummallisen hyvin pysty valheen peittämään valheella, vieläpä joka helvetin asiassa.. Ei nuo vaan tajua että jossain vaiheessa rakennelma kaatuu. Enpä ois kyllä uskonut, kun henkilönä sen verran mukava..

Vieläpä "patologisen valehtelijan tunnusmerkit" -jokainen osuu tasan tarkkaan kohdalleen näin kun jälkeenpäin lueskelee ;D
Auto työn alla, mies auton alla.. Paljonko mahtuu euroja pieniin Nissaneihin.. ?
200sx S12 -85 / ikuisuusprojekti - BMW V8 (X.x L?)
200sx S13 -90 / €€€ käytetty - paloiteltu ja myyty pienissä säkeissä (satunnaisia osia + pikkunippeleitä mm. sisustaan jne vielä - Kysy!)
200sx S14A -99 / eheytysprojekti (levinnee käsistä tämäkin)
Reply
#18
Ai meitä on muitakin, jotka ovat tähän ihmistyyppiin törmänneet. Itse elin samanlaisen ihmisen kanssa n. 3v, ennen kuin lähes kaikki lapsuudesta lähtien paljastuivat valheeksi ;D
350Z -04
Reply
#19
juci Wrote:Ai meitä on muitakin, jotka ovat tähän ihmistyyppiin törmänneet. Itse elin samanlaisen ihmisen kanssa n. 3v, ennen kuin lähes kaikki lapsuudesta lähtien paljastuivat valheeksi ;D
mistä ne valehtelee ja minkä takia?
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#20
Enempää tänne avautumatta, niin mun tilanteessa päällimmäisenä syynä oli varmaan heikko itsetunto, jonka takia piti esittää jotain muuta kuin todellisuudessa on...
350Z -04
Reply
#21
tuokki Wrote:
juci Wrote:Ai meitä on muitakin, jotka ovat tähän ihmistyyppiin törmänneet. Itse elin samanlaisen ihmisen kanssa n. 3v, ennen kuin lähes kaikki lapsuudesta lähtien paljastuivat valheeksi ;D
mistä ne valehtelee ja minkä takia?

Valehtelee oikeastaan mistä vain ja syy on jollain tapaa mielessä. Välillä ei ilmeisesti edes huomaa valehtelevansa ja aina löytyy jokin syy miksi jokin asia ei tapahdu ja asiat venyy ja venyy kun todellisuudessa asiat on toisin.. Senkin jälkeen vielä löytyy selitystä
Auto työn alla, mies auton alla.. Paljonko mahtuu euroja pieniin Nissaneihin.. ?
200sx S12 -85 / ikuisuusprojekti - BMW V8 (X.x L?)
200sx S13 -90 / €€€ käytetty - paloiteltu ja myyty pienissä säkeissä (satunnaisia osia + pikkunippeleitä mm. sisustaan jne vielä - Kysy!)
200sx S14A -99 / eheytysprojekti (levinnee käsistä tämäkin)
Reply
#22
Eipä mee oikee talvea kohti aluvanteet mitenkään kai kaupaksi.

Hittolainen, kun väsyttää ja vituttaa muutenkin kaikki. Paistaa sentää aurinko, mut lunta nyt ei oo yhtää, Lahdessa sitä oli about 5cm ainankin perjantai-lauantaina..
[size=7pt]Käyttis: Volvo 740 2.0i STW '90 / B200E<br />Projekti: 316 E30 '85 1.8 / M10B18[/size]
Reply
#23
Itsekin kaveripiirissä tälläinen patologinen valehtelija löytyi. Isot oli jutut mutta lopulta todellisuus oli todella kaukana. Kaveri tosiaan valehteli sellaisissa asioissa vielä ettei ollut mitään merkitystä mihinkään? esim. uuden vuoden bileissä soitti hepulle joka siellä oli ja sanoi, ettei kyllä ehdi/jaksa tulla. Heti perään soittaa toiselle hepulle ketä seisoo tämän toisen hepun vieressä ja sanoo, että olis nyt tulossa ja kysyy ajo-ohjeita? Eikä pitäis olla mitään kränääkään tämän ekan soittajan välillä.

Sitten se avautuminen. Todella hieno päivä ja tunti ennen päivän loppua alkoi kaamea vesisade onneksi sain omat hommat tehtyä ja ei ihan kokonaan kastunut ja pääsin pakenemaan sisälle dnsf:n pariin odottaa päivän päättymistä. Sääliksi kyllä käy noita duunikavereita tuolla pihalla, mutta ammatinvalinta kysymys vai miten sen meni?
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply
#24
Yeah, perjantaina olis tilipäivä, äsken maksoin laskuja 1113,15€. Tili ei ehtiny edes tulla ku tili meni. :-X ;D
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Reply
#25
Joka kerta kun vanhemmat ottaa puheeks mun autoharrastuksen, alkaa se höpinä ettei oo mitään järkee ja et saa rahojas takasin ja ei sulla oo varaa tuollaseen harrastukseen jne. ihan niinkun mä odottasin että saisin kaikki rahat takasin mitä siihen laitan :Smile sit ne ei usko että oikeesti tykkään siitä hommasta vaikka vietän tallilla lähes kaiken vapaa-ajan, toivon että voisin tehdä työkseni tätä. pitäis varmaan ottaa helvetinmoisia velkoja joita sitten maksella ja loput mitä jää niin pistää kurkusta alas, ehkä sit olis tyytyväisiä..
.
Reply
#26
c0ss1e Wrote:Joka kerta kun vanhemmat ottaa puheeks mun autoharrastuksen, alkaa se höpinä ettei oo mitään järkee ja et saa rahojas takasin ja ei sulla oo varaa tuollaseen harrastukseen jne. ihan niinkun mä odottasin että saisin kaikki rahat takasin mitä siihen laitan :Smile sit ne ei usko että oikeesti tykkään siitä hommasta vaikka vietän tallilla lähes kaiken vapaa-ajan, toivon että voisin tehdä työkseni tätä. pitäis varmaan ottaa helvetinmoisia velkoja joita sitten maksella ja loput mitä jää niin pistää kurkusta alas, ehkä sit olis tyytyväisiä..

Ai meitä on muitakin.. autoharrastus on mun henkireikä arjen keskellä, eivät omat porukat sitä meinaa ymmärtää. Ei sillä tosin väliä kun omillaan on tullut pärjättyä jo kauan, mutta eipä aina jaksaisi tuotakaan keskustelua käydä ;D Ehkä nykyään vaan "ihmettelevät" ääneen enää koko harrastusta, edistystä sekin.
陰陽 - Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it.
Silvia S15
Reply
#27
muppi Wrote:
c0ss1e Wrote:Joka kerta kun vanhemmat ottaa puheeks mun autoharrastuksen, alkaa se höpinä ettei oo mitään järkee ja et saa rahojas takasin ja ei sulla oo varaa tuollaseen harrastukseen jne. ihan niinkun mä odottasin että saisin kaikki rahat takasin mitä siihen laitan :Smile sit ne ei usko että oikeesti tykkään siitä hommasta vaikka vietän tallilla lähes kaiken vapaa-ajan, toivon että voisin tehdä työkseni tätä. pitäis varmaan ottaa helvetinmoisia velkoja joita sitten maksella ja loput mitä jää niin pistää kurkusta alas, ehkä sit olis tyytyväisiä..

Ai meitä on muitakin.. autoharrastus on mun henkireikä arjen keskellä, eivät omat porukat sitä meinaa ymmärtää. Ei sillä tosin väliä kun omillaan on tullut pärjättyä jo kauan, mutta eipä aina jaksaisi tuotakaan keskustelua käydä ;D Ehkä nykyään vaan "ihmettelevät" ääneen enää koko harrastusta, edistystä sekin.

Isellänihä on nyt vähä 2 vaiheilla tää autoharrastus asuntolainan takia. Ei kehtais maksaa yhtiövastikkeen kanssa tilistä 600€/kk ja 2 autosta vielä vakuutuksia, saati sitten ku vielä tottunu vklp juhlii ja ostaa autoon osaa, hmm. Lottovoittoa odotellessa Smile
Boost is not a crime
http://www.joensuunviihdevuokraajat.fi, Custom- sekä muut tarrat kätevästi meiltä!
http://wathplox.kuvat.fi/kuvat/Nissan+s13/
Reply
#28
c0ss1e Wrote:Joka kerta kun vanhemmat ottaa puheeks mun autoharrastuksen, alkaa se höpinä ettei oo mitään järkee ja et saa rahojas takasin ja ei sulla oo varaa tuollaseen harrastukseen jne. ihan niinkun mä odottasin että saisin kaikki rahat takasin mitä siihen laitan :Smile sit ne ei usko että oikeesti tykkään siitä hommasta vaikka vietän tallilla lähes kaiken vapaa-ajan, toivon että voisin tehdä työkseni tätä. pitäis varmaan ottaa helvetinmoisia velkoja joita sitten maksella ja loput mitä jää niin pistää kurkusta alas, ehkä sit olis tyytyväisiä..

Mulla on tässä asiassa ollut se onni, että Isäni on myöskin HC harrastaja, eli pitää autokorjaamoa työkseen, ja sitten harrastelee vielä moottorivehkeitä siinä sivussa. Ei ole siis koskaan moittinut sitä harrastukseni suuntaa, vaan päinvastoin. Sanoi mulle, että on enemmän, kuin tyytyväinen siihen, että harrastelen autoja, enkä rilluttele kännissä pitkin kylää joka viikonloppu. Tottakai ne pakolliset vanhempien holhoamiset rahankäytöstä kuuluivat osana kritisointiinkin.
Niille, jotka mulle ovat valittaneet (lähinnä jotkut työkavereista) autoon tuhlatuista rahoista, ja juuri tuo kulunut fraasi; et saa koskaan rahojasi takaisin. Siihen sopii kysyä vain, että mikäpä harrastus ei maksaisi?
On näitä päinvastaisiakin esimerkkejä. Ite mm. tein pyöreän kaks tonnia voittoa sillä, että ostin auton halvalla (3800€), jossa näin potentiaalin, annoin maalipinnalle hiukan rakkautta, ostin vähän prameampaa vannetta alle(700€), ajoin autolla reilu kaksi vuotta, ja 60 000km. Tuona aikana pakollisia korjauksia oli etuvalot, jotka vaihdettiin "hienompiin"(200€), vesipumppu (~50€), laturi(150€), molemmat takaiskareiden yläpäät (á 10€), ja joku alapallonivel (~20). Auton sain myytyä tasan seitsemällä tonnilla. Siinä meni kritisoijilla luu kurkkuun... Smile
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#29
sampsa- Wrote:
c0ss1e Wrote:Joka kerta kun vanhemmat ottaa puheeks mun autoharrastuksen, alkaa se höpinä ettei oo mitään järkee ja et saa rahojas takasin ja ei sulla oo varaa tuollaseen harrastukseen jne. ihan niinkun mä odottasin että saisin kaikki rahat takasin mitä siihen laitan :Smile sit ne ei usko että oikeesti tykkään siitä hommasta vaikka vietän tallilla lähes kaiken vapaa-ajan, toivon että voisin tehdä työkseni tätä. pitäis varmaan ottaa helvetinmoisia velkoja joita sitten maksella ja loput mitä jää niin pistää kurkusta alas, ehkä sit olis tyytyväisiä..

Mulla on tässä asiassa ollut se onni, että Isäni on myöskin HC harrastaja, eli pitää autokorjaamoa työkseen, ja sitten harrastelee vielä moottorivehkeitä siinä sivussa. Ei ole siis koskaan moittinut sitä harrastukseni suuntaa, vaan päinvastoin. Sanoi mulle, että on enemmän, kuin tyytyväinen siihen, että harrastelen autoja, enkä rilluttele kännissä pitkin kylää joka viikonloppu. Tottakai ne pakolliset vanhempien holhoamiset rahankäytöstä kuuluivat osana kritisointiinkin.
Niille, jotka mulle ovat valittaneet (lähinnä jotkut työkavereista) autoon tuhlatuista rahoista, ja juuri tuo kulunut fraasi; et saa koskaan rahojasi takaisin. Siihen sopii kysyä vain, että mikäpä harrastus ei maksaisi?
On näitä päinvastaisiakin esimerkkejä. Ite mm. tein pyöreän kaks tonnia voittoa sillä, että ostin auton halvalla (3800€), jossa näin potentiaalin, annoin maalipinnalle hiukan rakkautta, ostin vähän prameampaa vannetta alle(700€), ajoin autolla reilu kaksi vuotta, ja 60 000km. Tuona aikana pakollisia korjauksia oli etuvalot, jotka vaihdettiin "hienompiin"(200€), vesipumppu (~50€), laturi(150€), molemmat takaiskareiden yläpäät (á 10€), ja joku alapallonivel (~20). Auton sain myytyä tasan seitsemällä tonnilla. Siinä meni kritisoijilla luu kurkkuun... Smile

se on kyllä uskomatonta että kuinka paljon muita ihmisiä häiritsee se että esim mä oon ryypänny viimeks öö.. emmä ees muista koska ;D hirvee piikittely kaikilta aina siitäkin. ja sit toi perus et rahat vois pistää muuhunkin :Smile
i has an skyline! cats know how we feel, but they don't care. I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way. © Keiichi
-en käytä lippistä http://neckbreakerz.com/blog/2013/04/25/neckbreaker-z/ !!!
Reply
#30
WahPl0x Wrote:
muppi Wrote:
c0ss1e Wrote:Joka kerta kun vanhemmat ottaa puheeks mun autoharrastuksen, alkaa se höpinä ettei oo mitään järkee ja et saa rahojas takasin ja ei sulla oo varaa tuollaseen harrastukseen jne. ihan niinkun mä odottasin että saisin kaikki rahat takasin mitä siihen laitan :Smile sit ne ei usko että oikeesti tykkään siitä hommasta vaikka vietän tallilla lähes kaiken vapaa-ajan, toivon että voisin tehdä työkseni tätä. pitäis varmaan ottaa helvetinmoisia velkoja joita sitten maksella ja loput mitä jää niin pistää kurkusta alas, ehkä sit olis tyytyväisiä..

Ai meitä on muitakin.. autoharrastus on mun henkireikä arjen keskellä, eivät omat porukat sitä meinaa ymmärtää. Ei sillä tosin väliä kun omillaan on tullut pärjättyä jo kauan, mutta eipä aina jaksaisi tuotakaan keskustelua käydä ;D Ehkä nykyään vaan "ihmettelevät" ääneen enää koko harrastusta, edistystä sekin.

Isellänihä on nyt vähä 2 vaiheilla tää autoharrastus asuntolainan takia. Ei kehtais maksaa yhtiövastikkeen kanssa tilistä 600€/kk ja 2 autosta vielä vakuutuksia, saati sitten ku vielä tottunu vklp juhlii ja ostaa autoon osaa, hmm. Lottovoittoa odotellessa Smile

Joo'o, itsellänikin asuntolaina ollut melkein 5 vuotta ja parit autot vakuutuksissa, luojan kiitos sain ton skyllen nyt seisomaan.. helpottaa kummasti ;D
Sen takia omat auto"projektit" on vähän niin ja näin, pikkuhiljaa lisää osaa kun ei ole varaa kerralla laittaa. Mutta tällaista tää on. Vakio-osat muuttuvat sitä mukaan kun ylimääräistä on "liikaa" (ei ikinä siis).
Itekin pakko laittaa lottoa vetämään taas viikonloppuna Smile
陰陽 - Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it.
Silvia S15
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)