Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RB26 sytytysennakon säätö
#31
Omassa getarissa oli myös vastaavanlaista vikaa. Ennakon sai säädettyä kohilleen, mutta kerran kun kiihdytti kunnolla niin meni 5-15 astetta pieleen. Veikkauksia mistä moinen johtui?
Reply
#32
Juhq Wrote:Joo tää on kyllä ihan haitarista. Ymmärtäisin jos tää vika olis tullu jos olisin jotain autolle tehnyt, mutta ei. Kyllä nää Nissanit näköjään parkkipaikallakin hajoaa.

Nyt tuli vielä yksi asia mieleen, voiko olla että dampperin kumivulkanointi on pettänyt ja se ulkokehä liikkuu siinä päällä, näin kävi yhdessä peugeotissa kun ihmettelin jakohihnan vaihdon yhteydessä kun merkit ei täsmänny, siihen hankittiin uusi dampperi ni sit rupes merkit täsmäämään. kun kiilaura on ylöspäin pitäs ennakkomerkit olla oikealla. tämä ei kyllä selitä sitä että miksi auton toiminta olisi muuttunut itsekseen yön aikana, mutta yli 50 asteen ennakolla luulis että yskii vastaan rajusti autoa käynnistäessä.. jotain ihmeellistä nyt tässä on..
Reply
#33
Nyt mennään jo rakettitieteeseen.. onko yläkuolokohta katottu heittokellolla? Jos dekkipintaa on sorvattu aikaisemmin todella ni sillo merkeillä ei hirveästi tee.. Onha lambdat oikeissa downpipeis ettei ristissä? Taitaa olla nissani vain riivattu..
...and on the 8th God made the Skyline...
Reply
#34
sytkän säätö korvakuulolla, i bet..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#35
Kremilin Wrote:sytkän säätö korvakuulolla, i bet..

Oon mä nyt näitten nissaneitten kanssa jo yli 11 vuotta pelannut ja luulen tietäväni miten sytkä katotaan ja laitetaan kohilleen. Jos ei usko näitä oireita ni tervetuloa ihmettelemään.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#36
Cantoona Wrote:Nyt mennään jo rakettitieteeseen.. onko yläkuolokohta katottu heittokellolla? Jos dekkipintaa on sorvattu aikaisemmin todella ni sillo merkeillä ei hirveästi tee.. Onha lambdat oikeissa downpipeis ettei ristissä? Taitaa olla nissani vain riivattu..

Ei oo heittokellolla katottu. Ja moottorin on täysin stanu koossa. En tiedä kuka olis parkkipaikalla yöllä käyny lamdat heittää ristiin?
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#37
Juhq Wrote:Ei oo heittokellolla katottu. Ja moottorin on täysin stanu koossa. En tiedä kuka olis parkkipaikalla yöllä käyny lamdat heittää ristiin?

Tarkotin että säädä sytkä "vanhaan" tapaan ja kovaa ajoa..

Se vois kyllä olla yks että kattois sen YKK:n sekä ajotusmerkkien osumisen..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#38
Kremilin Wrote:Tarkotin että säädä sytkä "vanhaan" tapaan ja kovaa ajoa..

Se vois kyllä olla yks että kattois sen YKK:n sekä ajotusmerkkien osumisen..

no joo, nytkin se kuullostaa ihan hyvältä, mutta ei silti toimi paineella ollenkaan. Ton YKK:n vois kyllä kattoo varmaks, mutta aattelin eka koittaa tota TPS:ää. Pitää vaan taas hakea NiS0lta osia lainaan Big Grin
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#39
Juhq Wrote:no joo, nytkin se kuullostaa ihan hyvältä, mutta ei silti toimi paineella ollenkaan. Ton YKK:n vois kyllä kattoo varmaks, mutta aattelin eka koittaa tota TPS:ää. Pitää vaan taas hakea NiS0lta osia lainaan Big Grin

ota tps johto irti, toimii niinkin, kaasuun vaan ei vastaa niin hyvin. tätä koitettu kun jäi joskus vahingossa johto irti.
Reply
#40
Mittailin tota TPS:ää niin läppä kiinni näyttää 0.3 ohm ja katkeaa heti kun kääntää kaasua. Asentoanturi lähtee laskemaan kun kääntää kaasua
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#41
http://www.gtrusablog.com/2012/03/rb26-t...r.html?m=1
Reply
#42
Eniten mua kyllä vielä epäilyttää toi CAS. Toikin mikä mulle myytiin on ollut paikallaan ilman tiivistettä ja siiyä syystä nokkapyörien pultit ottanut CASsiin kiinni eli pohjannut ja mahdollisesti hajonnut. Ei siis mulla vaan sain sen tässä kunnossa. Eli jos joku lähellä vantaata omistaa VARMASTI toimivan CAS anturin niin voisin lainata sitä testiin ja jopa ostaa sen pois mikäli vika häviää.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#43
Meen keskiviikkona mestoille jossa mulla on yks cassi irti, voit testaa sitä. Se ainakin toimi monta vuotta sitten. Laita privalla puh numero niin voidaan koodata. TPS löytyy kanssa.
Mulla on Nissaneita.

Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina !
http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit

R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !:
http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
Reply
#44
löytyikö tästä vika?
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#45
EMT. koitin viestillä ja soitolla tavotella, tuli luurii niin ei paljo kiinnostaBig Grin
Mulla on Nissaneita.

Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina !
http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit

R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !:
http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)