Posts: 138
Threads: 1
Joined: Oct/2007
Woken aka Hot Wok Racing ruotsista on kans suht härski peli. Ei tosin läheskään noin slepperi kuin toi Mopo:n auto.
9,91 ja 248 km/h (olisko ollut jopa euroopan nopein etuveto!?!) :o
Tämän kesän ajoja: http://www.youtube.com/watch?v=s-hUHyOOTt8
Pata oli ainakin viimekaudella SR20, josta dynotettu 915 hp...
Lisää kuvia: http://www.woken.se/wok/2009/uppstart09_sv.htm
http://www.woken.se/
Posts: 181
Threads: 15
Joined: Jul/2005
Ihana serry ;D
Insinööri PORNOA ! ts. Tekniikkaa ilman tarkoitusta.....
Käyttis:Toyota Corolla 2.0dsl paku,,, Alistaja,,,,<br />Toyota corolla ae95 1.6 4wd sedan +400hv<br />nissan cherry 1.5t -86 +200hv<br />nissan cherry 1.5t -84 <br />nissan bluebird 1.8t
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Hienoja vehkeitä. Mitä pyydät sunnystä? ;D
Posts: 184
Threads: 9
Joined: Jul/2002
GTR Wrote:Nyt pääsi itsekin kunnolla ensimmäisiä kertoja kokeilemaan sunnyä.
Renkaat oli 215/45-17 ja lukkoahan tuossa ei ole ;D
paras aika lamminmaalla kauhajoella: 13,7s / 178,4km/h / 60ft 2,36s
Päivitetään vähän tätäkin:
Perusrenkaat 205/60-15 ja ei edelleenkään lukkoa :-\
Paras aika kauhajoella 13,1s / 185,8km/h / 60ft 2,34s
Nissan Sunny N14 FWD Turbo
mopo Wrote:Auton orkkis ca18de kone det:in männillä Rempattu sentään ja metallitiivisteellä. Kantta vähän hiplattu, imu-ja pakosarjat muuteltu.
Moottorinohjaukseen satsattu enemmän, Autronicin sm4 ja cdi-sytytys. 903cc suuttimet. Turbona hy35 Holsetti.
Dynossa käytiin kiihytyksiä edeltävänä päivänä. Tehoa antoi 417,2hv/446,8nm. Ahtoa oli 1.55 bar, enempää ei kokeiltu.
Tolla teholla ja tonnin painolla pitäis tietysti nopeemminkin mennä, ei vaan ole kovin helppoo etuvedolla sutia
Positiivinen juttu on tuon paljon parjatun hy35 toiminta...heti hereillä ja tuottoa tuntuis piisaavan reilusti enemmänkin. Ei tosiaan tarvinnut paukkua viivalla. Tarpeeksi isoa (3.5") pakorööriä ja vähintään 50mm hukkis niin pakopaineista ei tietoakaan.
Mikä laatikko mopolla ajossa, mulla on 1.8gti lukkolaatikko omaan b12 projektii olen aavistuksen kahdenvaihella että meneekö pajalle räätälöitäväks vai laitanko suoraan kiinni arvelutta ainoastaan tuon 400hv about 500nm väännön kesto vaihteistolle.
Posts: 821
Threads: 50
Joined: May/2004
Laatikkona on alkuperäinen Sunny GTIn 1.8 lukkolaatikko.Kysyin asiata "mopolta" aikoja takaperin.
Nissan 200SX -91.Datsun Finn -72.Datsun 120y sedan -76.SET/PET 1320.OverBoost Drivers. ry
jes! elikkä laakerit vaihtoon tlml:t niskaan ja bolt on 8) suorakytkentä sille autolle johonka sen oikeasti haluan
Posts: 277
Threads: 6
Joined: Aug/2010
Lisätään oma lusikka soppaan.
Autona -84 B11 Sunny, jossa uudemman Sunnyn 8-venttiilinen 1.6 maustettuna perusvireillä eli Dellorton 40mm tuplat, 4-1 peltisatsi, kansi laskettu ja hieman pakopuolen kanavia siistitty, kanavat kohdistettu, vakiosta hiottu 280-asteinen nokka yms hienosäätöä. Jarrutettu 123hv@6400rpm ja 164Nm@4400rpm.
Alustana jotkut halpikset 30mm madallusjouset vakioiskareiden kera, ja ratasliksit.
Alastarolla ajettu 15.74sek loppunopeudella 137km/h.
Datsun 120A (pikkuviri A14) Coupe 1981, Nissan Sunny (odottaa uutta konetta) 1984, Nissan Bluebird SGX 2.0 automaatti 1987, Nissan Primera P10 SLX 2.0 automaatti 1992
Honda VFR 800 FI 1998, Suzuki GT 125 R 1976, Seat Toledo SE 1.6 1998
Posts: 45
Threads: 1
Joined: May/2010
Almera GTI:llä tuli Alastarossa kokeiltua varttia, meni 15,7s ja 147km/h.
Oli kyllä tylsää vetää tommosella, on jotenkin helppoo kun ei oo tehoo.
Prätkällä on jo enempi haastetta, mutta tämä kuuluukin jo toiselle foorumille...
mopo Wrote:Auton orkkis ca18de kone det:in männillä Rempattu sentään ja metallitiivisteellä. Kantta vähän hiplattu, imu-ja pakosarjat muuteltu.
Moottorinohjaukseen satsattu enemmän, Autronicin sm4 ja cdi-sytytys. 903cc suuttimet. Turbona hy35 Holsetti.
Dynossa käytiin kiihytyksiä edeltävänä päivänä. Tehoa antoi 417,2hv/446,8nm. Ahtoa oli 1.55 bar, enempää ei kokeiltu.
Tolla teholla ja tonnin painolla pitäis tietysti nopeemminkin mennä, ei vaan ole kovin helppoo etuvedolla sutia
Positiivinen juttu on tuon paljon parjatun hy35 toiminta...heti hereillä ja tuottoa tuntuis piisaavan reilusti enemmänkin. Ei tosiaan tarvinnut paukkua viivalla. Tarpeeksi isoa (3.5") pakorööriä ja vähintään 50mm hukkis niin pakopaineista ei tietoakaan.
Tietämättömyyttäni vielä täydentäisin pitääkö lukko =)?
Posts: 4,013
Threads: 72
Joined: Aug/2002
Tonttuli Wrote:mopo Wrote:Auton orkkis ca18de kone det:in männillä Rempattu sentään ja metallitiivisteellä. Kantta vähän hiplattu, imu-ja pakosarjat muuteltu.
Moottorinohjaukseen satsattu enemmän, Autronicin sm4 ja cdi-sytytys. 903cc suuttimet. Turbona hy35 Holsetti.
Dynossa käytiin kiihytyksiä edeltävänä päivänä. Tehoa antoi 417,2hv/446,8nm. Ahtoa oli 1.55 bar, enempää ei kokeiltu.
Tolla teholla ja tonnin painolla pitäis tietysti nopeemminkin mennä, ei vaan ole kovin helppoo etuvedolla sutia
Positiivinen juttu on tuon paljon parjatun hy35 toiminta...heti hereillä ja tuottoa tuntuis piisaavan reilusti enemmänkin. Ei tosiaan tarvinnut paukkua viivalla. Tarpeeksi isoa (3.5") pakorööriä ja vähintään 50mm hukkis niin pakopaineista ei tietoakaan.
Tietämättömyyttäni vielä täydentäisin pitääkö lukko =)? juttelin joskus mopon kanssa ja kertoi lukon toimineen hyvin, ja slikseillä vielä kaikki laitteet kesti läjässä...
tämä on kyllä hyvin kevyeen sunnyyn: "Säätöguru Saku viritteli dynossa lisää ahtoa, ennakkoa ja bensaa. Lisäksi pakoputki jätettiin kotiin.
Paras dynoveto oli 2.0bar 525hv. Ihan mukavasti yli 300 000km ajetulle, lähes vakiolle perusmotille"
Posts: 821
Threads: 50
Joined: May/2004
18DETin vakiomännät oli kuulemma vaihdettu 18DEn mäntien tilalle.
Nissan 200SX -91.Datsun Finn -72.Datsun 120y sedan -76.SET/PET 1320.OverBoost Drivers. ry
|