Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nopeusajot Lappeenrannan lentokentällä 24.8.2013
#61
Vase Wrote:
Fattis Wrote:Koskas olisi seuraavat mailin ajot? Tuli kokeiltuu Racelogilla yks veto niin näköjään välityskin riittää vielä jotenkuten kun on hieman tiuha perävälitys, niin kai sitä voisi käydä kokeilemassa huvin vuoksi ihan virallisen nopeudenkin jossain.

pist mulle irkis jossai välis infoo et missä testasit, 1609m on aika vaikee löytää.. tai jos on tarpeeks hullu ni ei ongelma. ;D
Hahhah, kyllähän nää vauhdit uskaltaa vielä vetää vaikka länsiväylällä ;D Voin laittaa koordinaatit jossain vaihees, just menossa norjaan viikonlopuks (hieno maa)
Soarer 2JZ 6-Spd Pro55
402m @ 10.4sec
900hp/970nm

www.500whp.net
Reply
#62
Vase Wrote:
Fattis Wrote:Koskas olisi seuraavat mailin ajot? Tuli kokeiltuu Racelogilla yks veto niin näköjään välityskin riittää vielä jotenkuten kun on hieman tiuha perävälitys, niin kai sitä voisi käydä kokeilemassa huvin vuoksi ihan virallisen nopeudenkin jossain.

pist mulle irkis jossai välis infoo et missä testasit, 1609m on aika vaikee löytää.. tai jos on tarpeeks hullu ni ei ongelma. ;D
Jos vase ajattelis vähän niin se keksis ihan itsekin. Missäköhän fattis vapaansa viettää, voisin kuvitella että siitä 1609m molempiin suuntiin pystyy ajamaan kaasu pohjassa. Ihan vaan kutina...
Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Reply
#63
Lemppa Wrote:
Vase Wrote:
Fattis Wrote:Koskas olisi seuraavat mailin ajot? Tuli kokeiltuu Racelogilla yks veto niin näköjään välityskin riittää vielä jotenkuten kun on hieman tiuha perävälitys, niin kai sitä voisi käydä kokeilemassa huvin vuoksi ihan virallisen nopeudenkin jossain.

pist mulle irkis jossai välis infoo et missä testasit, 1609m on aika vaikee löytää.. tai jos on tarpeeks hullu ni ei ongelma. ;D
Jos vase ajattelis vähän niin se keksis ihan itsekin. Missäköhän fattis vapaansa viettää, voisin kuvitella että siitä 1609m molempiin suuntiin pystyy ajamaan kaasu pohjassa. Ihan vaan kutina...

Aina tullu valmiiseen pöytään niin ei oo tarvinnu ajatella ja sen kyllä huomaa. ;D
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#64
andyman Wrote:
Lehmä Wrote:
andyman Wrote:Olikos tuo tuokin veto tuo 254km/h ?

Mitäs sulla Andyman oli Zetassa ruutia silloin kun satuttiin samaan aikaan Spedepartyihin 2008? Molemmilla sama nopeus, mun Zetassa kytkimeltä 399hp.
Mulla oli kanssa joku 400. ei koskaan mitattu, joten se oli vaan mutuilua mitä niillä vireille suurinpiirtein saa. vartin loppunopeus tuki myös tuota ajattelua. Misohan ajoi kanssa sillä automaatti z32:lla siellä ja taisi mennä noin 5 kilsaa kovempaa kuin me(?). Sillon muistaakseni taidettiin mison autosta jarruttaa 416hv AMW:llä.
ja mulla oli R33 gts-tConfusedsä n.400hv ja lpr lentokentällä mitattu 260km/h ja kovempaa olis jaksanu mennä mut matka loppu kesken! Joku tos tuokin lukemissa heittää!
Ei voi toi nelikko vaikuttaa noin paljoa!
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#65
Onkos porukkaa lähdössä syksyn ilmailupäiville 1.9?

Itsellä olisi tarkoitus käydä kiihdyttelemässä.
Sivusto avattu ! [ www.at-r.fi ]
Reply
#66
tuokki Wrote:
Vase Wrote:ihan oikeelta kuulostaa. 280kmh syvää unta.
juu, 280 näytti mittari mittauspisteen kohdalla, tottakai tuollaisessa nopeudessa tulee mittarivirhettä. voihan tuon mittariheiton joku päivä kokeilla navigaattorilla, tuo garminin paska vaan ei viimeksikään toiminut kun sunnyllä huippuja ajoin, aina piti lopettaa kiihdytys kun laite käy etsimään sateliitteja, joka ikinen kerta kun meni yli 250kmh niin "etsii sateliitteja", 254 jäi parhaana muistiin vaikka olis vielä ollut kierroksia nostettavana n.900-1000.

Mul näyytti tänään (1.9.2012) syksyn meisingeis mittari jotaa 240-250 paikkeil ja tutkaan 256 ja toinen veto 257km/h. Ja viikon pääst Maatsille säätää auto kondiksee Nismon maffeil ja kevääl kattoo kuin käy.
-91 R324 BeeR &amp; -65 FB Mustang, let old times roll...
Reply
#67
Timme Wrote:
tuokki Wrote:
Vase Wrote:ihan oikeelta kuulostaa. 280kmh syvää unta.
juu, 280 näytti mittari mittauspisteen kohdalla, tottakai tuollaisessa nopeudessa tulee mittarivirhettä. voihan tuon mittariheiton joku päivä kokeilla navigaattorilla, tuo garminin paska vaan ei viimeksikään toiminut kun sunnyllä huippuja ajoin, aina piti lopettaa kiihdytys kun laite käy etsimään sateliitteja, joka ikinen kerta kun meni yli 250kmh niin "etsii sateliitteja", 254 jäi parhaana muistiin vaikka olis vielä ollut kierroksia nostettavana n.900-1000.

Mul näyytti tänään (1.9.2012) syksyn meisingeis mittari jotaa 240-250 paikkeil ja tutkaan 256 ja toinen veto 257km/h. Ja viikon pääst Maatsille säätää auto kondiksee Nismon maffeil ja kevääl kattoo kuin käy.
aika linjassaan on nopeudet kyllä. Mulla r33 keula ja 254kmh, sulla r34 keula ja 256kmh. Tehoa aika samat kun ajoin 1.3barilla ja kummallakin nelikko. Vai veditkö takavedolla? Ens vuonna sit skabataan, takaveto päällä saa varmaan vähän vauhtia lisää.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#68
Nelikkona vedin mut ei ollu se lintulauta kiinni kylläkään, kun en ole saanut sitä viel lakkauksest ja Maatsi meinas et tol asetuksel olis joku 480 ollu konees. Eli ei ollu kaikki pelis mullakaan kun toi 257km/h tuli. Ja lähtö oli sellanen et ei mikää kiekat 5donaa ja kytkin ylös vaan ihan sellanen perus liikkeellelähtö, kuten vartista huomaa. Aattelin testaa kevääl sekä spoikan kans että ilman niin ei tarvi sitten spekuloida vaikutuksia kun saa lukemat ajettua.
-91 R324 BeeR &amp; -65 FB Mustang, let old times roll...
Reply
#69
252 meni pikkupaineilla oma tuolla lpr. Keväälle jäi parannettavaa reilusti.
Sivusto avattu ! [ www.at-r.fi ]
Reply
#70
bahis Wrote:252 meni pikkupaineilla oma tuolla lpr. Keväälle jäi parannettavaa reilusti.

3071 portatulla 86 pesällä? Millasilla paineilla, hajua tehoista?
0.9x hp / kg
Reply
#71
1.4bar
Sivusto avattu ! [ www.at-r.fi ]
Reply
#72
tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#73
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o
luulen että ainakin omalla kohdalla takasiipi vaikuttaa jonkun verran. vois ensi vuonna kokeilla piruuttaan ilman siipeä
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#74
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Neliveto jarruttaa....oma S14 meni 267 ~400 teholla
Reply
#75
Butriz Wrote:
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Neliveto jarruttaa....oma S14 meni 267 ~400 teholla
Kerhon nopein seisovan mailin s14? 8)
0.9x hp / kg
Reply
#76
Mac Wrote:
Butriz Wrote:
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Neliveto jarruttaa....oma S14 meni 267 ~400 teholla
Kerhon nopein seisovan mailin s14? 8)
Mahdollisesti ja vakiokoneella....TD06-20G ahtimella...
Pääsihän tolla 500whp blogiinSmile
http://500whp.net/blog/?m=201106
Reply
#77
Butriz Wrote:
Mac Wrote:
Butriz Wrote:
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Neliveto jarruttaa....oma S14 meni 267 ~400 teholla
Kerhon nopein seisovan mailin s14? 8)
Mahdollisesti ja vakiokoneella....TD06-20G ahtimella...
Pääsihän tolla 500whp blogiinSmile
http://500whp.net/blog/?m=201106
Nyt se hall of fame näille mailin kisaajille..
0.9x hp / kg
Reply
#78
Butriz Wrote:
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Neliveto jarruttaa....oma S14 meni 267 ~400 teholla

Tänä kesänä ei menny enää kun 241km/h tuolla lappeessa.. Smile
Reply
#79
RoiMiZ21 Wrote:
Butriz Wrote:
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Neliveto jarruttaa....oma S14 meni 267 ~400 teholla

Tänä kesänä ei menny enää kun 241km/h tuolla lappeessa.. Smile

Hyvä sekinSmile...onko siinä kunnossa missä ostit?
Nyt on sit kolmena vuonna peräkkäin ajettu maili tolla...2010 250km/h 2011 267 km/h 2012 241KM/H 2013??
Reply
#80
Butriz Wrote:
RoiMiZ21 Wrote:
Butriz Wrote:
Jampsu Wrote:tolla pappa legacyllä tuli veto otettua vartti meni 13,480s ja mailille keräs 235km/h joka on sama mitä ajoin aikoinaan skyllellä putki/lastuvireisenä mut sit 2v sitten mentiin jo 260km/h skyllellä!

Jännä tosiaan et getarit tarvii melkein 100hv enemmän jo tohon vauhtiin :o :o

Neliveto jarruttaa....oma S14 meni 267 ~400 teholla

Tänä kesänä ei menny enää kun 241km/h tuolla lappeessa.. Smile

Hyvä sekinSmile...onko siinä kunnossa missä ostit?
Nyt on sit kolmena vuonna peräkkäin ajettu maili tolla...2010 250km/h 2011 267 km/h 2012 241KM/H 2013??

Jotakuinkin samassa kunnossa toistaseksi, otetaa ens vuonna sit taas vähä parannusta mailin nopeuteen Smile Ens viikon jälkeen talvi teloille niin katotaan mitä saadaan kevääseen laitettua moottoripuolelle.
Reply
#81
Oliko kova myötätuuli kun ajoit tuon 267? Aika ihmeelliseltä tuntuu jos samoilla tehoilla vuotta myöhemmin 26km/h vähemmän... No mutta pitänee kevääseen asetettaa tavoitteeksi 270 Wink
Sivusto avattu ! [ www.at-r.fi ]
Reply
#82
bahis Wrote:Oliko kova myötätuuli kun ajoit tuon 267? Aika ihmeelliseltä tuntuu jos samoilla tehoilla vuotta myöhemmin 26km/h vähemmän... No mutta pitänee kevääseen asetettaa tavoitteeksi 270 Wink
Nykyyään vähän kesymmällä kokoonpanolla, josta johtuu tuo nopeusero. Smile
Reply
#83
RoiMiZ21 Wrote:
bahis Wrote:Oliko kova myötätuuli kun ajoit tuon 267? Aika ihmeelliseltä tuntuu jos samoilla tehoilla vuotta myöhemmin 26km/h vähemmän... No mutta pitänee kevääseen asetettaa tavoitteeksi 270 Wink
Nykyyään vähän kesymmällä kokoonpanolla, josta johtuu tuo nopeusero. Smile

Hieman oli myötästä ,keli +17....
Melkein meni jo rajottajalla tolla nopeudellaSmile ehkä 50-100rpm päässä
Rajotin 7300..
Reply
#84
Ei ole vakiolaatikolla / perällä?

Vakiohiluilla 7300rpm tulisi vastaan 263km/h vaudissa. Riippuen toki renkaan koosta. Tuo on laskettu 225/40/18 pyörillä.
Sivusto avattu ! [ www.at-r.fi ]
Reply
#85
bahis Wrote:Ei ole vakiolaatikolla / perällä?

Vakiohiluilla 7300rpm tulisi vastaan 263km/h vaudissa. Riippuen toki renkaan koosta. Tuo on laskettu 225/40/18 pyörillä.


Vakiot joo...renkaat 245/40-18
Reply
#86
Sillon se rajoitin tulee vastaan 269km/h kohdassa olettaen että renkaat on pakasta vedetyt Smile

Eli aikalailla oot jo rajottimelle vetäny ;D
Sivusto avattu ! [ www.at-r.fi ]
Reply
#87
bahis Wrote:Sillon se rajoitin tulee vastaan 269km/h kohdassa olettaen että renkaat on pakasta vedetyt Smile

Eli aikalailla oot jo rajottimelle vetäny ;D


No ei se sit ihme et oli lähelläSmile
Reply
#88
Butriz Wrote:
bahis Wrote:Sillon se rajoitin tulee vastaan 269km/h kohdassa olettaen että renkaat on pakasta vedetyt Smile

Eli aikalailla oot jo rajottimelle vetäny ;D


No ei se sit ihme et oli lähelläSmile
Ens kerraks rajotinta ylemmäs, pohjan muovitus, peilit sisään ja enemmän tonttiin Wink
0.9x hp / kg
Reply
#89
Kyllä se vaan näistä alkaa voima loppua kesken kovempia tuloksia ajatellen... Tosin kyllä täällä foorumilla muutama S14 on joilla voisi olla mahdollisuuksia 280+ nopeuksiin. Niitä ei vaan jostain syystä koskaan näy kiihdytyspäivillä...
Sivusto avattu ! [ www.at-r.fi ]
Reply
#90
bahis Wrote:Kyllä se vaan näistä alkaa voima loppua kesken kovempia tuloksia ajatellen... Tosin kyllä täällä foorumilla muutama S14 on joilla voisi olla mahdollisuuksia 280+ nopeuksiin. Niitä ei vaan jostain syystä koskaan näy kiihdytyspäivillä...

Ei näy ei...aika vähän näkyy kaluston määrään nähdenSad..1-2 per ajopäivä mitä ite oon ollu ajamassa...yli 500 puhtia niin pääsee tohon +280...
Itellä tarkoitus ajaa ens kesänä etuvetoisella yli 400 heppasella...jos menis ees saman ku toi ex S14A....
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)