Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nopeusajot Lappeenrannan lentokentällä 24.8.2013
#31
SMR Wrote:Onhan se Halli vähän nopeampikin kenttä, jos Lappeeseen vertaa. Hallissa lähtöpaikka selvästi korkeammalla kuin mittauspiste.

Mihinkään mittariin muutakuin GPS:ään ei ole luottoa noissa nopeuksissa. Lisäksi ei tuosta koskaan absoluuttista 1609m tulosta saa, mittauspaikka on tapahtumasta riippuen yleensä vaihdellut 1650-1700m välillä todellisuudessa, joka näkyy gps-dataloggereista. Tämä niin että jarrutus alkaa viimeistään tutkan kohdalta. Joten ns. virallisen mailin tuloksen saa pelkästään gps-pohjaisesta mittalaitteesta, jos sellaisen omistaa, esim. V-box.
eikai tuo halli nyt hirveä alamäki voi olla? toihan on sama kun menis penkkiin ja tietäis saavansa enemmän heppoja kuin kunnon penkistä... itsensä huijaamista.. mullakaan ei puuttunut kuin 50hv ja 155Nm kun vein auton oikeita tuloksia antavaan penkkiin, ja ahtoja nostettiin vielä 0.3bar Tongue

ja jos tuo 254kmh maililla pitää oikeasti paikkansa niin olisin ajanut ex sunnyllä jonkinmatkaa kovempaa kuin getarilla, masentavaa. http://www.youtube.com/watch?v=DYciAGkMwBA
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#32
Ei nyt tietenkään varsinaisesti mikään alamäki, mutta korkeuseroa kiitoradan matkalla on selvästi. Kyllä Hallissa hieman pienempi tehoisella set-upilla päästään samoihin nopeuksiin kuin Lappeenrannassa. Joensuu taas on nopeuksiltaan näiden välimaastoa.

http://www.youtube.com/watch?v=ROMI7xoOOFU

Tosta videosta aikalailla näkee ton kaltevuuden lopussa, sen kyllä huomaa myös ajaessa. Hallissahan ei mittauspistettä näe lähtöpaikalta, toisinkuin Lappeenrannassa. Ja Lappeenrannan kiitotiehän muistaakseni on hieman "kattilan muotoinen", joka ei kyllä ole optimaalinen nopeuden kannalta jos mittauspisteelle tullaan loivaan ylämäkeen.

Kyllähän tehomäärällä x , etuvedolla voi saavuttaa suuremman nopeuden kuin nelikolla, mutta kuinka suuri se ero prosentuaalisesti tehohäviössä loppupeleissä on? Jotenkin vaan tuntuu, että esimerkiksi Saabit tuntuu menevän alta 500hp moottoritehoilla melkoisen kovaa, kun nelivetoiset harvemmin vähän suuremmallakaan teholla(esim. +50hp) pääsee samaan? Ja tuollainen perheauton kori ei varmasti aerodynamiikan kannalta Saabissakaan ole paras mahdollinen, kun otsapinta-alaa on melko reippaasti kuitenkin.
Reply
#33
tuokki Wrote:
andyman Wrote:
tuokki Wrote:
andyman Wrote:Olisit ottanut uuden vedon jos tuntui että oli ongelmaa? paljos sulla on voimaa nykyisellään?
menin kysymään puoli viiden aikaan paljonko on jonoa niin oli +40 autoa/pyörää... ei enää kiinnostanut jonottaa kahta tuntia, alkoi nahka palaa jo muutenkin ekan 3 tunnin jonotuksen jälkeen ;D toi tapahtuma kusi siihen hayabusan kaatumiseen ja corveten koneen hajoamiseen, tuli pari tosi pitkää taukoa ettei kukaan päässyt ajamaan. muuten olisi toinen veto tullut otettua. olisin varmaan saanut ilmaiseksi sen toisen vedon kun olisin perustellut että ekan vedon tulokset ei voi pitää paikkaansa.

voimaa mitattu amw:llä kuukaus sitten 564,7hv ja 691,3Nm. martikainenhan tais itse vetää pohjat tänään sen 500hv turbo nsx:llä, 288km/h.
Niin joo, siellä oli sellanen jonottelu meininki ja ongelmia. Harmi homma kun jäi noin puolitiehen. Aina kuitenkin on jonkunlainen riski noissa vedoissa niin olishan se kiva että saisi vastinetta ja varman tuloksen.Itse oon japson kanssa samoilla linjoilla että tuskin mittaus heittää, mutta käyt hallissa vetäsemässä oikeat lukemat tauluun ja pistät meidät hiljaseksi Smile
harmi joo, ja voihan se olla että mittari viskaa... ei ole tarkoituskaan pistää ketään hiljaiseksi, varsinkaan sua! Smile ja riskiähän noissa vedoissa ei pitäisi olla, jos tekniikka on hyvin rakennettu ja säädetty niin ei se hajoa, jos hajoaa niin jossain oli vikaa.

No joo, mutta jos se jossain hajoaa niin kyllä se on tuollaiset pitkät vedot missä ne sitten hajoo. Siksi oonkin päättänyt että seuraavassa kenttävedossa on kaikki systeemit paikallaan ja kunnossa että ei jää mitään jossiteltavaa sellaisten asioiden takia mitkä olisi voinut hoitaa ennen vetoa. Tarkoitan lähinnä kaikkia alustan muoveja yms härpättimiä mistä osa puuttuu vielä toistaiseksi mun autosta. Joensuussa meinasin ajaa ainakin, hallista en tiedä vielä.
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#34
Lappeenrannan kentän korkeusprofiili menee niin, että lähtö on 113m korkeudessa, se laskee n. 700m kohdalle alimmillaan 110m ja sitten nousee kohti maalia n. 111,5 metriin.

Mitä tuohon 254kmh tulokseen tulee, niin se on hyvinkin tarkasti linjassa tuon kokoisella autolla noiden tehojen kanssa. Uskallan epäillä, että maatsi hyötyy loistavan aerodynamiikan lisäksi pienemmästä häviöstä, suotuisammasta tehokäyrän sijainnista ynnä muusta. Auton omaan mittariin ei toinna luottaa 200kmh jälkeen oikein missään autossa.. Audissa 280kmh mittari on tapissa jo n. 260kmh nopeudessa, vaikka esim. 100kmh nopeudessa se näyttää pari kilometria vain väärin.
Reply
#35
Joo eikös tuo ole kuitenkin ihan hyvä tulos tuon tehoiselle kyllikille. Taitaa kuitenkin olla aika iso ilmanvastuskerroin noissa kyllikeissä että ei oikein voi verrata johonkin nsx:n jossa on aerodynamiikka aika kohillaan...
paljonkohan lie vaatis tehoja kyllikkiin että menis 300 rikki?
Reply
#36
Kyl toi 254kmh vaan jotenkin hölmöltä tuntuu jos vertaa vaikkapa tohon omaan koslaan.
RX-7 350hp oli prodynosystemssillä kytkin tehot. Hieman rötäs tulppien takia, joten voi olla että 5-20hp oli hukassaBig Grin
Porin lentokentällä 1609m 25-28 asteen helteellä tutkaan 255km/h ja racechrono näytti 256km/h.
Reply
#37
Mulla vähän tehottomammalla (518hp/538Nm) lekalla tuli lukema 248km/h Lappeenrannassa, eli uskaltaisin väittää, että Tuokin huippunopeus oli ihan kohillaan. Kyllien ilmanvastukset vaan on sen verran epäedulliset varsinkin joku lintulauta takapaksin päällä.
-91 R324 BeeR &amp; -65 FB Mustang, let old times roll...
Reply
#38
ihan oikeelta kuulostaa. 280kmh syvää unta.
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#39
Vase Wrote:ihan oikeelta kuulostaa. 280kmh syvää unta.
juu, 280 näytti mittari mittauspisteen kohdalla, tottakai tuollaisessa nopeudessa tulee mittarivirhettä. voihan tuon mittariheiton joku päivä kokeilla navigaattorilla, tuo garminin paska vaan ei viimeksikään toiminut kun sunnyllä huippuja ajoin, aina piti lopettaa kiihdytys kun laite käy etsimään sateliitteja, joka ikinen kerta kun meni yli 250kmh niin "etsii sateliitteja", 254 jäi parhaana muistiin vaikka olis vielä ollut kierroksia nostettavana n.900-1000.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#40
tuokki Wrote:
Vase Wrote:ihan oikeelta kuulostaa. 280kmh syvää unta.
juu, 280 näytti mittari mittauspisteen kohdalla, tottakai tuollaisessa nopeudessa tulee mittarivirhettä. voihan tuon mittariheiton joku päivä kokeilla navigaattorilla, tuo garminin paska vaan ei viimeksikään toiminut kun sunnyllä huippuja ajoin, aina piti lopettaa kiihdytys kun laite käy etsimään sateliitteja, joka ikinen kerta kun meni yli 250kmh niin "etsii sateliitteja", 254 jäi parhaana muistiin vaikka olis vielä ollut kierroksia nostettavana n.900-1000.
Onko incar kuvaa tuosta gtr vedosta? Oisko kelannu viel vauhtia?
0.9x hp / kg
Reply
#41
Mac Wrote:
tuokki Wrote:
Vase Wrote:ihan oikeelta kuulostaa. 280kmh syvää unta.
juu, 280 näytti mittari mittauspisteen kohdalla, tottakai tuollaisessa nopeudessa tulee mittarivirhettä. voihan tuon mittariheiton joku päivä kokeilla navigaattorilla, tuo garminin paska vaan ei viimeksikään toiminut kun sunnyllä huippuja ajoin, aina piti lopettaa kiihdytys kun laite käy etsimään sateliitteja, joka ikinen kerta kun meni yli 250kmh niin "etsii sateliitteja", 254 jäi parhaana muistiin vaikka olis vielä ollut kierroksia nostettavana n.900-1000.
Onko incar kuvaa tuosta gtr vedosta? Oisko kelannu viel vauhtia?
on videopätkä, mutta niin onnettoman huonolaatuinen että oikein keljuttaa, vetelee tuo kamera ihan viimeisiään! pokkari oli repsikan penkissä kiinni ja siitä näkyy nopeusmittari sekä tuulilasista läpi, vauhtia olisi kelannut vielä kyllä kun vaan suoraa olisi riittänyt Big Grin ja tuota videota kun katsoin niin vaikka tuntui että aikaa pieneen vaihdekämmiin ei hirveästi kulu, niin kyllä vaan sekuntti siihenkin uppoaa, + että ahdot pääsee laskemaan vähän niin ei täysin räväkästi lähde kolmos vaihteella.

tuo pätkä on tosiaan niin huonolaatuinen etten edes sitä minneen näytille viitsi laittaa, kameran osto edessä ja luultavasti jotkut toiset mailin ajot, vaikka hallissa. voishan tuosta takasploilerista ottaa bladen irti, kääntää sivupeilit ja jäähdyttää coolerin ja konehuoneen jne, sais lisää vauhtia mutta eihän se vastaa enää auton todellista kulkua tienpäällä. tarvitseeko sen sitten vastata niin mun mielestä kyllä. vähän sama kuin esim gti/v8 katuauto varttimaili vedoissa, auto siinä kunnossa kun sillä tiellä normaalistikin ajellaan! eikä niin että nostetaan ahdot tappiin, metanoolia koneeseen ja sliksit alle, auto kestää vedon nippanappa ja saa hyvän ajan, kohta nettiautossa kaupataan pirun nopeaa 14sec corsaa joka todellisuudessa kadulla on 18sec auto.

yleistä pähkäilyä: vois hyvin olla tuo jono jossakin kahden kilsan päässä josta sitten päästettäisiin autoja sopivin välein lähtöviivalle ja siitä suoraan kiihdyttämään, tuntee hyvin persdynollakin kun voimaa uupuu kovien imuilman lämpöjen takia. sen mitä itse katselin tuolla niin monikaan ei pidä moottoria käynnissä muutakun auton siirron ajan, niinhän se fiksua onkin ilmanlämmön kannalta, itse sain jonkun aikaa käyttää autoa että sain öljyt täyteen toimintalämpöön 80asteeseen.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#42
Joskus jotkut teippailivat konepellin yms saumoja teipillä, taitto peilit sisää yms.. Tommone iso siipi vaikuttaa yllättävän paljon. Voimahan siintä sit loppu jos ois viel kelannu Wink
0.9x hp / kg
Reply
#43
Mac Wrote:Joskus jotkut teippailivat konepellin yms saumoja teipillä, taitto peilit sisää yms.. Tommone iso siipi vaikuttaa yllättävän paljon. Voimahan siintä sit loppu jos ois viel kelannu Wink
oli siellä nytkin teipillä vedetty audin keulaa, oikeassa olet voima loppui!
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#44
tuokki Wrote:oli siellä nytkin teipillä vedetty audin keulaa

Siksi, että audista tykkää vilkut lentää irti n. 220kmh nopeudessa..
Reply
#45
tuokki Wrote:garminin paska vaan ei viimeksikään toiminut kun sunnyllä huippuja ajoin, aina piti lopettaa kiihdytys kun laite käy etsimään sateliitteja, joka ikinen kerta kun meni yli 250kmh niin "etsii sateliitteja"

Joissain naveissa ilmeisesti tarkotuksella lukema häviää isoissa nopeuksissa, kun se tapahtuu aina just samalla nopeudella.. Koita vaikka jollain kännysoftalla, jos sulla on gepsiälypuhelin? Androidiin ainakin noita asiaan liittyviä ilmassoftia vaikka ja miten.


tuokki Wrote:eihän se vastaa enää auton todellista kulkua tienpäällä. tarvitseeko sen sitten vastata niin mun mielestä kyllä. vähän sama kuin esim gti/v8 katuauto varttimaili vedoissa, auto siinä kunnossa kun sillä tiellä normaalistikin ajellaan! eikä niin että nostetaan ahdot tappiin, metanoolia koneeseen ja sliksit alle, auto kestää vedon nippanappa ja saa hyvän ajan, kohta nettiautossa kaupataan pirun nopeaa 14sec corsaa joka todellisuudessa kadulla on 18sec auto.

"mitattu 1000hp@5bar, ajossa [email]200hp@1bar"...eiks[/email] toi oo ihan normi? ;D

Reply
#46
Tem Wrote:"mitattu 1000hp@5bar, ajossa [email]200hp@1bar"...eiks[/email] toi oo ihan normi? ;D

Mitsubishi harrastajien keskuudessa hyvin yleistä.. tai no, ei ne ees mittaa mitään. ;D
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#47
Vase Wrote:
Tem Wrote:"mitattu 1000hp@5bar, ajossa [email]200hp@1bar"...eiks[/email] toi oo ihan normi? ;D

Mitsubishi harrastajien keskuudessa hyvin yleistä.. tai no, ei ne ees mittaa mitään. ;D
reps ;D

joo vois kokeilla jotain känny softaa, onko vinkkejä antaa mikä olis hyvä android luuriin?
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#48
andyman Wrote:Olikos tuo tuokin veto tuo 254km/h ?

Mitäs sulla Andyman oli Zetassa ruutia silloin kun satuttiin samaan aikaan Spedepartyihin 2008? Molemmilla sama nopeus, mun Zetassa kytkimeltä 399hp.
Reply
#49
Lehmä Wrote:
andyman Wrote:Olikos tuo tuokin veto tuo 254km/h ?

Mitäs sulla Andyman oli Zetassa ruutia silloin kun satuttiin samaan aikaan Spedepartyihin 2008? Molemmilla sama nopeus, mun Zetassa kytkimeltä 399hp.
Mulla oli kanssa joku 400. ei koskaan mitattu, joten se oli vaan mutuilua mitä niillä vireille suurinpiirtein saa. vartin loppunopeus tuki myös tuota ajattelua. Misohan ajoi kanssa sillä automaatti z32:lla siellä ja taisi mennä noin 5 kilsaa kovempaa kuin me(?). Sillon muistaakseni taidettiin mison autosta jarruttaa 416hv AMW:llä.
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#50
tuokki Wrote:joo vois kokeilla jotain känny softaa, onko vinkkejä antaa mikä olis hyvä android luuriin?
Joku hyväksi todettu softa androidille kiinnostaisi myös, ehdotuksia? Smile
2JZ no shit!
Reply
#51
Noc Wrote:
tuokki Wrote:joo vois kokeilla jotain känny softaa, onko vinkkejä antaa mikä olis hyvä android luuriin?
Joku hyväksi todettu softa androidille kiinnostaisi myös, ehdotuksia? Smile

En väitä mitenkään parhaaksi, kun en oo sen enempää muihin vertaillu, mut tota on moni kehunu ja itekin sitä käytelly:
https://play.google.com/store/apps/detai...dometerpro

Ilmasversio vissiin täysin sama, mut mainoksilla.
Reply
#52
Tem Wrote:
Noc Wrote:
tuokki Wrote:joo vois kokeilla jotain känny softaa, onko vinkkejä antaa mikä olis hyvä android luuriin?
Joku hyväksi todettu softa androidille kiinnostaisi myös, ehdotuksia? Smile

En väitä mitenkään parhaaksi, kun en oo sen enempää muihin vertaillu, mut tota on moni kehunu ja itekin sitä käytelly:
https://play.google.com/store/apps/detai...dometerpro

Ilmasversio vissiin täysin sama, mut mainoksilla.
tänks! saako tuolla esim o-100kmh aikoja otettua?
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#53
tuokki Wrote:saako tuolla esim o-100kmh aikoja otettua?

Saa, joo. Tosin ainakin mun halpiskännykän hitaalla gepsillä se on vähän niin ja näin, en kauheasti luottais tuloksiin. :-\
Reply
#54
Näyttää olevan racechronon uus softa tullut androidille. Beta versio vasta, mutta voi toimia jo jotenkuten.
https://play.google.com/store/apps/detai...app&rdot=1
Reply
#55
Noc Wrote:
tuokki Wrote:joo vois kokeilla jotain känny softaa, onko vinkkejä antaa mikä olis hyvä android luuriin?
Joku hyväksi todettu softa androidille kiinnostaisi myös, ehdotuksia? Smile
Jos nopeutta haluaa mitata, niin miten olisi tällainen:
http://www.solito.fi/pocketradar.html

Mulla on tuollainen ollut duunin kautta lainassa, kyllä sillä ainakin sählypallon nopeuksia mittasi hyvin. Pitääkin ottaa joku kerta fudishöntsäilyyn mukaan. Jokkisharrastajat ja muut ovat kovasti noita ostelleet. Voin jopa lainata jos joku on kiinnostunut.
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#56
Oho, hyvä juttu että Racechronokin tuli viimein Androidille. Symbianin kanssa ainakin pelitti ihan suht. komeasti. Täytynee ladata ja kokeilla sitäkin.
Tuolta Play-kaupasta noita latailin muutamia ihan randomilla ja on siellä aikamoista paskaakin joukossa. Yhdessä oli sellanen hieno ominaisuus, että sekoaa ja menee pimeäksi yli 240 vauhdissa. ;D
Tuo Ulysse Speedometer tuntui kyllä ihan toimivalta peliltä, mutta vähän ehkä suppeasti erilaisia kellotusvaihtoehtoja. En kylläkään tutkinut sitä sen tarkemmin, että kuinka paljon saa itse muokattua mieleiseksi.

Onko tietoa että paljonko toi Pocket Radar kustantaa? Eihän nyt satunnaisissa motarivedoissa tollasta toki tarvi, mutta saattaisi olla muutakin käyttöä sille. Tongue
2JZ no shit!
Reply
#57
Noc Wrote:Tuo Ulysse Speedometer tuntui kyllä ihan toimivalta peliltä, mutta vähän ehkä suppeasti erilaisia kellotusvaihtoehtoja. En kylläkään tutkinut sitä sen tarkemmin, että kuinka paljon saa itse muokattua mieleiseksi.

Joo, mainostinkin sitä lähinnä nopeusmittarina, ei se silleen mikään aikojen mittaussofta oo. Smile

Toi Pocket Radar on maailmalta reilun satkun, Suomesta varmaan enemmän.

Hot Wheels Radar Gun nimellä löytyy halvin vaihtoehto, sitä saanu jollain parilla kympillä, jos 100mph huiput piisaa. Tai en tiiä onko nykyään samoissa, mut Google kertonee. Oikeita tutkia alkaa kanssa saada käytettynä vajaalla satkulla, jos ei tarvii mahtua taskuun.
Reply
#58
Koskas olisi seuraavat mailin ajot? Tuli kokeiltuu Racelogilla yks veto niin näköjään välityskin riittää vielä jotenkuten kun on hieman tiuha perävälitys, niin kai sitä voisi käydä kokeilemassa huvin vuoksi ihan virallisen nopeudenkin jossain.
Soarer 2JZ 6-Spd Pro55
402m @ 10.4sec
900hp/970nm

www.500whp.net
Reply
#59
Fattis Wrote:Koskas olisi seuraavat mailin ajot? Tuli kokeiltuu Racelogilla yks veto niin näköjään välityskin riittää vielä jotenkuten kun on hieman tiuha perävälitys, niin kai sitä voisi käydä kokeilemassa huvin vuoksi ihan virallisen nopeudenkin jossain.

jämsässä viikon päästä 16.6. itse olen menossa mikäli vehkeet kestää tän viikon kemoran reissun...
wannabe nissanisti<br />Zervuska haidis Om limakud ziero
Reply
#60
Fattis Wrote:Koskas olisi seuraavat mailin ajot? Tuli kokeiltuu Racelogilla yks veto niin näköjään välityskin riittää vielä jotenkuten kun on hieman tiuha perävälitys, niin kai sitä voisi käydä kokeilemassa huvin vuoksi ihan virallisen nopeudenkin jossain.

pist mulle irkis jossai välis infoo et missä testasit, 1609m on aika vaikee löytää.. tai jos on tarpeeks hullu ni ei ongelma. ;D
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)