Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nissan Skyline RB25DET -95 Projekti.
#91
jjanii Wrote:ja on se skyline auto verrattuna säxään.. nopeesti tottuu toiselta puolen ajamaan
missäs ajelet? ei vissii korttia oo? Tongue
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#92
Samaa mietin itsekkin.

Jotenki aika luonnotont vaihella pykälät vasemmalla lapasella. Mut kai tohon sit ajankans tottuu. Big Grin
Turbon laakerit on nyt todettu paskoiksi. Ilkeetä ujellusta pitää prkl.
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
#93
SubLine Wrote:
jjanii Wrote:ja on se skyline auto verrattuna säxään.. nopeesti tottuu toiselta puolen ajamaan
missäs ajelet? ei vissii korttia oo? Tongue
ei kortilla ajeta :-X
Reply
#94
jjanii Wrote:
SubLine Wrote:
jjanii Wrote:ja on se skyline auto verrattuna säxään.. nopeesti tottuu toiselta puolen ajamaan
missäs ajelet? ei vissii korttia oo? Tongue
ei kortilla ajeta :-X
ja täällä pystyy vaikka missä ajelemaan
Reply
#95
Helkkari että toi vakio ahdin heräilee hyvin. Todella mukava jokapäivän käytössäkin ajella tuolla. Ja hyvin tuntuu viellä meno haluja olevan 140kmh/h jälkeen. Big Grin

Nyt heräs kyssä mieleen et mites ton katin poiston kanssa, kun siellä on se katinjälkeinen lambda. Sekoaakohan toi boxi täysin jos katin repäsee mettään sieltä?? Kun sehän haistelee tolla vikalla lampaalla miten kaasut on puhdistunnu katin jälkeen.
Ku tuppaa olemaan hieman liian hiljanen tällä hetkellä..........
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
#96
Tommy90 Wrote:Helkkari että toi vakio ahdin heräilee hyvin. Todella mukava jokapäivän käytössäkin ajella tuolla. Ja hyvin tuntuu viellä meno haluja olevan 140kmh/h jälkeen. Big Grin

Nyt heräs kyssä mieleen et mites ton katin poiston kanssa, kun siellä on se katinjälkeinen lambda. Sekoaakohan toi boxi täysin jos katin repäsee mettään sieltä?? Kun sehän haistelee tolla vikalla lampaalla miten kaasut on puhdistunnu katin jälkeen.
Ku tuppaa olemaan hieman liian hiljanen tällä hetkellä..........

Vai olisikohan nyt kyseessä kuitenkin vain se katin lämpöanturi (~pakolämpöanturi), jolla ei siis ole oikeastaan muuta virkaa kuin että se sytyttää mittaristoon merkkivalon jos katti on liian kuuma.
Sen poistolla ei ole mitään vaikutusta auton toimintaan.
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#97
Filk Wrote:
Tommy90 Wrote:Helkkari että toi vakio ahdin heräilee hyvin. Todella mukava jokapäivän käytössäkin ajella tuolla. Ja hyvin tuntuu viellä meno haluja olevan 140kmh/h jälkeen. Big Grin

Nyt heräs kyssä mieleen et mites ton katin poiston kanssa, kun siellä on se katinjälkeinen lambda. Sekoaakohan toi boxi täysin jos katin repäsee mettään sieltä?? Kun sehän haistelee tolla vikalla lampaalla miten kaasut on puhdistunnu katin jälkeen.
Ku tuppaa olemaan hieman liian hiljanen tällä hetkellä..........

Vai olisikohan nyt kyseessä kuitenkin vain se katin lämpöanturi (~pakolämpöanturi), jolla ei siis ole oikeastaan muuta virkaa kuin että se sytyttää mittaristoon merkkivalon jos katti on liian kuuma.
Sen poistolla ei ole mitään vaikutusta auton toimintaan.

Mjaa että se on sellanen. Onneksi. Täytynee lähtä laippoja ja putkea ostelemaan.
Absin valokin halus näyttäytyä eilen mittaristossa. Varmaan jonkun pyörän anturi anoo vaihtoa?
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
#98
Joo eli nyt on tekniikka todettu toimivaksi kaikin puoli. Eli taas päädytään koneen kimppuun viritys aikein.
Mistähän ton sais selvitettyä että onko tossa tosiaan zuikin lastu?
Pelittääköhän laajakaista lammas vakion sijalla?
Ahdin sarjoineen vaihtoon. Varmaan kolme femma tai nelikybänen.
Suuttimet kokoa jotain.
Joku mukava käytöltään oleva kytkin.
Walbron pumputin tankkiin.
ja paljon muuta.

Onkos tuo nopeus mittari digitaalinen. Välillä se vain tipahtaa nollaan ja pieni näpäytys koe lautaan saa sen toimimaan.
Millaisethan mittariston polttimet lasikannat?
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
#99
Tommy90 Wrote:Pelittääköhän laajakaista lammas vakion sijalla?
Onkos tuo nopeus mittari digitaalinen. Välillä se vain tipahtaa nollaan ja pieni näpäytys koe lautaan saa sen toimimaan.
Millaisethan mittariston polttimet lasikannat?
Ainakin Innovaten laajakaista suositeltiin asennettavaksi muistaakseni vähintään 50 cm päähän turbosta.
Miksi sitten vakio on lähestulkoon kiinni turbossa ja kestää.....

Digitaalinen taitaa olla, kun ei sinne mitään vaijereita tule.

Normi lasikantapolttimot, T10
Reply
Joo ei kestä laajakaista lambda turbon kupeessa, eikä kyllä tarvike kapeakaistatkaan. Tuli aikanaan todettua, kun säxään ostin Innovaten paketin. Silloin noi laajakaistat ei niin yleisiä ollu, ku nykyään, joten ei kukaan osannu varoitella tosta. Se nissanin orkkis lambda on kyllä ihme kapistus kun kestää vaikka maailman ääriin 10cm päässä turbosta. Itte laittasin tosiaan vähintään 50cm ahtimesta, ni ei tarvii joka kuussa ostaa uutta anturia.. Wink
Reply
Tuun nyt vielä keulimaan tänne mun laajakaistasta, se on about orggispaikalla ollut pian 2 kesää ja hyvin rokkaa vieläkin.
Reply
Mikk- Wrote:Tuun nyt vielä keulimaan tänne mun laajakaistasta, se on about orggispaikalla ollut pian 2 kesää ja hyvin rokkaa vieläkin.

Mä nokitan tuon, vakiopaikalla sanotaan 4 vuotta. Voi olla viisikin kun en muista varmaksi, kauan kuitenkin.... Innovaten ohjain.
240Z -72 200SX -91 Maxima QX -04
Reply
Arttu Wrote:
Mikk- Wrote:Tuun nyt vielä keulimaan tänne mun laajakaistasta, se on about orggispaikalla ollut pian 2 kesää ja hyvin rokkaa vieläkin.

Mä nokitan tuon, vakiopaikalla sanotaan 4 vuotta. Voi olla viisikin kun en muista varmaksi, kauan kuitenkin.... Innovaten ohjain.
Sama, hyvin on toiminut vakiota isomman hyrrän persiissä. Twinisetupilla oli 2 innovatea, Nokitin molemmat! ;D
entinen atletti, nykyinen gotletti
S30
Reply
No mulla ei sit varmaan kestä mikään.. Eka laajakaista-anturi poksahti 2 kuukauden jälkeen ja toinen tais kestää vähän pidempään.. :Smile
Reply
Eli näittein puheitten perusteella voin ton aem setin haistelian lyödä vakkarin paikalle huoletta. Vielläkun sais noi johto jutut selvitettyä. . .

BTW.
Hajuja mistä sais tunnistettua boxista onko zuikin lastu, vai oliko ihan teboil juttuja. Tongue
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
Tommy90 Wrote:Eli näittein puheitten perusteella voin ton aem setin haistelian lyödä vakkarin paikalle huoletta. Vielläkun sais noi johto jutut selvitettyä. . .

BTW.
Hajuja mistä sais tunnistettua boxista onko zuikin lastu, vai oliko ihan teboil juttuja. Tongue

lukeeks poksin päällä z-power, mulla ainakin luki...
Auto-Haukka Ky. Täyden palvelun autokorjaamo itä-suomessa Clutchmasters, cometic, eagle, wiseco yms, viri palikat. myös asennus palvelut ammattitaidolla p. 0400-898987
Reply
Boksi auki, siinä päällä on piiri missä on tarra. Mihin kirjotettu z-power ym. tjms. Näin ainakin itsellä ollut.
entinen atletti, nykyinen gotletti
S30
Reply
Jees. En oo viel boksiin kummemmin tutustunnu. Täytynee huomenna raapasta irti ja kattoa...
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
Hitsi että sylettää toi turbosmartin turbo ruuvi. Ottaa piikkiahtoja 1bar jonka jälkeen laskee 0.8b. Käy rötäämään kun ahot kilossa täys kaasulla viipottaa.
Varmaan puolat menossa...


BTW.
Onkos muuten porukka ajellu skyllellä talvisin? Onko toimiva laite pakkasella. (termari nyt ainekin vaihtoon) mutta onko muutakin laitettavaa että vörkkii?
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
osta elektroninen säädin Wink avcr taitaa olla se paras (ja kallein) vaihtoehto.
Reply
jakola Wrote:osta elektroninen säädin Wink avcr taitaa olla se paras (ja kallein) vaihtoehto.

Eikös tollanen ulos puhalteleva ruuvi toimis parhaiten myös. Ainekin säksä piti ahdot säädetyssä, eikä juurikaan piikkiä tullu?
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
no kyl se elektorinen on vaa helvetin paljo tarkempi, ja ainaki avcrConfused pystyy myös säätää paineet jokaiselle vaihteelle ja kierros alueellekin eriksee ja sille ku kertoo toivotun ahtopaineen se opettelee itsekseen avaamaa solenoidia riittäväst, eli siis säätäminenki on helppoa. sekä saa liitettyks lisänapin millä pystyy tilapäisest nostamaa/laskemaa ahtopainetta itse määrittämäks ajaks.
edit. ja itselläni on säädetty 1,20 ahtopaineks, ja on tainu piikittää pahimmillaa 1,23
Reply
Quote:BTW.
Onkos muuten porukka ajellu skyllellä talvisin? Onko toimiva laite pakkasella. (termari nyt ainekin vaihtoon) mutta onko muutakin laitettavaa että vörkkii?

Ajoin viime talven ei mitään ongelmaa vaikka oli pakkastakin välillä riittävästi. Laatikko volisi välillä ekat 100m mutta öljyistähän se o kii..
Oikein mukava luisutella ja oikoo ittesä linkusta kaasua säännöstelemällä.
Ei se nyt mikään sauna tietenkää ole mutta lämpee ihan riittävästi että saa lasit auki Big Grin
R33 -97 superi silver<br /><br /><br />Mamasan.fi<br />ex kulkinet:2xS13,2xZ31 Tbo/na ja yks mopo tiisseli mese,bmw 316 2,5tbo+jotain etuvetosia
Reply
NismoSX Wrote:
Quote:BTW.
Onkos muuten porukka ajellu skyllellä talvisin? Onko toimiva laite pakkasella. (termari nyt ainekin vaihtoon) mutta onko muutakin laitettavaa että vörkkii?

Ajoin viime talven ei mitään ongelmaa vaikka oli pakkastakin välillä riittävästi. Laatikko volisi välillä ekat 100m mutta öljyistähän se o kii..
Oikein mukava luisutella ja oikoo ittesä linkusta kaasua säännöstelemällä.
Ei se nyt mikään sauna tietenkää ole mutta lämpee ihan riittävästi että saa lasit auki Big Grin

Joo eli talvella mennään tuon kanssa. Täytynee tähystellä vaan jos vastaan kävelisi lohkolämmitin mikä kävis tuohon rotteloon. Säästäishän se konetta vähän ku piuhan jatkeena kovilla pakkasilla tovin pitelee. Ja sauna ei todellakaan ole, ainekaan nykysellä termarilla. Saa semmoset 15km ajaa ennenkö viisari värähtää. Big Grin
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
Tommy90 Wrote:
NismoSX Wrote:
Quote:BTW.
Onkos muuten porukka ajellu skyllellä talvisin? Onko toimiva laite pakkasella. (termari nyt ainekin vaihtoon) mutta onko muutakin laitettavaa että vörkkii?

Ajoin viime talven ei mitään ongelmaa vaikka oli pakkastakin välillä riittävästi. Laatikko volisi välillä ekat 100m mutta öljyistähän se o kii..
Oikein mukava luisutella ja oikoo ittesä linkusta kaasua säännöstelemällä.
Ei se nyt mikään sauna tietenkää ole mutta lämpee ihan riittävästi että saa lasit auki Big Grin

Joo eli talvella mennään tuon kanssa. Täytynee tähystellä vaan jos vastaan kävelisi lohkolämmitin mikä kävis tuohon rotteloon. Säästäishän se konetta vähän ku piuhan jatkeena kovilla pakkasilla tovin pitelee. Ja sauna ei todellakaan ole, ainekaan nykysellä termarilla. Saa semmoset 15km ajaa ennenkö viisari värähtää. Big Grin

Patrollissa on oikeenlainen termari, ja se on 82C. Sit kattoo vielä syylärin korkin, että on vähän korkeempipaineinen (enemmän painetta, enemmän lämpöä), ni johan alkaa pärjäämään.
Reply
jonatani Wrote:
Tommy90 Wrote:
NismoSX Wrote:
Quote:BTW.
Onkos muuten porukka ajellu skyllellä talvisin? Onko toimiva laite pakkasella. (termari nyt ainekin vaihtoon) mutta onko muutakin laitettavaa että vörkkii?

Ajoin viime talven ei mitään ongelmaa vaikka oli pakkastakin välillä riittävästi. Laatikko volisi välillä ekat 100m mutta öljyistähän se o kii..
Oikein mukava luisutella ja oikoo ittesä linkusta kaasua säännöstelemällä.
Ei se nyt mikään sauna tietenkää ole mutta lämpee ihan riittävästi että saa lasit auki Big Grin

Joo eli talvella mennään tuon kanssa. Täytynee tähystellä vaan jos vastaan kävelisi lohkolämmitin mikä kävis tuohon rotteloon. Säästäishän se konetta vähän ku piuhan jatkeena kovilla pakkasilla tovin pitelee. Ja sauna ei todellakaan ole, ainekaan nykysellä termarilla. Saa semmoset 15km ajaa ennenkö viisari värähtää. Big Grin

Patrollissa on oikeenlainen termari, ja se on 82C. Sit kattoo vielä syylärin korkin, että on vähän korkeempipaineinen (enemmän painetta, enemmän lämpöä), ni johan alkaa pärjäämään.

Minkä mallin patrollissa? Ku onhan noittenki koneita aika montaa erillaista.
Nissan 200 sx Turbo vm:1990 <br />Nissan Patrol gr 3.0 di vm:2000<br
MB 500 se vm85
Reply
Se orkkis termari riittää ihan helposti siel... turhaa sitä talven takia lähtee vaihtaan.
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
Tommy90 Wrote:
NismoSX Wrote:
Quote:BTW.
Onkos muuten porukka ajellu skyllellä talvisin? Onko toimiva laite pakkasella. (termari nyt ainekin vaihtoon) mutta onko muutakin laitettavaa että vörkkii?

Ajoin viime talven ei mitään ongelmaa vaikka oli pakkastakin välillä riittävästi. Laatikko volisi välillä ekat 100m mutta öljyistähän se o kii..
Oikein mukava luisutella ja oikoo ittesä linkusta kaasua säännöstelemällä.
Ei se nyt mikään sauna tietenkää ole mutta lämpee ihan riittävästi että saa lasit auki Big Grin

Joo eli talvella mennään tuon kanssa. Täytynee tähystellä vaan jos vastaan kävelisi lohkolämmitin mikä kävis tuohon rotteloon. Säästäishän se konetta vähän ku piuhan jatkeena kovilla pakkasilla tovin pitelee. Ja sauna ei todellakaan ole, ainekaan nykysellä termarilla. Saa semmoset 15km ajaa ennenkö viisari värähtää. Big Grin

kannattaa kurkata onks termari kunnos jos noin kaua vie lämmetä. nimim viime talvena hetken aikaa tuli ajettua termari paskana, lämmöstä ei tietookaa ja kulutus sen mukanen. täydellä tankilla sen 180km ;D
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
Nonyt ton boksin avasin ni siellähän köllötti zuikkiksen siirtojalalla varustettu lastu. Big Grin V.1.1 Kertooko mitään?
Toinen mikä pisti silmään oli 2 lediä? Ja sitten joku hiton säätö namiska?

Ja nyt täytys saaha Turbolta catbackiin saakka vähän isompa kanki, mielellään katinkorvaus putkella.
Nissan Skyline R33 RB25/30det
Kawasaki zx-6R Ninja

Mitsubishi lancer evo 6 GSR EX
Nissan skyline GTR R32 -89 EX
Nissan skyline r33 2,5 EX
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan 200sx s13 Ex
Nissan primera GT -95 EX
Reply
Roippeet vikakoodien lukua varten. Kurkkaa korjaamo manuska.
www.mpautotech.com <br /><br />Nissan moottorinohjausten säätöä - myös Nistune! Nyt saatavilla puolia,suuttimia ja bensapumppuja!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)