Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ratapäivät
#31
R888 on pitävämmät märälläkin kuin normi renkaat. Pelaavat käyttökumeina oikein hyvin ja kestoon vaikuttaa kuinka kovat renkaat ottaa.
Sama pätee tottakai moniin muihinkin merkkeihin.
Ja löytyy niitä halvallakin pitäviä renkaita, toyo, hankook, advan jne kun vaan tietää mistä. ;D
Mutta mitä niitä turhaan kuluttamaan työmatkoille ja kauppareissuille tms ei ominaisuuksia vaativiin ajeluihin jos on vaan yksi auto millä ajelee.
Reply
#32
tuokki Wrote:vesikelillä voisi tulla kyllä tilanteita, totta puhut. mitkä renkaat olet meinannut stageaan laittaa?

Mietinnässä parhaillaan. R888 nyt olisi varma vaihtoehto mutta oon koittanut keksiä jotain "melkein yhtä hyvää" edukkaammin. Vaikeita valintoja persaukiselle ;D

Tase Wrote:Taitaa olla edullsin semisliksi kumi tämä Federalin rs-r

Ei ole semisliksi tuo vaan UHP, treadwear Googlen mukaan 140 kun saisi olla luokkaa 60. Federalin katusliksit on FZ-201 ja FZ-202, kukahan niitä myisi ja mihin hintaan?

J.J. Wrote:Ja löytyy niitä halvallakin pitäviä renkaita, toyo, hankook, advan jne kun vaan tietää mistä. ;D

Kerro toki muillekin? Halvempia paikkoja kuin Camskill?
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#33
Millaisetkohan nämä on ajaa? http://carpower.fi/rb5-f3.html
Suht "halpaa", mutta aika kaposta kumia.
Noissa on TW 59,100,200.
TW200 voisi sopia katuajoonkin?, mutta pitääkö sitten enää kunnolla radalla?

Falken 452Confusedsa jotka tulee nyt alle, on TW muistaakseni 300, eli ihan normaaliko?
Reply
#34
Weist Wrote:Suht "halpaa"

Pinnatut on.

Eipä noista juur oo kehuttu muuta ku hintaa..
Reply
#35
Tässähän ois edulliset renkaat -> http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=69656.0 Näille vaan kahteleepi sopivat kevyet vanteet niin johan on radalla ihan mukavasti pitoa ja saapi kadullakin pyörähtää.
Reply
#36
Yokohama Advan Neova AD08. Suosittelen tutustumaan. Saa suomesta rengaskauppa.net (ja useasta muusta Dekk Partnerilta). Camskill löytyy luonnollisesti myös. Federalin RS-R on saanut myös Briteissä positiivisia arvosteluja. Molemmat rasittaa lompakkoa vähemmän kuin triplakasit.
Evolution VIII MR FQ-320

<vase> sx on kyllä mahtava
Reply
#37
Mennäänkö tässä nyt vähän perse edellä puuhun kun tokalle(?) ratapäivälle ei voi enää lähteä ajamaan ilman sliksejä tai vähintään katusliksejä? Ei siinä mitään, kukin lompakkonsa mukaan, mutta ihan millä tahansa renkaalla kyllä pääsee opettelemaan linjoja ja jarrupaikkoja. Laittaa ne 888 sitten kun aletaan tulla lähemmäs 1.35 aikoja ahvenistolla.

RS-R kärsii renkaan halkeilusta. Kuvassa 27 kierrosta nürburgringiä ajettu federal.
[img height=400]http://img.photobucket.com/albums/v403/jannekii/bemmi/federal.jpg[/img]

Juuri nyt camskill tarjoaa päänvaivaa 255/40-17 renkaassa, r888 190£ vs rs-r 150£. Taitaisi mennä toyoon valinta, mutta kapeammassa kenties toisinpäin. Renkaan halkaisijaa en kasvattaisi 17" suuremmaksi jos ei jarrujen koon takia ole pakko.

SharPei Wrote:Oli vähän mielenkiintoinen se ohjeistus ohjaajakokouksessa, "älkää antako tilaa, ajakaa omaa ajoa, takana tulevan homma on tehdä turvallinen ohitus."
Ymmärtäähän sen ettei sitten sinkoilla ympärirataa, mutta saahan sitä tilaa annettua vilkulla ja vähän jalkaa nostamalla, kuten me tuolla Mazdalla tehtiin, kun näin peilistä että joku on tulossa vauhdikkaammin...

Nimenomaan noin päin ohjeistus. Oma linja pidetään eikä lähdetä tekemään mitään eriskummallista. Jos luonto antaa myöten näyttää vilkulla ohituspaikat niin aina parempi 8)
Reply
#38
Ittel on Falken 452 ja ol radalla legun alla hyvät. Pakkaa kyl kulahtaa nopeemmin kun esim. muijan yokohama. Camskill tilasin ja viikon kesti tulla, hinta ei päät huimannu verrattuna suomen hintoihin.
Ex:&nbsp; &nbsp; BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99<br /><br />Oon autoton Sad
Reply
#39
tuokki Wrote:(kettu oli hyvä kun ajoni jälkeen kertoi kädet vapisten etsineensä jarrupoljinta muutamaan kertaan repsikan paikalta ;D, no jännittäähän se kun kuski ajaa ekaa kertaa ahvenistoa ympäri ja suht lujaa mentiin paikkapaikoin)

Joo kyllähän sitä jarrupoljinta etsittiin paikkapaikoin oikein urakalla ;D. Jouduttiin odottaa noin 10 min ennen kuin päästettiin radalle. Tänä aikana kerettiin hetki jutella ja jotkut sanat jäi soimaan päähän kun lähdettiin liikkeelle. ........ "Juu eka kerta Ahvenistolla"........ "Itse asiassa eka kerta yleensä radalla" .......... " Semmonen 520 heppaa 1,3 bar"........ "Vähän ylikovaa niin se kääntyilee"

Hienosti kyllä ajoit varsinkin jos ottaa huomioon että oli neitsytkerta!!. Suoranopeudet oli racecronossa jo ihan ok tasolla (pääsuoran jarrupaikkaan noin 165-175). Racecrhono laski optimi kierroksen 1:41 meijän ajokerralla ja pääset varmasti alle 1:40 kun radalla on vaan tilaa!!.
- BCNR33 V-spec 96 "2xGT2860R-5 = laginen paska"
Suosittelen Z-Power, Speedimports, Mamasan, Lakesteel
Tavaraa myynnissä http://www.dnsf.org/showthread.php?31063...a-myyntiin
Reply
#40
Xenon Wrote:
tuokki Wrote:vesikelillä voisi tulla kyllä tilanteita, totta puhut. mitkä renkaat olet meinannut stageaan laittaa?

Mietinnässä parhaillaan. R888 nyt olisi varma vaihtoehto mutta oon koittanut keksiä jotain "melkein yhtä hyvää" edukkaammin. Vaikeita valintoja persaukiselle ;D

Tase Wrote:Taitaa olla edullsin semisliksi kumi tämä Federalin rs-r

Ei ole semisliksi tuo vaan UHP, treadwear Googlen mukaan 140 kun saisi olla luokkaa 60. Federalin katusliksit on FZ-201 ja FZ-202, kukahan niitä myisi ja mihin hintaan?

J.J. Wrote:Ja löytyy niitä halvallakin pitäviä renkaita, toyo, hankook, advan jne kun vaan tietää mistä. ;D

Kerro toki muillekin? Halvempia paikkoja kuin Camskill?

Noillakin toyon R1R renkailla voipi hyvin päästellä ratapäivillä, kun alkukesästä radalla kävin testaamassa ja eikä tarvii samoja hintoja maksella mitä R888.
[Image: PXR1R_Left_CLIPPED.png&height=65&fade_st...1&end=.png]
Reply
#41
Mika_T Wrote:Mennäänkö tässä nyt vähän perse edellä puuhun kun tokalle(?) ratapäivälle ei voi enää lähteä ajamaan ilman sliksejä tai vähintään katusliksejä? Ei siinä mitään, kukin lompakkonsa mukaan, mutta ihan millä tahansa renkaalla kyllä pääsee opettelemaan linjoja ja jarrupaikkoja. Laittaa ne 888 sitten kun aletaan tulla lähemmäs 1.35 aikoja ahvenistolla.
eikai katurenkaalla 1.35 aikaa ajeta? ihan oman turvallisuuden ja auton kunnossa pysymisen kannalta renkaista haaveilen, halu olis mennä lujaa mut aika hyvin hillitsee vauhtia kun ei tiedä mikä mutka se on kun kumit lopettaa toiminnan, tuo +120kmh spinnikin tuli ihan yllätyksenä, aiempi mutka meni ihan normaalisti. ja semeillä sais ajettua enemmän kuin 2 nopeampaa kierrosta kerralla. ja pinkka ei ole kunnossa, saa odotella joulupukkia luulttavasti.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#42
tuokki Wrote:
Mika_T Wrote:Mennäänkö tässä nyt vähän perse edellä puuhun kun tokalle(?) ratapäivälle ei voi enää lähteä ajamaan ilman sliksejä tai vähintään katusliksejä? Ei siinä mitään, kukin lompakkonsa mukaan, mutta ihan millä tahansa renkaalla kyllä pääsee opettelemaan linjoja ja jarrupaikkoja. Laittaa ne 888 sitten kun aletaan tulla lähemmäs 1.35 aikoja ahvenistolla.
eikai katurenkaalla 1.35 aikaa ajeta? ihan oman turvallisuuden ja auton kunnossa pysymisen kannalta renkaista haaveilen, halu olis mennä lujaa mut aika hyvin hillitsee vauhtia kun ei tiedä mikä mutka se on kun kumit lopettaa toiminnan, tuo +120kmh spinnikin tuli ihan yllätyksenä, aiempi mutka meni ihan normaalisti. ja semeillä sais ajettua enemmän kuin 2 nopeampaa kierrosta kerralla. ja pinkka ei ole kunnossa, saa odotella joulupukkia luulttavasti.

Kova jätkä voi ajaakin, kierrosaikalistassa on miccon 1.36 zetalla, syron / goodyear sekarenkain. Kyllä siinä saa olla ajolinjakin jo kunnossa noihin aikoihin.
Videossa http://www.youtube.com/watch?v=I9X2-eK2P3s&lr=1 on kuulemma linja aika hyvin alueella, siitä kannattaa katsella mallia.

Renkaitten kestämistä voi jeesata paineitten laskulla, mitä tuolla kirjoititkin jo seuraavaksi kokeilevasi. Kannattaa vilkaista paineet mahdollisuuksien mukaan heti varikolle tultua ja tunnustella mikä paine tuntuu parhaalta. 2.5 bar kuumana olen huomannut ton s14 alla aika hyväksi.

Tuo spinni tuli varmaan pääsuoran päähän? Samaan paikkaan oon itekin tehnyt piruetit, syynä väärä jarrutus ja kuskista veto vähissä kun liikaa kierroksia alla. 5-6 kiekkoa jaksaa ajaa "lujaa", sitten pitää jäähdytellä.

Sinuna laittaisin nyt vähän hankintoja holdiin, ja ajaisin sillä mitä nyt on että saa kierroksia alle. Niitä semejä sitten ens sulalle jos siltä tuntuu.
Reply
#43
Tem Wrote:
J.J. Wrote:R888 on pitävämmät märälläkin kuin normi renkaat. Pelaavat käyttökumeina oikein hyvin ja kestoon vaikuttaa kuinka kovat renkaat ottaa.

Pitäähän ne tosiaan märällä paljon paremmin ku ykskään kiinakatukumi, mut seisovaa vettä ne ei kyllä siedä. Lähtee lammikoissa ja urissa surffaamaan yhtä helposti ku sliksiks ajettu katukumikin. Pärjää kyllä, niinku niillä loppuunkuluneillakin, mut ei se mitään juhlaa oo.
(triplakaseja on tosiaan eri kovuusseoksia, mikä kannattaa huomioida)

Mä (myös) väitän R888:n pitävän myös sateella paremmin kuin mikään "katukumi". Ongelmana on enemmänkin just se, että sitten kun Toyo irtoaa niin se myös irtoaa. Pito leikkaantuu kerrasta ilman varoitusta.

Joskus ajettiin Xenonin kanssa peräkkäin radalla kauheessa kaatosateessa. Ideana oli, että Stagea toimii kamera-autona kun mä ajan vaan mutkia sladissa ja kikkailen. Tomi joutui ajamaan päivän parhaan kierrosaikansa vaan pysyäkseen perässä. Skyllessä R888 alla, Stageassa ei. Smile
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#44
Juu, pääsuoran jälkeinen mutka kyseessä. Varmaan siinä jarrutuksessakin jotain vikaa oli, ja kyllähän tuo olisi varmaan oijennut kun olisi ollut pokkaa painaa kaasu pohjaan. Kokeilen seuraavat ajelut pienemmillä paineilla ja jos on paremmat ajaa niin hyvä juttu, ostan kyllä ratarenkaat jossain välissä se on varma, vartillekin saa paljon mukavemman ajan sitten.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#45
app Wrote:
Tem Wrote:
J.J. Wrote:R888 on pitävämmät märälläkin kuin normi renkaat. Pelaavat käyttökumeina oikein hyvin ja kestoon vaikuttaa kuinka kovat renkaat ottaa.

Pitäähän ne tosiaan märällä paljon paremmin ku ykskään kiinakatukumi, mut seisovaa vettä ne ei kyllä siedä. Lähtee lammikoissa ja urissa surffaamaan yhtä helposti ku sliksiks ajettu katukumikin. Pärjää kyllä, niinku niillä loppuunkuluneillakin, mut ei se mitään juhlaa oo.
(triplakaseja on tosiaan eri kovuusseoksia, mikä kannattaa huomioida)

Mä (myös) väitän R888:n pitävän myös sateella paremmin kuin mikään "katukumi". Ongelmana on enemmänkin just se, että sitten kun Toyo irtoaa niin se myös irtoaa. Pito leikkaantuu kerrasta ilman varoitusta.

Joskus ajettiin Xenonin kanssa peräkkäin radalla kauheessa kaatosateessa. Ideana oli, että Stagea toimii kamera-autona kun mä ajan vaan mutkia sladissa ja kikkailen. Tomi joutui ajamaan päivän parhaan kierrosaikansa vaan pysyäkseen perässä. Skyllessä R888 alla, Stageassa ei. Smile

Kiinarenkailla en ole ikinä ajanut niin niistä en osaa sanoa mitään mutta onhan noita "urheilullisia" merkkirenkaita ollut.
Perstuntumalla mikä on tottakai 100% luotettava ;D , on nuo toyot olleet märällä pitävimmät kumit mitä tullut käytettyä.
Edelliset renkaat oli bridgestonen potenza re-01 ja ne oli märällä pirun liukkaat.
Tottakai jos vettä on tarpeeksi niin vesipatjan päällehän se leveämpi kumi nousee, ihan sama olkoon sitten millaset urat hyvänsä.
Mulla on nyt tossa yhdessä autossa 315 leveät kumit jotka uritettu todella reilusti
mutta ei kummosta lätäkköä eikä vauhtia vaadi niin nousee veden päälle.

Ja sillä halvalla saamiseen viittasin lähinnä henkilökohtaisiin kontakteihin. Vaikka on nuo nettipuljutkin halvempia kuin kotimaiset liikkeet.
Kannattaa kysellä jos joku tuttu tai tutun tuttu ajelee kilpaa että tilaa kimpasssa, tai sanoo sille kaverille että vinkuu sponssilta muutaman
ylimääräisen kierroksen kumeja jotka vaikka ostaa sitten pikkurahalla.
Reply
#46
J.J. Wrote:
app Wrote:
Tem Wrote:
J.J. Wrote:R888 on pitävämmät märälläkin kuin normi renkaat. Pelaavat käyttökumeina oikein hyvin ja kestoon vaikuttaa kuinka kovat renkaat ottaa.

Pitäähän ne tosiaan märällä paljon paremmin ku ykskään kiinakatukumi, mut seisovaa vettä ne ei kyllä siedä. Lähtee lammikoissa ja urissa surffaamaan yhtä helposti ku sliksiks ajettu katukumikin. Pärjää kyllä, niinku niillä loppuunkuluneillakin, mut ei se mitään juhlaa oo.
(triplakaseja on tosiaan eri kovuusseoksia, mikä kannattaa huomioida)

Mä (myös) väitän R888:n pitävän myös sateella paremmin kuin mikään "katukumi". Ongelmana on enemmänkin just se, että sitten kun Toyo irtoaa niin se myös irtoaa. Pito leikkaantuu kerrasta ilman varoitusta.

Joskus ajettiin Xenonin kanssa peräkkäin radalla kauheessa kaatosateessa. Ideana oli, että Stagea toimii kamera-autona kun mä ajan vaan mutkia sladissa ja kikkailen. Tomi joutui ajamaan päivän parhaan kierrosaikansa vaan pysyäkseen perässä. Skyllessä R888 alla, Stageassa ei. Smile

Kiinarenkailla en ole ikinä ajanut niin niistä en osaa sanoa mitään mutta onhan noita "urheilullisia" merkkirenkaita ollut.
Perstuntumalla mikä on tottakai 100% luotettava ;D , on nuo toyot olleet märällä pitävimmät kumit mitä tullut käytettyä.
Edelliset renkaat oli bridgestonen potenza re-01 ja ne oli märällä pirun liukkaat.
Tottakai jos vettä on tarpeeksi niin vesipatjan päällehän se leveämpi kumi nousee, ihan sama olkoon sitten millaset urat hyvänsä.
Mulla on nyt tossa yhdessä autossa 315 leveät kumit jotka uritettu todella reilusti
mutta ei kummosta lätäkköä eikä vauhtia vaadi niin nousee veden päälle.

Ja sillä halvalla saamiseen viittasin lähinnä henkilökohtaisiin kontakteihin. Vaikka on nuo nettipuljutkin halvempia kuin kotimaiset liikkeet.
Kannattaa kysellä jos joku tuttu tai tutun tuttu ajelee kilpaa että tilaa kimpasssa, tai sanoo sille kaverille että vinkuu sponssilta muutaman
ylimääräisen kierroksen kumeja jotka vaikka ostaa sitten pikkurahalla.

Mä oon kyl vähän eri mieltä tosta semislicksien märkäpidosta. Kiinakumeista ei oo juuri kokemusta, mutta kunnolliset katukumit pitää mun mielestä märällä paremmin. Ehkä se pakasta vedetty R888 pitää märälläkin, mutta kun uraa on alunperin n.5mm niin äkkiä ne märkäominaisuudet menee. Musta myös katukumi käyttäytyy märällä paremmin. Toyoa ei oikein meinaa saada lämpimäks märällä.

Muuten Toyot on kyllä hyvät radalle. Kemorassa yks kerta päivän aikana 50 kiekkaa kuritusta saman ja ei mitään ongelmaa. Ehkä vähän äkäsemmin ne irrottaa tiestä kuin katukumit, mutta se johtuu ehkä siitä, että pitoa on niin eri tavalla. Nyt just pohdin, että vieläkö ne kehtais laittaa yhteen ratasettiin alle, kun pintaa on ehkä 1mm.

Veli osti noi Toyon R1R ja ne on kuulemma samaa seosta kuin R888. Kestää vähän huonommin lämpöä, kun on tota kuviota enemmän, mutta ottaisin ne kyllä ennemmin sekakäyttöön. Niin ku sanoin tollaset 888Confusedit on aika karmeet, kun on vähän kulunu. Vesiliirto ominaisuudet esim ei oo kauheen hyvät.

Nyt ostin itelle Michelin Pilot Supersportit, kun kyllästyin vähän tohon rengasjumppaan. Ne on ensiasennuskumeina Fefen 458Confusedsa ja sitä on foorumeilla kehuttu. Hauska nähdä, että miten ne toimii verrattuna semeihin. Pitoa on ainakin Falkenin 452 verrattuna jo katukäytössä huomattavasti enemmän. Viikonloppuna selviää. 8)
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#47
Tänään näyttäisi olevan muuten vapaata rata aikaa alastarolla jos jollain aikaa ja intoa tulla.. noita vapaa harkka päiviä ei siellä niin kovin hyvin ole ollut niin aattelin ilmoittaa -> 16.00 eteenpäin näyttäis kalenterissa olevan vapaata.. Ajattelin mennä kokeileen miten silvia sattuu toimimaan viimeisten kikkojen myötä vaikka takarenkaat on hitusen kehnot tuohon hommaan.. Tuskin silti sliksejä jaksaa retuuttaa mukaan.. Vaikka kyllä ne tietty kontin päälle sopii.. :Smile

Loppuun pieni mainos -> sitä ennen pääsee aamupäivällä koeajamaan KTM mp mallistoa for free radalle jos intoa.. Omavastuu toki 2000e. paikalla oletettavasti myös mm. RC8 track ajettavissa slikseillä ja Vesa Kallio näyttää vähän ajolinjoja jos tarvis.. Ja saa ajaa siis myös omalla mopolla ihan vapaasti ilmaiseksi koko aamupäivän.. tais alkaa kympiltä.
Silvia s13 614hv/708nm@1,6bar , M50, HX40S, E85
BMW Z4 3.0
Reply
#48
app Wrote:
Tem Wrote:
J.J. Wrote:R888 on pitävämmät märälläkin kuin normi renkaat. Pelaavat käyttökumeina oikein hyvin ja kestoon vaikuttaa kuinka kovat renkaat ottaa.

Pitäähän ne tosiaan märällä paljon paremmin ku ykskään kiinakatukumi, mut seisovaa vettä ne ei kyllä siedä. Lähtee lammikoissa ja urissa surffaamaan yhtä helposti ku sliksiks ajettu katukumikin. Pärjää kyllä, niinku niillä loppuunkuluneillakin, mut ei se mitään juhlaa oo.
(triplakaseja on tosiaan eri kovuusseoksia, mikä kannattaa huomioida)

Mä (myös) väitän R888:n pitävän myös sateella paremmin kuin mikään "katukumi". Ongelmana on enemmänkin just se, että sitten kun Toyo irtoaa niin se myös irtoaa. Pito leikkaantuu kerrasta ilman varoitusta.

Joskus ajettiin Xenonin kanssa peräkkäin radalla kauheessa kaatosateessa. Ideana oli, että Stagea toimii kamera-autona kun mä ajan vaan mutkia sladissa ja kikkailen. Tomi joutui ajamaan päivän parhaan kierrosaikansa vaan pysyäkseen perässä. Skyllessä R888 alla, Stageassa ei. Smile
Porsche-puolella todettiin että märällä paremmat mutta ei enää kunnon sateella. Pehmeämpi seos varsinkin toimii pintamärässä asfaltissa, mutta jos vesi seisoo lähtee urien puuttessa liukumaan.

R1-R ilmeisesti samalla seoksella kuin R888, mutta enemmällä uralla (ja 2mm syvemmälläWink.

Falken FK-452 taas on hyvä katurengas: http://forums.nasioc.com/forums/showthre...?t=1606743

Edit. Luin vähän myöhässä.
Quote:Veli osti noi Toyon R1R ja ne on kuulemma samaa seosta kuin R888. Kestää vähän huonommin lämpöä, kun on tota kuviota enemmän, mutta ottaisin ne kyllä ennemmin sekakäyttöön. Niin ku sanoin tollaset 888Confusedit on aika karmeet, kun on vähän kulunu. Vesiliirto ominaisuudet esim ei oo kauheen hyvät.
Meilläkin R1-R alkoi sulamaan alle kevyessä kopassa todella kuumana päivänä. Viileämmillä ilmoilla ei ole huomattu vastaavaa.
Reply
#49

Quote:Falken FK-452 taas on hyvä katurengas: http://forums.nasioc.com/forums/showthre...?t=1606743

Falken 452 ei kyllä ole kovin kummonen katurengas pitoa kaipaavalle. Michelin Pilot Supersportit esimerkiksi on esimerkiksi aivan toiselta planeetalta niin kuivalla kuin märälläkin kelillä.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#50
-Pexi- Wrote:
Quote:Falken FK-452 taas on hyvä katurengas: http://forums.nasioc.com/forums/showthre...?t=1606743

Falken 452 ei kyllä ole kovin kummonen katurengas pitoa kaipaavalle. Michelin Pilot Supersportit esimerkiksi on esimerkiksi aivan toiselta planeetalta niin kuivalla kuin märälläkin kelillä.
Olet varmana 100% oikeassa...mutta rengas maksaa myöskin noin/yli kaksi kertaa enemmän.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)