Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ratapäivät
#1
Ihme kysymys mut kysytään ny.

Eli mitä autoon(siiviili) täytyy tehä et voi lähtee ajamaan radalle? esim. radalle.com 7.5? ois kiva tietää ettei tul turhaa lähdetty ajeleen pitkää matkaa eikä pääsekkää ajaa radalle :/
Ex:&nbsp; &nbsp; BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99<br /><br />Oon autoton Sad
Reply
#2
Hyvä että tunnustit, mutta kävisköhän tuollainen infopläjäys... -> http://www.radalle.com/info/?cmd=info&id=2
240Z -72 200SX -91 Maxima QX -04
Reply
#3
Vaihda/ta nyt ainakin jarrunesteet, jos ei oo tuliterä peli kyseessä.
Jos sulla on alla Nissani, niin kerhon ratapäivät on noin miljoonasti parempi paikka kokeilla radalla ajamista.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#4
-Pexi- Wrote:Vaihda/ta nyt ainakin jarrunesteet, jos ei oo tuliterä peli kyseessä.
Jos sulla on alla Nissani, niin kerhon ratapäivät on noin miljoonasti parempi paikka kokeilla radalla ajamista.

kyl tos pihal gt rimmu makoilee Smile jotkut puhuu öljynimeytysmatosta?
Ex:&nbsp; &nbsp; BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99<br /><br />Oon autoton Sad
Reply
#5
Suosittelen kyllä noita Dnsf:n päiviä. Siellä on aikaa ja tilaa ajaa ja se myös halvempaa. Voi vetää rauhassa omaan tahtiin.
Öljynimeytysmatto ois varmaan ihan hyvä olla käsillä, jos on sellasta vaaraa. Tietääkseni imeytysaineita on kuitenkin myös radan puolesta, jos joku källi käy ja itellä ei oo ollu niitä ollu mukana.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#6
Kiitos näistä. Mut koskas ois seuraavaa ajoi ja missä?
Ex:&nbsp; &nbsp; BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99<br /><br />Oon autoton Sad
Reply
#7
Boomtown Wrote:Kiitos näistä. Mut koskas ois seuraavaa ajoi ja missä?

Sitä varten tarvii liittyä klubilaiseks ja noi ajankohdat löytyy sit klubipuolelta. Ei maksa montaa kymppiä. Yksillä ratapäivillä oot jo voiton puolella. Smile
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#8
Tarkkaan ottaen 8 kertaa pääsee tänä vuonna ILMAISEKSI radalle + tykkimäki kun on tämän kerhon jäsen.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#9
Onko huomenna kerhon ratapäivät Ahvenistolla?? 1.7
Mitä joutuu ei klubilainen maksamaan että pääsee ajamaan ??
Reply
#10
Mago Wrote:Onko huomenna kerhon ratapäivät Ahvenistolla?? 1.7
Mitä joutuu ei klubilainen maksamaan että pääsee ajamaan ??

Ei-klubilaiset ei pääse radalle edes rahalla (paitsi maksamalla jäsenmaksun, joka ei onnistu paikan päällä).
Live slow, die old.
Reply
#11
Vastaus voi tulla myöhään muttaa 2.7 on Botniameet jossa saa ajaa kaikilla japsimerkeillä jos kuuluu johonkin kerhoon ei tarvi maksaa mutta kerhojen ulkopuolisilta maksu on vain vitosen, ilmoitus on tuolla tapahtuma osastolla.
Fairlady 1500 Roadster -64 (vaimon), B310 Sunny Coupe, PMC Skyline 2kpl
Reply
#12
Quote:Ei-klubilaiset ei pääse radalle edes rahalla (paitsi maksamalla jäsenmaksun, joka ei onnistu paikan päällä).

Pääseekös ajamaan jos ON hyväksytty jäseneksi ja ON maksanut jäsenmaksun, mutta jäsenyyttä ei ole vielä "tunnustettu"
(eli ei ole vielä korttia, klubilais-tunnuksia, ym... )
- R33 GT-R Lm-limited -96 -
Reply
#13
Kuitti ainakaan ois pahitteeks.. Ja tohon klubikorttijuttuun, on tääl jotain ketkä ollut jo vuoden klubilainen ilman mtn. korttia..
Reply
#14
Stooli Wrote:
Quote:Ei-klubilaiset ei pääse radalle edes rahalla (paitsi maksamalla jäsenmaksun, joka ei onnistu paikan päällä).

Pääseekös ajamaan jos ON hyväksytty jäseneksi ja ON maksanut jäsenmaksun, mutta jäsenyyttä ei ole vielä "tunnustettu"
(eli ei ole vielä korttia, klubilais-tunnuksia, ym... )

Kyllä vaan pääsee.

Itse asiassa, tuohon ei-klubilaisten ajeluunkin on joskus tilanteen tullen suhtauduttu niin, että maksamalla muistaakseni kympin, pääsee ajamaan kerhon päivillä. Siis ainoastaan kerhokalustolla tietenkin. Smile



Ei muuten mullakaan mitään klubikorttia ole ikinä ollut.. Big Grin
Reply
#15
tuli käytyä ratacomeissa ahvenistolla, kyllähän tuohon rata-ajoon jää ihan koukkuun Big Grin hemmetin hauska kiertää rataa tuolla getarilla, on se niin hyvä ajaa! KettuGTR tuli taas jutulle ja laittoi go pron katolle ja hyppäsi kypärä päässä repsikkaan, normaalit katurenkaat vaan suli alle jo kolmannella "nopealla" kierroksella ja alkoi auto lipsua joten varikolle huilimaan ja odottamaan seuraavaa ajovuoroa, vastaantulijoita oli vaan aivan liikaa ettei saanut kyllä rauhassa ajella kun piti vaan ohituspaikkoja kyttäillä.(kettu oli hyvä kun ajoni jälkeen kertoi kädet vapisten etsineensä jarrupoljinta muutamaan kertaan repsikan paikalta ;D, no jännittäähän se kun kuski ajaa ekaa kertaa ahvenistoa ympäri ja suht lujaa mentiin paikkapaikoin), no seuraavaksi menin extreme ajovuorolla ajamaan luullen että saisi rauhassa ajella, mutta ei! farmari avensista yms perhekalustoa tulee perä edeltä vastaan, mitä hittoa ne tekee radalla extreme ajovuorolla(nopeat rata-autot)? tuli ihan kunnolla spinnattuakin, racechrono näyttää vauhdin olleen 173.6km/h josta jarruttelin mutkaan ja 122.3km/h oli vauhtia kun auto lähti mutkassa kylkimyyryyn, villi fiilis ;D onneksi ei kukaan ajanut päin kun oli paha paikka mihin pyörähdin.

kunnon renkaat alle ja hitaat autot pois radalta niin kyllä olisi super kivaa Big Grin todella koukuttavaa!

suosittelen käymään kerhon ratapäivillä ajamassa niin saa luultavasti ajella tyhjemmällä radalla, tuolla radalle.comin ajeluissa on suht turha yrittää ennätyksiä rikkoa kun kolmekin autoa joutuu ohittamaan kierroksen aikana.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#16
Onhan se mukavaa touhua jos/kun vehkeet pelaa, kunnon renkailla todella paljon mukavempaa. Tapahtuu paljon vähemän lipsahteluja vaikka vauhdit kasvaakin, ainakin mun mielestä semislikseillä ajaessa se pyörähtely jää pois kun paljon selkeemmin tuntee millon pito on loppumassa..
Koittanu myydä aina toisinaan noita ylimääräsiä semisliksejä täällä mut kaikki datsu nistit on luisulissoja eikä ne tarvi pito renkaita Big Grin
Reply
#17
Vigurius Wrote:Onhan se mukavaa touhua jos/kun vehkeet pelaa, kunnon renkailla todella paljon mukavempaa. Tapahtuu paljon vähemän lipsahteluja vaikka vauhdit kasvaakin, ainakin mun mielestä semislikseillä ajaessa se pyörähtely jää pois kun paljon selkeemmin tuntee millon pito on loppumassa..
Koittanu myydä aina toisinaan noita ylimääräsiä semisliksejä täällä mut kaikki datsu nistit on luisulissoja eikä ne tarvi pito renkaita Big Grin
onhan siinä oma jännitys kun kuitenkin nissanilla ajetaan ;D jännitys ja muutkin huolet kyllä häviää kun pääsee radalle. noi mun renkaat ei paljon varotellu pidon loppumisesta, mutkaan käännyttäessä takapäässä ei vaan ole pitoja enää. minkälaiset renkaat sulla on kaupan?

tässä KettuGTR:n go pro:lla kuvattu video: http://www.youtube.com/watch?v=8ZAoGrrzJ...re=mh_lolz ajolinjoissa hakemista ja jarrutuksissa, abs ei puuttunut kertaakaan peliin että rauhakseen mentiin, toi mustan turbobemarin kuski olis voinu vähän viisaamminkin ajaa, olen tulossa ohi niin kaveri käy heittelemään perää, eikä muutenkaan antanut tilaa tulla ohi.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#18
tuokki Wrote:tässä KettuGTR:n go pro:lla kuvattu video: http://www.youtube.com/watch?v=8ZAoGrrzJ...re=mh_lolz ajolinjoissa hakemista ja jarrutuksissa, abs ei puuttunut kertaakaan peliin että rauhakseen mentiin, toi mustan turbobemarin kuski olis voinu vähän viisaamminkin ajaa, olen tulossa ohi niin kaveri käy heittelemään perää, eikä muutenkaan antanut tilaa tulla ohi.

Oli vähän mielenkiintoinen se ohjeistus ohjaajakokouksessa, "älkää antako tilaa, ajakaa omaa ajoa, takana tulevan homma on tehdä turvallinen ohitus."
Ymmärtäähän sen ettei sitten sinkoilla ympärirataa, mutta saahan sitä tilaa annettua vilkulla ja vähän jalkaa nostamalla, kuten me tuolla Mazdalla tehtiin, kun näin peilistä että joku on tulossa vauhdikkaammin...
Opel Omega MV6<br />Nissan 200SX s14<br />Mazda 6 MPS
Reply
#19
tuokki Wrote:
Vigurius Wrote:Onhan se mukavaa touhua jos/kun vehkeet pelaa, kunnon renkailla todella paljon mukavempaa. Tapahtuu paljon vähemän lipsahteluja vaikka vauhdit kasvaakin, ainakin mun mielestä semislikseillä ajaessa se pyörähtely jää pois kun paljon selkeemmin tuntee millon pito on loppumassa..
Koittanu myydä aina toisinaan noita ylimääräsiä semisliksejä täällä mut kaikki datsu nistit on luisulissoja eikä ne tarvi pito renkaita Big Grin
onhan siinä oma jännitys kun kuitenkin nissanilla ajetaan ;D jännitys ja muutkin huolet kyllä häviää kun pääsee radalle. noi mun renkaat ei paljon varotellu pidon loppumisesta, mutkaan käännyttäessä takapäässä ei vaan ole pitoja enää. minkälaiset renkaat sulla on kaupan?

tässä KettuGTR:n go pro:lla kuvattu video: http://www.youtube.com/watch?v=8ZAoGrrzJ...re=mh_lolz ajolinjoissa hakemista ja jarrutuksissa, abs ei puuttunut kertaakaan peliin että rauhakseen mentiin, toi mustan turbobemarin kuski olis voinu vähän viisaamminkin ajaa, olen tulossa ohi niin kaveri käy heittelemään perää, eikä muutenkaan antanut tilaa tulla ohi.


Komeeta menoo on kyllä! Smile
Silvia S15 Spec-R '99
Reply
#20
SharPei Wrote:
tuokki Wrote:tässä KettuGTR:n go pro:lla kuvattu video: http://www.youtube.com/watch?v=8ZAoGrrzJ...re=mh_lolz ajolinjoissa hakemista ja jarrutuksissa, abs ei puuttunut kertaakaan peliin että rauhakseen mentiin, toi mustan turbobemarin kuski olis voinu vähän viisaamminkin ajaa, olen tulossa ohi niin kaveri käy heittelemään perää, eikä muutenkaan antanut tilaa tulla ohi.

Oli vähän mielenkiintoinen se ohjeistus ohjaajakokouksessa, "älkää antako tilaa, ajakaa omaa ajoa, takana tulevan homma on tehdä turvallinen ohitus."
Ymmärtäähän sen ettei sitten sinkoilla ympärirataa, mutta saahan sitä tilaa annettua vilkulla ja vähän jalkaa nostamalla, kuten me tuolla Mazdalla tehtiin, kun näin peilistä että joku on tulossa vauhdikkaammin...
mulle kerrottiin lipuista eikä juuri kummempaa, sinä annoit hienosti tilaa kyllä! Muutkin ihan hyvin paitsi tuo bemari vähän säikäytti. Jos olis kamera ollut kabiinissa niin muutamat ärräpäät kuuluis videolla. Mut niin kiros varmaan siinä extreme ajovuorollakin muut kun minä pyörähdin.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#21
Hyvän näköistä menoa tuokilla. 8)
Onkos minkä kokoinen kenno öljynjäähdytimessä?
Itsellä toi öljynsuodattimen siirtosarja + ölpänjäähdytin termostaatin omaavalla siirtolaipalla to do listalla.
Nissanilla rullaillaan vieläkin. Ex. R33 Gts-t, Impreza, S13, etc..
Reply
#22
Jontte Wrote:Hyvän näköistä menoa tuokilla. 8)
Onkos minkä kokoinen kenno öljynjäähdytimessä?
Itsellä toi öljynsuodattimen siirtosarja + ölpänjäähdytin termostaatin omaavalla siirtolaipalla to do listalla.
greddyn siirtosarja ja öljynjäähdytin setti on autossa, kennon kokoa en tiedä. 110 astetta oli öljynlämpö ajelujen jälkeen. Veden lämpö ei noussut juuri normi ajoon verrattuna. Kokeilin kotona öljyä sormin niin yhtä liukasta kuin ennen ajoja. Hyvin paketti toimii. Alan kyllä miettiä ratarenkaiden ostoa, on tuo rata-ajo niiin hauskaa!
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#23
Tuutko tuokki Kemoraan sunnuntaina?
Reply
#24
Mai Wrote:Tuutko tuokki Kemoraan sunnuntaina?
ei pysty vielä sanomaan. Tais olla lauantaina jotkut karkelot ettei varmaan ole sunnuntaina ajokuntoa. Kyllä mä vielä kesän aikana radalla käyn. Jos ei ratarenkaita tule tänä kesänä ostettua niin kompura mukaan ja kokeilee ajaa pienemmillä rengaspaineilla. Sain vinkkiä että pelaa paremmin renkaat reilu 2kg paineilla lämmetessään. Oppia ikä kaikki
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#25
Ohhoh Tuokilla hyvännäköistä menoa. Mahtavaa kun auto pääsee siihen hommaan mihin se on rakennettu. Renkaat vaan vaihtoon kun radalle menee. Minulla oli tuossa aikoinaan alla Yokohaman Advan A048 Renkaat koossa 255/40 17 ja ne oli niissä Nismon vanteissa. Silloin oli kyllä pitoa ja ihan hemmetin hyvä ajaa. Pari hyvää rengasta siitä sarjasta jäi tuonne talliin mulle lojumaan.
Reply
#26
Arde Wrote:Ohhoh Tuokilla hyvännäköistä menoa. Mahtavaa kun auto pääsee siihen hommaan mihin se on rakennettu. Renkaat vaan vaihtoon kun radalle menee. Minulla oli tuossa aikoinaan alla Yokohaman Advan A048 Renkaat koossa 255/40 17 ja ne oli niissä Nismon vanteissa. Silloin oli kyllä pitoa ja ihan hemmetin hyvä ajaa. Pari hyvää rengasta siitä sarjasta jäi tuonne talliin mulle lojumaan.
olihan tuo video ihan hauska katsella, mukavampi olisi ollut vaan tyhjällä radalla ajaa, noissa alla olevissa renkaissa oli sivuttaispito tosi hyvä ennenkuin sulivat, vetopidot oli aika hukassa alusta alkaen vaikka tiputin ahdotkin 1.3bar:iin, ei sitä tuosta videolta huomaa mutta 2-vaihteella mutkista ulos lähdettäessä suti ihan reilusti, lopussa alkoi jo kolmosellakin lähtemään perä sivuun.(videon viimeinen kierros, varikkosuoran jälkeinen mutka)

tuo 255/40-17 olisi ihan järkevä koko ratarenkaiksi, ainoa vaan kun olen laskenut autoa niin paljon nykyiselle rengastukselle sopivaksi, että tuon kokoisilla renkailla maanvaraa jää joku 3- 3.5cm, kyllähän tuo tietysti radalla riittää.

jos ratarenkaat hommaa niin eikös ne ole järkevä ottaa sitten ihan kunnon ratasliksit ilman mitään vesiuria? toisaalta helpoin vaihtoehto olisi vaan ostaa noille vanteille katulailliset ratarenkaat esim r888, hinnat vaan aika tähtitieteelliset ja auto kun on päivittäisessä ajossa niin kuluvat aika turhaan.. elämä on täynnä valintoja, toivottavasti unohdan koko renkaat kohta ;D
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#27
Mä hankkisin erilliset ratarenkaat jos vaan pinkka kestää. Mielipiteitä on monia mutten usko että esim. R888 on järin miellyttävä päivittäisessä ajossa jossa sade saattaa yllättää. Kompromisseja joutuu tuolloin tekemään ja vain sen pääsee päättämään ajatteleeko ensisijaisesti katu- vai rata-ajoa.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#28
Sama tuska itsellä kuin tuokki:lla.
Olen tullut siihen tulokseen, että ostan jossain vaiheessa toiset vanteet ja renkaat jotka on vain ratakäyttöön.
Muuten tulee liikaa kompromisseja ja kompromississa ei ole tässä tapauksessa järkeä, kun puhutaan kuitenkin samalla "käyttöautosta".
Eritoten kallista touhua ajella slickeillä päivittäin ja sadekelillä voi jännittää jo kohtalaisen paljon Smile
Reply
#29
Xenon Wrote:Mä hankkisin erilliset ratarenkaat jos vaan pinkka kestää. Mielipiteitä on monia mutten usko että esim. R888 on järin miellyttävä päivittäisessä ajossa jossa sade saattaa yllättää. Kompromisseja joutuu tuolloin tekemään ja vain sen pääsee päättämään ajatteleeko ensisijaisesti katu- vai rata-ajoa.
vesikelillä voisi tulla kyllä tilanteita, totta puhut. mitkä renkaat olet meinannut stageaan laittaa? porukalla on paljon esim r888 radalla, ilmeisesti ihan tarpeeksi pitävä ja kestävä pidempäänkin ajoon, vai onko ne ihan täys sliksit sitten vielä paljon kalliimpia kuin esim r888? mikä olisi budjettiratkaisuna hyvä rengas radalle 17 tuumaisena? kysymyksistä voitte päätellä ettei ole tullut asiasta ennen kiinnostuttua ja tieto on aika nolla ;D
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#30
tuokki Wrote:
Xenon Wrote:Mä hankkisin erilliset ratarenkaat jos vaan pinkka kestää. Mielipiteitä on monia mutten usko että esim. R888 on järin miellyttävä päivittäisessä ajossa jossa sade saattaa yllättää. Kompromisseja joutuu tuolloin tekemään ja vain sen pääsee päättämään ajatteleeko ensisijaisesti katu- vai rata-ajoa.
vesikelillä voisi tulla kyllä tilanteita, totta puhut. mitkä renkaat olet meinannut stageaan laittaa? porukalla on paljon esim r888 radalla, ilmeisesti ihan tarpeeksi pitävä ja kestävä pidempäänkin ajoon, vai onko ne ihan täys sliksit sitten vielä paljon kalliimpia kuin esim r888? mikä olisi budjettiratkaisuna hyvä rengas radalle 17 tuumaisena? kysymyksistä voitte päätellä ettei ole tullut asiasta ennen kiinnostuttua ja tieto on aika nolla ;D

Taitaa olla edullsin semisliksi kumi tämä Federalin rs-r ->
Rengas-online.com
Onlinetires.com

Maailmalla kehuttu tuota kumea. Itselläkin käytössä tuollaiset, mutta ei ole pahemmin rata-ajoa tullut ajettua.
Nissan 180sx RPS13 -94 "Ratalelu"
Nissan Skyline R33 GTS-t -95 "drifteri rojekti"
Nissan Sunny N13 GTI 1.6 -87 "käyttis"
Toyota Dyna 150 -91 "ajoneuvonkuljetus vankkuri"
Toyota Aristo JZS147 -93 "käyttis"
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)