Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)
#91
Puppetmaster Wrote:
DemonaZ* Wrote:ei oo xenonneille tarkoitettu, onko alkuperäiset umpiot? jos on niin varmasti on tosi sumee kuvio ja xenoneilla tulee paljon hajavaloa.
uusilla tarvike umpioilla on sit ihan eri asia.

Mulla oli kyllä orggisumpioissa tosi tarkka kuvio. Siitä tykkäsin kovasti.

Muttamutta, käytännössä kaikki jälkiasennusxenonit rihlattulasisessa umpiossa on tuntuneet häikäisevän ainakin minua vastaantulijana... Tongue


M4S4 Wrote:
DemonaZ* Wrote:kannattaa vaihtaa tarvike umpiot sinne niin normi H4Confusedillakin näkee perkleest paremmin. esim. motonetist saa
Tuote 50-0990 Nimike H4-Umpiopari Depo 5x7" "Koito" Hinta 29.90 €
tai hellan Tuote 48-4012 Nimike H4-Umpio Hella 5x7"-suorakaide Hinta 39.90 €
Eikös näistä ollut jossain juttuakin, että valoteho voi kasvaa mutta kuvio huonontuu?
Itte vedin Osramin Night Breakerit vakio umpiohin ja niilläkin jo parani valoteho, vielä kun "kiillottais / pesis" umpioden lasit niin vois auttaa lisää!

Siis ei jollain Hellan tarvikeumpioilla varmasti tarvitse pelätä kuvion puolesta. Ne niin kovin suositut Sirius -merkkiset kirkaslasiset halpamaan tuotteet eivät anna yhtä hyvää kuviota kuin alkuperäiset, mutta kirkkautta valoihin tosiaan niillä saa lisää. Ja juu, mullakin on sellaiset siriukset.

Toi Depo on vähän siinä ja tässä, että miten sen kanssa käy. Ei ne kai ihan luokatonta tavaraa ole, mutta on niistä huonoakin kuultu. Noin niinkuin merkistä yleensä, en nyt muista kommentteja juuri näistä 5x7" umpioista.

mulla kävi niin että katsastuksessa valitettiin vakio umpioiden sumeesta valokuviosta. vaihdoin ne Hellan umpioihin jossa oli todella terävä valokuvio ja hyvä valoteho. puolivuotta kesti niin kivi iskeyty toiseen umpioon jolloin tilalle tuli noi Depon umpiot jotka olivat vähintääkin yhtä hyvät ku noi Hellat Wink
Perseennuoleminen voep aattoo hetkeks,<br />mutta taitava savolaenen paskanpuhuja selevii tilanteesta kun tilanteesta!<br />Jesus Slaves!<br />Rocco 3
Reply
#92
mistä muuten sais säksään vaihteiston stefan (tietääkseni se on se tiiviste vaihdelaatikon ja kardaanin välissä)? Mulla kun se vuotaa siitä vähän, ja ei viiti vaihtaa öljyjä ennen ku sen korjaa... :-\
säksät on niin äkäsiä että niillä vedetään avaruussukkulat alkuvauhtiin
Reply
#93
samsam Wrote:mistä muuten sais säksään vaihteiston stefan (tietääkseni se on se tiiviste vaihdelaatikon ja kardaanin välissä)? Mulla kun se vuotaa siitä vähän, ja ei viiti vaihtaa öljyjä ennen ku sen korjaa... :-\

Villi veikkaus mut löytyy varmaan helpoiten Autokeskuksesta ja tokkopa
on ees kallis. Fiksummat oikaiskaa jos ihan omiani turisen!! Smile
Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän
Reply
#94
Jos uutta haluaa niin helpoin lienee AK. Halpa se tuskin on.
Live slow, die old.
Reply
#95
Selevempi homma, täytyy ottaa sinne yhteyttä siis. Eipä se varmaan kallis siihen nähden ole että auto on kunnossa Wink Ainaki itellä häiritsee pientkin vuodot ja viat. Mielellään sitä sijoittaa siihen että auto pelittää Smile
säksät on niin äkäsiä että niillä vedetään avaruussukkulat alkuvauhtiin
Reply
#96
Pasi Wrote:Jos uutta haluaa niin helpoin lienee AK. Halpa se tuskin on.

jos en nyt ihan väärin muista ni s14:n se oli 13€ (tilasin tos 2kk sitte) ;D
Reply
#97
pitääpä huomenna soittaa ak ja motonet läpi.... jos kerta 13e maksaa... onkohan millanen homma vaihtaa?
nissan almera 1.6 slx -95 (X)<br />opel corsa 1.4 swing - 91 (X)<br />nissan primera 2.0 sportdeck -00 (X)<br />nissan 200sx 1.8t -92
Reply
#98
hemmetti ku on hauska auto. ei oo ennen ollu alla lukkoperäturboa... tekis nytkin mieli mennä takas ajelemaan Smile



[/quote]

otetaan sit iha nätisti liikenteessä :Smile
Ex Ecr33 ja Ex 200sx&lt;3 2jz-gte.
Reply
#99
gEmaLi Wrote:
Gitsnik Wrote:
hemmetti ku on hauska auto. ei oo ennen ollu alla lukkoperäturboa... tekis nytkin mieli mennä takas ajelemaan Smile

otetaan sit iha nätisti liikenteessä  :Smile

[/quote]

joo en mä nyt uskalla paljon tota runnuttaa ku ei tosiaan oo takaveto autot ominta alaa ja toisekseen ku on se laatikkoki vähän kipeenä... jos tohon jostain sais kunnon laatikon ja lastun säädettyä + maf + suuttimet... ni vois jo ens kesänä lähteä radalle koittamaan...


btw

tossa kuitti joka tuli auton mukana jos jotain kiinnostaa

[img width=551 height=770]http://img682.imageshack.us/img682/7048/img006a.jpg[/img]
nissan almera 1.6 slx -95 (X)<br />opel corsa 1.4 swing - 91 (X)<br />nissan primera 2.0 sportdeck -00 (X)<br />nissan 200sx 1.8t -92
Reply
Joo onhan tuo hauska auto (ku edellinen auto oli saab 9000 ;D), varsinki nyt ku pistin apexin dual funnelin, jumankekka niitä sakkausääniä :o makiat.

Tosiaan itelläkin kiinnostaisi että minkälainen homma on vaihtaa se stefa?
säksät on niin äkäsiä että niillä vedetään avaruussukkulat alkuvauhtiin
Reply
samsam Wrote:Joo onhan tuo hauska auto (ku edellinen auto oli saab 9000 ;D), varsinki nyt ku pistin apexin dual funnelin, jumankekka niitä sakkausääniä :o makiat.

Tosiaan itelläkin kiinnostaisi että minkälainen homma on vaihtaa se stefa?

Kuten jo tuolla toisessa topicissa sulle sanoin

samsam Wrote:Mulla kans ihan sekunneissa...mutta vain käynnistyksen jälkeen, ei muuten.
Osa ihan perus autotermistökin on vielä hukassa, jotenki olisi kiva tietää missä tää lämppärin kenno on...? :Smile

http://koti.mbnet.fi/force/s13_Manual.zip lataappa tuo niin löytyy hyvin tietoa autosta....
Nissan vaihtui omakotitaloon
Reply
oho. joo, sori. liian täpinöinöissä niin sitä ei hoksaa muistella menneitä ;D otethan opiksi!
säksät on niin äkäsiä että niillä vedetään avaruussukkulat alkuvauhtiin
Reply
samsam Wrote:
Puppetmaster Wrote:Hyvillä polttimoilla hvyäkuntoiset orggisumpiotkin antavat ihan hyvän valon. Smile

Suuntaukset toki pitää olla kunnossa, harvassa autossa on ihan viimeisen päälle. :-\ Ei niistä leimallakaan nimittäin kovin herkästi huomauteta, jos näyttävät liian alas. Liian ylös ei kyllä saa näyttää yhtään, siitä tulee heti sanomista.
Joo, pitää suunnata hieman alemmas sitte ku menee katsastamaan, vähän jänskättää ekaa kertaa mennä katsastamaan tuota. Ajattelin kävässä pari kk ennen katsastusaikaa katsastamassa että sitte jos jotain korjattavaa/muokattavaa löytyy niin saa sitte hifistellä.


No jos ne on oikein, niin niillä näkee hyvin, eikä niitä tarvii katsastukseen laskea...

Niin ja sen saman yhden kuukauden korjausajan sä saat leimasedältä, vaikka kuinka ajoissa menisit, eikö?
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
Puppetmaster Wrote:
samsam Wrote:
Puppetmaster Wrote:Hyvillä polttimoilla hvyäkuntoiset orggisumpiotkin antavat ihan hyvän valon. Smile

Suuntaukset toki pitää olla kunnossa, harvassa autossa on ihan viimeisen päälle. :-\ Ei niistä leimallakaan nimittäin kovin herkästi huomauteta, jos näyttävät liian alas. Liian ylös ei kyllä saa näyttää yhtään, siitä tulee heti sanomista.
Joo, pitää suunnata hieman alemmas sitte ku menee katsastamaan, vähän jänskättää ekaa kertaa mennä katsastamaan tuota. Ajattelin kävässä pari kk ennen katsastusaikaa katsastamassa että sitte jos jotain korjattavaa/muokattavaa löytyy niin saa sitte hifistellä.


No jos ne on oikein, niin niillä näkee hyvin, eikä niitä tarvii katsastukseen laskea...

Niin ja sen saman yhden kuukauden korjausajan sä saat leimasedältä, vaikka kuinka ajoissa menisit, eikö?

En kyllä tiiä ku menny aina heittämällä kaikki autot läpi. Mut eiköhän tää kans mee, aika hyväkuntonen ikäisekseen Smile
säksät on niin äkäsiä että niillä vedetään avaruussukkulat alkuvauhtiin
Reply
moi kaikille hyvät sisut ja tietoa löytyy mutta voisko joku sanoa miksi ei kirroslukumittari pellitä ja mittarivalot pimeenä.nii auto on vm-90 ei vielä verotettu mutta maaliskuussa sit tulliin ja katsastukseen,uskaltaako ilman kattia mennä rekisteröinti katsastukseen eiole kuin takapönttö kiinni muuten suora putki,kiitos neuvoista ja autohan on tosi nätti punanen. ???nii sulakkeet olen kattonut
Reply
mittarivalojen sulake ehjä ? sama sulake muistaakseni toisen takavalon kanssa. ja kuskin jalkatilasta löytyy...

enkä usko että ilman kattia menee läpi päästöistä eli kii vaa.
R(P)S13<br />YZF-R6<br />E30<br /><br />http://www.ledexperts.fi
Reply
Tuo katsastushomma riippuu varmaan siitä onko auto vähäpäästöinen vai ei...
Reply
ipijee Wrote:Tuo katsastushomma riippuu varmaan siitä onko auto vähäpäästöinen vai ei...
ei tosta ruotsalaisesta oteteesta mitään katista ainakaan sanota.
Reply
Mene niiden lappujes kanssa konttorille, ja kysy riittäkö ne rekisteröintiin, sekä mitä vaatimuksia autolle asetetaan. Aloita rekisteröintikatsastus vasta, kun kaikki on selvillä.
Reply
VilleS13 Wrote:Tältä foorumin kirpputorilta löytyy varmasti paljonki noita luettelemiasi osia, joten sinne nyt vaan ekana.
Sittenhän on nettivaraosa + kaikki muut maholliset, tuskin pyörii kovissa hinnoissa.

Tästä uusi säxän omistaja topicista vois tehä stickyn melkein, niin tulevatkin uudet omistajat osais (ehkä)kirjoittaa suoraan tähän..

nyt kun näitä uusi sx omistaja topikkeja on alkanu tulemaan ni kannatetaan tätä sticky ehdotusta!
nissan almera 1.6 slx -95 (X)<br />opel corsa 1.4 swing - 91 (X)<br />nissan primera 2.0 sportdeck -00 (X)<br />nissan 200sx 1.8t -92
Reply
Onko ihan kaikki mittarivalot pimeenä?

Voihan niistä olla lamppujakin pananut, mutta jos ihan kaikki on pimeet, niin joku muu siinä kyllä sitten varmaan on...
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
Yhdistelin uusien omistajien turinointeja saman otsikon alle kun niitä tuntuu taas sikiävän. Jatkossa suoraan tänne.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
Joo tämmönen uusavuttomien topic on ihan paikallaan. Täällä saa kysyä tyhmiä niin koitetaan vastata..

Tarvisko tonne skailain-puolella kans?
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
Doni Wrote:Joo tämmönen uusavuttomien topic on ihan paikallaan. Täällä saa kysyä tyhmiä niin koitetaan vastata..

Tarvisko tonne skailain-puolella kans?
TARVIS!
Reply
Omistaja Wrote:
gEmaLi Wrote:
Gitsnik Wrote:
hemmetti ku on hauska auto. ei oo ennen ollu alla lukkoperäturboa... tekis nytkin mieli mennä takas ajelemaan Smile

otetaan sit iha nätisti liikenteessä :Smile

joo en mä nyt uskalla paljon tota runnuttaa ku ei tosiaan oo takaveto autot ominta alaa ja toisekseen ku on se laatikkoki vähän kipeenä... jos tohon jostain sais kunnon laatikon ja lastun säädettyä + maf + suuttimet... ni vois jo ens kesänä lähteä radalle koittamaan...


btw

tossa kuitti joka tuli auton mukana jos jotain kiinnostaa

[img width=551 height=770]http://img682.imageshack.us/img682/7048/img006a.jpg[/img]
[/quote]No ei kyl pahan hintane oo tuo remppa ollu ko kerta konekkin ollut osina laakerien ym vaihdon takia? Itehän joutuin pörhön autoliikkeelee pulittaan 2000e että laittelivat uuden yläpään tiivistesarjan, käyttivät kannen koeponnistuksessa ja uudet venttiilien varsien kumet ja laittelivat jakopäähän uudet kiristäjät,remmin ja jotain rattaita :Smile No virheistä oppii ja tietääpähän ens kerrala kiertaa kaukaa pörhön.. Ja kaiken kruunas viel sen et just ko auton olin hakenut pois ni isäntä soittaa ja sanoo että vieläkös se sun nissani on rikki että kaveri värkänny nuitte kans paljon ja vois ilmaseks laitella kuha uudet osat ostaisit :Smile
Reply
katiska Wrote:
Omistaja Wrote:
gEmaLi Wrote:
Gitsnik Wrote:
hemmetti ku on hauska auto. ei oo ennen ollu alla lukkoperäturboa... tekis nytkin mieli mennä takas ajelemaan Smile

otetaan sit iha nätisti liikenteessä  :Smile

joo en mä nyt uskalla paljon tota runnuttaa ku ei tosiaan oo takaveto autot ominta alaa ja toisekseen ku on se laatikkoki vähän kipeenä... jos tohon jostain sais kunnon laatikon ja lastun säädettyä + maf + suuttimet... ni vois jo ens kesänä lähteä radalle koittamaan...


btw

tossa kuitti joka tuli auton mukana jos jotain kiinnostaa
No ei kyl pahan hintane oo tuo remppa ollu ko kerta konekkin ollut osina laakerien ym vaihdon takia? Itehän joutuin pörhön autoliikkeelee pulittaan 2000e että laittelivat uuden yläpään tiivistesarjan, käyttivät kannen koeponnistuksessa ja uudet venttiilien varsien kumet ja laittelivat jakopäähän uudet kiristäjät,remmin ja jotain rattaita :Smile No virheistä oppii ja tietääpähän ens kerrala kiertaa kaukaa pörhön.. Ja kaiken kruunas viel sen et just ko auton olin hakenut pois ni isäntä soittaa ja sanoo että vieläkös se sun nissani on rikki että kaveri värkänny nuitte kans paljon ja vois ilmaseks laitella kuha uudet osat ostaisit :Smile
[/quote]

no joo mä ite kattelin vaan autoa missä olis koneremppa jo tehty ennenku ostan. ei oikeen mitää tietoa hintatasosta kun että se on aika kallista. Smile
sit pitäis vielä löytää hiljanen putkisto. oisko kellään ehdotuksia?

tuli tässä samalla mieleen että paljon näitten koneitten kuuluu kiertää?

yritin eilen polkasta rajottimelle mutta ku mittari käväs 9000rpm ni ajattelin että on parempi päästää poljin kuu kuunnella venttiillien kilinää.
mistä sitä rajotinta voi säätää?

ja meneekö primeran vanteet suoraan tähän? 18" x 7,5" ja renkaitten profiili 40... offsetistä ei oo tietoa..

ja nyt on korjaamollekkin aika varattuna. menee vaihtoon vaihteiston tiivisteet, öljynpaine anturi ja öljyt vaihtuu perässä ja lootassa redlinen mt-90 ja 75w-90. samalla vaihtuu myös jäähyn nesteet.
nissan almera 1.6 slx -95 (X)<br />opel corsa 1.4 swing - 91 (X)<br />nissan primera 2.0 sportdeck -00 (X)<br />nissan 200sx 1.8t -92
Reply
nonii vika löyty sulake rikki kiitos. Tongue
Puppetmaster Wrote:Onko ihan kaikki mittarivalot pimeenä?

Voihan niistä olla lamppujakin pananut, mutta jos ihan kaikki on pimeet, niin joku muu siinä kyllä sitten varmaan on...
Reply
En ihan satavarma oo mut muistelisin et n. 7000rpm alko rajotin ottaa??
Reply
ja meneekö primeran vanteet suoraan tähän? 18" x 7,5" ja renkaitten profiili 40... offsetistä ei oo tietoa..
[/quote]

Tuolta vois löytyä parhaiten apua, vanne/rengas-asiaa väännelty ja käännelty
melkoisesti. Smile
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=19848.0
Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän
Reply
Tuossa autossasi on petri k:oon ensimmäisiä lastuja.Kannattaisi päivittää uudempaan ja rajoitin on 7800rpm
Omistaja Wrote:
katiska Wrote:
Omistaja Wrote:
gEmaLi Wrote:
Gitsnik Wrote:
hemmetti ku on hauska auto. ei oo ennen ollu alla lukkoperäturboa... tekis nytkin mieli mennä takas ajelemaan Smile

otetaan sit iha nätisti liikenteessä :Smile

joo en mä nyt uskalla paljon tota runnuttaa ku ei tosiaan oo takaveto autot ominta alaa ja toisekseen ku on se laatikkoki vähän kipeenä... jos tohon jostain sais kunnon laatikon ja lastun säädettyä + maf + suuttimet... ni vois jo ens kesänä lähteä radalle koittamaan...


btw

tossa kuitti joka tuli auton mukana jos jotain kiinnostaa
No ei kyl pahan hintane oo tuo remppa ollu ko kerta konekkin ollut osina laakerien ym vaihdon takia? Itehän joutuin pörhön autoliikkeelee pulittaan 2000e että laittelivat uuden yläpään tiivistesarjan, käyttivät kannen koeponnistuksessa ja uudet venttiilien varsien kumet ja laittelivat jakopäähän uudet kiristäjät,remmin ja jotain rattaita :Smile No virheistä oppii ja tietääpähän ens kerrala kiertaa kaukaa pörhön.. Ja kaiken kruunas viel sen et just ko auton olin hakenut pois ni isäntä soittaa ja sanoo että vieläkös se sun nissani on rikki että kaveri värkänny nuitte kans paljon ja vois ilmaseks laitella kuha uudet osat ostaisit :Smile

no joo mä ite kattelin vaan autoa missä olis koneremppa jo tehty ennenku ostan. ei oikeen mitää tietoa hintatasosta kun että se on aika kallista. Smile
sit pitäis vielä löytää hiljanen putkisto. oisko kellään ehdotuksia?

tuli tässä samalla mieleen että paljon näitten koneitten kuuluu kiertää?

yritin eilen polkasta rajottimelle mutta ku mittari käväs 9000rpm ni ajattelin että on parempi päästää poljin kuu kuunnella venttiillien kilinää.
mistä sitä rajotinta voi säätää?

ja meneekö primeran vanteet suoraan tähän? 18" x 7,5" ja renkaitten profiili 40... offsetistä ei oo tietoa..

ja nyt on korjaamollekkin aika varattuna. menee vaihtoon vaihteiston tiivisteet, öljynpaine anturi ja öljyt vaihtuu perässä ja lootassa redlinen mt-90 ja 75w-90. samalla vaihtuu myös jäähyn nesteet.
[/quote]
S13 -90 &amp; Bora -99
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)