Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Millaiset renkaat?
#31
Ratakelpoisista katuslikseistä puhuen, entäpä Advan 048? Silver ajaa niillä Roadsportia mutta onko muilla kokemuksia? Onko 888 parempi vai halvempi vai molempia, kun niitä ensisijaisesti jengi käyttää?
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#32
Xenon Wrote:Ratakelpoisista katuslikseistä puhuen, entäpä Advan 048? Silver ajaa niillä Roadsportia mutta onko muilla kokemuksia? Onko 888 parempi vai halvempi vai molempia, kun niitä ensisijaisesti jengi käyttää?
Puolitoista vuotta takaperin kun camskilliltä hintoja kyselin ko. renkaista niin Advan oli melkein tuplahintainen Toyoon nähden.

"295/30/18 = £ 185 each on r888 and £ 327 each on yoko"
Reply
#33
Petu Wrote:
Xenon Wrote:Ratakelpoisista katuslikseistä puhuen, entäpä Advan 048? Silver ajaa niillä Roadsportia mutta onko muilla kokemuksia? Onko 888 parempi vai halvempi vai molempia, kun niitä ensisijaisesti jengi käyttää?
Puolitoista vuotta takaperin kun camskilliltä hintoja kyselin ko. renkaista niin Advan oli melkein tuplahintainen Toyoon nähden.

"295/30/18 = £ 185 each on r888 and £ 327 each on yoko"

Ilmankos. ;D


meroka Wrote:Millä tavalla vaikuttaa jos etuvanne on kapeampi kuin takavanne mutta renkaana kuitenkin sama ? esim 245/40R17

Äkkiarviolta vakaus ei ole oikein balanssissa tuolla tavoin. Etupyörä joustaa sivusuunnassa enemmän kuin takapyörä...
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#34
Petu Wrote:
Xenon Wrote:Ratakelpoisista katuslikseistä puhuen, entäpä Advan 048? Silver ajaa niillä Roadsportia mutta onko muilla kokemuksia? Onko 888 parempi vai halvempi vai molempia, kun niitä ensisijaisesti jengi käyttää?
Puolitoista vuotta takaperin kun camskilliltä hintoja kyselin ko. renkaista niin Advan oli melkein tuplahintainen Toyoon nähden.

"295/30/18 = £ 185 each on r888 and £ 327 each on yoko"

Päivän hinnat 235/45-17 koossa
R888 Medium 203£/kpl
A048 Medium/Hard 186£/kpl

Noista saapi vielä jotain alennuskoodeilla pois hinnasta, Toyot jää maksamaan 771,28€ Suomeen toimitettuna ja Yokot 794,15€. Ja alennetut hinnat ei menneet ristiin.
Reply
#35
-Pexi- Wrote:Kiitos! Smile

Edit: Tilattu. Postailen kommentteja, kun saan vähän kilometrejä alle.

Kilometrejä on tullut alla aika paljonkin ja ens kesänä on varmasti uusien kumien osto edessä. Jos vaikka viikonloppuna kirjoittelis vähän omia fiiliksiä kumeista, kun se on jäänyt.
Vapaa-ajan ollessa hyvin rajallista olen kallistumassa seuraavien kumien ostossa siihen, että samoilla kumeilla ajellaan sitten radalla ja liikenteessä. Kesällä ratapäivää oli sen verran tiuhaan, että eipä nuo tavalliset kumit paljoa ajossa olleet. R888Confusedit on vähän meluisat siinä satkun vauhdissa, mutta silti mielestäni ihan hyvät myös katukäyttöön. Toyolta on olemassa myös vähän kuvioidumpi malli R1R, mitä voisi harkita. Onko kellään tosta kokemusta?
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#36
Miks ei voisi toimia? Tietysti kannattaa pitää mielessä, että leveemmät kumit takana aiheuttaa aliohjaamista mutkaan ajettaessa, joka pitäisi saada säädettyä sitten pois, jos auto on nyt balanssissa. Omakin setuppi tulee seuraavaksi olemaan todennäköisesti 265 takana ja 245 edessä. Toki mielummin laittaisin 265 leveän kumin joka nurkkaan, mutta en vaan omista siihen sopivia vanteita ja sijoitus olisi vähän turhan suuri.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#37
Onko kokemusta michelin slikseistä? Sain käytettynä 24/64-18 Porche cup sliksit. Niiden suositeltu vanneleveys on 9 tuumaa. Minulla on etuvanteet 8,5 tuumaa ja kun renkaat laitettiin päälle oli sivuvalli suora ja rengas näytti sopivan aika hyvin. Takavanteet on 9,5 tuumaa ja kun renkaat laitettiin alle niin kumi näytti aika venytetyltä ekä oikein yltänyt ihan vanteen reunaan asti. Kysymys kuuluu: Onko ok että kumi on vähän venytetyn näköinen vai voisiko siihen vaihtaa leveämmät? Michelinin mallistossa on seuraava leveys 25/64-18, sopisiko se paremmin, vai uskaltaisiko kokeilla 27/65-18? Mikä on liian leveä?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)