Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
NismoSX Wrote:Jampsu Wrote:oma skylle tänään lappeenrannassa vartti: 14.480s ei ollut oikein pitoja olis ehkä voinu päästä lähemmäks 14s oliko eka kerta viivalla? loppunopeus kertoisi enemmän miten auto oikeasti liikkuu ei tiedä loppu nopeutta kun lappeenrannan lentokentällä ajettiin 235km/h oli huippu nopeus
loppu nopeus jossain 160-180 tienoilla
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 1,392
Threads: 5
Joined: Sep/2005
Lake Wrote:ilmeisesti paras S14 aika vakioturbolla ajettuna on Migelillä, 13.1@174km/h, 60ft muistaakseni 2.0s Katurenkailla?
0.9x hp / kg
Posts: 2,590
Threads: 21
Joined: Jul/2003
Mac Wrote:Ai ei ollu pitoja..? ;D
Tottahan tuo http://www.youtube.com/watch?v=kKnnIc1GN7c
Onhan siinä ihan kohtalaisesti pitoja katukumeille, auto vaan puutuu silloin kun pitäis kiihtyä
Mac Wrote:Lake Wrote:ilmeisesti paras S14 aika vakioturbolla ajettuna on Migelillä, 13.1@174km/h, 60ft muistaakseni 2.0s Katurenkailla?
Migel ajoi Toyo proxes katurenkailla muistaakseen..
260Z -74, 350Z -04
Posts: 1,392
Threads: 5
Joined: Sep/2005
Toni L Wrote:Mac Wrote:Ai ei ollu pitoja..? ;D
Tottahan tuo http://www.youtube.com/watch?v=kKnnIc1GN7c
Onhan siinä ihan kohtalaisesti pitoja katukumeille, auto vaan puutuu silloin kun pitäis kiihtyä
Jätän ton kommentin omaan arvoonsa ;D
0.9x hp / kg
Posts: 2,590
Threads: 21
Joined: Jul/2003
Incar videota varttivedosta ratapäiviltä. Jos näkyy jotain räpellystä niin ei tarvi mainita. ;D
http://toni.dnsf.org/videot/varttimaili/varttia08.avi
260Z -74, 350Z -04
Posts: 574
Threads: 15
Joined: Feb/2008
tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta...
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Posts: 1,392
Threads: 5
Joined: Sep/2005
sampsa- Wrote:tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta... Niin eihän tuossa ajassa ole reaktiota mukana, sehän lasketaan vaan "bracket" tyyppisissä kisoissa mukaan suoritukseen? :
0.9x hp / kg
Posts: 574
Threads: 15
Joined: Feb/2008
Mac Wrote:sampsa- Wrote:tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta... Niin eihän tuossa ajassa ole reaktiota mukana, sehän lasketaan vaan "bracket" tyyppisissä kisoissa mukaan suoritukseen? :
...jollainen mm. tämä kisa myös oli. :
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Posts: 4,729
Threads: 6
Joined: May/2002
sampsa- Wrote:Mac Wrote:sampsa- Wrote:tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta... Niin eihän tuossa ajassa ole reaktiota mukana, sehän lasketaan vaan "bracket" tyyppisissä kisoissa mukaan suoritukseen? :
...jollainen mm. tämä kisa myös oli. :
ET on silti aina ET, ei siinä ole reaktioita mukana, vaan pelkkä auton aika.
Kokeile vaikka joskus seisoa 5s viivalla. ;D
Posts: 574
Threads: 15
Joined: Feb/2008
Tem Wrote:sampsa- Wrote:Mac Wrote:sampsa- Wrote:tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta... Niin eihän tuossa ajassa ole reaktiota mukana, sehän lasketaan vaan "bracket" tyyppisissä kisoissa mukaan suoritukseen? :
...jollainen mm. tämä kisa myös oli. :
ET on silti aina ET, ei siinä ole reaktioita mukana, vaan pelkkä auton aika.
Kokeile vaikka joskus seisoa 5s viivalla. ;D hoihhoijjaa... kyllä siellä vaan niitä kunnon kiihdytysautojakin oli, mitkä jäivät siihen viivalle pönöttämään, kun ei sattunut menemään vaihde heti silmään, tai jotain muita ongelmia, ja kun pääsivät matkaan, ja ajoivat loppuun, niin aika tyyliin 23sek ja loppunopeus 200jotain kilometriä tunnissa... end of this chapter. tuloksia tästä lähin, jos jollain muilla kentillä( ja miksei vaikka samallakin kentällä) ajettuja...
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Posts: 1,392
Threads: 5
Joined: Sep/2005
Ois vaa meinaa melko kova aika kun tuon reaktion laskee pois tuosta
0.9x hp / kg
Posts: 66
Threads: 1
Joined: Mar/2008
12.388 ilman tota reaktioo eli aikas kova aika vakio ahtimella varustetulla sx:lle.
ex. Silvia K'S
Posts: 622
Threads: 12
Joined: Feb/2003
Näyttötauluun tosiaan tuli diisselimersullekkin yli 20sekkasia aikoja kerätessään hetken ahtoja viivalla, todellisuudessa meni varmasti jotain 12. En tiedä sitten mitä aikakortti taasen näyttää.
JK-Customs<br />280Z -76 <br />510 -71
Posts: 1,396
Threads: 10
Joined: Mar/2005
sampsa- Wrote:Mac Wrote:sampsa- Wrote:tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta... Niin eihän tuossa ajassa ole reaktiota mukana, sehän lasketaan vaan "bracket" tyyppisissä kisoissa mukaan suoritukseen? :
...jollainen mm. tämä kisa myös oli. :
Bracket racing? Eli ei haettukaan huippuaikoja vartilla, vaan koitettiin osua mahdollisimman lähelle "ihanne" aikaa. Tuolla ajalla varmaan kerkesit sitten jarrutellakin, sehän ei myöskään ole harvinaista kyseisessä lajissa. ;D
Ei tuossa ajamassasi ET ajassa tosiaan ole RT mukana.
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Posts: 445
Threads: 10
Joined: Aug/2005
Mitkä renkaat sulla oli? Kun omalla perusvireisellä ei saanu normirenkailla alle 14 sitten millään.
Loppunopeus oli kuitenki lähes sama. Tämä siis viimevuonna kalajoella.
Posts: 574
Threads: 15
Joined: Feb/2008
ToniV Wrote:12.388 ilman tota reaktioo eli aikas kova aika vakio ahtimella varustetulla sx:lle.
nou, nou... jos reaktioaika on nopeampi, kuin 0.5 sek, niin kuuseen syttyy punavalo, varaslähdön vuoksi, nuo meikäläisen lähdöt lähetettiin vasta, kun vihreä syttyi... huomattavasti kokeneemmat kuskit osaa ottaa sen "ennakon" lähdössä, jonka ansiosta tänään esim. saatiin "hyväksyttyjä" lähtöjä, joissa rt oli 0.519 sek...
Mage Wrote:Mitkä renkaat sulla oli? Kun omalla perusvireisellä ei saanu normirenkailla alle 14 sitten millään.
Loppunopeus oli kuitenki lähes sama. Tämä siis viimevuonna kalajoella.
jotku VENTUS K104, tai jotain, en muista sitä numerosarjaa ulkoa... jotku ihan normi renkaat kuitenkin...
Bugatti Wrote:Näyttötauluun tosiaan tuli diisselimersullekkin yli 20sekkasia aikoja kerätessään hetken ahtoja viivalla, todellisuudessa meni varmasti jotain 12. En tiedä sitten mitä aikakortti taasen näyttää.
tää oli hyvä, että myös minä saan hiukan taustajoukkoja itelleni , nimittäin se aikakortti näytti täysin saman, mikä tuli lukemaan radan vieressä olevaan näyttötauluun, eli se hiukan reipas 20 sek...
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Posts: 574
Threads: 15
Joined: Feb/2008
Ioni Wrote:sampsa- Wrote:Mac Wrote:sampsa- Wrote:tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta... Niin eihän tuossa ajassa ole reaktiota mukana, sehän lasketaan vaan "bracket" tyyppisissä kisoissa mukaan suoritukseen? :
...jollainen mm. tämä kisa myös oli. :
Bracket racing? Eli ei haettukaan huippuaikoja vartilla, vaan koitettiin osua mahdollisimman lähelle "ihanne" aikaa. Tuolla ajalla varmaan kerkesit sitten jarrutellakin, sehän ei myöskään ole harvinaista kyseisessä lajissa. ;D
juurikin näin, eli "indexiä" ajettiin, ja ei, en kyllä jarrutellut, koska en ollut kisamielellä liikenteessä, vaan halusin juurikin vain tietää, miten auto kulkee vartin. lopputulos yllätti ainakin meikäläisen positiivisesti...
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Posts: 2,211
Threads: 114
Joined: Mar/2002
Ei tossa mitään reaktioita mukana ole, ajon aika, sama koska lähdet viivalta.
12.4 ajalla ja noilla 60ft jne. ajoilla loppunopeuden ois pitänyt olla parinsadan paikkeilla.
Mutta ei tuo 13.5s huono aika ole todellakaan vakiopillerillä liikkuvalla autolle.
Posts: 574
Threads: 15
Joined: Feb/2008
jos muuten joku sattui ottamaan jonkinnäköisiä kuvia tänään porista, niin olis kiva nähdä...
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Posts: 1,452
Threads: 9
Joined: Dec/2003
Juu ei ole tuossa ajassa reaktioaikaa. Se on fakta.
Posts: 104
Threads: 7
Joined: May/2008
West Coast Street Cup 2009 Porissa
Tuo jäi päivän parhaaksi
Aika:13,409
Loppunopeus:187,09km/h
Raektio: 1,038 s
60FT: 2,473 s
330FT: 6,133 s
660FT: 8,982 s
990FT: 11,319
Hieman enempi kuin perusvirit
Vetää takaa ja menee poikittain.<br />S14a -99
Posts: 2,590
Threads: 21
Joined: Jul/2003
sampsa- Wrote:Bugatti Wrote:Näyttötauluun tosiaan tuli diisselimersullekkin yli 20sekkasia aikoja kerätessään hetken ahtoja viivalla, todellisuudessa meni varmasti jotain 12. En tiedä sitten mitä aikakortti taasen näyttää.
tää oli hyvä, että myös minä saan hiukan taustajoukkoja itelleni , nimittäin se aikakortti näytti täysin saman, mikä tuli lukemaan radan vieressä olevaan näyttötauluun, eli se hiukan reipas 20 sek...
On voinut myös liikahtaa viivalla ahtoja kerätessään.
260Z -74, 350Z -04
Posts: 4,044
Threads: 55
Joined: Mar/2002
sampsa- Wrote:Tem Wrote:sampsa- Wrote:Mac Wrote:sampsa- Wrote:tänään rykäisty tuossa porin lentokentällä olleissa kisoissa muutama veto. toisella vedolla sain parhaan lähdön ja ajan:
et: 13,584
sp:174,84
rt:1,196
60ft:2,330
330ft:6,021
660ft:8,971
990ft:11,416
autona siis s14, jossa perusvirit, vakio ahdin... ite ainakin tyytyväinen olin... reaktioilla olisi tietysti saanut vielä hiukan pois, mutta... Niin eihän tuossa ajassa ole reaktiota mukana, sehän lasketaan vaan "bracket" tyyppisissä kisoissa mukaan suoritukseen? :
...jollainen mm. tämä kisa myös oli. :
ET on silti aina ET, ei siinä ole reaktioita mukana, vaan pelkkä auton aika.
Kokeile vaikka joskus seisoa 5s viivalla. ;D hoihhoijjaa... kyllä siellä vaan niitä kunnon kiihdytysautojakin oli, mitkä jäivät siihen viivalle pönöttämään, kun ei sattunut menemään vaihde heti silmään, tai jotain muita ongelmia, ja kun pääsivät matkaan, ja ajoivat loppuun, niin aika tyyliin 23sek ja loppunopeus 200jotain kilometriä tunnissa... end of this chapter. tuloksia tästä lähin, jos jollain muilla kentillä( ja miksei vaikka samallakin kentällä) ajettuja...
kyllä nyt on sampsa pihalla kuvioista.... ;D ;D ;D
Posts: 4,044
Threads: 55
Joined: Mar/2002
RaOcTaNe Wrote:West Coast Street Cup 2009 Porissa
Tuo jäi päivän parhaaksi
Aika:13,409
Loppunopeus:187,09km/h
Raektio: 1,038 s
60FT: 2,473 s
330FT: 6,133 s
660FT: 8,982 s
990FT: 11,319
Hieman enempi kuin perusvirit
kunnon rengasta alle niin alkaa ajat 11...
Posts: 104
Threads: 7
Joined: May/2008
Lake Wrote:RaOcTaNe Wrote:West Coast Street Cup 2009 Porissa
Tuo jäi päivän parhaaksi
Aika:13,409
Loppunopeus:187,09km/h
Raektio: 1,038 s
60FT: 2,473 s
330FT: 6,133 s
660FT: 8,982 s
990FT: 11,319
Hieman enempi kuin perusvirit
kunnon rengasta alle niin alkaa ajat 11...
Sitten pettää massakytkin tai joku muu, olihan se tietty hyvä syy ostaa taas uutta palikkaa
Vetää takaa ja menee poikittain.<br />S14a -99
Posts: 622
Threads: 12
Joined: Feb/2003
RaOcTaNe Wrote:Lake Wrote:RaOcTaNe Wrote:West Coast Street Cup 2009 Porissa
Tuo jäi päivän parhaaksi
Aika:13,409
Loppunopeus:187,09km/h
Raektio: 1,038 s
60FT: 2,473 s
330FT: 6,133 s
660FT: 8,982 s
990FT: 11,319
Hieman enempi kuin perusvirit
kunnon rengasta alle niin alkaa ajat 11...
Sitten pettää massakytkin tai joku muu, olihan se tietty hyvä syy ostaa taas uutta palikkaa
Kyllä se tuli henkan kanssa todettua, että mitä enemmän voimaa niin sitä hitaampi varttimaili. No varmasti siihen liittyy kokemus, mutta kyllä sliksejä huutaa. Ehkä jonain päivänä pääsen koittamaan mitä vanha ruoska zeta vetää
JK-Customs<br />280Z -76 <br />510 -71
Posts: 4,044
Threads: 55
Joined: Mar/2002
Posts: 64
Threads: 6
Joined: Oct/2007
Tuli kans eilen vetästyä pari vetoa...
West coast street cup porissa 30.5 2009
Päivän parhaaksi jäi
Et 13,780
Loppunopeus 179,10
Reaktio 0,862
60ft 2,511
330ft 6,392
660ft 9,306
990ft 11,649
Autona s13 ca18detillä perusvirit+jotain pientä
A6 quattro;=)
Posts: 821
Threads: 50
Joined: May/2004
myös s13:lla 30.5.-09 alastarolla
r/t .046
60ft 2.122
330ft 5.946
660ft 9.027
1000ft 11.633
1/4 13.860
km/h 164.64
Nissan 200SX -91.Datsun Finn -72.Datsun 120y sedan -76.SET/PET 1320.OverBoost Drivers. ry
Posts: 574
Threads: 15
Joined: Feb/2008
jäi vaivaamaan (ainakin minua) tuo reaktio ajan osuus aika ajoissa, joten päätin kysyä asiaa aikaa kyseisessä kisassa mitanneelta taholta, ja vastaus kuului seuraavasti
-Terve Sami,
tuo reaktion osuus tuntuu olevan tosiaan välillä vähän väärin ymmärretty
juttu. Reaktiolla on aivan ratkaiseva merkitys kilpailijan menestymiseen
eliminaattorissa ja valtaosa pudotuksista hävitäänkin juuri huonon
reaktion takia. Se joka ensin ylittää maaliviivan on lähdön voittaja ja
varttimailin loppupäässä on erittäin vaikea ottaa takaisin "lampulla"
hävittyjä kymmenyksiä.
Aikaan (ET) ei tuolla reaktiolla ole kumminkaan mitään merkitystä. Kello
lähtee käyntiin kun auto liikahtaa viivalta. Tämä todetaan joko siitä
että stage-kennon signaali yhdistyy renkaan poistuttua edesta tai
vaihtoehtoisesti siitä että stagea seuraavan guard-kennon signaali katkeaa.
Porin kisoissa selostaja kertoi siis tämän osalta vähän pehmoisia.
Lajitteluvaiheessa näkee usein kuinka turbo-autot pumppaavat
ahtopaineita ylös auton seisoessa lampulla vihreiden jo palaessa. Jos
kello lähtisi käyntiin virheän syttyessä, ei tuossa olisi paljoakaan
järkeä 8)
t. Eero Kivikoski
--
Eero Kivikoski
m 0400-415 546
p (02) 733 8060
f (02) 733 8061
Mainostoimisto- ja tulostuspalvelut
Norteno Oy
Perämiehenkatu 10
24100 Salo
---
nyt voin rehellisesti ja kaartelematta sanoa olleeni väärässä. ;D(ilmeisesti olisi kannattanut uskoa)
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
|