11.01.07, 01:40
mikähän mahtaa olla r33 gts-t:n vakio ahdin? ja mitkä on vakio ahtopaineet?
R33
R33 gts-t turbo?
|
11.01.07, 11:51
immu Wrote:mikähän mahtaa olla r33 gts-t:n vakio ahdin? ja mitkä on vakio ahtopaineet? Se on joku T3-johdannainen ilmeisesti, mutta se on nissanin itse tekemä.. Ei ole garrett siis, joka tarkoittaa että varaosia ei saa mistään. Ja se on kuulis vielä. Vakio ahdoista en tiedä..
11.01.07, 12:09
Mahdollisesti sama ahdin kuin r32 gts-tsä? Ilmeisesti T3 laipalla, ja vastaa T25/28 ???
11.01.07, 22:30
En tiedä mitä siellä pitäisi olla, mutta mulla näyttää katti kiinni greddyn ahtopainemittari 0,55-0,6 max ahdoiksi vakiona
"Assumption is the mother of all fuckups"
11.01.07, 23:56
Niin sanottu "Nissan T3R" eli kuulalaakeroitu ~T3 jossa on keraaminen pakosiipi. GTS ä on solenoidi ohjaamassa ahtoja. alle 4500RPM on 0.5bar ja solenoidi aukee ja ahdot nousee 0.7bariin. Se solenoidi löytyy siitä maffin vierestä.
12.01.07, 22:01
Vielä se että onko R32 ja R33 gts-tsä sama ahdin? eli juuri tuo kuulalaakeroitu?
13.01.07, 00:24
Kivimies Wrote:Vielä se että onko R32 ja R33 gts-tsä sama ahdin? eli juuri tuo kuulalaakeroitu? Ausseissa ja Tee:n luvatussa maassa käyttävät Rb20detsä "turbopäivityksenä" RB25DET:n ahdinta eli se siis on eri. En osaa vastata, että mikä ahdin siinä on. Mulla ois kivimiehelle tossa halpa päivitys tallissa R33 GTS vakioahdin siis.. Tosta enkkupuolelta lueskentelin tälläistä: The standard turbo runs a T3 style compressor wheel with a T25 style turbine wheel with T3 housings. The S2 R33s have a Nylon compressor wheel, the S1 have a steel - both have a ceramic turbine wheel and a ball bearing core
13.01.07, 01:35
Joo, tuskinpa tehtaalla olisi laitettu samaa ahdinta 2.0 ja 2.5 koneisiin...
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
11.11.07, 18:21
Nostetaanpas uudestaan esille... 32gts-t:n turbo paljon pienempi kuin 33gts-t, mutta naurettavan kokoonen tuo 33gts-t omakin on, eikä tuo koko niin mutta kun ei sekään kestä kun 1bar jatkuvat ahdot.. Elikkäs itse asiaan... Onko tällä foorumilla ketään joka olisi tehnyt 32gts-t jotakin muutakin kuin asentanut dumpin ja välijäähyn? Eli pitääkö tässä toimia pioneerina turbo kokeilujenkin kanssa.. Suunnitelmissa olisi laittaa tuo masterpowerin 810019 Tietäjät ja taitajat kertokaa visionne...
11.11.07, 23:13
Tuotti pettymyksen(kai) tuo 33:en vakioahdinkin.Mulla ainakaan penkissä ei pitäny kiloakaan,0.9 kun nosti 1 baariin ei jaksanu enää pitää ja teho nousi 2hv,joten tuotto loppuu.Voi olla että vika on kellossakin,mut ei jaksa enää tuohon perehtyä,kun on uusi pakosarja odottamassa uutta ahdinta.Lisää laitan tuonne klubilaiset alueelle...
03.11.11, 13:19
Semisti vanha topikki, mutten viittiny uuttakaan alottaa Mitkä on R33 gtr:n vakioahtimet? Ainakin kuukle sano et R32 gt-rsä on kaks T25 Garrettia? Pikasella järellä olis R33sä samat kun 26dettiä kerta sisällä, mutta jollain varmaa tietoo?
Turbo: Ahdin määrää tahdin. Twinturbo: Ahtimet määrää tahtimet?
03.11.11, 14:04
T25-sukuisia ne on mutta joka sukupolven koneessa erilaiset. En äkkiseltään löytänyt vertailutaulukkoa joka on täälläkin ollut nähtävillä, jossa erot ilmenee. Jos en ihan väärin muista niin ahtimien kapasiteetti on kasvanut ajan myötä, eli R32sa on pienimmät. Tästä viimeisestä en mene takuisiin.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
03.11.11, 14:28
Xenon Wrote:T25-sukuisia ne on mutta joka sukupolven koneessa erilaiset. En äkkiseltään löytänyt vertailutaulukkoa joka on täälläkin ollut nähtävillä, jossa erot ilmenee. Jos en ihan väärin muista niin ahtimien kapasiteetti on kasvanut ajan myötä, eli R32sa on pienimmät. Tästä viimeisestä en mene takuisiin. Kiitti! Kiinnityspisteiltään varmaankin siis melko varmaa T25ta ajatellen tiivisteitä.. No viimestään läpyskät kädessä tiskille kysymään, mutta tietääpähän ainakin mitä kysyä
Turbo: Ahdin määrää tahdin. Twinturbo: Ahtimet määrää tahtimet?
03.11.11, 15:30
Larja Wrote:pakosarja/ ahdin laippa on normaali T25, outletin puoli taasen on GTR ahtimessa ihan omanlaisensa.Xenon Wrote:T25-sukuisia ne on mutta joka sukupolven koneessa erilaiset. En äkkiseltään löytänyt vertailutaulukkoa joka on täälläkin ollut nähtävillä, jossa erot ilmenee. Jos en ihan väärin muista niin ahtimien kapasiteetti on kasvanut ajan myötä, eli R32sa on pienimmät. Tästä viimeisestä en mene takuisiin.
Yhteydenotot mieluiten mailitse! SPEEDIMPORTS KY, Viriosat japanilaisiin. Silikoniletkut, ACT kytkimet, WHITELINE alusta-osat, HALTECH moottorinohjaukset, Tech edge laajakaistat, Walbro, NGK iridium tulpat, ATS kytkimet ja lukkoperät , XXR ja Ultralite vanteet,Tial, Nismo,BLITZ, Tomei,ja monet muut laadukkaat merkit!
http://www.facebook.com/speedimports.fi http://www.speedimports.fi
03.11.11, 15:41
Jani / Speedimports Wrote:Larja Wrote:pakosarja/ ahdin laippa on normaali T25, outletin puoli taasen on GTR ahtimessa ihan omanlaisensa.Xenon Wrote:T25-sukuisia ne on mutta joka sukupolven koneessa erilaiset. En äkkiseltään löytänyt vertailutaulukkoa joka on täälläkin ollut nähtävillä, jossa erot ilmenee. Jos en ihan väärin muista niin ahtimien kapasiteetti on kasvanut ajan myötä, eli R32sa on pienimmät. Tästä viimeisestä en mene takuisiin. Voihan shaiba! Ei taida ihan hyllytavaraa olla tuo outletin ja ahtimen väli? ideaa mistä siihen rakoon tiivistettä saa? saiskohan speedimportin kautta ?
Turbo: Ahdin määrää tahdin. Twinturbo: Ahtimet määrää tahtimet?
03.11.11, 15:42
Siivet on mitoiltaan lähes prikulleen samat kun t25. Akselin laakerointi on t28 eli leveemmät laakerit kun t25. Muuten samaa kakkaa, ainoo et gtr on keraaminen pakosiipi.
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R 1992 200SX 1982 Honda CB750F
03.11.11, 17:36
Xenon Wrote:En äkkiseltään löytänyt vertailutaulukkoa joka on täälläkin ollut nähtävillä, jossa erot ilmenee.Ilmeiseti tämä
06.11.11, 23:10
http://homepage.ntlworld.com/tbroom/Turbos.htm
32Nismo (14411-06U00) - Ahtimen Kompressori on virheellisesti ilmoitettu. Se on oikeasti A/R 0.60 eikä 0.42.
Mulla on Nissaneita.
Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina ! http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !: http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
04.06.14, 01:10
Taiquri Wrote:Niin sanottu "Nissan T3R" eli kuulalaakeroitu ~T3 jossa on keraaminen pakosiipi. GTS ä on solenoidi ohjaamassa ahtoja. alle 4500RPM on 0.5bar ja solenoidi aukee ja ahdot nousee 0.7bariin. Se solenoidi löytyy siitä maffin vierestä. kaivetaanpa vanhaa topikkia milläs tuosta "kaks toimisuudesta" pääsee eroon ? että olis tuo 0,7 alle 4500RPM ?
04.06.14, 02:19
juumagge Wrote:kaivetaanpa vanhaa topikkia milläs tuosta "kaks toimisuudesta" pääsee eroon ? että olis tuo 0,7 alle 4500RPM ? Ottamalla solenoidin pois.
Skyline GTS-R
05.06.14, 22:07
+ vastusvastaventtiili/kuulajousi. vakio portti sen verta löysä ettei ilman ahda todennäköisesti 0,7
05.06.14, 22:26
Solenoidi poistamalla ahdot tosiaan tippuu siihen 0.5bariin koko alueella. Turboruuvilla sitten nostelee takaisin.
15.06.14, 19:29
lisättäänpä vielä kysymys. jos tuon vakio bypass venttiilin vaihtaa niin mikähän siihen ois hyvä laittaa, meinaan ettei vain piru vuoda. Joku laadukas bypass venttiili ? ehdotuksia
15.06.14, 20:26
juumagge Wrote:lisättäänpä vielä kysymys. jos tuon vakio bypass venttiilin vaihtaa niin mikähän siihen ois hyvä laittaa, meinaan ettei vain piru vuoda. Joku laadukas bypass venttiili ? ehdotuksiaOnhan noita vaikka kuinka. Itsellä Turbonetics ja toimii hienosti. Forge, Greddy ym... tai vaikka ssqv takaisinkierrätyssuuttimella.
15.06.14, 20:30
juumagge Wrote:lisättäänpä vielä kysymys. Jos tuon vakio bypass venttiilin vaihtaa niin mikähän siihen ois hyvä laittaa, meinaan ettei vain piru vuoda. Joku laadukas bypass venttiili ? Ehdotuksia :d hks ssqv?
Skyline GTS-R
15.06.14, 20:32
HKS SSQV kyllä
http://shop.mamasan.fi/static/media/imag...110983.jpg
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D GE KL-ZE MY07 GD EJ20
15.06.14, 20:34
Onko täällä joku kaiku päällä.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|