Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Riihimäki - Hyvinkää - Miitti
#1
Joka tiistai, Hyvinkään ABC klo 19:00
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#2
***tu mä mitään jaksa.
Reply
#3
Yhtä uupu sano piru ku omiaan laski.Kumi-keijo oli kateissa....
Reply
#4
Tänää porukkaa tulossa?
Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, point it, zoom it, press it,Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, Pay it, watch it, Turn it, leave it, start - format it.
Reply
#5
Onks riksussa enään elämää...vai ne samat ja vanhat naamat? :Smile
RS13 ---> VQ35DE
Reply
#6
-mikkis- Wrote:Onks riksussa enään elämää...vai ne samat ja vanhat naamat? :Smile

Mitäs vikaa meijän naamoissa on ;D
Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, point it, zoom it, press it,Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, Pay it, watch it, Turn it, leave it, start - format it.
Reply
#7
Mä tuun sit taas joskus kesällä ;D (ehkä) ;D
All work and no play makes Jack a dull boy.
Reply
#8
Mutta tänään multa tulee.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#9
Tänää tulossa muita?
Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, point it, zoom it, press it,Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, Pay it, watch it, Turn it, leave it, start - format it.
Reply
#10
Pitäskö tännekin laittaa, et siirretty ABC karavaanista ABC hyvinkäälle, kellonaika ja päivä sama.

&lt;&lt;Tutun turbon vihellyksen kuulen<br />Äänellään se mielen kohentaa<br />Ujellus kuin rajun myrskytuulen<br />Sitä desibelipellet koittaa ohentaa[Matti Esko, Huomenta Suomi]&gt;&gt;
Reply
#11
Uusi miittipaikka suomen suurimmalla abc:lla.
http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikenn..._pohjoinen

Reply
#12
onpa hiljasta maanantaisin tuolla abc:llä, siis rikstadissa..Onko kaikki siel hyvinkääl vai kotonansa? ???
Hiljaa hyvä tulee...
Reply
#13
Ei olla oikein ehditty. Vois nyt petrata ja ottaa ihan tavaksi joka maanantai seiskalta riksun ABC:lle.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#14
Joo nyt kahtena maanantaina käyny kattelemas mut ei oo ollu kai ketään...
Ainakaa ei yhtään rakenneltua autoo oo ollu.. Nyt vaa joutuu lähtee joka toinen maanantai duuniin ilta seittemält ni ei voi tulla ku jokatoinen viikko.. Eikö siinä abc:llä vois pitää joku kerta jonkun isomman kokoontumisenki, vaik eurocruisingin aikaan ni lähtis siit hesaan,onhan se väylällä kaikille kolmostien käyttäjille...
Hiljaa hyvä tulee...
Reply
#15
jos vaikka itekki pääsis jo ens maanantaina ihan omal autol;D
Reply
#16
Vois kans tulla pyörähtää Wink
Reply
#17
juu voishan siellä tulla käväsee. :p eli onks se ny riihimäen abc vai hyvinkään? Big Grin
moi
Reply
#18
kaippa se tuo uusi Abc on riihimäessä Tongue
~GreaseMonkey~<br />Beeämdoublevee E36 316, nuhapumppu Big Grin
Reply
#19
Oisko tänään mitään Riihimäen ABC:llä?
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#20
:/ muija meni töihi ite e ainakaa pääse..
Reply
#21
app Wrote:Oisko tänään mitään Riihimäen ABC:llä?
Kyllähän siellä voidaan käydä sumpit vetämässä.
Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Reply
#22
Mä en pääse tänään. :-\
Reply
#23
Tilanteet muuttui... En mäkään ole tulossa.

Ensi viikolla sit.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#24
Ensi viikolla jos on porukkaa tulossa niin voisin myös koittaa karata paikalle vaippojen vaihdon lomasta...
Reply
#25
Määkin voisin yrittää saapua.
Reply
#26
Juu mäkin voisin yrittää tulla tolla romulla paikalle....
Reply
#27
ens viikol vois jopa päästäkki ;D
Reply
#28
Pitäiskö oikein ottaa puuhakilvet jos vaikka lipuis paikalle ;D
Vois melkeen koittaa Smile
Reply
#29
joo pitää koittaa muistaa tulla ensviikolla.. Tongue
moi
Reply
#30
Tässä näyttää olevan niin monta tulijaa ensi maanantaina, eli 4.8., että päätettiin pitää astetta isompi miitti, sanotaan vaikka riihimäki-gathering, keksitään vähän jotain ohjelman tynkää myös
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)