Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
Posts: 1,722
Threads: 16
Joined: Nov/2003
Tosta on hyvä lähteä
Nyt vaan sitten bensapuoli myös viimeisen päälle kuntoon ja huolella laittelee muutenkin että eiköhän sieltä niitä hevosia saa kaiveltua.
Ilo alkaa kilosta ja remontti kahdesta.
Moottorikoneistamo "Finsku Palans Fapriikken" - Jarza
-Bluebird SR20DET -87 "Kauhukaukalo"
-Nissan Primera P11 -97
Posts: 3,875
Threads: 56
Joined: Sep/2002
Bensa ja sytkä kohdilleen...
Micromanilla taitaa olla tällä hetkellä ko. titteli.
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Posts: 79
Threads: 1
Joined: Aug/2006
Doni66 Wrote:Bensa ja sytkä kohdilleen...
Micromanilla taitaa olla tällä hetkellä ko. titteli.
eiks sil oo SR20DET?
<3
Posts: 12,505
Threads: 239
Joined: May/2002
Ööh, ei? Ainakin FinnJAE sa oli vielä CA18ET... :
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br /> Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Posts: 79
Threads: 1
Joined: Aug/2006
Xenon Wrote:Ööh, ei? Ainakin FinnJAEsa oli vielä CA18ET... :
taisin sekottaa ihmisen :-[
<3
Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
Jep, micromanilla tosiaan on tällä hetkellä tuo titteli. Ainakin on heti vastusta mistä lähteä parantelemaan. Bensapuolta tulee hoitamaan skyllen ruutat, 2 bensapumppua (jotka jo kiinni). Moottorinohjauksesi pitäs keksiä jotain, sytkäksi tulee joku msd tai vastaava.
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Posts: 79
Threads: 1
Joined: Aug/2006
Oisko MegaSquirti varteenotettava vaihtoehto? :
<3
Posts: 1,522
Threads: 75
Joined: Jul/2003
maddikaddi^ Wrote:Oisko MegaSquirti varteenotettava vaihtoehto? :
Ei varmaan tämän tason projektissa.
www.pepantuonti.fi<br />www.rc-cars.fi<br />R32 GT-R 100% harraste ja silmäterä<br />Silverado 6.6 duramax käyttis.<br />17M 2.0 v6 -71 -VARJELTU PERHEENJÄSEN isoisältä pojanpojalle- (entisöinti käynnissä, ikuisuusprojekti)
Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
Taitaa kyl toi megasquirtti lukeutua hylättyjen listalle tässä projektissa, nyt laitetaan joku kunnon systeemi. Ainii unohtu noi "kuvatekstit" nois edellisist kuvista. Eli kansi on avarrettu ja kanavat siistitty, imusarja kohdistettu, paremmat venttiilit, kisaseetit ym. kivaa. Ahdin on customi holsetti, ja noi kanget on orkkiksia "hiukka" paremmat, mäntinä tulee toimimaan wisecon takomännät 1mm ylikoossa. Ahtoja tulee olemaan joku 1.3b-1.5b kadulla, stripillä 1.6b-1.8b. Noin ainakin on ajateltu konetta rakentamassa mukana olevien ammattilaisten kanssa. :-\
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Posts: 885
Threads: 36
Joined: Jun/2004
Onnea projektiin, mielenkiinnolla seurataan mitä tuleman pitää. Minkämoista imu-/pakosarjakokoonpanoa aiot soveltaa?
Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
Vakio imusarja isommalla kaasuläpällä, ja tolla omatekosella pakosarjalla joka tossa on ollu ostohetkestä lähtien. vai mitä meinasit?
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
Tullu muutamia kysymyksiä mieleen, millä pääsis eroon virranjakajasta? kokemuksia Tatech moottorinohjauksesta? koko aamu tullu surffattua netissä löytäen kaikkea kivaa mutta ku ei osaa päättää.
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Posts: 443
Threads: 18
Joined: Sep/2004
Mikäs sulla on nyt sitte tavote? suurinpiirtein? yli 300hp?
300CE 24V Käyttis<br />T12 Ikuisuusprojekti<br />XR3i Escort
Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
350hp olis ainakin tavoitteena jos yli ni sen parempi.
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Posts: 1,729
Threads: 33
Joined: Apr/2005
TurboPower Wrote:350hp olis ainakin tavoitteena jos yli ni sen parempi. huh huh :
Täysvetoinen Audi V6
Posts: 1,452
Threads: 9
Joined: Dec/2003
Peetrus Wrote:Ei varmaan tämän tason projektissa.
Nyt perusteluja tälle kommentille... :
Miksei muka megasquirttia?
Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Posts: 2,559
Threads: 70
Joined: Feb/2003
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Posts: 3,875
Threads: 56
Joined: Sep/2002
Raami Wrote:Peetrus Wrote:Ei varmaan tämän tason projektissa.
Nyt perusteluja tälle kommentille... :
Miksei muka megasquirttia?
Miksei sitten samalla orkkisruiskua?
Megasquirt nyt on vaan taantumaa taaksepäin, kunnon ohjelmoitava ruisku missä kunnon säätömahdollisuudet, sequentaaliruiskutus mahdollisuutena ja hukkakipinäsytytys. Lisäksi mulla on vielä henk. kohtanen mielipide noista MAP-ohjatuista vehkeistä mutta se nyt jätetään mainitsematta.
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Posts: 1,452
Threads: 9
Joined: Dec/2003
Doni66 Wrote:Raami Wrote:Peetrus Wrote:Ei varmaan tämän tason projektissa.
Nyt perusteluja tälle kommentille... :
Miksei muka megasquirttia?
Miksei sitten samalla orkkisruiskua?
Megasquirt nyt on vaan taantumaa taaksepäin, kunnon ohjelmoitava ruisku missä kunnon säätömahdollisuudet, sequentaaliruiskutus mahdollisuutena ja hukkakipinäsytytys. Lisäksi mulla on vielä henk. kohtanen mielipide noista MAP-ohjatuista vehkeistä mutta se nyt jätetään mainitsematta.
En nyt vakiota morkkaakaan mut tohon haluaisin vastauksen et miksei megaa.. :
Posts: 3,875
Threads: 56
Joined: Sep/2002
Saahan sinne megasquirtin laittaa jos haluaa. Orkkisruiskunkin vaan saa helpommin säätöihin ja pysymään niissä.
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Posts: 75
Threads: 5
Joined: Oct/2003
Soita AMW:lle ja kysäse KMS:n moottoriohjausta.
Posts: 610
Threads: 20
Joined: Feb/2004
KMS, en oo koskaan kuullutkaan. ??? Onko sul omia kokemuksia laitteesta?
Nissan Silvia S12 1.8T IC -87 - Far from Stock
Nissan Silvia S12 GP 1.8T -89 - Bone Stock
Nissan 300zx Turbo Z31 Targa -89 - Not So Stock
Posts: 5,568
Threads: 27
Joined: Apr/2002
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Posts: 697
Threads: 35
Joined: Apr/2003
Doni66 Wrote:Megasquirt nyt on vaan taantumaa taaksepäin, kunnon ohjelmoitava ruisku missä kunnon säätömahdollisuudet, sequentaaliruiskutus mahdollisuutena ja hukkakipinäsytytys. Lisäksi mulla on vielä henk. kohtanen mielipide noista MAP-ohjatuista vehkeistä mutta se nyt jätetään mainitsematta.
Softakin modattavissa mitä siihen vain haluaa, mappia ei ole pakko käyttää jos ei halua
ja säätömahdollisuuksia niin pirusti. Riippuu mitä sinne haluaa laittaa ja miten niiden haluaa toimivan.
Lisäkortteja on olemassa, ja siihen se osittain perustuukin, että napsitaan tarvittavat toiminnot mukaan.
Laajakaistalle on tulossa päivitys yms.
Mutta laita vaan mikä vaan kunnon systeemi, toimii ihan yhtä hyvin. Mutta siitä olen erimieltä ettei mega olisi pätevä systeemi.
Säätämistä siinä kyllä riittää :
z32tt, s13
Posts: 75
Threads: 5
Joined: Oct/2003
TurboPower Wrote:KMS, en oo koskaan kuullutkaan. ??? Onko sul omia kokemuksia laitteesta? Ei ole omakohtasia kokemuksia. Fintoys:in dynopäivillä tota esitteli ja ainakin mut vakuutti.
Suoralainaus maatsilta: "KMS on AMW:n ykkösmerkki moottorinohjaus järjestelmää valittaessa.Monia on tullu kokeiltua
Lähes kaikkia säädetty.KMS on helpoin,toiminta varmin
ja edullisin vastaavat ominaisuudet omaaviin laitteisiin
nähden."
Tuolla kuvia laitteesta http://www.amworks.com/ruiskut.htm
Posts: 2
Threads: 1
Joined: Nov/2005
kannattaa käydä kattomassa FJO racingin sivulla noita moottoriohjaus systeemejä !!
http://www.fjoracing.com
Posts: 1,640
Threads: 41
Joined: May/2002
Hienolta näyttää ainakin projektin alku...onnea tehojen metsästykseen
Itse en oo vieläkään päässy silviaa viemään penkkiin, mutta kyllä sekin päivä vielä koitaa.
Mikäs kannentiiviste on tarkoitus laittaa? Itselläni on Turstin 2mm ja nyt tuntuu se olleen väärä valinta...Jos pitäis tällä hetkellä valita, laittaisin 1.2mm tai 1.4mm, ettei puristukset laskisi liian alas.
EDIT:
Koneena tosiaankin ca18et, kun ei näitä sr20 koneita tuntunu saavan mistään järki hintaan...kyllä tälläkin pärjää
Posts: 885
Threads: 36
Joined: Jun/2004
Juu, ehdottomasti mahdollisimman ohut pahvi ja mahdollinen puristuksien tiputus sitten männän lakea koneistaen. Siitä palotapahtumasta tulee melkoisen heikko ja hyötysuhde laskee, jos kantta kohotellaan ylipaksuilla tiivisteillä.
|